Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 7 oktober 2001
Diane vlijt zich met haar hoofd op de schoot van Andries, die haar op zijn beurt door haar haar begint te strelen. Terwijl ze eerst nog zei dat ze de actie in bad alleen had gedaan om aan te tonen dat Andries een "slet" is, lijkt het nu toch dat ze hem leuker vindt dan ze wilde toegeven.
Andries kapt het dan af en staat op. Het lijkt erop dat ze in bad gaan, dus ik blijf nog even kijken.... Audrey vraagt of Andries haar verder wil masseren (op haar hoofd) als ze mee in bad gaat... Andries reageert niet echt!
Audrey loop nu ook in bikini, komt samen met Daan het bad in. Voorlopig zie ik nog geen drank in de buurt.
Er is geen drank in het spel, dus mocht er iets gebeuren, kunnen ze daar morgen niet de schuld aan geven. Audrey zit op de rand (om Andries een goede blik op haar lichaam te geven??) Andries heeft nu 1 been over de rand van het bad hangen en zit er erg macho bij!
We wachten rustig af wat er verder nog gaat gebeuren?
In arm wordt er zacht gepraat door volgens mij Pascal met een vrouw(?) Iets over een colombiaanse hartsvriendin.
0.20 Audrey wil Frank ook in bad, is hem al twee keer wezen halen. Frank leest buiten beeld iets op uit de spelregels of een brief. Audrey gaat recht tegenover Andries zitten (waar blijft die onderwatercam?) Andries ziet er wel moei uit, gaapt even lekker.
"Daantje Daantje pak me nog een keer."
Danielle keert zich direct van hem af.
Dan stapt ook Audrey uit het bad en gaat Danielle tegenover Andries zitten ipv naast hem (lijkt haar waarschijnlijk iets veiliger). Het ziet er helaas naar uit dat deze badsessie iets minder interessant afloopt dan de vorige.
Audrey heeft inmiddels een handdoek om haar onderlijf gewikkeld, baden was blijkbaar voor korte duur. Daan en Andries zitten nu samen in bad te kletsen.
0.29 Ze wensen samen iemand welterusten, aan het gegil te horen Diane. Saaie bedoening tot nu toe.
Audrey flitst langs, heeft zich omgekleed. Daan roept Frenky Frenky.
Andries drinkt rustig zijn flesje bier (geloof ik) leeg. Diane en Audrey kleden zich aan en Frank staat gekleed in een korte broek en T-shirt wat met Danielle te kletsen.
Ik hou het voor gezien... Moet er morgenochtend weer om 6 uur uit, dus hoog tijd om even een paar uurtjes plat te gaan.
F: Waarom dan?
A3: Vind ik leuk, meisjes moeten ook een keer de baas zijn.
A3: Als ik er donderdag niet uit ga....(onverstaanbaar)
F: Iedereen is hier de baas
A3: Kelly vind ik ook leuk als captain
Frank geeft A3 een kus, Daan een kus. Tegen Andries: Jou kus ik niet.
Audrey zit in de deuropening van de badkamer, Frank lijkt naar bed te gaan.
Daan en Andries zitten nog steeds samen in bad.
Tuuttuut, alle bewoners zenders checken.
Audrey gaat door over vrouwen als captain tegen Andries en Daan.
A3 vind dat er minstens 1 keer een vrouwencaptain geweest moet zijn, in arm of rijk. Niets persoonlijks zegt ze. A3 maakt aardig wat toespelingen dat ze misschien donderdag naar huis gaat.
A3: Hey mensen, ik heb echt een hele dikke bult op mijn been. Die ook pijn doet.
Daan vraagt waarvan. Gesprek (ughugh) gaat alweer ergens anders over.
A3: Misschien wil Daan wel captain worden. Vrouwen willen nooit de leiding nemen, ja misschien op de achtergrond.
A: Ik heb heel anders meegemaakt op school waar ik werkte.
A3: Jij bent nog maar een jongetje
A: Sorry? Ik heb het neit gehoord, misschien maar beter ook (Daan lachtte)
A3: herhaalt het nog even
Voor de duidelijkheid: A3 zit nog steeds in de deuropening.
Daan gaat uit bad, A3 loopt de woonkamer in. Andries blijft nog zitten. (gaat er dan echt niets gebeuren?)
Ze hebben het over Ellen en Tanja. Volgens A3 heeft Ellen de regels overtreden, en heeft Ellen dit tegen BB verteld. Dit is zelfs meerdere malen gebeurd.
F: Krijg ik een nare smaak van.
A3 vertelt over de persoonlijkheden in Spanje.
Andries is inmiddels uit bad, staat nu in zijn nakie te douchen. A3 vindt Sandy een straight (as in eerlijke) vrouw. BB schakelt de badkamerstream uit, nouja, zat toch niet te wachten op een blote Andries.
Diane: maar Frenk, je moet niet bij voorbaat een oordeel vellen.
A3: Nee, dit is mijn perceptie.
[Edit: tikfoutjes]
quote:ellen heeft dit niet tegen bb verteld maar tania !!! (dus verklikt!!)
Op maandag 08 oktober 2001 01:11 schreef Wokkel het volgende:Ze hebben het over Ellen en Tanja. Volgens A3 heeft Ellen de regels overtreden, en heeft Ellen dit tegen BB verteld. Dit is zelfs meerdere malen gebeurd.
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 08-10-2001 02:51]
De pogingen worden opgegeven omdat ze het toch niet kunnen winnen.
An33 staat zonder broek een beetje te shown en raapt voor Diane nog even een denkbeeldig stukje zeep op. Met z'n kont naar de camera.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 08-10-2001 02:44]
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 08-10-2001 02:48]
Au3 heeft het over de lengte van An3s 'dingetje': 22 cm.
Andries: Ja, dan weet morgen iedereen het!
Au3: Ja dat is vrij exceptioneel, Andries.
Danielle hoort iets.
Frenk: zijn die gasten die achter ons lopen.
Gaat weer over de lengte...
Au3: Kut, wie heeft er hier een geo-driehoek?
A: he wat een gelul allemaal.
Au: zo komen de praatjes in de wereld.
Au: dat geloof je toch niet diaan. De gemiddelde lengte is 14 cm.
Frenk: Kel heeft m toch in haar handen gehad???
Au3: Maar Kel overdrijft alles
Au3: Zit jou hoog he, Frenk?
F: Tegen wie lul je nou?
Au3: Ik wou 'm niet hebben, alleen in bruikleen...
A: Ik word de hele avond al geklierd.
F: Tien seconden lijm erop.
Au3: Ja heb ik een boek over gelezen.
F: Ja, was in Argentinie.
Daan: heeft het over 2 glazen en vacuüm zuigen
Au3: begint over allerlei smakelijke details op EHBO.
Daan: Ik kende stel. Man had condoom in zijn kont en hadden ze volgegoten met water. Oh wat erg.
Au3: Vriend van mij. Acute blindedarm ontsteking. Maar had fles in kont gestoken en die was gebroken!
Frenk: Ja ze experimenteren wat af!
Daan verbaast zich over mensen: gaan ze in de keuken en denken, wat zal ik nu pakken?
Hahaha (iedereen).
Gaat over mensen die bij de dokter komen met 'vreemde' aandoeningen.
Gaat over fruitvliegjes
Au3: o wat erg.
F: Gaan we nu slapen?
Andries slaapt blijkbaar. Weet niet wie: zullen we zijn hand in een bakkie water doen?
F: Nee, gaat helemaal fout. Ooooh.
Het wordt stiller in de slaapkamer.
F: Andries, hoe voelt dat nou naked onder de lakens?
F: By the way, je mag dat hellempie afzetten onder de dekens hoor.
Een van de dames: Ik begrijp er niks van.
F: Geeft niks hoor. Allemaal lekker handjes onder de dekens, kan er niks gebeuren.
(gapen, ik hou er ook mee op)
Bijv. Uit hoeveel bits bestaat een byte. (Dat weet een kind nog wel. Maar Frank wist het niet.)
Ze geven nog wat voorbeelden van vragen. GJ weet nogal wat antwoorden, tot ergernis van Frank. GJ mocht gisteren ook niet mee doen. (anders had het spel vast niet zo lang geduurd)
Au3 is zwaar onder de indruk, dat GJ zoveel antwoorden weet, maar ze gaf zelf ook wel een aantal erg domme antwoorden gisteren. (Maar dat kwam omdat het de millennium-versie was. )
Kelly is wakker.
Coos: Ik had gisteren echt een hongergevoel. Dat was voor het eerst.
Frank: Ben je afgevallen, Coos.
Coos: Ja, ik ben afgevallen, niet meer normaal.
Frank lacht.
F: Is goed voor jullie, zo'n dieet.
Daan is aangekleed. Als eerste.
Au3 vertelt over het kussengevecht en de kapotte onderbroek van andries.
Au3: Al mijn nagels vlogen door de kamer.
4 stuks afgebroken.
Pascal: Het is vandaag alweer het begin van de volgende week.
Alle mensen zijn alweer naar het werk.
(volgens mij is het het begin van deze week, niet volgende week. red.)
(moet weg. doei)
Au3 is pissig omdat ze 's morgens vroeger opstaat dan sommige anderen, die dan klagen dat ze last hebben van het open en dicht gaan van de deuren 's morgens zo vroeg.
Au3 is al twee dagen erg zuinig met het budget. (ze wil natuurlijk een manicure)
Ze kankert vooral op Diaan, omdat die volgens haar te lang op haar nest ligt, en zich grommend omdraait als ze iets hoort.
Diaan en Au3 krijgen hier bijna ruzie over, omdat Diane vindt dat ze zelf mag uitmaken hoe laat ze wil opstaan.
Au3 durft niets voor zichzelf te bestellen en ze kan het 's morgens de anderen niet vragen. Gisteren hadden ze voor 60,- besteld, dus 940,- over. Daarvan hadden ze het spel besteld. Au3 had zich verheugd op het budget van 1000,-. Ze wilde eens flink uit gaan geven aan schoonheidsgedoe.
Au3 vertelt dat ze erg creatief is, en van alles kan verzinnen om die 1000,- te besteden. Ze is wel zo creatief.
Ze heeft ongeveer de halve nacht hierover liggen piekeren.
Andries: Ik wil er een ding over zeggen.
Toen we gisteren de factuur kregen, zagen we dat we nog 930 over hadden en hebben we daarvan de boodschappen voor de volgende dag besteld. Toen besloten we om eenmalig gebruik te maken van die 1000 piek voor de volgende dag voor een aanbieding.
Au3: Tegen mij hebben ze gezegd dat ik alles kon krijgen wat ik wilde, zolang er geld voor is.
Au3: Straks zit ik aan de andere kant en heb ik nog niets voor mezelf gehad en dat trek ik niet.
Andries: Maar dan moeten er wel de middelen voor zijn.
Daan: Je kunt het wel bestellen, maar dat hebben we al zo vaak gedaan en niet gekregen. Maar dan is het in elk geval besteld en kun je afwachten of je het ooit krijgt.
Het gaat weer over Diaan, dat die Au3 erop aan spreekt dat ze 's morgens teveel met de deuren gooit.
(Au3 moet ongesteld worden, dus ik ga er maar vanuit dat ze daarom zo chagrijnig is. Ze loopt echt al meer dan een uur te kankeren over het uitslapen en de besteding van het budget. Nou ik ben even weg, kom straks nog wel eens terug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |