Je wilt bijvoorbeeld dat black-metal de komende wintertrend wordt, ska de nieuwste rage, of dat 'laptop cut 'n paste' house Ibiza veroverd volgende zomer.
Laat het hier weten...
quote:Haha ja dat zie ik ook wel zitten
Op maandag 05 november 2001 20:35 schreef Zanderrr het volgende:
Funky shit van negers met grote afro's! Maar dat zal er wel weer niet inzitten...
Voor de rest: Acid, duistere techno
quote:Lijkt The Crook geen goed idee, gaat namelijk volgend jaar naar Ibiza en hoort dan liever een potje hardhouse / trance / hardtrance
Op maandag 05 november 2001 20:34 schreef Xhorder het volgende:
of dat 'laptop cut 'n paste' house Ibiza veroverd volgende zomer.
quote:[offtopic]Damon Albarn is trouwens te horen op de nieuwe Dan The Automator cd: Nathaniel Merriweather Presents Lovage: Songs to Make Love to Your Old Lady By[/offtopic]
Op maandag 05 november 2001 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat iedereen van Blur gaat houden.
quote:En dan na elke song een reclameblok
Het zou toch wat zijn als Radio 538 of een van de vele soortgenoten van die zeer fijne improvisatiestukken van meer dan 'n kwartierlang ging uitzenden...
of erger.. in de songs reclameblokken..
quote:Geweldig idee. Gewoon CD's gaan uitbrengen die volstaan met 1 nummer, en dat nummer dan ook op single uitbrengen.
Op maandag 05 november 2001 20:58 schreef Xhorder het volgende:[..]
En dan na elke song een reclameblok
of erger.. in de songs reclameblokken..
quote:In die tijd had je nog helemaal niet zoveel reclame. Dat hoort bij de trend, geen dus!
Op maandag 05 november 2001 20:58 schreef Xhorder het volgende:
En dan na elke song een reclameblokof erger.. in de songs reclameblokken..
dromerige muziek moet IN !
[want het is maandag en ik ben vandaag al een keer of 9 serieus mijn fietssleutel kwijtgeraakt en een keer of 100 een stomme opmerking gemaakt en ik ben nogsteeds niet wakker...en Hooverphonic helpt !]
quote:Blur is kewl!!
Op maandag 05 november 2001 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat iedereen van Blur gaat houden.
En het verdwijnen van de hokjesgeest. Gooi alle stijlen maar door elkaar, dat is leuk.
En daarbij hoort ook het verdwijnen van het gezeur van 'als je dit en dit luistert ben je alto en luister je dat en dat, dan ben je een houser, en als je daar en daar naar luistert ben je een meeloper', blablabla. Misschien maak ik mezelf er ook ooit schuldig aan, per ongeluk, maar ik houd daar eigenlijk helemaal niet van.
quote:Trance... als er iéts is wat van mij per direct voorgoed mag verdwijnen...
Op maandag 05 november 2001 21:22 schreef postinggirl het volgende:
Meer GOEDE trance
quote:Amen
Op maandag 05 november 2001 21:22 schreef postinggirl het volgende:
Meer GOEDE trance (en eigenlijk dance in zijn algemeenheid) in de hitparade, ook wat meer uit Duitsland en België erbij (Nee, daar bedoel ik geen Milc Inc. mee.). Redelijk commercieel en kwalitatief goed tegelijkertijd. A la de vorige van Tiësto (Flight 643).En het verdwijnen van de hokjesgeest. Gooi alle stijlen maar door elkaar, dat is leuk.
En daarbij hoort ook het verdwijnen van het gezeur van 'als je dit en dit luistert ben je alto en luister je dat en dat, dan ben je een houser, en als je daar en daar naar luistert ben je een meeloper', blablabla. Misschien maak ik mezelf er ook ooit schuldig aan, per ongeluk, maar ik houd daar eigenlijk helemaal niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |