En ga nou niet weer proberen bijdehand te doen want op dit gebied ben ik untouchable, ja! So don't even think bout fuckin with me!
BETTER RECONIZE!!
M.O.B. >>>>> 662!!!!!!!
MAKAVELI
Rap en ruzie blijkt erg bij elkaar te horen... (zowel tussen de fans als tussen de artists)
quote:
op 04-06-2000 om 11:34 PM schreef DA REAL 2PAC FAN/MAKAVELI het volgende:
Hoe kun je jezelf dan godverdomme een grote fan van tupac noemen als je hem nooit heb gekent toen hij nog leefdeBETTER RECONIZE!!
Even een kanttekening: ik zelf ben een erg grote fan van Jaco Pastorius (heb hem nooit gekend of gezien). Ben ik dan een fake-ass-bitch? Do I have to reconize something? Zou dit ook gelden voor Mozart, Beatles, Blondie, enz.? Of is dit deze door jouw verzonnen wet alleen geldig in de rapwereld?
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen.... well lost my train of thought here...
Als ik dit soort msg's lees vraag ik me af of er ook nog "normale" 2Pac fans zijn zoals ik.
Je doet het overkomen alsof jij de grootste en zwartste 2Pac fan ooit bent. Een ego hebben okee, maar het begint hier nu wel te stinken naar eigendunk.
Misschien kun je zelf ook wat eigen uitspraken doen in plaats van Tupac te quoten...?
Het zijn maar een paar suggesties
Luister ten eerste ben ik 17! Vier jaar ouder dan die Tupac fan, hiero, hij moet dus wat respect tonen, al is het alleen om dat ik ouder ben dan hem. Ik heb geen ruzie met de rest van jullie, maar ik snap niet dat jullie zijn kont blijven kussen! Ik als een persoon die Tupac al jaren volgt voel me gewoon vernederd door zo iemand als hij. Hij kent Tupac pas en loopt te claimen dat hij alles weet en hem door en door kent. EN je hoort mij hier niet zeggen dat ik het meeste weet ofzo, ik heb geen eigendunk, ik voel me gewoon op een hoger level dan die Tupac fan van 13! Snappen jullie dat of niet? Ik bedoel ik vind het best dat hij Tupac fan is, maar hij moet niet overdrijven, hij moet een hoop over Tupac leren als hij zich een echte fan wilt noemen, en dus moet ie wat respect tonen, voor diegene die dat al wel weten, ok? Hope I made myself clear! AND STOP QUOTING MY SHIT!!
DEATHROW'S FINEST!!
MAKAVELI
quote:
op 04-08-2000 om 01:21 PM schreef DA REAL 2PAC FAN/MAKAVELI het volgende:
DEATHROW'S FINEST!!
MC Hammer: die was pas goed!!!
-----------
as far as I can remember, I always want to be a gangster..
Ik heb nu nog maar te zeggen:
STAY DUMB!!!!!!!!! BIATCH!!!
SHORTY WANNA BE A FAKE ASS (that's U)!!
Later kutventje,
MAKAVELI 2 to the belly!
---------
make love, not war...
Fuck U lil Bitch!!
Makaveli tha Don
quote:
op 04-10-2000 om 11:34 AM schreef DA REAL 2PAC FAN/MAKAVELI het volgende:
Je bent gewoon fuckin bang, omdat er hier eens iemand is die veel meer over Tupac weet dan jij!
oke echte fan,
Volgens mij wil je serieus genomen worden? Toch? Ik denk dat Jaap en de TwoPacfan bewezen hebben dat ze wat over 2pac weten. Nu is het jouw beurt om wat te vertellen:
Ik herhaal daarom de vraag: Wat is jouw mening over de periode van 2pac bij de Digital Underground? Graag een gefundeerd verhaal van laten we zeggen min. 200 woorden. Want laten we eerlijk zijn: schelden kan iedereen:
-----------
cumlovingmotherfuckinballsuckinqueer
quote:
op 04-10-2000 om 12:30 PM schreef THE 2PAC FAN het volgende:Waarna andere mensen wat meer in hem zagen en hem een contract aanboden.
Aan de echte topac-fan:
wie bood 2pac een contract aan toe hij bij D.U. zat?
Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie allemaal de kant van dat jochie kiezen maar ja, fuk everybody that ain't down with me.
Eigenlijk hoef ik jullie vraagjes niet te beantwoorden, ik voel me op een hoger level dan de meeste van jullie weet je. Maar goed als jullie dat nodig hebben om van gedachten te veranderen hier is het. je vroeg naar wie hem een contract aanbood toen hij zat bij Digital Underground, toch?
Nou ten eerste zo als dat kleine ventje al zei, Tupac was een 'roadie' voor Digital Underground, hij ging met ze op wereld tour en hij kreeg van Shock G, een lid van D.U., een kans om zijn rap-skills eens te laten zien. En Tupac mocht een stukje rappen in 'Same Song" van D.U.
Ik weet nou niet precies wat je bedoelt met de vraag, of je nou wil weten wie hem bij Digital Underground heeft gekregen of naar wie hij daarna is vertrokken, voor de duidelijkheid zal ik op deze beiden vragen antwoord gevn, voordat jullie weer kritisch gaan doen.
Leila Steinberg heeft Tupac in contact gebracht met Shock G, toen Tupac nog bij Strictly Dope zat, toen is hij dus voor D.U. gaan werken.
Atron Gregory heeft Tupac in contact gebracht met Interscope Records en Tupac tekende een contract en bracht zijn eerste solo album uit: 2pacalypse Now.......
Nu tevreden???
BET Y'ALL DIDN'T KNOW THAT!!!! Ik heb dit dus niet van een of andere internet site geript net als dat kleine mannetje, die Tupac leerde kennen via een of andere website en die geinteresseert raakte in Tupac door al die 'alive' theories, that's just the way it is, he is a fake as Bitch!!
Don't make enemies with me!!!
Later,
Makaveli tha Don
Ga je moeder beffen ofzo man, shit. Je kent Tupac al een paar jaar, ja whatever! Toen je negen was zeker, toen kon je net lezen man. WAt een kneus ben jij zeg. En waarom loop je nou mijn woorden te stelen. Ik zeg dat jij alles van internet hebt en vervolgens zeg jij datzelfde over mij, get your own!! Biatch! Punk ass juvenile!
En wat je nou weer loopt te lullen man te fake voor woorden check: Fake ass zei:
",want ik wist het wel maar ik wou alleen weten of jij het wist"
WHATEVER!! Wat is dat nou voor kneuze reden en je hebt het nu toch gezien, Ik wist het toch kutaap!
En dan zeg je nog eens dat het wel 'lang duurde' voordat ik het antwoord had, ik bedoel denk je nou echt dat ik hier dagelijks kijk ofzo, ik heb ook nog een leven weet je, ik ga niet als jij de hele tijd achter de computer zitten en te lopen faken en bijdehand te lopen doen, nee ik ben hier alleen omdat ik jou punk ass tegen kwam.
GET A LIFE!! Stop messin around, cuz U gonna lose this one!
Still Smokin'
Makaveli!!!
quote:
op 04-13-2000 om 03:23 PM schreef DA REAL 2PAC FAN/MAKAVELI het volgende:
GET A LIFE!!
ga vooral verder, ik vermaak me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |