Heeft iemand anders ook de film gezien? Wat vond jij van de electrocutie-scenes? Gaat het te ver of is het gewoon realiteit? Zover dat ik weet zijn die bepaalde scenes er in Amerika uitgehaald.
Wel grappig, maar om daar nou voor naar de bios te gaan ? Daar word tegenwoordig ook genaaid, iedere keer dat ik er kom is het duurder geworden
Ik download de stuff en kijk het wel lekker thuis
En eventjes terug te komen op "Faces of death". Dat wat je daar ziet is echt, echte lijken en echte ongelukken. Wat je ziet in " The Green Mile" is maar fictie, het word gespeeld door acteurs. Ik heb ooit een deel gezien van "Faces of death"( lang geleden) en in eerste instantie dacht ik dat het allemaal nep was. Waar wordt er in godsnaam nog iemand uit elkaar getrokken door een aantal paarden?? En wie vergeet in hemelsnaam om het touw niet vast te maken bij een bungyjump?? En een illusionist die gespiesd word door zijn eigen zwaarden??? Later hoorde ik dat het allemaal realiteit was en voor mij hoeft dat niet.
In een film met acteurs weet je dat het fake is, maar "Faces of Death" heb ik geen behoefte aan.
quote:
op 03-28-2000 om 07:38 AM schreef Danny het volgende:
Het was ook alleen maar om te illustreren dat, hoe realistisch de electrocutiescenes in TGM ook zijn, de realiteit is nog ranziger.
Ik vond het wel een waanzinnige film. Geen seconde te lang. Ik had het overigens wel leuk gevonden als in het begin, waarin langs kanalen gezapt wordt, een korte scene te zien was geweest van The Shawshank Redemption, of een andere Stephen King film. Wat ik ook erg goed vond was dat het bovennatuurlijke gedeelte zo goed geprortioneerd was.
------------------
My Memory Serves Me far To Well
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 28 Maart 2000).]
if you know what i mean
quote:
op 03-28-2000 om 09:48 AM schreef SunChaser het volgende:
SPOILER ALERT SPOILER ALERT SPOILER ALERT SPOILER ALERTvergeleken met die van, wat was zijn naam ook weer? Die oude man met de muis.
Eduard Delacroix, oftewel Del.
Bepaalde scenes waren werkelijk meesterlijk! AL moet ik wel zeggen dat ik de laatste executie wat magertjes vond. Naar mijn idee had je meer moeten zien...
Een opmerking tenslotte: ik vond het een gemiste kans dat die zwarte acteur (naam kwijt) geen oscar heeft gekregen voor beste mannelijke bijrol! In plaats daarvan Micheal Caine... nou nou!
quote:
Een opmerking tenslotte: ik vond het een gemiste kans dat die zwarte acteur (naam kwijt) geen oscar heeft gekregen voor beste mannelijke bijrol! In plaats daarvan Micheal Caine... nou nou!
Precies! Belachelijk inderdaad dat Caine heeft gewonnen. Hij was duidelijk de minste van de vijf, vond ik.
Maar helaas pindakaas film nog niet gezien zal het zeker doen!
Hebben ze dat stukkie met de muis er ook in gelaten?
Topfilm dus!
quote:
op 04-03-2000 om 12:23 PM schreef §erum het volgende:
Het was echt een GEWELDIGE FILM
Ik hoop die 'John Coffey' nog vaak terug te zien in films ! Hij's COOL !
Heb je Armageddon al gezien?
WAT EEN GEWELDIGE FILM!!!!
Als je nog ergens drie uur over hebt een keer: KIJKENNNNNN!!!
Prachtig...
V.
Overigens is de executiescene in face of Death NEP. Executies zijn vrij klinisch van aard (ooit eens een keer een documentaire gezien daarover). En de electrische stoel ging er ook (voor die tijd, alternatief was ophangen en vuurpeloton) vrij beschaafd aan toe (mits het sponsje nat is).
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 03-01-2001 20:54]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |