quote:Dat heb je toch niet goed begrepen hoor!
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:26 schreef Tante Bep het volgende:
Aha met "die witte" die morgen op de slachtbank gaat bedoelt Frank dus Audrey.
(puntje voor diaan!)
quote:Herstel... Blijkbaar toch wel!
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat heb je toch niet goed begrepen hoor!
.... gelach door de dames....
F. Ze gaat gewoon voor de leeuwen, ik zie ook wat er gebeurd met jouw (wijzend op diane)
f. ze gaat morgen op de slachtbank heeft niets met frenky te maken, maar ze gaat op de slachtbank
f. knuppel in het hoenderhok, kijken hoe ze zich eruit vecht
wordt zacht gepraat, lastig streamen zo
Audrey gaat morgen op de slachtbank, volgens Frank is ze in de DBK geroepen en is er iets aan haar gevraagd of is ze ergens mee geconfronteerd. Het lijkt alsof het iets met Diane te maken heeft. Frank gaat haar morgen daarover op het matje roepen. Diane wil dat hij dat doet op een plek waar het andere team het niet kan horen. Frank gaat Audrey op een aantal dingen wijzen om te kijken hoe ze daarop reageerd (het lijkt erop dat F niet veel van Audrey moet hebben).
Audrey zou Dianes naam genoemd hebben. Diane denkt dat Audrey met Andries heeft gezoend om Diane uit haar tent te lokken. Diane zegt dat ze met beiden niets heeft. Volgens Diane is de teamgeest op dit moment belangrijker dan iemand uit zijn tent te lokken. Frank zegt dat hij daar niks mee te maken heeft.
D. daar kan je geen oordeel over vellen
f. ik wel, staan geen regels, ik ga ze gewoon een aantal dingen geven, kijken hoe ze daar op reageerd.
Paul gaat naar bed
f. maak ik uit
D, ik weet allang dat ze mijn naam heeft genoemd
f. je bent oud en wijs genoeg.
d. ik denk dat de teamgeest belangriker is dan iemand uit zijn tent te lokken
f, nou en
d. je krijgt geen steun van mij
f.ik hoef van niemand steun te hebben.
Diaan: Als er hier iets gebeurt hoef je niet meteen naar de overkant te rennen.
Andr: Mij maakt het niet uit, maar het is misschien wel verstandig.
F: Ik ben niet jaloers, ik lus wel chocolademelk, maar. Wat hij doet moet hij weten. En ik zie ook wat er gebeurt met jou.
Di: wat dan ?
F: Iets met DBK, er gaat oorlog komen.
Di: Maar denk je dat ik dat niet aangevoeld heb?
F: Morgen gaat er iemand afgeslacht worden. Hij gaat een aantal dingen geven, kijken hoe ze daar op reageert (who????).
Di: Ik wist allang dat ze mijn naam heeft genoemd. Ik heb daar niets mee, met allebei niet. Ik hoef niet verdedigd te worden. De teamgeest is nu belangrijker dan iemand op het matje roepen. Je krijgt mijn stem niet.
F: Dat hoeft ook niet.
2.26 Diane : Frankie, als hier iets gebeurd moet je niet direct naar de overkant rennen. Andries is het er mee eens. Diane : Je hebt van alles verteld. Dat is niet leuk. Voor Audrey ook niet. Andries : We zeggen ook niks van jou en Diane. Frank : Dat is heel wat anders, dat heeft BB gezegd. Frank tegen Diane : Je kruipt terug in je schulp. Ze is in de dagboekkamer geweest en ze is met wat geconfronteerd. Danielle : Ja, met wie krijg je oorlog. Frank : En toen heb ze Diane gezegd. Het doelwit van Frank is blijkbaar Audrey. Hij vind dat ze wel voor zichzelf kan opkomen. Frank : Je na een dag al laten kennen vind ik niks. Diane : Het was gewoon een moment. Pascal : Welterusten. Rijk wenst hem welterusten. Diane : De teamgeest is nu belangrijker dan iemand uit zijn tent lokken. Frank : Nou en, laat ze maar weten wie ze voor zich heeft. Diane : Je krijgt geen steun van mij.
Hij denkt dat Au3 sterker is dan Diane en dat zij het onderspit zal delven in de strijd.
Diane denkt van niet, zolang de rest van het team maar achter haar staat.
Frank wil nog steeds morgen een confrontatie aangaan met Au3, Diane is het hier absoluut niet mee eens.
Hij wil het heel genuanceerd doen op een mooie manier, de gevolgen hiervan intereseren hem niet.
Het zit Diane dwars dat hij denkt dat zij zwakker is dan Au3, en hij wil haar afzwakken. Ze moet volgens hem wel ff weten waar ze staat.
Diane begint het nu op te vatten als een persoonlijke strijd en begint mee te roddelen (dat Au3 niet wist wat de slakken waren etc)
Diane wil blijven tot het einde omdat ze volgens haar "geen thuis" heeft. Frank vind dit achterlijk en onzin. Hier wordt diane boos om. Ze krijgen een beetje ruzie. Hij zegt dat hij precies weet hoe ze in elkaar zit. Zij gaat hier tegen in.
Frank praat de hele tijd op een normale manier, en hij zegt wijze dingen.
Waarom denk je dat ik zwakker ben dan haar, Frank zegt jij bent sterk maar zij is sterker. Nou ik laat me niet door haar naar huis sturen. Nou het kan me geen fuck schelen als ik naar huis moet zegt Frank.
D.: nou mij wel F.: maar waarom zou je tot het einde willen blijven? D.: omdat ik het idee heb dat ik geen thuis heb.
Frank achter haar aan, "mag ik het anders formuleren, ik laat je niet in de steek, schatje je weet dat ik een zwak voor je heb".
....
P: Dat jullie de kapitein willen afzetten.
Ik hou het voor gezien.
Frank: ik zie het gewoon.
Diane: jij denkt dat ik minder krachtig bent dan Au3
Frank: dat denk ik heel duidelijk, en ik probeer je sterk te houden. Je hoeft niet te vechten voor je plaats, want die heb je al.
Diane: het feit dat ze mijn naam daar noemt. Ik ben niet achterlijk, ik ben 31 jaar, ik weet precies hoe het leven in elkaar zit, ik heb zo veel meegemaakt. Jij onderschat mij. Ik gatanden poetsen. Jij onderschat mij, want jij denkt dat iemand die je net drie uurtjes meemaakt sterker is dan ik.
Ze gaat tanden poetsen.
Frank gaat haar achterna en vraagt of hij het anders mag uitleggen. Diane staat nu te huilen in de badkamer en wordt geknuffeld door Danielle (is dus ook weer op).
Frank: ik laat jou niet in de steek hoor! Schatje luister, je weet dat ik een zwak voor je hebt. Maar ik denk gewoon dat je nog een hele kluif aan haar hebt.
Diane: maar ik ga geen persoonlijke battle met haar aan.
Frank: maar die zal je wel krijgen. Het is gewoon een hele sterke persoonlijkheid.
Diane: of niet..
Ze gaat nu der tanden poetsen.
Andries: denk je dat ik me in deze discussie moet mengen??
Diane: het is helemaal geen discussie. Frank wil gewoon de knuppel in zijn hondenhok gooien. blablabla.
Andries: oke
Frank: ben ik niet goed wijs??
Diane: je vat iets op wat niet helemaal correct is.
Wat lul je nou??
Frank: maar ik heb wel vaak gelijk..haha
Diane (tegen Andries): Frank heeft te horen gekregen dat Au3 heeft gezegt in de dagboekkamer dat zij dacht dat ze problemen met Diane zou krijgen. Omdat ze naar Andries neigt.
Frank: daarom heeft ze ook met Andries dingen gedaan.
Diane: ik kan het niet alleen, maar als jullie haar boven mij verkiezen, dan is het met mij gebeurd.
Andries: (fluisterd) maar dit is op basis van 1 dag.
4 weken wegen niet af tegen 1 dag.
Frank: ach wat nieuw leven in de brouwerij.
Ze lachen en knuffelen ff.
Frank: het is een hartstikke leuk wijf, maar morgen ga ik wat tegen haar zeggen. Ik maak het zelf uit, er gebeurt nix, ik ga het heel genuanceerd aanpakken.
Diane wil het nog steeds niet en vermeld ook nog dat ze nog met Au3 gelachen heeft vandaag.
Ze gaan nu ook naar bed. Andries gaat gewoon weer bij Danielle in bed.
Diane loopt nog zingend door de woonkamer wat dingen op te ruimen.
Maar Frank denkt dat ik haar niet aankan, hij denkt dat ik het onderspit zal delven, maar als jullie mij niet laten vallen dan is er niks aan de hand. Hij wil de hoender in het knuppelhok gooien , A.: corrigeert, je bedoelt de knuppel in het hoenderhok!
D.tegen F.: Je moet er niks over zeggen morgen tegen haar dat heeft helemaal geen zin, ondanks dat ik weet dat ze mijn naam heeft genoemd heb ik reuze lol met haar gehad, dus als ik dat nou kan dan moeten jullie het ook kunnen.
(tjonge punt 2 voor diana vanavond!)
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 06-10-2001 03:01]
2.42 Frank : Jij vertelt meer tegen Andries en Diane als tegen mij. Diane : Niet tegen Andries. Ik praat met niemand. Ik heb Daan een paar dingen verteld. Ik ben een open boek maar een gesloten mens. Diane staat op : Ik ga er niet op in. Frank : Jij bent direct weer op je pik getrapt. Diane : Jij denkt dat iemand die je een paar uurtjes mee hebt gemaakt sterker is als ik. Diane en Danielle omhelzen elkaar in de badkamer. Frank komt er achter aan. Hij krijg een aai over zijn bol van Diane. Frank : Ik denk dat je een hele kluif aan haar krijgt. Diane : Ik ga geen persoonlijke battle aan of zo. Frank : Die kan je wel krijgen. Andries loopt er ook steeds rond maar hij bemoeit zich er niet mee. Andries : Vind je dat ik me in deze discussie moet mengen ? Diane : Het is helemaal geen discussie. Frank wil de knuppel in het hoenderhok gooien. Frank meent iets opgevangen te hebben : Ben ik niet goed wijs ? Andries : Dat heeft ze niet gezegd. Diane : Frank heeft gehoord dat Audrey in de dagboekkamer heeft gezegd dat ze problemen met mij gaat krijgen. Zij vindt dat ze wint van mij, dat ik zwakker ben. Ze gaat met Andries omdat ze ziet dat ik naar Andries neig. Tegen Frank : Je schat me heel laag in als je denkt dat ik me zo. Frank : Het veld uit laat slaan. Diane : Als jullie voor haar kiezen is het met mij gebeurd. Andries fluistert : Het gaat maar over één dag. Vier weken weegt niet op tegen één dag.
2.51 Inmiddels is iedereen in de slaapkamer gearriveerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-10-2001 03:00]
Stream gaat nu vaak over op de tuin (waar helemaal nix gebeurd en waar niemand is!!!!!).
van tuin naar slaapkamer
Andries zegt: oke frank, i like this
en stream weer naar de tuin
Andries wil gaan slapen en zegt weltrusten.
Frank gaat door over het onderwerp. Danielle schrok wakker van Andries.
Frank: wie aan mijn team komt, komt aan mij. En degene die nieuw is, die moet dat ook niet flikken.
Andries: das een goed pleidooi.
Frank heeft het nu redelijk openlijk over zijn confrontatie van morgen. Dit doet hij gewoon in de slaapkamer waar ook Au3 ligt te slapen.
En...stream dus weer naar de tuin...[grrrr]
(de stream valt continu weg en het beeld gaat dan naar de tuin dus ik vang alleen nog flarden op)
Frank ligt zich vreselijk op te winden, Andries heeft al div. keren welterusten gezegd, maar Frank blijft doorgaan.
F.: ik heb geen 3 flessen champagne op hoor
F:. ik heb geen fotografisch geheugen maar wel een olifanten geheugen, ik onthou alle gezichten, niet aan me team komen want dan kom je aan mij en degene die nieuw bij het team komt moet eerst langs mij. En dat geldt ook voor die rooie, als iemand aan haar komt ga ik er voor staan.
(gaat nog steeds over Audry begrijp ik eruit die er het laatst is bijgekomen en volgens Frank Diana onderuit heeft proberen te halen door met Andries aan te pappen om Diaan uit haar tent te lokken)
(stream weer op de tuin)
.. ik waarschuw je drie keer en dan doe ik een motie van uitdaging.
.. ik ben misschien niet goed met woorden, maar ik weet wel waar abraham de mosterd haalt.
.. en gezichten vergeet ik nooit, namen wel, gezichten niet.
Andries zat vanavond rustig in het bad toen hij bijna werd aangerand door Audrey. Die was stomdronken en begon - op aandringen van Frank - te zoenen met Andries. Die wist op zijn beurt niet wat hem overkwam, maar liet haar lekker begaan (niet vies van een potje vrijen natuurlijk). De vrijpartij duurde ongeveer 5 minuten, waarna Audrey kotsend in de slaapkamer is verdwenen.
De situatie in het BB huis is daarna ontzettend uit de hand gelopen. Team arm (vooral Pascal en Coos) zagen hun kans schoon om Andries aan te vallen en te proberen zijn populariteit wat te verminderen, terwijl het Andries was die werd "overmeesterd" door Audrey en niet andersom. De discussie duurde zeer lang, ook vanwege het feit dat zijn nachtelijke escapade met Kelly in de eerste week erbij werd gehaald... ook toen was het Kelly die Andries "overmeesterde", niet andersom!!!
Frank trok zich op dat moment terug in de slaapkamer en voelde een tergend gevoel in zich opkomen. Dit was nou al de tweede keer dat hij een meisje wel zag zitten, die zich toch meer voor Andries bleek te interesseren. Ook Diane zat met een klote gevoel. Ze heeft waarschijnlijk vanaf het begin al wat voor Andries gevoeld.... en voelt zich nu aan de kant gezet door nieuweling Audrey.
Frank maakte duidelijk dat hij kwaad is op Audrey, dat hij vind dat een nieuweling zich niet zo moet gedragen op de tweede dag. Hij is dan ook vast van plan haar dat morgen stevig duidelijk te maken.
Andries heeft zich geweldig goed gehouden tijdens de vele verwijten die naar zijn hoofd werden geslingerd door vooral Coos en pascal. Hij ging de discussie aan, wat hij niet had moeten doen, maar bleef constant heel cool en begreep ook niet helemaal waar die drukte vandaan kwam. Hij heeft immers alleen even een paar minuten met iemand zitten zoenen in het bad. De reacties van ARM lijken te suggereren dat hij een ongevoelig persoon is die met niets en niemand rekening houdt... en dat hij vooral Kelly nu iets heel ergs heeft aangedaan (?????). Duidelijk wordt dat Kelly nog steeds gevoelens voor Andries had, terwijl de twee toch duidelijk hadden afgesproken dat ze het bij die ene gebeurtenis zouden laten! Kelly maakt wel duidelijk dat die gevoelens nu over zijn! Ze voelt zich goedkoop (????).
Andries, die dus nu intussen al door twee dames is besprongen, is zich terecht van geen kwaad bewust en begrijpt alle drukte ook niet goed. Toch blijft alles zeer fel over en weer gaan en is duidelijk dat de verhoudingen tussen een aantal mensen nooit meer dezelfde zullen zijn.
Al met al een avond met heel veel drukte... OM NIETS!!! Andries is verleidt door Audrey, wat geresulteerd heeft in een paar minuten vrijen in de badkuip.... niets meer en niets minder. Het LEEK heftig te worden... en kan ook nog een vervolg krijgen natuurlijk... maar is met een sisser afgelopen.
Iedereen een goede nachtrust toegewenst!
Na de zoenpartij van Andries en Audry heeft Frank aan de arme kant verteld dat Audry Andries had afgetrokken, dat was dus voor Kelly, Pascal en Coos de reden om Andries daar even later op aan te vallen en dus de directe aanleiding van de hele bonje tussen arm en rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |