abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1916259
Nou...die FokEating is dus mooi nooit doorgegaan en ik geloof dat het grootste probleem een plaats om te koken was. We hadden ook al een thema bedacht: Middeleeuwen. Wat nu, zo'n jaar later?

In Delft zit een restaurant dat eruit ziet als een Middeleeuwse herberg compleet met troubadour/minstreel whatever. Het voedsel is middeleeuws en je krijgt dan ook geen bestek om mee te eten.

info van het Internet:

quote:
Stadsherberg De Mol bevindt zich in één van de oudst bewaard gebleven monumenten van Delft. U kunt hier terecht voor Oudhollandse maaltijden. Beleef de sfeer van de Middeleeuwen bij Stadsherberg De Mol.

diner 1 hoendersalaet in 't deegh, heksensop geserveerd met molsbroot en kruydensaus, diversch gebraet (kapoen, vleeschstoverij, vlaamsch ribstuk, runderstoofpot) aangevuld met groove salaet, molsbroot en kruydensaus, syllabub, koffie of thee met een krakelangetje à fl. 60,35 pp (gulden, geen euro)

Maximaal aantal personen 460
Geopend op afspraak altijd mogelijk
Locatie in het historisch centrum
Entree rolstoeltoegankelijk, toilet niet.

Molslaan 104
2611 RP Delft
Tel: 015 - 2121343
Fax: 015 - 2158095

Zestig piek klinkt best duur, maar je krijgt er een avondvullend programma voor met een troubadour die liederen en sagen voordraagt, is de moeite waard (en je kan zoveel eten als je wilt, mocht iemand dat willen )

Wie heeft belangstelling voor deze vorm van een FokEating?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:52:35 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916290
Is natuurlijk wel erg leuk. de vraag is of er voldoende vegetarisch gegeten kan worden..

Aan de andere kant lijkt me het kook aspect ook nogsteeds erg leuk.. zou jammer zijn als dat vervalt,..

pi_1916334
Moet je er nog speciale kleding voor aan of kun je ook "zo" mee?
Maar het lijkt mij wel erg gaaf om te doen. Denk dat WitchFynder ook als een van de eerste in de rij zal staan.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:58:42 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916367
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:56 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Moet je er nog speciale kleding voor aan of kun je ook "zo" mee?
Maar het lijkt mij wel erg gaaf om te doen. Denk dat WitchFynder ook als een van de eerste in de rij zal staan.
Vergeet zeker niet Herne The hunter erbij te vragen. Dies nog gek genoeg om in harnas op te komen dagen
pi_1916480
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.

Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1916502
klinkt leuk , ik blijf het topic in de gaten houden
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:12:17 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916534
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.
Ik vreesde al zoiets.
quote:
Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p
Sjah maar dat hou je altijd. Ik zou natuurlijk ook m'n ouders lief aan kunnen kijken...er is ruimte zat om iig te eten (keuken is niet al te groot, maar te doen)... alleen denk ik dat het weinig voordelen zal hebben, ik woon ook al niet echt strategisch gelegen namelijk.

Of we moeten versie 1.0 gewoon met een selecte groep doen...

pi_1916549
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:

Tja... retourtje Amsterdam - Hogeveen met de trein ben je al een diner in dat restaurant kwijt.
66,50 uitzuigers bij de NS. (Heb geen OV)
Delft is daarin tegen de helft. 34,50

Maar ja, maakt het ook uit, moet je ook met geld als je het niet uitgeeft? Hogeveen of delft. Boeie! Ik kom wel. Where there is food, there is me!
Kan alleen niet echt goed koken.
En anders doen we toch gewoon versie 1.0 samen?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:16:13 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916580
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:13 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
trein = duur
maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.
pi_1916594
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:16 schreef Vork het volgende:

[..]

maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.

Dat is waar, en ik heb ook een rijbewijs en ouders met een auto, dus als ik die lief aan kijk kan ik die ook wel mee krijgen misschien, kan dan alleen niet drinken.
Maar dat zien we dan wel weer.
Hoe dan ook, ik vind dit een super gaaf idee! Lekker eten met fokkers! En dan nog met een thema ook! Echt beter!
pi_1916737
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:35:00 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916747
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:33 schreef deviltje het volgende:
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
Dat is goed nieuws... alleen die 60 piek... pfoe.. nou eerst maares zien in hoeverre dit idee losloopt..
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:53:56 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1916925
* Jojogirl lijkt dit ook wel leuk, alleen wel even een datum die nog ver weg ligt aub (dan kan ik even sparen
pi_1917000
lijkt me best oke dit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:10:18 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1917082
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1917318
quote:
anders had 't ook wel gewoon Fok!Meating kunnen heten.
pi_1918098
quote:
Oh, wat is de site url? Want waar ik was kon ik 1 menu en 2 lunches vinden.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:25:12 #18
331 Merel
Be here now.
pi_1918515
Hm, hou me maar gewoon op de hoogte en dan kijk ik wel wat ik doe En anders kom ik misschien sowieso wel even langswippen, die 5 minuutjes fietsen heb ik daar wel voor over
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1918618
food, food!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:39:36 #20
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1918646
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]

tjeeee daar ga je toch niet eten

fake a dream
pi_1918705
De Fok! Eating!
Briljant idee, alleen een beetje moeilijk uit te voeren!
Het scoutinggebouw in 's-Gravenzande zou ik op zich ook nog wel kunnen regelen. Zelfs met voldoende (kampeer) kooktoestellen. Alleen dat is dan weer 's-Gravenzande....
En dan moet ik weer gaan lopen zeuren bij de materiaalbeheerders, maar die kan ik natuurlijk wel ompraten!

Over de Mol heb ik trouwens ook wel eens wat mindere verhalen gehoord, maar mochten jullie erheen gaan: count on me! Zo dicht bij kan ik niet laten lopen!

pi_1918871
Als het in Delft is dan kom ik ook zeker weten langs.
pi_1918899
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:39 schreef Kimmie het volgende:

[..]

tjeeee daar ga je toch niet eten

lomp
It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:36:45 #24
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_1919737
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:46 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant idee, alleen een beetje moeilijk uit te voeren!
Het scoutinggebouw in 's-Gravenzande zou ik op zich ook nog wel kunnen regelen. Zelfs met voldoende (kampeer) kooktoestellen. Alleen dat is dan weer 's-Gravenzande....
En dan moet ik weer gaan lopen zeuren bij de materiaalbeheerders, maar die kan ik natuurlijk wel ompraten!
's Gravenzande of Delft. Mijn vriendin woont in Naaldwijk dus voor ons no problem. Count mij maar in (en Teig ook wel gok ik, toch schat?).

Ennuh, ik als scout heb natuurlijk nog wel het een en ander aan kookgerei liggen wat zonder problemen mee kan als het niet in restaurant is.

Ennuh, Scoutinggebouw 's Gravenzande, ff denken. Was wel is ergens in Scoutinggebouw geweest daar, maar welke week niet meer

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:41:09 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1919788
Ik ben wel eens wezen eten in De Mol, en ik vond het erg leuk!

Vork, volgens mij was er wel wat vegetarisch te regelen hoor, ik heb toen een stuk vis genomen, maar volgens mij hadden ze op aanvraag ook volledig vegetarisch.

Maar goed, als dat plan doorgaat kom ik denk ik ook wel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')