Hebben de fokkers een favoriete serie uit de jaren 80?
wie kent er trouwens
Ulyses 31
the mysterious cities of gold?
en ben ik nu de enige of zijn die oude series soms kwalitatief veel beter dan die van nu?
Transformers, wie keek er nu niet naar? Veel mensen en ook meisjes, hebben toch altijd een herleving van hun jeugd wanneer ze terug denken aan dat soort oude shows.
Ik ook.
speelgoedreclames
Nee, ik kan ze missen als kiespijn die series. Maar ik zou wel heel erg graag nog eens Captain Power And The Soldiers Of The Future willen zien. Was mijn God tot mijn negende, tiende.
bogus.
Captain Power is niet eens een tekenfilm
Ik dacht dat het over jaren 80 series in het algemeen ging. Doh
bogus.
quote:
op 04-11-2000 om 09:46 PM schreef Cairon het volgende:het was een serieuze vraag...
of ik de troetelbeertjes mis?
nou eh, nee, niet echt. Als nou the getalong gang had geroepen, allaa. Maar de troetelbeertjes, nee. Sorry
He-Man
"By the power of greyscull, I HAVE THE POWER"
Orko was ook leuk
Man, dat overheerste echt wel.
vond dat soort tekenfilms altijd errug cool.
boeken daarover ook, weet alleen niet meer welke boeken.
WAnderer's 2 cents
Wanderer
De freggels!!!
Maar verder keek ik ook naar de troetelbeertjes, my little pony, de snorkels, de smurfen, de gummiebeertjes..
jeugdsentiment
ff terug naar de topic, je had natuurlijk ook de poppels, she-ra, top cat, inspector gadget, seabert
Allemaal (geloof ik) bij The d.j.cat show, met een piepjonge Linda de Mol op Sky channel
------------------
"there can be only one"
[Dit bericht is gewijzigd door fanmale (Datum 12 April 2000).]
quote:
op 04-12-2000 om 10:52 AM schreef fanmale het volgende:
ff terug naar de topic, je had natuurlijk ook de poppels, she-ra, top cat, inspector gadget, seabert
Allemaal (geloof ik) bij The d.j.cat show, met een piepjonge Linda de Mol op Sky channel
Geweldig elk weekend gelijk de TV aan om te kijken
------------------
life is like a box of chocolats you never know what you gonna get
* billy the kid vindt dat paarse wel grappig.
[Dit bericht is gewijzigd door billy the kid (Datum 12 April 2000).]
quote:
op 04-12-2000 om 10:52 AM schreef fanmale het volgende:
Bogus?
ben jij niet in de war met "Captain Planet"
dat was wel een tekenfilm.
Ik kan me nog herinneren dat zijn hulpjes krachten hadden als water wind aarde etc.ff terug naar de topic, je had natuurlijk ook de poppels, she-ra, top cat, inspector gadget, seabert
Daar ben ik zo NIET mee in de war En trouwens, Captain Power was altijd op Sky met dj cat en linda. Deze bedoel ik:
Dus niet spotten met de Captain (niet Beefheart). POWER ON! (ik voel me weer even 10, met mijn zelf gemaakte helmpje op en zwaard gereed onder mijn riem gestoken )
bogus.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 12 April 2000).]
(sorry geen tekenfilm)
3 dikke vrouwen op de VPRO (grrr, en maar elke zondag die dikke taarten in hun bek douwe) en die hele programmering: de kast, sexuele voorlichting, grote beer vertelt
(hadden jullie ook altijd om 11 uur een klein dipje? Want de reiziger in muziek kwam er daarna op)
Op de ARD:
Allo Spencer!
Der Mause
SesamStraBe
En heel veel is hier al genoemd
ooh en dit ook nog:
Candy Candy
Yam
ennuh wat nog meer?
Ooh ja die Zweedse serie met die blonde jongentje die altijd iets verkeert doet zijn vader wil hem dan meppen en dan sluit hij zichzelf op in de schuur en gaat dan poppetjes in hout snijden
Haha die was errrug grappig (kweeniemeerhoehetheethoor)
ik heb er nog een; Nils Holgerson (?)
quote:
op 04-12-2000 om 02:23 PM schreef Priscella het volgende:
Ooh ja die Zweedse serie met die blonde jongentje die altijd iets verkeert doet zijn vader wil hem dan meppen en dan sluit hij zichzelf op in de schuur en gaat dan poppetjes in hout snijdenHaha die was errrug grappig (kweeniemeerhoehetheethoor)
Jongetje heette Emiel, maar ik weet niet zeker of de serie ook zo heette.
Jaren tachtig veel gekeken, maar eigenlijk van alle tijden: Loony Tunes, liefst Roadrunner vs Wile E. Coyote (?toch?) en Bugs Bunny vs Yosemite Sam.
Natuurlijk ook Transformers (Megatron!), Inspector Gadget en ik keek met mijn broertje ook altijd naar een of andere ruimtetekenfilm, waarbij de helden een half soort vogelpak hadden (beetje krom uitgelegd, maar als je het kent herken je dit wel). Mijn broertje had daar zelfs nog een stickerverzamelalbum van, maar ik kan echt niet meer op een titel komen. Iemand anders wel?
Thunder...thunder...thundercats. HOOOoooooo
kent iemand die nog?
met Lion-O, en wiley-kit (en cat) en Snarf.
quote:
op 04-12-2000 om 02:31 PM schreef fanmale het volgende:En dat niet alleen, ook m'n eerste sexuele fantasie (ik was 10), of hoort dat op een ander forum?
ik heb er nog een; Nils Holgerson (?)
quote:
[b]op 04-12-2000 om 04:29 PM schreef
Thunder...thunder...thundercats. HOOOoooooo
kent iemand die nog?
met Lion-O, en wiley-kit (en cat) en Snarf.
Tuurlijk.
maar Transformers was echt wel beter
Tokus
Al spring je hoog
Al spring je laag
Het zit erop.........helaas
dat was het voor vandaag
Het is elf uur
Kom dichterbij
Dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij
Wat dachten jullie van Maja de Bij????
Er is een land ik weet niet waar
daar leefde eens een kleine bij
en die beleefde het klinkt raar
een avontuur voor jou en mij
En Belfi en Lillibit........The Wuzzles, Gummiberen en niet te vergeten die gigantisch gespierde Blackstar (vreselijk liedje van een nog vreselijkere Georgie Davis)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |