abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2083082
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:01 schreef Postduif het volgende:
Meer een meer komt het gevoel bij me te boven dat het overgrote deel van Fok knap racistisch is.
Waar ik me vooral aan erger zijn de mensen die altijd maar te moeten menen om mensen die een van de hoofdreligies aanhangen te moeten kleineren, zoniet duidelijk te moeten maken dat ze een IQ van 0 hebben.
Het eerste heeft niets met het tweede te maken. Een geloofsovertuiging maakt iemand nog niet van een bapaald ras. Er kan bij je aangehaalde voorbeeld dan ook geen sprake zijn van racisme, hooguit van discriminatie op grond van religie. Al denk ik dat je voorbeeld eerder neerkomt op een generalisatie. En generalisaties zijn simpel en met eenvoudige tegenvoorbeelden onderuit te halen.
Ik stel voor dat je dat dan gaat doen, ipv meteen weer 'racisme!!' te gaan gillen.
quote:
De tolerantie is ver te zoeken, godsdiensten zijn per definitie sektes, vooral christelijke.
Generalisatie, nog zo iets. Christenen wonen op de veluwe, lezen het RD, hebben een vis op de auto en mogen niks.
Vooral degenen die dit allemaal roepen menen als geniaal te worden aangesproken.
Zoveel generalisaties heb ik nog niet van 1 persoon, en al helemaal niet in 1 post voor zien komen. Voorbeelden a.u.b.
quote:
Oh wee als er iemand roept dat homo's niet deugen naar zijn mening die gebaseerd is op zijn religie.
Waarom zijn we dan wel tolerant?
Zijn 'we' dan tolerant? Ten opzichte van wat zijn 'we' dan tolerant? Ik kan je argument even niet volgen hoor....
Gezien de rest van je post neem ik maar even aan dat je er een probleem mee hebt dat dat religieuze argument onderuit gehaald wordt. Mocht dat niet zo zijn dan kun je het volgende stukje overslaan.

Dus omdat die mening vanuit een religieus oogpunt geventileerd wordt moet iedereen dat maar slikken. Lazer op zeg. Een religie mag wat mij betreft oordelen wat ze willen, BINNEN die religie zelf. Iemand die buiten de betreffende religie staat hoeft zich niet aan gedragsregels te houden die binnen die religie gelden. Als ik namelijk ergens doodmoe van word dan is het wel van dat constante gebemoei van voornamelijk Christelijke religies met MIJN leven, terwijl ik overduidelijk NIET tot hun kringetje gerekend wil worden.

quote:
Soms heb ik het gevoel midden in een fractievergadering van GroenLinks en de SP te zitten.
Als iemand vind zich te moeten beroepen op zijn geloof laat hem of haar dat doen, en kom dan vanuit jouw hoek met goede tegen-argumenten.
Maar ga niet zitten schelden of generaliseren.
Lekker generaliserend.
quote:
Als je mijn postings er op na leest zul je zien dat ik ook christen ben, maar het lang niet altijd eens ben met wat "goed" zou zijn.
Zo ben ik helemaal geen voorstander van gospel muziek, de EO jongerendag, of zo iets dergelijks.
Maar bij sommige dingen zoals homo-huwelijk of sex ben ik het niet met de "wereld" eens.
Oh.. daar mag jij het best niet mee eens zijn. Maar IK voel me niet geroepen om me aan de regeltjes van JOUW religie te houden.
En de oplossing is zo simpel: Men MAG als homo trouwen. Men MAG sex hebben buiten een huwelijk. Men MAG euthenasie plegen.
Het sleutelwoord is dus *MAG*. Je MOET niets. Dus als jouw religie niet wil dat je dat doet, dan doe je het gewoon niet. Simpel zat. En aangezien het een vrije keuze is, legt niemand het je op. Maar laat anderen ook zelf die keuze. Simpelweg omdat argumenten tegen de bovengenoemde zaken vaak pure religieuze argumenten zijn. En nogmaals, mensen buiten die religie hebben aan dat soort argumenten geen boodschap.
quote:
En dan mag jij mij vertellen waarom dat mij als een niet nadenkent mens bestempeld.
Omdat je niet kan spellen?

Nee, Ik denk dat wanneer mensen in dergelijke discussies als niet nadenkend worden bestempeld, dat veelal is omdat zelfs na eindeloze uitleg het hun maar niet duidelijk wordt dat die religieuze argumenten geen hout snijden voor de rest van de bevolking. Daarin zit de kortzichtigheid die ik veel zie.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 4 november 2001 @ 17:50:41 #38
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2083092
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:38 schreef Postduif het volgende:

[..]

Tuurlijk maar van zulke types trek ik me dan ook niks aan, het gaat me er juist om de stellingen zoals Jeromar gister dacht ik geplaatst had, waar weet uit kwam dat alle geloven sektes waren etc.

Ach. Dat is gewoon een mening. Een ondoordachte en domme mening, maar toch een mening.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2083102
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:32 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Er wordt over het algemeen inderdaad niet bepaald genuanceerd geschreven over mensen die een geloof aanhangen. Maar ik zou dat nu niet meteen discriminatie willen noemen. Ik begrijp trouwens het verband tussen politiek links en overdraagzaamheid ten aanzien van gelovigen absoluut niet.

pfff... zit je een reply te tikken, ondertussen wordt alles al gezegd.

Maareh.. ja, dat verband ontging mij ook een beetje...

zondag 4 november 2001 @ 18:05:00 #40
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2083197
Het klopt ook zeker niet dat tegenstanders van georganiseerde religie alleen maar in linkse hoek te vinden zijn. Als je het omgekeerde zou zeggen zou er meer waarheid in schuilen. Partijen met een christelijke grondslag worden inderdaad vaak rechts of conservatief genoemd. Het probleem is dat het woord rechts meerdere betekenissen heeft. Het wordt niet alleen gebruikt voor ouderwets of achterhaald, maar ook voor egoïstisch en nationalistisch.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 4 november 2001 @ 18:05:30 #41
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2083202
In een openbaar forum is het zeer relevant om te generaliseren. Zolang je je individuele acties maar bewust kiest.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  zondag 4 november 2001 @ 19:17:42 #42
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2083685
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:24 schreef kotsmongool het volgende:
Er zijn genoeg mensen zoals ik die een bizarre kots hekel hebben aan gelovigen, dat soort mensen is zo middeleeuws dom, hoe kun je nou denken dat er iemand boven je staat?
Hoe kun je nou denken dat er niets boven je staat, dat jij je eigen rabb bent?
quote:
Ga gvd gewoon iets met je leven doen, dan heb je later tenminste geen spijt van al je weggegooide tijd

GODVOORDOMME

Precies!! Ga goede daden doen, zodat je later als je dood bent, tegen je Heer kunt zeggen: Kijk eens, heb ik nu een plaatsje in de hemel verdient?
Laatste kans.....
pi_2083773
quote:
Op zondag 04 november 2001 19:17 schreef SilverSpirit het volgende:
Precies!! Ga goede daden doen, zodat je later als je dood bent, tegen je Heer kunt zeggen: Kijk eens, heb ik nu een plaatsje in de hemel verdient?
Bovenstaande even herformuleren: Eigenbelang is de enige motivatie om iets 'goeds' te doen.

Wie is er dan beter? Een ongelovige die iets goeds doet, zonder dat plaatsje in de hemel als uiteindelijke motivatie, of die gelovige die het alleen maar voor zichzelf doet, om dat plaatsje in de hemel te verdienen?

En ja, dit is generaliserend, want er zijn ook nuances te verzinnen

pi_2084143
quote:

[..]

Hoe kun je nou denken dat er niets boven je staat, dat jij je eigen rabb bent?

Als je eens goed nadenkt over wat je kan doen als mens, wat voor mogelijkheden je hebt, en dat goden slechts verzonnen zijn, hoe kun je dan denken dat er iets boven je staat?
pi_2084175
Wij mogen uitgescholden worden voor Kaaskop.
Maar als ik zeg dat ik een Marokaan zag stelen, dan ben ik rasistisch !

Onzin

pi_2084186
quote:
Op zondag 04 november 2001 19:55 schreef bossie het volgende:
Wij mogen uitgescholden worden voor Kaaskop.
Maar als ik zeg dat ik een Marokaan zag stelen, dan ben ik rasistisch !
Ja hoor dat is zo, droom maar lekker verder. Blaat maar lekker met de meute mee. Daaaag.
Wittgenstein
pi_2084229
quote:
Op zondag 04 november 2001 19:56 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ja hoor dat is zo, droom maar lekker verder. Blaat maar lekker met de meute mee. Daaaag.

Het is gewoon zo, jij bent zo'n boer die in een onbekend afgelegen dorp ergens in Drenthe woont die niet weet hoe het in de grote stad aan toegaat
pi_2084248
quote:
Op zondag 04 november 2001 19:58 schreef bossie het volgende:
Het is gewoon zo, jij bent zo'n boer die in een onbekend afgelegen dorp ergens in Drenthe woont die niet weet hoe het in de grote stad aan toegaat
En die mensen die je racistisch noemen bellen je op vanuit Drenthe?
Wittgenstein
pi_2084298
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:00 schreef Koekepan het volgende:

[..]

En die mensen die je racistisch noemen bellen je op vanuit Drenthe?

Nee, die typen hier op dit forum dat ik met de meute meega
pi_2084347
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:02 schreef bossie het volgende:
Nee, die typen hier op dit forum dat ik met de meute meega
Ik ben gisteren uitgescholden door een groepje Marokkanen, wat zeg ik, ik word elke week wel een keer uitgescholden door zo'n stelletje ongeregeld. Foei, Koekepan, dat is wel heel racistisch van je. Gelukkig maar dat niemand je verstaat in je boerendialect. Zucht.
Wittgenstein
pi_2084416
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:05 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ik ben gisteren uitgescholden door een groepje Marokkanen, wat zeg ik, ik word elke week wel een keer uitgescholden door zo'n stelletje ongeregeld. Foei, Koekepan, dat is wel heel racistisch van je. Gelukkig maar dat niemand je verstaat in je boerendialect. Zucht.

Wat probeer je nou te zeggen
pi_2084455
quote:

[..]

Dat is iets dat van jouw geloof is, (en trouwens ook bij de RK'ers) niet bij het Protestants christendom.
Naar mijn inzicht doen werken er niet toe, hoe zou dan een mens van 80 ooit nog tot geloof kunnen komen, hij of zij kan dan immers nooit zijn of haar goede werken meer doen.

Maar daar gaat het ff nu niet over.

Eigenlijk dwalen we compleet af, door het een geloofstopic te maken.
De stelling was en is nog steeds : Het merendeel van Fok is racistisch danwel discrimineert.
En dan vooral met geloofsdiscriminatie.

pi_2084485
quote:

[..]

Ik ben zo'n meisje uit de grote stad en Marokkanen doen altijd erg aardig tegen mij. Weet je, het is gewoon zo.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2084526
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:09 schreef bossie het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te zeggen

Dat je enorm uit je nek loopt te kletsen. Ik ben persoonlijk zo vaak getuige van onbeschoftheid en onaangepastheid uit met name de allochtone hoek, en raad eens? Ik hoor nooit iemand dit ontkennen, en ik hoor al helemaal geen mensen die me daarom voor racist uitmaken. Ik hoor wel mensen die hetzelfde beweren als jij, maar dan iets genuanceerder, namelijk dat je een racist wordt genoemd als je beweert dat de hoge criminaliteit vooral aan de Marokkanen e.d. ligt. Juist het ontbreken van deze nuance doet mij vermoeden dat je klakkeloos de meningen van andere mensen overneemt.
quote:

Zoveel onbegrip moet heel vermoeiend voor je zijn. .
Wittgenstein
pi_2084594
hmmm...

Ik heb niet zozeer een hekel aan gelovigen... Ik heb een hekel aan mensen die hun geloof in de 'buitenwereld' overal bij betrekken.

Zo zijn er mensen die gewoon niet hun eigen mening geven, maar dat van hun geloof. Nou worden er heel soms best redelijke argumenten gegeven door het geloof, maar iets als "Abortussen zijn fout, want het ongeboren kind is een leven dat door de Heer is geschonken, en Hij bepaalt wat er mee gebeurt" vind ik geen argument. Terwijl diegenen die dat als argument gebruiken zich daar vaak met alle macht aan vast proberen te klampen, en zo een discussie (met zo'n meningsverschil) doen vastlopen (en vervolgens ook geloven dat ze de discussie gewonnen hebben). En ik vind het helemaal erg dat gelovigen vervolgens iets als abortus voor niet-gelovigen onmogelijk proberen te maken.

Ik vind 't ook vrij vreemd (hoewel 'kortzichtig' misschien beter op z'n plaats is) dat gelovigen anderen veroordelen omdat ze niet helemaal gelijk zijn aan het plaatje dat hun geloof ze voorschrijft. Ik bedoel daarmee dus dat homoseksuelen (bijvoorbeeld) worden veroordeeld door sommige gelovigen, omdat homoseksualiteit volgens hun geloof niet helemaal de bedoeling is...) Nou zijn er gelukkig ook gelovigen die vinden dat het veroordelen van mensen het werkje is van die persoon daarboven bij de hemelpoort.

Het komt er op neer dat ik een hekel heb aan gelovigen die hun geloof aan andere mensen 'opdringen', als een roker die in een drukke openbare ruimte een flinke sigaar opsteekt. Iedereen moet lekker zelf weten wat 'ie gelooft, maar ik vind niet dat je daar andere mensen mee lastig moet vallen, of dat je andere mensen daarmee mag beperken in hun doen of laten.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 4 november 2001 @ 20:25:57 #56
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2084626
quote:

[..]

Ik woon in het centrum van Amsterdam, maar ik ben natuurlijk niet zo street cred als jij. Toch vind ik het feit dat ik nog nooit iemand als racist heb horen bestempelen voor het melden van een diefstal wel veelzeggend. Maar wat ik me eigenlijk afvraag is waarom een harde gangsta van de straat zoals jij zich überhaupt druk maakt over diefstal.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 4 november 2001 @ 20:31:00 #57
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2084693
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:01 schreef Postduif het volgende:
Meer een meer komt het gevoel bij me te boven dat het overgrote deel van Fok knap racistisch is.
Waar ik me vooral aan erger zijn de mensen die altijd maar te moeten menen om mensen die een van de hoofdreligies aanhangen te moeten kleineren, zoniet duidelijk te moeten maken dat ze een IQ van 0 hebben.

...

Als je mijn postings er op na leest zul je zien dat ik ook christen ben, maar het lang niet altijd eens ben met wat "goed" zou zijn.
Zo ben ik helemaal geen voorstander van gospel muziek, de EO jongerendag, of zo iets dergelijks.
Maar bij sommige dingen zoals homo-huwelijk of sex ben ik het niet met de "wereld" eens.
En dan mag jij mij vertellen waarom dat mij als een niet nadenkent mens bestempeld.

Jij voelt je gediscrimineerd omdat er hier gegeneraliseerd wordt, maar zelf discrimineer je ook, door onderscheid te maken tussen homo's en hetero's..

Wat u niet wil dat u geschiedt...

pi_2084770
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:22 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...

Zo zijn er mensen die gewoon niet hun eigen mening geven, maar dat van hun geloof.

Als je mij om een mening vraagt, zal die vaak (ik zeg niet altijd) gebaseerd zijn op wat ik geloof.
quote:
Nou worden er heel soms best redelijke argumenten gegeven door het geloof, maar iets als "Abortussen zijn fout, want het ongeboren kind is een leven dat door de Heer is geschonken, en Hij bepaalt wat er mee gebeurt" vind ik geen argument.
En waarom doen wel niet? Wat voer jij dan als tegenargument aan?
Ik wil niet zeggen dat ik altijd tegen abortus ben, in sommige gevallen vind ik het wel overdenkbaar.
Maar ben wel benieuwd naar jouw argument
quote:
Ik vind 't ook vrij vreemd (hoewel 'kortzichtig' misschien beter op z'n plaats is) dat gelovigen anderen veroordelen omdat ze niet helemaal gelijk zijn aan het plaatje dat hun geloof ze voorschrijft. Ik bedoel daarmee dus dat homoseksuelen (bijvoorbeeld) worden veroordeeld door sommige gelovigen, omdat homoseksualiteit volgens hun geloof niet helemaal de bedoeling is...) Nou zijn er gelukkig ook gelovigen die vinden dat het veroordelen van mensen het werkje is van die persoon daarboven bij de hemelpoort.
Wij mogen ook helemaal niet oordelen, dat sommigen dat doen is ook helemaal niet juist.
Het enige wat wij mogen doen is versterken en vermanen.
God oordeelt over mensen, niet mensen over mensen.
Om als voorbeeld toch weer homo-seksualiteit te nemen, in de Bijbel staat alleen dat God het praktisch uitoefenen van homoseksualiteit een "gruwel" vind.
(Er staat, twee mannen die met elkaar slapen (c.q. seks hebben) is in Gods ogen een gruwel.)
Maar een homo als mens is niks minder als jij en ik.
Heb u naaste lief, en een homo is net zo goed je naaste.
quote:
Iedereen moet lekker zelf weten wat 'ie gelooft, maar ik vind niet dat je daar andere mensen mee lastig moet vallen, of dat je andere mensen daarmee mag beperken in hun doen of laten.
Zeker, sommigen ervaren dit als een "moet", maar het is niet verkeerd om aan een ander duidelijk te maken hoe jij gelooft.
Die mensen denken ook vaak dat ze "ongelovigen" eigenhandig kunnen bekeren, dit kan natuurlijk nooit.
  zondag 4 november 2001 @ 20:43:41 #59
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2084829
quote:
Komptie:

Wow jij hebt wel lef zeg.

Jij plaatst een verhaal propvol generalisaties en discriminerende standpunten met als doel begrip te oogsten voor je arme zelfje.

Je zou politicus moeten worden jij

Ik zou zeggen: Af! ga maar weer in je mand.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  zondag 4 november 2001 @ 20:48:25 #60
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2084877
Trouwens nog wat, Postduif en anderen die emmeren over homo's en sex voor het huwelijk en mensen allerlei bullshit opdringen.

Zoek het es in je eigen religie en kijk naar Jezus. Zoek maar es na wat Zijn houding was naar mensen die discrimineerden en nog belangrijker: naar mensen die dogmatisch allerlei kloteregels aanhouden en anderen die dat niet doen veroordelen.

Check it out, zou ik zeggen.

Ik ben niet echt streng religieus maar Jezus spreekt me persoonlijk wel aan. Het is grappig om de zien dat de meeste aanhangers van het Christelijk geloof van alles en nog wat doen en roepen waar hij werkelijk op zou schijten.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_2085066
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:37 schreef Postduif het volgende:

En waarom doen wel niet? Wat voer jij dan als tegenargument aan?
Ik wil niet zeggen dat ik altijd tegen abortus ben, in sommige gevallen vind ik het wel overdenkbaar.
Maar ben wel benieuwd naar jouw argument

voor wat? het niet mogen gebruiken van geloof als een argument, of een argument voor abortus?
quote:
[..]

Wij mogen ook helemaal niet oordelen, dat sommigen dat doen is ook helemaal niet juist.
Het enige wat wij mogen doen is versterken en vermanen.
God oordeelt over mensen, niet mensen over mensen.
Om als voorbeeld toch weer homo-seksualiteit te nemen, in de Bijbel staat alleen dat God het praktisch uitoefenen van homoseksualiteit een "gruwel" vind.
(Er staat, twee mannen die met elkaar slapen (c.q. seks hebben) is in Gods ogen een gruwel.)
Maar een homo als mens is niks minder als jij en ik.
Heb u naaste lief, en een homo is net zo goed je naaste.

hmmm... weet je dat de woorden 'een homo als mens' er een beetje raar uitzien? Het lijkt te betekenen dat homoseksualiteit slecht is, maar homoseksuelen niet, omdat dat ook mensen zijn. (imho...)
beetje tegenstrijdig...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_2085166
quote:
Op zondag 04 november 2001 20:37 schreef Postduif het volgende:
*knip*
Voor al uw vragen: Zie mijn eerdere post, die je tot nu toe keurig genegeerd hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 04-11-2001 21:23]

pi_2085175
dubbel
  zondag 4 november 2001 @ 21:27:41 #64
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2085229
Ik heb een teringhekel aan atheisten. Vroeger wist je op zondag waar je aan toe was, lekker uitslapen, lekker ontspannen, etc. Maar nu? Verplicht funshoppen. Verplicht naar de meubelboulevard.
Als je weet dat je kind een handicap gaat krijgen na de geboorte ben je een aso als je het niet laat aborteren, want ja, de staat moet de kosten dokken. En oma die dement is? Een spuitje is toch veel beter? En als je d'r wat van zegt ben je een lul.

Nee dank je, voor mij hoeft al die zooi niet.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2085305
quote:
Op zondag 04 november 2001 21:27 schreef links234 het volgende:
Ik heb een teringhekel aan atheisten. Vroeger wist je op zondag waar je aan toe was, lekker uitslapen, lekker ontspannen, etc. Maar nu? Verplicht funshoppen. Verplicht naar de meubelboulevard.
Als je weet dat je kind een handicap gaat krijgen na de geboorte ben je een aso als je het niet laat aborteren, want ja, de staat moet de kosten dokken. En oma die dement is? Een spuitje is toch veel beter? En als je d'r wat van zegt ben je een lul.

Nee dank je, voor mij hoeft al die zooi niet.

Sarcasme kun je ook overdrijven.

En die 'zooi' hoeft ook niet. Je hebt de keuze om het wel of niet te doen.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2001 @ 21:39:27 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2085351
Ik blijf die titel niet vinden passen bij het onderwerp van dit topic.

Volgende keer eerst het woordenboek raadplegen, dan zie je dat racisme staat voor "rassenwaan". Ik vind het buitengewoon ergelijk als mensen "racisme" en "discriminatie" niet uit elkaar kunnen halen.

Intollerantie tegen gelovigen op Fok? Denk dat je gelijk hebt. Het zijn veelal generalisaties. Maar dat je er verbaasd over bent vind ik opmerkelijk aangezien je eigen posts ook vol staan met ondeugdelijke generalisaties...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 4 november 2001 @ 21:45:10 #67
17965 Jomanda
We are all together now...
pi_2085434
quote:
[b]Op zondag 04 november 2001 17:08 schreef Postduif het volgende
Ik zeg dat ik tegen het homo-huwelijk als product ben, niet tegen homo's.
Dan vind ik eerder jou racistisch.
Straalt u via uw beeldscherm in! Kom maar, en breng uw hoofd dicht bij het beeldscherm!
  zondag 4 november 2001 @ 21:50:19 #68
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2085521
quote:
Op zondag 04 november 2001 21:45 schreef Jomanda het volgende:

[..]

Dan vind ik eerder jou racistisch.

Als jij denkt dat homo's van een ander ras zijn, vind ik jou eerder erg dom.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  zondag 4 november 2001 @ 21:51:58 #69
17965 Jomanda
pi_2085551
quote:
Op zondag 04 november 2001 18:05 schreef Vibromass het volgende:
Het probleem is dat het woord rechts meerdere betekenissen heeft. Het wordt niet alleen gebruikt voor ouderwets of achterhaald, maar ook voor egoïstisch en nationalistisch.
Lekker achterhaald en ouderwets gedachtengoed spreid je hier ten toon.
Straalt u via uw beeldscherm in! Kom maar, en breng uw hoofd dicht bij het beeldscherm!
  zondag 4 november 2001 @ 21:52:44 #70
17965 Jomanda
pi_2085569
quote:
Op zondag 04 november 2001 21:50 schreef links234 het volgende:

[..]

Als jij denkt dat homo's van een ander ras zijn, vind ik jou eerder erg dom.

De topicstarter denkt blijkbaar dat geloof ook een ras is dus...
  zondag 4 november 2001 @ 21:53:14 #71
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_2085577
quote:
Op zondag 04 november 2001 21:27 schreef links234 het volgende:
...
Prima, maar wat is jouw probleem dan met mensen die dat wel doen?
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2001 @ 21:54:24 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2085595
quote:
Op zondag 04 november 2001 21:52 schreef Jomanda het volgende:

[..]

De topicstarter denkt blijkbaar dat geloof ook een ras is dus...

..dus doe jij even dom?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')