Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Raaf op 28-10-2001 12:41]
onzin = onzin
quote:Dat topic is door Odol een beetje ongelukkig geplaats.
Op zondag 28 oktober 2001 12:41 schreef RemCow het volgende:
onzin = onzin
quote:In dit geval is onzin uitgemond in een serieus plan.
Op zondag 28 oktober 2001 12:41 schreef RemCow het volgende:
Uhm..onzin = onzin
quote:Keep on talking.
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Raaf het volgende:
n.a.v Stem voor Leefbaar Fok! met Witchfynder als ....
is er besloten een soort opstandsbeweging te formeren tegen
een aantal punten uit het huidige fokbeleid die volgens een groot aantal users niet deugen.Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
Ik ben het met je eens, maar in 4 regels kan je natuurlijk geen opstandsbeweging in beweging zetten.
quote:Witchfynder is onze oppergoeroe!
Op zondag 28 oktober 2001 12:43 schreef Wildanimal het volgende:
Waar kan ik lid worden?
Leve Raaf Fortuyn!
quote:Nee he? Ben net bezig met buttons en sjaaltjes
Op zondag 28 oktober 2001 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm.. de grap is er nu wel vanaf, eigenlijk
quote:
quote:T'is geen grap meer
Maak je Fok!-borst maar nat!
Vandaag zijn de zaden van een kleine revolutie gezaaid!
quote:Okay dan! Leve Witchfynder Fortuyn!
Op zondag 28 oktober 2001 12:44 schreef Raaf het volgende:[..]
Witchfynder is onze oppergoeroe!
quote:Ja kom zeg. Ik ben geen homofiele sociologie professor.
Op zondag 28 oktober 2001 12:45 schreef Wildanimal het volgende:[..]
Okay dan! Leve Witchfynder Fortuyn!
quote:Ik wou deze discussie een serieuze wending geven vandaar!
Op zondag 28 oktober 2001 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
Raaf is een enthousiast persoon die al een topic geopend heeft voordat het betoog klaar is,
quote:hoogleraar toch?
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja kom zeg. Ik ben geen homofiele sociologie professor.
professor is iets anders
quote:Mwoah, ok.
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Seborik het volgende:[..]
hoogleraar toch?
professor is iets anders
quote:een voorblater
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Raaf het volgende:[..]
Ik wou deze discussie een serieuze wending geven vandaar!
quote:Ontopic blijven en ideeën posten. Jij hebt het al eens eerder gedaan.
Op zondag 28 oktober 2001 12:49 schreef Seborik het volgende:[..]
een voorblater
quote:ik heb hoofdpijn niet moeilijk doen.
Op zondag 28 oktober 2001 12:50 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ontopic blijven en ideeën posten. Jij hebt het al eens eerder gedaan.
quote:
Iig zullen onze doelstellingen worden meer duidelijkheid op Fokforum te kweken, betere communicatie tussen leden en crew en natuurlijk de integratie van het onderwerp "politie" in Cultuur & Geschiedenis die sowieso geherstructureerd moet worden tot een kwalitatief beter en efficiënter forum.
Daarnaast pleiten wij voor strenger optreden tegen de instroom van klonen, want Fok! is vol! Uh..druk.
quote:
We kunnen hiermee toch een duidelijk signaal afgeven aan de gevestigde orde binnen Fok! dat er een heleboel zaken zijn waar een grote groep gebruikers zich aan storen, bijvoorbeeld:
- Het meten met twee maten bij sommige topic-onderwerpen.
- Het modereten, vooral op de Frontpage
- Al die klonen
- etc...
quote:
Nou ja, wat ik tracht te doen is te kijken wat er onder fokkers leeft. Ik vind dat je dat as mod wel moet doen. Sinds de dag dat ik hier als mod begon zie ik al dingen waar ik me kapot aan erger en dan ten eerste dingen als dat er geen centrale uniforme regelgeving is, geen handleiding voor mods, een totale hysterie over wie er lekt en wie niet, het soms totaal verzuimen van informatieverstrekking aan de users terwijl Fok! een thuis is voor iedereen die er lid van is en meer van dat soort dingen. Ik kan er niet tegen dat sommige mensen meer interesse hebben in zuipen dan in serieus het beleid bespreken. Ik ben dat "oude jongens krentenbrood" gedoe zat en wil gewoon een goede samenwerking binnen de crew en een beetje professionele houding is ook wel gewenst. Gelukkig zitten er binnen de crew nu al mensen die eender denken. Fok is verdorie geen familie, maar een bedrijf die een bepaalde service verleend. Trouwens, zelfs al was het een familie dan was het één met slechte familiebanden.
quote:
Top!
Ik hadt zoals je net eerder kon lezen mijn twijvels bij je integriteit aangezien alle mods die zich met een dergelijke discussie bemoeien zich beroepen op de ongeschonden wet van het flames aanslingeren/niet serieus reageren.
Ik vind het ontzettend goed van je dat jij WEL de ballen hebt om de eeuwige vriendjes/beleidspolitiek op fok nou eens aan de kaak te stellen.
quote:
Wat ook misschien handig is, maak documentatie over hoe je mod e.d. want stel dat er plots een aantal weg zouden vallen moet een nieuw stel mensen dat gewoon kunnen overnemen, net als binnen een bedrijf, daar wordt ook heel veel gedocumenteerd zodat in geval van een noodsituatie veel dingen kunnen worden opgezogd en indien nodig over worden genomen door anderen.
Je zou ook de users van Fok! kunnen zien als klanten van de moderators & admins en het doel is dan meestal om je klanten tevreden te houden en deze ook een fijne tijd aan te bieden op Fok! als je klanten dan klagen, dan doe je toch iets niet goed. Zoals nu bijvoorbeel over de servers, je moet via via horen wat er aan de hand is, in mijn ogen kan dat echt stukken beter. Feeback is er toch niet voor niets?
quote:
Hoewel het "twijfels" met een f is, ben ik blij dat ik niet voor niks mij in zit te zetten hier en dat er daadwerkelijk mensen zijn die op wat voor wijze dan ook steun willen verlenen hier aan. Ik weet dat er minstens één ander crewlid is die er eender over denkt en hem zal ik binnenkort nog eens hier over spreken. Kijk, ik weet niet waarom iedereen hier bij de crew zit, maar ik zit er toch voornamelijk om iets te betekenen voor de mensen hier, om iets te kunnen doen en verkeerde dingen beter te maken. Klinkt wel idealistisch, maar zeker gemeend.
Het is echter onmogelijk om binnen een maand ofzo resultaat te zien, maar alle beetjes helpen. Ik ben er stellig van overtuigd dat als iedereen meedenkt en helpt men een beter Fok! kan maken.
quote:Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man! Ga lekker op Polinco zitten bleren met de rest van de Fortuyn aanhangers en val ons er niet mee lastig. En ga al HELEMAAAAAL niet de gebeten hond uithangen aljeblieft...
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Raaf het volgende:Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
en die icoontjes ook whahahahaha
quote:Je snapt echt niet waar het over gaat he?
Op zondag 28 oktober 2001 12:53 schreef Jarno het volgende:
Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man! Ga lekker op Polinco zitten bleren met de rest van de Fortuyn aanhangers en val ons er niet mee lastig. En ga al HELEMAAAAAL niet de gebeten hond uithangen aljeblieft...
quote:Dat is jouw zeer bekrompen interpretatie. Je weet het ook heel eloquent te brengen.
Op zondag 28 oktober 2001 12:53 schreef Jarno het volgende:[..]
Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man!
quote:Chill is ff man!
Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man! Ga lekker op Polinco zitten bleren met de rest van de Fortuyn aanhangers en val ons er niet mee lastig. En ga al HELEMAAAAAL niet de gebeten hond uithangen aljeblieft...
quote:sjonge........... intelligente reactie...........
Hoe dan ook, het kan geen kwaad als er eens kritisch naar de huidige gang van zaken wordt gekeken. Ik hoop alleen niet dat dit uitmond in een grote flamewar tussen crew en users.
Aantal voorbeelden:
- Mensen die kritisch zijn over het Nederlands asielbeleid worden meteen voor racist uitgemaakt en de mond gesnoerd.
- Frontpage puntensysteem, zelfde soort bericht, bij de ene mod is het normaal bij de andere flaim-bait.
- Als users mag je niet flamen of een flame-bait plaatsen. Maar een crew-lid als (bijvoorbeeld) Verbal mag je wel finaal en op een zeer persoonlijke manier de grond in boren!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 28-10-2001 13:01]
quote:Heej dat duurde lang!
Op zondag 28 oktober 2001 12:56 schreef Raaf het volgende:politiek correcte vriendjesbeleid
quote:Je maakt zeker een grapje? Ik vind het in elk geval een lachwekkend initiatief gezien alle ervaringen. Maar ga je gang hoor, ik blijf lekker aan de zijlijn, lachend, met een stukje kaas en een wijntje. Fok! moet je gewoon niet serieus nemen. Dat doen 'ze' zelf ook niet
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Raaf het volgende:n.a.v Stem voor Leefbaar Fok! met Witchfynder als ....
is er besloten een soort opstandsbeweging te formeren tegen een aantal punten uit het huidige fokbeleid die volgens een groot aantal users niet deugen. Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
quote:Als je ook lid word krijg je een gratis petje!.
Op zondag 28 oktober 2001 13:01 schreef Jarno het volgende:[..]
Heej dat duurde lang!
[Dit bericht is gewijzigd door Raaf op 28-10-2001 13:07]
Als je je nou verveelt ga dan in hemelsnaam wat nuttigs doen ofzow,
en als je al eens ergens het verhaal achter wil weten vraag het dan gewoon en doe het niet op zo'n ontzettend kinderachtige manier.
Amen
Dem, je kan ook wel merken uit welk forum jullie komen zeg,
het stupide idee alleen op zichzelf al.
De zogenoemde mensen die meestal toch echt wel terecht voor eacist worden uitgemaakt zouden zeggen:
Wereldvreemd, blind voor de realiteit..
Maar goed, jullie hebben we toch nog een keer laten lachen met een toch reeds volledig uitgemolken grap.
quote:en m'n buttons dan
Op zondag 28 oktober 2001 13:07 schreef Raaf het volgende:[..]
Als je ook lid word krijg je een gratis petje!.
Doen man!
quote:Hmmm... dat vind ik dus onzin, ik ken genoeg mensen die Fok wel serieus nemen en er echt iets van proberen te maken en zich ook inzetten voor Fok!.
Op zondag 28 oktober 2001 13:02 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Je maakt zeker een grapje? Ik vind het in elk geval een lachwekkend initiatief gezien alle ervaringen. Maar ga je gang hoor, ik blijf lekker aan de zijlijn, lachend, met een stukje kaas en een wijntje. Fok! moet je gewoon niet serieus nemen. Dat doen 'ze' zelf ook niet
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 12:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat topic is door Odol een beetje ongelukkig geplaats.
Ik doe ook nooit wat goed
Maar ik steun Leefbaar Fok!
Tegen de vertweakerisatie!
quote:Je menig moge duidelijk zijn.
Op zondag 28 oktober 2001 13:07 schreef HighLander het volgende:
ROFL
goh wat zijn de heren weer ruimdenkend zeg,
en zo volwassen ook.Als je je nou verveelt ga dan in hemelsnaam wat nuttigs doen ofzow,
en als je al eens ergens het verhaal achter wil weten vraag het dan gewoon en doe het niet op zo'n ontzettend kinderachtige manier.Amen
Dem, je kan ook wel merken uit welk forum jullie komen zeg,
het stupide idee alleen op zichzelf al.De zogenoemde mensen die meestal toch echt wel terecht voor eacist worden uitgemaakt zouden zeggen:
Wereldvreemd, blind voor de realiteit..Maar goed, jullie hebben we toch nog een keer laten lachen met een toch reeds volledig uitgemolken grap.
quote:Absoluut, serieus, je slaat de spijker volledig op ze kop.
Op zondag 28 oktober 2001 13:09 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Hmmm... dat vind ik dus onzin, ik ken genoeg mensen die Fok wel serieus nemen en er echt iets van proberen te maken en zich ook inzetten voor Fok!.
Maar dat kan je ook overdrijven.
En jij/jullie nemen het nu zo serieus, dat ik met alle moeite die ik op kan brengen jullie niet serieus kan nemen.
quote:Learnt from the best
Op zondag 28 oktober 2001 13:11 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
Je mening moge duidelijk zijn.
Overigens zijn er zat dingen waarvan ik ook wel eens het hoe en waarom wilde weten. Of dingen waarvan je denkt van goh, zou dat zo niet beter werken.
Maar doe er dan ten minste iets constructiefs mee.
En ga niet met een grote bek lopen schelden dat alles moet veranderen omdat het zo ontzettend fout is.
Ja het lijkt idd op een politieke partij. Zieltjeswinnerij en hol geblaat.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 28-10-2001 13:14]
quote:Jammer
Op zondag 28 oktober 2001 13:12 schreef HighLander het volgende:[..]
Absoluut, serieus, je slaat de spijker volledig op ze kop.
Maar dat kan je ook overdrijven.
En jij/jullie nemen het nu zo serieus, dat ik met alle moeite die ik op kan brengen jullie niet serieus kan nemen.
quote:Het is allerminst een grap.
Op zondag 28 oktober 2001 13:02 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Je maakt zeker een grapje? Ik vind het in elk geval een lachwekkend initiatief gezien alle ervaringen. Maar ga je gang hoor, ik blijf lekker aan de zijlijn, lachend, met een stukje kaas en een wijntje. Fok! moet je gewoon niet serieus nemen. Dat doen 'ze' zelf ook niet
Ik neem fok ook niet al te serieus omdat ik mij simpelweg niet in het huidige beleid kan vinden,te weinig tijd heb en omdat ik fok niet zie als mijn "huisje fok".
Desondanks is het wel een prachtig medium dat nog veel beter tot zijn recht zou kunnen komen als het allemaal wat zakelijker en beter geregeld zou zijn met het beleid inzake de crew.
Vandaar dit plan dat voortgevloeid is uit ik mag toch wel zeggen redelijk enthousiaste fokkers die gewoon bovenstaande en nog meer zaken in deze richtingen (waarvan later akte) als storend. ervaren.
Daarom dus dit initiatief
quote:Dat gebeurt toch al zolang als FOK! bestaat?
Op zondag 28 oktober 2001 12:56 schreef Num het volgende:
het kan geen kwaad als er eens kritisch naar de huidige gang van zaken wordt gekeken.
Over 't algemeen zonder resultaat, overigens.
quote:Al eens gedacht aan verhuizen? Ik help je heel graag mee.
Op zondag 28 oktober 2001 13:13 schreef Raaf het volgende:
...en omdat ik fok niet zie als mijn "huisje fok".
quote:Of als jij nou eens zou afnokken.
Desondanks is het wel een prachtig medium dat nog veel beter tot zijn recht zou kunnen komen als het allemaal wat zakelijker en beter geregeld zou zijn met het beleid inzake de crew.
quote:Klinkt als een AN&M topic. Typerend ook dat veel van de mensen die nu hier posten daar ook veel komen.
Op zondag 28 oktober 2001 13:12 schreef HighLander het volgende:
hol geblaat.
quote:Je zou de indruk krijgen dat sommigen dat kritisch kijken naar de huidge gang van zaken anders liever zouden verbieden.
Op zondag 28 oktober 2001 13:20 schreef Arcee het volgende:[..]
Dat gebeurt toch al zolang als FOK! bestaat?
Over 't algemeen zonder resultaat, overigens.
quote:Ook voor jou hebben we een leuke pet in de aanbieding.
Op zondag 28 oktober 2001 13:22 schreef Ernst het volgende:[..]
Al eens gedacht aan verhuizen? Ik help je heel graag mee.
[..]Of als jij nou eens zou afnokken.
quote:Geen gele ster?
Op zondag 28 oktober 2001 13:33 schreef Raaf het volgende:
Ook voor jou hebben we een leuke pet in de aanbieding.
quote:Nee, wel een hoofddoekje
Op zondag 28 oktober 2001 13:38 schreef Ernst het volgende:[..]
Geen gele ster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |