Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Raaf op 28-10-2001 12:41]
onzin = onzin
quote:Dat topic is door Odol een beetje ongelukkig geplaats.
Op zondag 28 oktober 2001 12:41 schreef RemCow het volgende:
onzin = onzin
quote:In dit geval is onzin uitgemond in een serieus plan.
Op zondag 28 oktober 2001 12:41 schreef RemCow het volgende:
Uhm..onzin = onzin
quote:Keep on talking.
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Raaf het volgende:
n.a.v Stem voor Leefbaar Fok! met Witchfynder als ....
is er besloten een soort opstandsbeweging te formeren tegen
een aantal punten uit het huidige fokbeleid die volgens een groot aantal users niet deugen.Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
Ik ben het met je eens, maar in 4 regels kan je natuurlijk geen opstandsbeweging in beweging zetten.
quote:Witchfynder is onze oppergoeroe!
Op zondag 28 oktober 2001 12:43 schreef Wildanimal het volgende:
Waar kan ik lid worden?
Leve Raaf Fortuyn!
quote:Nee he? Ben net bezig met buttons en sjaaltjes
Op zondag 28 oktober 2001 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm.. de grap is er nu wel vanaf, eigenlijk
quote:
quote:T'is geen grap meer
Maak je Fok!-borst maar nat!
Vandaag zijn de zaden van een kleine revolutie gezaaid!
quote:Okay dan! Leve Witchfynder Fortuyn!
Op zondag 28 oktober 2001 12:44 schreef Raaf het volgende:[..]
Witchfynder is onze oppergoeroe!
quote:Ja kom zeg. Ik ben geen homofiele sociologie professor.
Op zondag 28 oktober 2001 12:45 schreef Wildanimal het volgende:[..]
Okay dan! Leve Witchfynder Fortuyn!
quote:Ik wou deze discussie een serieuze wending geven vandaar!
Op zondag 28 oktober 2001 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
Raaf is een enthousiast persoon die al een topic geopend heeft voordat het betoog klaar is,
quote:hoogleraar toch?
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja kom zeg. Ik ben geen homofiele sociologie professor.
professor is iets anders
quote:Mwoah, ok.
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Seborik het volgende:[..]
hoogleraar toch?
professor is iets anders
quote:een voorblater
Op zondag 28 oktober 2001 12:48 schreef Raaf het volgende:[..]
Ik wou deze discussie een serieuze wending geven vandaar!
quote:Ontopic blijven en ideeën posten. Jij hebt het al eens eerder gedaan.
Op zondag 28 oktober 2001 12:49 schreef Seborik het volgende:[..]
een voorblater
quote:ik heb hoofdpijn niet moeilijk doen.
Op zondag 28 oktober 2001 12:50 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ontopic blijven en ideeën posten. Jij hebt het al eens eerder gedaan.
quote:
Iig zullen onze doelstellingen worden meer duidelijkheid op Fokforum te kweken, betere communicatie tussen leden en crew en natuurlijk de integratie van het onderwerp "politie" in Cultuur & Geschiedenis die sowieso geherstructureerd moet worden tot een kwalitatief beter en efficiënter forum.
Daarnaast pleiten wij voor strenger optreden tegen de instroom van klonen, want Fok! is vol! Uh..druk.
quote:
We kunnen hiermee toch een duidelijk signaal afgeven aan de gevestigde orde binnen Fok! dat er een heleboel zaken zijn waar een grote groep gebruikers zich aan storen, bijvoorbeeld:
- Het meten met twee maten bij sommige topic-onderwerpen.
- Het modereten, vooral op de Frontpage
- Al die klonen
- etc...
quote:
Nou ja, wat ik tracht te doen is te kijken wat er onder fokkers leeft. Ik vind dat je dat as mod wel moet doen. Sinds de dag dat ik hier als mod begon zie ik al dingen waar ik me kapot aan erger en dan ten eerste dingen als dat er geen centrale uniforme regelgeving is, geen handleiding voor mods, een totale hysterie over wie er lekt en wie niet, het soms totaal verzuimen van informatieverstrekking aan de users terwijl Fok! een thuis is voor iedereen die er lid van is en meer van dat soort dingen. Ik kan er niet tegen dat sommige mensen meer interesse hebben in zuipen dan in serieus het beleid bespreken. Ik ben dat "oude jongens krentenbrood" gedoe zat en wil gewoon een goede samenwerking binnen de crew en een beetje professionele houding is ook wel gewenst. Gelukkig zitten er binnen de crew nu al mensen die eender denken. Fok is verdorie geen familie, maar een bedrijf die een bepaalde service verleend. Trouwens, zelfs al was het een familie dan was het één met slechte familiebanden.
quote:
Top!
Ik hadt zoals je net eerder kon lezen mijn twijvels bij je integriteit aangezien alle mods die zich met een dergelijke discussie bemoeien zich beroepen op de ongeschonden wet van het flames aanslingeren/niet serieus reageren.
Ik vind het ontzettend goed van je dat jij WEL de ballen hebt om de eeuwige vriendjes/beleidspolitiek op fok nou eens aan de kaak te stellen.
quote:
Wat ook misschien handig is, maak documentatie over hoe je mod e.d. want stel dat er plots een aantal weg zouden vallen moet een nieuw stel mensen dat gewoon kunnen overnemen, net als binnen een bedrijf, daar wordt ook heel veel gedocumenteerd zodat in geval van een noodsituatie veel dingen kunnen worden opgezogd en indien nodig over worden genomen door anderen.
Je zou ook de users van Fok! kunnen zien als klanten van de moderators & admins en het doel is dan meestal om je klanten tevreden te houden en deze ook een fijne tijd aan te bieden op Fok! als je klanten dan klagen, dan doe je toch iets niet goed. Zoals nu bijvoorbeel over de servers, je moet via via horen wat er aan de hand is, in mijn ogen kan dat echt stukken beter. Feeback is er toch niet voor niets?
quote:
Hoewel het "twijfels" met een f is, ben ik blij dat ik niet voor niks mij in zit te zetten hier en dat er daadwerkelijk mensen zijn die op wat voor wijze dan ook steun willen verlenen hier aan. Ik weet dat er minstens één ander crewlid is die er eender over denkt en hem zal ik binnenkort nog eens hier over spreken. Kijk, ik weet niet waarom iedereen hier bij de crew zit, maar ik zit er toch voornamelijk om iets te betekenen voor de mensen hier, om iets te kunnen doen en verkeerde dingen beter te maken. Klinkt wel idealistisch, maar zeker gemeend.
Het is echter onmogelijk om binnen een maand ofzo resultaat te zien, maar alle beetjes helpen. Ik ben er stellig van overtuigd dat als iedereen meedenkt en helpt men een beter Fok! kan maken.
quote:Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man! Ga lekker op Polinco zitten bleren met de rest van de Fortuyn aanhangers en val ons er niet mee lastig. En ga al HELEMAAAAAL niet de gebeten hond uithangen aljeblieft...
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Raaf het volgende:Er moet meer openheid komen, de ouwe jongens krentenbroodcultuur moet eruit en fok moet voor IEDEREEN een plek zijn waar hij/zij haar mening op een gezonde manier kwijt kan zonder het "familiegevoel" tegen zich te krijgen.
en die icoontjes ook whahahahaha
quote:Je snapt echt niet waar het over gaat he?
Op zondag 28 oktober 2001 12:53 schreef Jarno het volgende:
Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man! Ga lekker op Polinco zitten bleren met de rest van de Fortuyn aanhangers en val ons er niet mee lastig. En ga al HELEMAAAAAL niet de gebeten hond uithangen aljeblieft...
en die icoontjes ook whahahahaha
quote:Dat is jouw zeer bekrompen interpretatie. Je weet het ook heel eloquent te brengen.
Op zondag 28 oktober 2001 12:53 schreef Jarno het volgende:[..]
Kortom, je wilt gewoon in alle vrijheid kunnen zeggen dat je een teringhekel hebt aan alles wat niet Nederlands is. Pleurt toch op man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |