In Delft zit een restaurant dat eruit ziet als een Middeleeuwse herberg compleet met troubadour/minstreel whatever. Het voedsel is middeleeuws en je krijgt dan ook geen bestek om mee te eten.
info van het Internet:
quote:Zestig piek klinkt best duur, maar je krijgt er een avondvullend programma voor met een troubadour die liederen en sagen voordraagt, is de moeite waard (en je kan zoveel eten als je wilt, mocht iemand dat willen
Stadsherberg De Mol bevindt zich in één van de oudst bewaard gebleven monumenten van Delft. U kunt hier terecht voor Oudhollandse maaltijden. Beleef de sfeer van de Middeleeuwen bij Stadsherberg De Mol.diner 1 hoendersalaet in 't deegh, heksensop geserveerd met molsbroot en kruydensaus, diversch gebraet (kapoen, vleeschstoverij, vlaamsch ribstuk, runderstoofpot) aangevuld met groove salaet, molsbroot en kruydensaus, syllabub, koffie of thee met een krakelangetje à fl. 60,35 pp (gulden, geen euro)
Maximaal aantal personen 460
Geopend op afspraak altijd mogelijk
Locatie in het historisch centrum
Entree rolstoeltoegankelijk, toilet niet.Molslaan 104
2611 RP Delft
Tel: 015 - 2121343
Fax: 015 - 2158095
Wie heeft belangstelling voor deze vorm van een FokEating?
Aan de andere kant lijkt me het kook aspect ook nogsteeds erg leuk.. zou jammer zijn als dat vervalt,..
quote:Vergeet zeker niet Herne The hunter erbij te vragen. Dies nog gek genoeg om in harnas op te komen dagen
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:56 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Moet je er nog speciale kleding voor aan of kun je ook "zo" mee?
Maar het lijkt mij wel erg gaaf om te doen. Denk dat WitchFynder ook als een van de eerste in de rij zal staan.
Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p
quote:Ik vreesde al zoiets.
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.
quote:Sjah maar dat hou je altijd. Ik zou natuurlijk ook m'n ouders lief aan kunnen kijken...er is ruimte zat om iig te eten (keuken is niet al te groot, maar te doen)... alleen denk ik dat het weinig voordelen zal hebben, ik woon ook al niet echt strategisch gelegen namelijk.
Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p
Of we moeten versie 1.0 gewoon met een selecte groep doen...
quote:Tja... retourtje Amsterdam - Hogeveen met de trein ben je al een diner in dat restaurant kwijt.
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p
Maar ja, maakt het ook uit, moet je ook met geld als je het niet uitgeeft? Hogeveen of delft. Boeie! Ik kom wel. Where there is food, there is me!
Kan alleen niet echt goed koken.
En anders doen we toch gewoon versie 1.0 samen?
quote:maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:13 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
trein = duur
quote:Dat is waar, en ik heb ook een rijbewijs en ouders met een auto, dus als ik die lief aan kijk kan ik die ook wel mee krijgen misschien, kan dan alleen niet drinken.
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:16 schreef Vork het volgende:[..]
maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.
quote:Dat is goed nieuws... alleen die 60 piek... pfoe.. nou eerst maares zien in hoeverre dit idee losloopt..
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:33 schreef deviltje het volgende:
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
quote:anders had 't ook wel gewoon Fok!Meating kunnen heten.
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
quote:Oh, wat is de site url? Want waar ik was kon ik 1 menu en 2 lunches vinden.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
tjeeee daar ga je toch niet eten
Over de Mol heb ik trouwens ook wel eens wat mindere verhalen gehoord, maar mochten jullie erheen gaan: count on me! Zo dicht bij kan ik niet laten lopen!
quote:lomp
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:39 schreef Kimmie het volgende:[..]
![]()
![]()
tjeeee daar ga je toch niet eten
quote:'s Gravenzande of Delft. Mijn vriendin woont in Naaldwijk dus voor ons no problem. Count mij maar in (en Teig ook wel gok ik, toch schat?).
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:46 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant idee, alleen een beetje moeilijk uit te voeren!
Het scoutinggebouw in 's-Gravenzande zou ik op zich ook nog wel kunnen regelen. Zelfs met voldoende (kampeer) kooktoestellen. Alleen dat is dan weer 's-Gravenzande....
En dan moet ik weer gaan lopen zeuren bij de materiaalbeheerders, maar die kan ik natuurlijk wel ompraten!
Ennuh, ik als scout heb natuurlijk nog wel het een en ander aan kookgerei liggen wat zonder problemen mee kan als het niet in restaurant is.
Ennuh, Scoutinggebouw 's Gravenzande, ff denken. Was wel is ergens in Scoutinggebouw geweest daar, maar welke week niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |