abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2001 @ 11:37:44 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2057368
www.nu.nl
quote:
ROTTERDAM - Pim Fortuyn, beoogd lijsttrekker van Leefbaar Nederland, vindt dat Nederland geen milieuprobleem meer heeft. "Het hele milieubeleid in Nederland gaat natuurlijk nergens meer over", zegt Fortuyn in het blad van de actiegroep Milieudefensie. Volgens hem gaat het goed met water, lucht en bodem. "We zijn hier volkomen doorgedraaid", vindt Fortuyn, die zegt de praatjes van de milieubeweging zat te zijn.

De kandidaat-politicus gelooft niet dat het verbrandingsgas CO2 leidt tot opwarming van de aarde. Hij vraagt zich af hoe erg het eigenlijk is dat de aarde opwarmt. "Ook in Egypte en Bangladesh kunnen ze de dijken best verhogen. Ze moeten daar een keer de handen uit de mouwen steken, meneer! Dacht u dat wij de Deltawerken cadeau hadden gekregen?"

Het enige milieu-aspect waar Fortuyn zich zorgen over maakt is de troep die mensen op straat gooien. "Zwerfvuil? Wat is dat nu weer voor misleidende term. Dat zwerft daar niet zomaar", aldus Fortuyn. "Wat een onfatsoenlijke mensen en wat een onfatsoenlijke overheid die niet genoeg afvalbakken neerzet

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2057389
Als dit serieus is, dan hoop ik van harte dat hij niet in de Tweede Kamer komt...
O+. Ripley. O+.
pi_2057390
Slechte publiciteit is ook publiciteit zeg ik altijd maar...
pi_2057391
Zucht, en volgens een of andere ex-PvdA'er bij LN had 'ie best oog voor de milieuproblematiek. Oplazeren die gast.
Wittgenstein
  donderdag 1 november 2001 @ 11:42:29 #5
10188 links234
pi_2057403
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:40 schreef Smike het volgende:
Als dit serieus is, dan hoop ik van harte dat hij niet in de Tweede Kamer komt...
Ik hoop eigenlijk dat hij in de tweede kamer komt, ik denk dat hij heel snel ziek gaat worden dan.

Maar goed, dit is dus je reinste kolder van Pimmelmee.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2057422
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:42 schreef links234 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat hij in de tweede kamer komt, ik denk dat hij heel snel ziek gaat worden dan.
Van het drinken van water uit de Maas, net goed!
Wittgenstein
  donderdag 1 november 2001 @ 11:44:16 #7
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2057426
Wat zij hij ook alweer???

Wilde hij nou lijsttrekker worden van LN?

Prettige wedstrijd!

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  donderdag 1 november 2001 @ 11:46:14 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2057447
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wilde hij nou lijsttrekker worden van LN?
Hij IS de lijsttrekker van Leefbaar Nederland
pi_2057451
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:42 schreef links234 het volgende:
Zo kan je het ook zien, maar bij mensen die dit soort dingen in het openbaar zeggen zit toch echt een steekje los. Al is dat geen drempel gebleken om niet in de tweede kamer te komen.
O+. Ripley. O+.
  donderdag 1 november 2001 @ 11:47:15 #10
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2057458
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:46 schreef Vork het volgende:

[..]

Hij IS de lijsttrekker van Leefbaar Nederland

Ik heb begrepen dat er nog drie andere kandidaten naar voren zijn geschoven als lijsttrekker....
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  donderdag 1 november 2001 @ 11:52:15 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2057506
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:47 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb begrepen dat er nog drie andere kandidaten naar voren zijn geschoven als lijsttrekker....
Nogmeer? Maar ben ik nou gek of was een paar dagen terug bekend gemaakt dat hij de lijsttrekker zou worden?
pi_2057521
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:52 schreef Vork het volgende:

[..]

Nogmeer? Maar ben ik nou gek of was een paar dagen terug bekend gemaakt dat hij de lijsttrekker zou worden?

Nee, het bestuur heeft hem naar voren geschoven als voornaamste kandidaat. De leden hebben drie andere kandidaten naar voren geschoven. Maar het zal wel Pim worden. .
O+. Ripley. O+.
pi_2057570
Tuurlijk meneer Fortuyn.

Slokje Rijnwater meneer Fortuyn? Nee? Echt niet?
Misschien dat meneer Fortuyn dan interesse heeft om eens een dagje een frisse neus te komen halen in Rotterdam, bij zuidwestenwind? Vergeet het mondkapje niet hoor, anders stinkt het wel heel erg. Ook al niet? Jammer hoor. Misschien bij DSM/Gist in Delft dan?

Of liever een kropje sla uit de moestuin naast het spoor. Vol met voedingsrijke asbest-vezels en zware metalen, voor de medemens die wat extra pondjes kan gebruiken.

En wie heeft er nu een poelier nodig? Dat zo'n duifje nogal mismaakt was zie je niet als-ie op je bord ligt hoor. En die beesten kun je zo vangen.

Of bent u meer een vis-liefhebber meneer Fortuyn? Vis is duur zegt u? Ja natuurlijk is vis duur. Weet u wel hoeveel een beetje kwik kost tegenwoordig?

Maar om nou te zeggen dat we een milieu-probleem hebben in Nederland. Nou.. nee..

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2058005
*Wat* een mongool is Pim Fortuyn.
It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 1 november 2001 @ 13:00:23 #15
5097 Mass
Back in town
pi_2058166
quote:
De kandidaat-politicus gelooft niet dat het verbrandingsgas CO2 leidt tot opwarming van de aarde. Hij vraagt zich af hoe erg het eigenlijk is dat de aarde opwarmt.
Ik dacht dat Pim een hoogleraar was?

Dan zou ie zich wel eens wat beter mogen orienteren op de milieuproblematiek voordat ie dit soort uitspraken doet

Ik moet zeggen dat ie soms best aardige ideeen heeft, maar deze uitspraak is wel heel erg dom

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
  donderdag 1 november 2001 @ 13:03:19 #16
5097 Mass
Back in town
pi_2058188
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:52 schreef Vork het volgende:

[..]

Het bestuur van LN heeft hem vooruitgeschoven als hun kandidaat, maar er zijn nog 3 andere kandidaten...

op hun congres binnenkort wordt dan door de leden gekozen wie het wordt...

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
  Admin donderdag 1 november 2001 @ 13:03:58 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2058198
Pim Fortuyn, prins of paljas?

Ook wel leuk om te lezen:{
Nou ja, leuk.......

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 1 november 2001 @ 13:04:54 #18
10188 links234
pi_2058212
quote:
Op donderdag 01 november 2001 13:00 schreef Mass het volgende:

[..]

Ik dacht dat Pim een hoogleraar was?

Vast niet in milieukunde.
pi_2058228
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tuurlijk meneer Fortuyn.

Slokje Rijnwater meneer Fortuyn? Nee? Echt niet?
Misschien dat meneer Fortuyn dan interesse heeft om eens een dagje een frisse neus te komen halen in Rotterdam, bij zuidwestenwind? Vergeet het mondkapje niet hoor, anders stinkt het wel heel erg. Ook al niet? Jammer hoor. Misschien bij DSM/Gist in Delft dan?

Of liever een kropje sla uit de moestuin naast het spoor. Vol met voedingsrijke asbest-vezels en zware metalen, voor de medemens die wat extra pondjes kan gebruiken.

En wie heeft er nu een poelier nodig? Dat zo'n duifje nogal mismaakt was zie je niet als-ie op je bord ligt hoor. En die beesten kun je zo vangen.

Of bent u meer een vis-liefhebber meneer Fortuyn? Vis is duur zegt u? Ja natuurlijk is vis duur. Weet u wel hoeveel een beetje kwik kost tegenwoordig?

Maar om nou te zeggen dat we een milieu-probleem hebben in Nederland. Nou.. nee..

donderdag 1 november 2001 @ 18:05:18 #20
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2061219
Dit alles in het kader van de Paarse Aars likkende media die blijkbaar elke Fortuyn quote die ze kunnen vinden zodanig uitvergroten en uit het verband rukken in het kader van hun Jihad tegen Pim.

En zo blijf je lachen.. rotfl
pi_2061434
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:53 schreef Smike het volgende:

[..]

Nee, het bestuur heeft hem naar voren geschoven als voornaamste kandidaat. De leden hebben drie andere kandidaten naar voren geschoven. Maar het zal wel Pim worden. .

Ik hoop het, dan kan hij zichzelf oneindig belachelijk maken. Natuurlijk zijn er genoeg sukkels die op hem stemmen ('eindelijk iemand die zegt wat ik denk'). Ik voorspel ruzie binnen LN, omdat Pim zijn eigen plan trekt en met niemand rekening wenst te houden, en zodanige blunders tijdens kamerdebatten dat hij al snel de politiek uitvlucht. Waarna hij natuurlijk mooie praatjes gaat ophouden over hoe verdorven de Nederlandse politiek is en dat hij zichzelf te goed acht om zich daar nog langer mee bezig te houden. Tot slot schrijft hij een boekje over Nederlandse politici waar de honden geen brood van lusten; na twee maanden voor een tientje te verkrijgen bij de Slegte.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2061439
Titel klopt niet.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  donderdag 1 november 2001 @ 18:53:29 #23
10188 links234
pi_2061450
quote:
Op donderdag 01 november 2001 18:51 schreef Guus het volgende:
Titel klopt niet.
Klopt, klachten naar nu.nl
  donderdag 1 november 2001 @ 18:59:40 #24
10188 links234
pi_2061482
quote:
Op donderdag 01 november 2001 13:03 schreef yvonne het volgende:
Pim Fortuyn, prins of paljas?

Ook wel leuk om te lezen:{
Nou ja, leuk.......

Da's al de tiende keer dat ik je die link zie posten. Hou eens op met dat gespam.
pi_2061612
Paars is als de dood voor Fortuyn. Ze zullen tussen nu en de verkiezingen alle zeilen bijzetten om Fortuyn zo slecht mogelijk af te schilderen. Bang als ze zijn voor hun stoeltje in de kamer.

Echt ze schijten in hun broek van de naam Fortuyn. Iemand die wijst op de dingen die gedaan hadden moeten worden tijdens hun regeringsperiode! We zijn gesnapt! Help! Politiek Nederland roept een 'fatwah' uit over Fortuyn

[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 02-11-2001 01:43]

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')