abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:58:19 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827096
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 5 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-10-2001 00:10]

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:59:19 #2
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1827105
Je bent te vroeg.
en subtiel.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:01:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827115
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:59 schreef SanSan het volgende:
Je bent te vroeg.
23:59 en 35 seconden ... Je hebt gelijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:04:38 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827132
Andries zit nu met drie dames in bad... Ik denk dat hij zich de koning te rijk voelt nu. Het gaat allemaal nergens over, maar dat zal hem waarschijnlijk worst wezen.

In de arme kant zitten Sandy en Kelly te kletsen over de overige bewoners on Spanje.

Intussen komt Frank weer de badkamer binnen met een nieuwe hoeveelheid drank. Als dit zo door gaat kunnen we nog wat beleven, want de dames worden al aardig luidruchtig!

pi_1827142
waarom staat er in de eerste post geen kruis door richard heen?
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1827146
In Arm bespreken ze hoe je brood moet bakken.
In Rijk gaat het bad even uit, de andere rijken ondervragen Audrey over een bepaald persoon. "Was het iemand die geen zwembroek droeg?"(huh ? ).
Andries wordt een hoer genoemd, geen idee waarom.
Audrey zorgt overduidelijk voor heel wat vermaak, helaas kunnen we niet meegenieten, de bubbels zijn weer aan.
pi_1827203
Rijke Deel:
Andries, AU3, Diane en Frenk zitten in dat bubbelbad. Danielle klimt erbij. De heren zijn door de dames (die volgens mij aardig dronken worden) semi-onder-water ontdaan van hun zwembroek. Stream "Rijk" stopt er nu even mee.

Arme deel: Staan de streams ook al stil. Grmbl

Religion is a pacifier
pi_1827217
arm Paskwal en Coos hebben het over het vieze eten
P baal dr zo van dingen die ik normaal gebruik wist ik niet
zwezerik krokodil San en Kel zitten aan tafel te praten Kel zit erg overdreven te lachen om de dingen die San zegt
Try anything once, twice to be sure
pi_1827234
Andries is inmiddels wel zijn zwembroek kwijt geraakt, is door diane uitgedaan.......
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1827238
Gert-Jan heeft het gevoel dat hij in Star-maker zit ofzo (waarschijnlijk door de zingende rijken). Hij bespreekt samen met Pascal in bed het wennen aan het delen en zuinig doen met voedsel.

In het rijke bad wordt flink gegild. Ze hebben het over een motie van onhygiëne.
F: Aan mijn lul geen polonaise.
Diaan: One for the money, one for the show ...
F: Hé schat ik ben helemaal aan het afgeven, ik weet niet wat er aan de hand is. ...
Héeeeee hoppa. Hophophophophop....
Blue sweat shoe's (10x).
Gegil van 1000 dB door de vrouwen, I'm mad about the boy...
F: Aso, weet je dat, niet normaal.
Cause I got a let it show, ... show me the way.
Audrey: maakt een huilgeluid Ik wil naar huis, ik vind het helemaal niet gezellig.
Nothing really matters to meeeeeeeeee.
Whooeeeeeeeeee.
I don't want to die.

Je merkt het al, een samenhangende interessante conversatie.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:24:44 #11
12079 koele
The Koeler, the better
pi_1827241
probeert audrey haar hand nou tacties bij andries kwijt te raken?
pi_1827248
Ook Frank zit inmiddels naakt in bad.
FRank en Andries zitten wat te voozen met Audri
Diana hoor je weer zingen op de achtergrond, gaat allemaal verder nergens over
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1827250
Streams rijk doen het weer.

Diane doet weer net of ze kan zingen. Zingen nu bijna allemaal. Over blue suede shoes. De stoom en close-ups doen denken aan hoe-heet-die-wazige-fotograaf-ook-alweer. David Hamilton? Gezang, geschreeuw (FAK JOE) en gegil. Andries, Frenk en Au3 in het bad. Rest eromheen onder de douche.
AU3 roept dat ze naar huis wil en het helemaal niet gezellig vindt. Ondertussen vleit ze zich tegen An3s aan. Denk niet dat ze het meent. Dat ze naar huis wil.
Streams haperen nogal. Hier. Zingen nu Bohemian Rapsody. Althans sommige dames doen dat. Nog steeds veel geschreeuw.

Religion is a pacifier
pi_1827254
Paskwal en Coos liggen dus al in bed Gj ook denk ik maar die zie ik nergens.San is nu aan het vertellen hoe haar familie reageerde op haar pot zijn. Iedereen vond haar nog harstikke leuk haar opa en oma ook Nu volgt een heel lief verhaal over haar opa K je komt wel uit een warm nest he'
K het is zo lekker als je ouders hebt die je accepteren zoals je bent dat is de basis San Voor jou is het nog moeilijker K iedereen maakt dingen mee
K als ik nu zou mogen kiezen zou ik geboren willen worden zoals ik ben ik ben toch Kel Verhalen gaan verder over homo lesbi etc ect
pi_1827261
En de drank blijft maar stromen
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:29:07 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827269
Audrey begint los te komen en staat supersexy met haar heupen wiegend in een string bikini voor Andries en Frank in bad te dansen. Nu gaat ze tussen de beide heren in zitten, die zich dicht tegen haar aan nestelen. Haar armen liggen intiem in de schoot van zowel Frank als Andries... Heeft Audrey te veel gedronken....???? Deze dame lijkt dezelfde kant op te gaan als Diane in de eerste week... Zal me benieuwen of het resultaat hetzelfde is!!

Kelly vertelt intussen wat van haar geschiedenis aan Sandy. Ze zegt dat ze vroeger regelmatig werd aangestoten door een groepje jongens die "he travestiet" enzo tegen haar begonnen te roepen. Echt problemen heeft ze niet gehad, behalve 1 keer toen haar gymkleren in de fik zijn gestoken door medescholieren. Ze wilde haar ouders daar niet mee lastig vallen en die dingen niet verteld.
Sandy zegt dat zij de muur om zich heen eindelijk kwijt is... ook Kelly is nu "vrij".

pi_1827289
Frank: Nou zo'n kadootje wil ik wel voor mijn verjaardag (kijkt naar Au3 volgens mij)
Au3 wordt gevraagd een lapdance te doen.
Au3 zingt en flirt wat met Frank. An3s zit er als een verlegen schooljongen bij, zich vastklampend aan zijn glas wijn. Hoezo decadent.

Zingen nu een liedje van K-otic. Tsja..... Er wordt gerookt en gedronken in het bubbelbad nog steeds, dames en heren.....

Religion is a pacifier
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:34:32 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827291
Kelly vertelt aan Sandy dat ze door de hormonen soms enorm prikkelbaar was en tegen alles en iedereen liep aan te schelden. Ze is zo blij dat haar ouders dat begrepen! Volgens haar verdienen zij zeker een plek in de hemel daardoor.

In het rijke deel buigt Diane naar Andries toe en geeft hem een zoen op de mond die ongeveer 10 seconden duurt. Andries heeft eindelijk de zoen die hij een paar dagen geleden al wilde, maar toen werd het overgenomen door Richard.

pi_1827293
Kelly: Als een hertje in de natuur in Afrika heel veel tijgers ontmoet, dan gaat gelijk dat koppie omhoog. Dat is gewoon een muur om je heen. Toen ik vroeger over straat liep kreeg ik al travestiet naar mijn hoofd gegooid. Terwijl zij nu achter m'n kont aanlopen. Ik heb altijd een bepaalde houding gehad, en beschermengeltje. En daar wilde ik mijn ouders ook niet mee belasten. Nu is die houding, die muur ook niet meer nodig. Maar als iemand me aanvalt dan ben ik heel fel. Dan kan ik opmerkingen maken dat iemand zich heel kut gaat voelen.
Sandy: Ik word zelden kwaad, maar vorige week heb ik dat wel gedaan, als ik aangevallen word dan komt het (vroeger had ik dat niet), ik werd zo boos dat mijn lippen wit werden. Ik zei geen gemene dingen maar wel je moet me in m'n waarde laten.
Kelly: Maar soms mag je wel gemeen zijn, dat heb ik hier in het begin ook gehad.
Sandy: Vooral als ik ongesteld moet worden.
Kelly: Ook tegen mijn moeder heb ik kwetsende dingen gezegd. Mijn ouders jonge, die moeten echt naar de hemel, maar daar kom ik nu pas achter nu ik hier zit, achteraf. Je zit hier veel te denken en te praten, je komt jezelf tegen.
Sandy gaat even plassen, fijn, nu houd ik het tenminste bij.
K en S stellen zich voor dat hun batterijen in de plee vallen.
K: Dan haal ik ze er echt niet uit, die kerels liggen al in bed.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:43:21 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827329
WOW.. er staat wat te gebeuren.. Andries en Audrey slaan als een gek aan het vrijen in het bad... Frank en Diane verlaten het bad zelfs...

(foto's volgen later!!!)

pi_1827336
Ik zie het ook, droog!
Lekker Belangrijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:45:18 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827340
Volgens mij gebeurt er heel wat met de handen van Audrey onder het water... Andries is nog steeds naakt volgens mij... Ze vrijen door alsof ze al tijden gek op elkaar zijn!
pi_1827350
00.46 Audrey en Andries hebben net hevig zitten tongen. Audrey zat op Andries en verleidde hem tot een heftige zoen. Daarbij zat ze lekker op zijn schoot te draaien. Hierna gingen ze appart in het bad zitten waarna Andries stevig Audreys achterhoofd beetpakte en haar een heftige tongzoen gaf. Frenk maak daarbij een paar opmerkingen van zo gaat dat liefdespaartje. Frenk is niet blij.

Volgens mij gaan ze nu allemaal uit bad.

pi_1827353
Ja het is ongeloofelijk, ze zijn weer lekker bezig daar
Lekker Belangrijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:48:34 #25
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827358
Diane en Daniëlle voelden zich overbodig en ongemakkelijk in bad. Diane zegt dat ze Daniëlle nooit in de steek zal laten en ze gaan voor elkaar zorgen...
pi_1827366
Andries heeft het zeer zeker naar zijn zin, zit nog steeds in naakt in bad....

zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:50:21 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827376
Diane zit nu in de woonkamer verschrikkelijk te balen!!

Audrey is intussen uit het bad gegaan omdat Frank constant om het bad bleef drentelen. HELAAS...
Maar dit zal vast een vervolg hebben...

pi_1827383
Inmiddels iedereen uit bad (andries bleef nog wat langer in bad dan de rest

Diane loopt er wat sip kijkend bij. Jaloezie?

pi_1827435
Diane is dronken en smeekt P voor een zoen. P is nuchter en verstandig en gaat hier niet op in. Diane maakt zichzelf echt belachelijk. DAnielle probeert haar te beschermen. Frank zegt dat ze haar lekker moet laten gaan want ze is oud en wijs genoeg.

Au3 heeft net gekotst op de wc.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:01:42 #30
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827450
Andries is uit bad en trekt z'n onderbroek tussen z'n billen.

Iemand: "Lekker stringetje."

Diane: "Ik denk dat ik maar lesbisch word, alle kerels zijn bezet."

(Vanuit arm: Andries is toch niet bezet??)

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:03:26 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827462
Voor 9 foto's van de "badscene" ga dan even naar:

Algemene streamshots, foto's & filmpjes

Have Fun!!!

pi_1827464
Ethel, snapt t ff niet, wie is P, Pascal? die ligt toch op bed.

(sorry mag hier niet maar anders begrijp ik er niks van )

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:05:49 #33
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827472
Au3 loopt te zwalken en Daniëlle brengt haar naar bed.

In de wc ligt kots, maar er is geen wc-papier om het op te ruimen.

"Oh neee! heb IK dat!!" zegt Daniëlle. Ze gaat soppen, al verspringt de stream steeds naar de lege rijke tuin.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:06:23 #34
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827473
Coos en Pascal willen Audrey even zien en blijven bij het hek wachten. Diane: Je ziet bleek Andries... ik denk dat ik maar lesbisch wordt. Alle mooie mannen zijn bezet.

P: Verklaar je nader... Coos en Pascal staan te smoezen, ze hebben het door.

C: Hoe iemand in 1 uur al z'n principes opzij kan zetten, fake en plastic. Diane over Audrey, ze voelt zich niet zo lekker. C: Ja nou, da's toch leuk om nu te zeggen? D: Je kan wel merken dat jullie een verleden hebben...

mompel mompel C: Wat vies zeg!

Audrey heeft gekotst op de wc, Coos zegt dat ze tegen hun captain moeten zeggen dat het wel opgeruimd moet worden. P: He Daan, ligt het er ook buiten??

pi_1827475
P = pascal. Die ligt dus niet meer in bed en zit bij het hek. Uiteraard heeft hij zijn leider Coos erbij geroepen, beide mannen zitten nuchter in blote borst de dames (met name dan Diane) belachelijk te maken en af te zeiken.

Diane is dronken, hapt toe, en reageert geirriteerd want ze voelt zich aanvallen (wat ook zo is).

Diane roept nog dat ze het zo jammer vind dat alle lekkere mannen bezet zijn. P gaat hier pesterig weer op in en vraagt aan haar om zich nader te verklaren.

Au3 komt nog een dronken rondje lopen door de kamer heen, maar wordt door danielle in bed gelegd.

Alleen Frank en DAnielle zijn nuchter, dit benadrukt frank tig keer en P zegt dat dan ook.

[Echt geweldig dit!!]

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:07:23 #36
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827478
Andries en Diane in de badkamer, met geluid van 'de anderen', weet niet wat er besproken is.
pi_1827485
Ook GJ is nu wakker en uit bed, en ook Kelly.

Arm zit nuchter en met verbazing naar de ontwikkelingen naar Rijk te kijken!! [net als ik]

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:09:53 #38
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827495
Andries heeft het bad schoongemaakt.

Pascal: En? Voldaan?
Andries: Daan.
P: Nee, VOLdaan?
A: Ja, Daan.

pi_1827501
Breedbandstream 1 start warempel na één poging in de mediaplayer.

0.59 Frank : Ik denk dat er nog twee nuchter zijn dat zijn Daantje en ... Diane : Denk maar niet dat het zo is. Ik denk dat ik maar lesbisch wordt. Alle goede mannen zijn bezet. Frank : Doe dat maar lekker. Ga maar lekker naar bed. Ze zijn allemaal verlekkerd op Andries. Frank zit bij het hek. Hij is duidelijk geergerd. Frank : Die rooie daar pas ik ook niet meer op want ze zegt alle goeie mannen zijn bezet. Coos en Pascal zitten aan de andere kant van het hek, beide met ontbloot bovenlijf.

1.03 Audrey wordt door Danielle in bed gestopt. Danielle : Welterusten. Doeg. Er ligt blijkbaar ergens iets smerigs. Frank : Ik ga het echt niet opruimen. Danielle gaat een poging wagen denk ik. Diane : Ik kan heel goed op mezelf passen. Frank : Dat begrijp ik. Stream naar de badkamer waar Andries zijn gezicht betudeerd in de spiegel. Frank : Wat is dat nou is Kel nog wakker. Kelly wordt er bij geroepen. Ook Gert Jan verschijnt. Andries : Ik denk niet dat je de komende vijf dagen in het bad komt Pascal. Pascal : Ik kom niet om te denken maar om te battelen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:12:21 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827510
Even off-topic, maar nu is precies gebeurd wat de reden was van Andries om Audrey te kiezen in plaats van Sandy!

De vraag is nu wie de kots gaat opruimen. Pascal hoopt dat Andries het bad wel goed heeft schoongemaakt, want Andries bleef wel een poosje zitten na de vrijscene en vroeg om koud water! Andries zegt dat hij daar de komende 5 dagen toch niet in komt.

Andries probeert het gesprek een wending te geven en gaat zeuren over nietszeggende dingen tegen Pascal! Dan zegt hij dat het goed was in bad.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:12:37 #41
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827514
God, nu kust Andries Kelly weer!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:14:56 #42
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827527
Haha, Andries, Coos en Pascal hebben het erover dat als je je aftrekt in bad 'het' aan de wanden blijft plakken. Andries heeft er geen ervaring mee. Ze willen er wel over discussiëren, maar ja, ze hebben geen ervaring. Dronkenmansgelul.

"Anders doen we het wel via SMS"

pi_1827533
Heel arm is wakker en staat bij het hek.

Kelly en andries hebben bijna gekust, maar niet dus.

Andries wil een discussie. Kelly: oke, vertel je ervaringen maar over aftrekken in bad. Andries zegt dat ie daar geen ervaringen mee heeft.

Arm is rijk aan het jennen en uitdagen, arm is nuchter, rijk is dronken. Ze (arm) reageren ook een beetje alsof ze het niet kunnen hebben en proberen ze te pakken (cq confronteren) met hun daden van vanavond. Vooral Coos reageert aanvallend jegens rijk.

pi_1827552
Coos is echt agressief en aanvallend. Coos zegt dat hij het gedoe bij rijk tot nu toe nix aan vind [waarom ga je dan niet slapen?????????????]

Hij zegt dat hij blij is dat hij nix met hem te maken heeft (andries bedoelt ie, zegt dat ook tegen hem) en dat hij ook nix met hem te maken wil hebben. Hij zegt dat hij andries helemaal niet interessant vind en geen zin heeft in een discussie met hem en geen zin heeft om met hem te praten etc.

Andries gaat hier goed op in.

Coos doet echt lullig. [Jeetje zeg, wat laat die gozer zich kennen]. Coos dirigeert en beveelt andries om naar bed te gaan, op een sarcastische manier. Andries weigert uiteraard.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:19:01 #45
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827554
Coos heeft geen interesse om Andries hierna nog een keer te zien. A: Misschien per e-mail misschien? Coos, neehee, daar heb ik helemaal geen behoefte meer.

Andries trapt erin en gaat de discussie aan met Coos en staat erg voor lul. Coos vindt een discussie met Andries niet interessant en wil niet met hem praten. A: Gert, he? Ze hebben het over aftrekken in bad..

A: Zullen we stoppen gewoon?

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:19:12 #46
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827557
Coos tegen dronken Andries: Ik vind je niet gezellig, ik vind je nep.
A: Ik ben niet nep.
C: Ik heb geen zin om met je te praten, vindt je niet interessant, ga maar naar bed.
A: Ja, dat is jouw mening. (leraartje) Jij begon over aftrekken in bad.
(Pascal ruikt ruzie en lacht als een schaap)
A: Ik ga niet slapen. Wie wil er wat te eten? Kroketje? Een hazelnoottaart? (Hij jent overduidelijk de arme kant.)
pi_1827559
1.10 Coos : Zullen we gaan slapen Pas ? Pascal : Nee. Coos : Jij vindt het nog wel leuk om hier te blijven ? Pascal : Ja. Andries : Hee Pascal, die doos die hier staat is eigenlijk alleen voor glas. Maar ja, I don't give a damn. Pascal : Wij drinken weinig champagne, wij hebben weinig te vieren. Ben je dronken ? Andries : Ja. Pascal : Maar je bent nog wel verantwoordelijk voor je eigen daden ? Andries : Ja.

1.13 Nu worden er een paar gesprekken tegelijk gevoerd, ik kan het niet volgen. Andries tegen Coos : Ik heb geen bad. Als ik een bad had had ik met je kunnen praten over aftrekken in bad. Dan kan ik met je discussieren. Coos : Ik heb er helemaal geen interesse in. Andries en Coos zijn niet vriendelijk tegen elkaar. Het gaat te snel voor mij om op te schrijven, bovendien is de inhoud onzinnig. Andries : Je bent een bijzondere jongen, dat had ik al gemerkt. Coos : Ik vind jou tot nu toe niet interessant. Ik heb tot nu toe niks met jou te maken. Andries : Laten we het zo houden. Coos : Ik vind jou iets te plastic. Andries, ik heb helemaal geen zin om met jou te praten, ga maar lekker naar bed. Andries : Ga jij maar lekker naar bed. Jij hebt aftrekken in bad te berde gebracht. Dan stoppen we gewoon. Zullen we stoppen gewoon ? Coos : Wat mij betreft wel.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:19:55 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827565
Coos begint uitermate irritant te doen tegen Andries.. Hij noemt hem "plastic"... Andries reageert luchtig en zet de tegenaanval in.
Coos: "Andries ik heb helemaal geen zin om met je te praten. Ik vind je niet interessant... ga naar bed joh".

Coos zit intussen ontzettend vervelend te kijken als een waanzinnig arrogant mannetje....

Coos zegt iets. Andries vraagt: "Wat?"
Coos herhaalt het. Andries zegt: "Dat is twee keer"!

Duidelijk is dat dit uit de hand dreigt te lopen, dus kapt Andries het wijselijk af. Coos lijkt jaloers te zijn op de liefdesperikelen van Andries, terwijl hij dom begon te zeuren over aftrekken in bad ....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-10-2001 01:21]

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:20:24 #49
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827569
Coos wint discussie met friesedoorloper door K.O.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:22:43 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827589
Andries heeft Coos duidelijk op zijn nummer gezet en loopt als overwinnaar van de discussie van hem weg. Coos heeft opnieuw zijn nare, ware gezicht laten zien!!!
pi_1827601
rijk gaat nu nog ff frituren.

Andries ging ff kijken bij Au3 of alles goed ging. Hij hield lief haar handje vast en wenste haar weltrusten.

Pascal valt nu Andries aan. Dat hij met zijn actie de mensen van zijn team pijn doet zegt Pascal. ANdries vraagt zich af wat hij bedoelt en wie. Pascal zegt dat hij Kelly pijn doet en dat zij zich nu goedkoop zal voelen door zijn acties (hij doelt op zoenen met Au3).

Kelly kan gelukkig voor zichzelf opkomen en zegt dat ze het niet leuk vind maar dat ze zich niet goedkoop voelt.

Pascal zegt nu dat hij het verkeerd gezegd heeft maar beveelt andries of hij de volgende keer na wil denken of hij andere mensen pijn doet met zijn acties.

Andries: NEE

Kelly zegt nu dat ze niet gekwetst is.

Ze gaan nu schreeuwen. Kelly zegt nu dat ze zich wel heel erg goedkoop voelt. Kelly zegt tegen andrie: je bent nog lang niet klaar met mij!!! Ik maak je af!!!!!!!!!!!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:24:00 #52
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827603
Pascal zeurt over Andries' "bad-actie" Kelly pijn doet en haar goedkoop afschildert.

Kelly maakt het niet uit zegt ze.

Pascal vraagt zich af of Andries nog wel verantwoordelijk is nu hij dronken is.
P: "Wil je de volgende keer nadenken voor je iets doet waar je mensen mee kunt kwetsen? "
A: "Nee! Ik heb hier geen vrienden."
Kelly: "Ja, nu voel ik me dus wel goedkoop, ik maak je af jongen, je bent van mij nog niet af!!"

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:25:58 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827620
Nu voelt Kelly zich "op haar pik getrapt" (ahum)... Het blijkt dat ze zich nu goedkoop voelt omdat Andries met iedereen ligt te vozen. Kelly loopt nu enigszins kwaad weg.
Andries raakt in gesprek met Frank. Die vertelt hem dat hij geen tweede keus van Diane wil zijn (wilde Diane ook wat met Andries??)
Frank heeft alles meegekregen en verzekert Andries dat hij Coos en de anderen morgen even stevig zal gaan zieken....
pi_1827622
Frank en Andries roddelen nu over Coos. Ook dat Andries hem mooi op zijn nummer heeft gezet. Ze vinden dat Coos loopt te zieken. En Frank zegt dat hij hun (arm) morgen de hele dag gaat lopen zieken.

Diane zingt weer, maar is niet meer het middelpunt van de pesterijen, dat was nu andries geworden.

Andries is in de keuken bezig met eten. Ik weet niet waar de rest is, maar ik hoor arm ook niet meer.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:27:13 #55
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827627
ndries gaat nog even naar Audrey. Audrey: Gellllukkig ben jij nuchterrrrrr. Andries: Feest is feest, ik ben zo nuchter als een banaan.

Hij gaat terug naar de kamer.
Pascal: Die acties van jou, daar doe je sommige mensen echt pijn mee, hoor! A: Welke acties en welke mensen? P: Nou, die badactie en mensen van mijn team.

Pascal vindt dat Andries de volgende keer beter moet nadenken, omdat Kelly zich nu goedkoop gaat voelen. Kelly zelf vindt eerst van niet en dan weer wel. K: Ik maak je af Andries, je bent nog lang niet klaar met mij.

Andries krijgt een peptalk van Frank in de keuken: laat je niet gek maken! Al die nieuwe doosjes vallen allemaal op jou! Maar ik sta aan jou kant hoor.

pi_1827634
Frank si behoorlijk op z'n pik getrapt door de opmerking van Diane dat er geen leuke mannen meer waren.

Hij zegt dit ook nog in de keuken (op fluistertoon) tegen andries) nee, ik heb geen zin om 2e keus te zijn, fok of joh.

pi_1827659
1.20 Stream naar de slaapkamer. Andries bij het bed van Audrey. Andries : Lig je lekker ? Bedje goed ? Ik ga nog effen frituren. Lekker slapen pop. Zal ik het licht uit doen ? Okee dan. Hoooi. Pascal tegen Andries : Je doet Kelly pijn met de bad actie. Je schildert haar goedkoop af. Als je de één na de ander neemt. Andries : Kel is met Diane geweest, toen voelde ik me goedkoop. Kelly : Ik voel me absoluut niet goedkoop. Pascal : Ik heb het verkeerd gezegd. Wil je de volgende keer nadenken voordat je iets doet ? Andries : Nee. It's my life. Alleen bij vrienden en vriendinnen. Ik heb hier nog geen vrienden gemaakt. Nou ja, misschien één of twee. Kelly tegen Andries : Ik maak je af jongen, je bent nog niet klaar met mij. Ik zweer het je.

1.24 Frank fluistert in de keuken tegen Andries : Ik heb niks met Diane. Laat je niet gek maken door Coos. Wat betreft Diane, ik ben geen tweede keus. Alle wijven vallen op jou. Alle nieuwe doosjes zijn allemaal nat van je. Het maakt mij geen fuck uit. Ik ga ze morgen zieken, dat wil jij niet weten.

1.27 Coos tegen rijk : Jullie winnen meer battles omdat jullie je meer uiten bij het feestvieren. Wij zijn een beetje saai. Stream naar de keuken. Andries tegen Danielle : Het is meer om hun te fucken dan om mijn eigen team te benadelen. Wil je ook een snackje ? Danielle : Ja, ik wil ook een bal.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:32:29 #58
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827676
Kelly op de achtergrond: .. en dat is dan de populairste bewoner.. WALGELIJK
pi_1827684
Ah, de heren van arm zitten er nog. Het is nu ruzie tussen de beide teams.

Frank: ach , ik rook zoveel, maar ja dat heb je als je drank op heb.

Coos: ja, daarom zitten jullie zo graag in Rijk en daarom winnen jullie de batails, omdat jullie dan veel gaan drinken. Kijk als wij in rijk zitten dan doen wij geen rare dingen.

Discussie gaat verder over verantwoordelijkheid van acties als je dronken bent.

Het is nu een 2 fronten kamp. Rijk tegen arm en visa versa!!
[BUITENGEWOON GEWELDIG DEZE ONTWIKKELINGEN]

Diane: de waarheden komen nu boven tafel. Begint over dat Kelly zich nu goed koop voelt.

Pascal: ja, maar kelly is nu toch vrouw. Het is toch geen jongetje. Dat verband zie ik niet helemaal.

Diane: ik wel.

Andries vraagt hard aan zijn medebewoners; wie iets lekkers wil.

Diane tegen P: ik denk dat jij maar 1 kant van het verhaal hebt gehoord(gaat over Kelly)

P: het is alleen een mening over wat ik zie en gehoord heb.

Kelly is weer back en roept: ordinair, en ze is nog wel de populairste bewoner, ohh bah

Andries: ik heb het gevoel dat het over mij gaat.

Kelly: ik weet het, het is geen liefde. Iedere keer hoop je dat iets mooi kan zijn, maar aan het einde is het gewoon toch weer een nachtmerrie.

P heeft het gevoel dat kelly gekwetst is en zegt tegen Andries dat het niet iets persoonlijks is tegen hem.

Andries legt nog een keer de zoen met Kelly uit. Kelly reageert spottend en gaat nu zingen.

P: snap je dat je hier mensen mee kan kwetsen, andries?

Kelly bemoeit zich er ook weer mee. Andries zegt dat hij met Kelly goede afspraken heeft gemaakt. Kelly stemt hier mee in.

pi_1827715
Andries en Kelly praten het geheel uit. Hij zegt dat sex iets speciaals is voor hem en dat hij dat ook niet vaak doet, ...stilte...stilte...dat is op 2 handen te tellen (hier moest ie wel ff over nadenken), en zoenen dat vind ie niet bijzonder of speciaal.

Pascal bemoeit zich WEER met de situatie tussen Kelly en Andries.

Kelly zegt dat BB dit maar niet moet uitzenden.

Andries eet ondertussen lekker zijn bitterballetje (dit zal vast niet goed vallen bij arm om dit te moeten aanzien tijdens de discussie).

Andries: ik had het niet tegen jou pascal, maar tegen kel.

Pascal: ja, maar ik praat nu voor kel.

Andries: kel kan toch wel zelf praten.

dat doet ze nu ook...

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:37:58 #61
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_1827717
Andries beweert tegen Pascal dat hij alleen met Kelly heeft gezoend

P: en niet meer?

A: Nee.........niet veel meer

A: daar zijn afspraken over gemaakt

K: kan je begrijpen dat als je iets doet met iemand wat je niet snel doet dat het toch iets bijzonders is.

K zegt dat ze zich ontzettend goedkoop voelt

A: dat is niet mijn bedoeling geweest. Zoenen heeft voor sommigen hier in huis een intieme lading en voor mij niet. Sex heeft voor mij wel een intieme lading en daarom heb ik dat niet veel gedaan.

A. geeft toe dat hij met K meer heeft gedaan dan zoenen en zegt dat hij met Audrey alleen heeft gezoend. K zegt dat ze wat anders heeft gehoord. Diane wil weten wat. K. zegt dat het een geval van wrong thinking is en dat BB dit maar niet moet uitzenden. A zegt dat ze het gewoon moeten uitzenden. F wordt er nu bij gehaald.

K: het maakt niet uit wat ik gehoord heeft.

D loopt zich ermee te bemoeien en vindt dat K het moet zeggen. K zegt dat het niet uitmaakt omdat haar gevoelens kennelijk niet uitmaken.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_1827736
ohhh, verhip, wat zie ik nou: Sandy zit er ook [erg maar waar; ik was ff vergeten dat zij er ook nog was...] maar net zoals altijd, zegt ze ook nu weer helemaal NIX.

Pascal en Andries hebben ruzie. Pascal reageert heel aanvallend. Discussie gaat maar door.

pi_1827741
P: Ben je dronken, Andries?
A: Ja.
P: Maar ben je nog wel verantwoordelijk voor je daden?
A: Ja, tuurlijk.
...
C: Wat voor een discussie wil je?
C: Wat zijn je ervaringen met aftrekken in bad?
A: Geen. En jij? Laat jij het iemand anders doen? Heb jij thuis een bad? Ik heb geen bad thuis.
C: Ik heb helemaal geen interesse om jou ge... (?) te horen.
A: Maar ik wel in jou.
C: Wat zei je?
A: Deze discussie ben ik nu al vergeten. Ik heb eens gelezen dat het links erin gaat en rechts eruit.
C: Ik vond je tot nu toe nog niet interessant, ik heb nog niets met jou te maken gehad.
A: Laten we dat dan zo houden. Dat lijkt me beter, als wij niks met elkaar te maken krijgen.
C: Ik vind jou iets te plastic, ik vind je helemaal niet interessant om mee te praten, ga lekker naar bed.
A: Nee, maar jij wou een discussie (iets met ter berde brengen, wat een mooi woord hè). Zullen we stoppen?
C: Wat mij betreft wel ja.
A: Dan ga ik wat frituren. Wie wil er wat?

C: Ben je nog steeds niet bezopen Sandy?
S: Nee, ik drink vanalles.
F: Gaan ze weer vreten, ik hoef dat allemaal niet hoor, die klotezooi. Je hebt tien tenen Coos.
Audr: Gelukkig ben jij nuchter? Poepeledosie, schatje.
Andr: Lig je lekker, lekker slapen dan, doeeei.

Pascal: Daar doe je toch mensen van mijn team pijn mee, Andries.
A: Wie en waarmee.
P: Nou Kelly met die badactie.
A: Nou, dat is mijn zaak niet.
Ik voel mij absoluut niet gebruikt, dit is nu een bevestiging van wat iemand anders voelt.
P: Je moet uitkijken met wat je doet want je kwetst anderen.
A: Ik moet niets. Alleen bij m'n vrienden en vriendinnen.
K: Ik voel me niet gebruikt, maar wel heel goedkoop, maar ik maak je af, jongen, ik maak je af.
F: Ga je nou alweer vreten?
A: Ja.
F: Probeert A. advies te geven, ... Coos ... Diane.... maar ik wil er niets mee te maken hebben. Mij maakt het geen fuck uit. Dat wordt morgen gezellig, die gaat morgen zieken.

C: Daarom winnen jullie ook meer, omdat jullie uitbundiger feest vieren, wij drinken niet.
F: Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans daden. Hij is er zelf bij.

Andries: Ik zit hun nu te fucken om de strijd, dat moet je wel weten. (tegen Diane).

Diane: Wat er tussen hun gebeurd is, dat ... Er zijn nu twee mensen aan twee mensen gekwetst.
P: Maar ze is nu toch vrij, ik zie het verband niet.
D: Ik wel, ze heeft hem pas op de hoogte gesteld nadat het gebeurd is, maar ik denk dat je maar een kant van het verhaal hebt gehoord

K: Gatver, gatver, en het is nog wel de populairste bewoner, bah.
Andr: Wat is er Kel?
K: Het is me gewoon van te voren gezegd, maar iedere keer blijkt maar weer, het is geen liefde.
And: We hebben alleen een beetje gezoend, en daar hebben we afspraken over gemaakt.
P: Maar snap je dat je er mensen mee kan kwetsen.
A: Ja, maar het is mijn probleem niet, want wij hadden een duidelijke afspraak.
K: Ik voel me gewoon goedkoop.
A: Ik zoen makkelijk met mensen, ik ga niet snel met iemand naar bed, dat heeft voor mij veel meer waarde.
P en K: Dan hebben wij het fout.
K: Ik heb wat anders.
{Effe een stukje gemist.}
A: Misschien kan jij effe zeggen wat je gehoord hebt, dan kan ik me verdedigen.
K: Het gaat er blijkbaar toch niet om wat ik voel.
Soms zijn dingen gewoon vervelend.
A: Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb gewoon geluk gehad.
P: Jij zegt net dat met iemand naar bed gaan veel meer lading heeft dan zoenen.
Andries ontkent eerst, dan weer niet.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:40:36 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827743
Team arm (vooral Coos en Pascal) beginnen enorm te zeiken. Nu tegen Frank. Andries vertelt dat hij wel degelijk vrienden denkt te maken uit zijn team, alleen wil hij niet dat Coos en kornuiten dat weten. Volgens mij wil hij na BB iets afspreken met zijn eigen teammaten en niet met de anderen.

Diane en Pascal discussieren even door over wat er gebeurd is. Pascal lijkt het Andries kwalijk te nemen dat hij iets gehad heeft met Kelly en sindsdien hij weet dat Kelly ooit een man was niets meer met haar wil. Diane zegt dat dat vrij logisch is omdat ze vindt dat Kelly dat eerder had moeten zeggen.

Kelly lijkt nog steeds te balen in de tuin.
Pascal denkt dat Kelly gekwetst is en praat er met Andries over. Andries zegt dat ze wat gezoend hebben en dat er toen duidelijke afspraken zijn gemaakt (ik snap bij God niet dat Andries zichzelf nu loopt te verdedigen.... idioot gewoon!!!)

Kelly komt er nu bij en zegt dat het voor haar helemaal geen probleem is. Pascal onderbreekt Kelly, maar die snoert hem meteen weer de mond (OH YESSS). Kelly vertelt nu dat ze zich wel wat goedkoop voelt. Andries zegt dat voor hem zoenen een dolletje is. Sex is voor hem heel wat anders.
Het lijkt dat Pascal denkt dat er meer gebeurd is dan zoenen tussen Andries en Audrey. Andries zegt lachend dat dat niet zo is. Pascal loop irritante dingen tussendoor te roepen... (Kan iemand niet dat jochie de mond snoeren???)

Frank komt eraan: "I don't give a fuck"...
(Dat zou Andries ook moeten denken)
Pascal begint nu zelfs voor Kelly te praten, wat Andries vanzelfsprekend niet pikt. Kelly legt uit dat het blijkbaar niet belangrijk is wat zij voelt. Andries zegt dat dat niet waar is.

Pascal begint weer wat uit zijn nek te lullen.

Kelly in de tuin: Ik hoor net van Frank dat Audrey Andries heeft afgetrokken in bad. (?????) Danielle zegt dat ze dat niet weet.

(Het gesprek in de woonkamer loopt intussen wat uit de hand. Andries doet er verstandig aan te stoppen, want Pascal bemoeit zich met zaken die hem eigenlijk helemaal niets aan gaan!_

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:41:38 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827756
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:39 schreef Ethel het volgende:
ohhh, verhip, wat zie ik nou: Sandy zit er ook [erg maar waar; ik was ff vergeten dat zij er ook nog was...] maar net zoals altijd, zegt ze ook nu weer helemaal NIX.

Pascal en Andries hebben ruzie. Pascal reageert heel aanvallend. Discussie gaat maar door.

Dit heb ik nou al 30 keer van je gelezen. Wat heb je in vredesnaam tegen Sandy?
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:45:47 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827793
Wat iedereen nu even lijkt te vergeten is dat in de eerste week KELLY degene was die op Andries in bed dook.... en nu in bad was het AUDREY die op Andries dook. Het is in beide gevallen niet van Andries uitgegaan, dus dat ze hem nu aanvallen is te zot voor woorden!!!
pi_1827799
Neeeee, andries is nu aan het slijmen bij pascal. Zegt dat hij vind dat P een goede captain is en dat hij hem supertof vind. A zegt ook dat hij hier niet zit om rekening te houden met mensen van het andere team, alleen met zijn eigen team. Hij wil de vrede bewaren in zijn eigen team. Maar met het andere team heeft hij nix te maken, en als hij de ander kan fucken op het battlefield dan zou hij dat zeker doen.

Hij voelt nix voor kelly en is zich ook bewust dat kelly meer voor hem voelt.

Diane bemoeit zich er nu mee. Iedereen is volgens haar verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Andries: ik sta altijd achter mijn beslissingen, en ik heb nooit ergens spijt van. Ook niet als ik gedronken heb.

P: kel heeft helemaal nix tegen mij gezegt, maar ik zie het aan der, ze kwam bij het hekje staan en probeerde je te zoenen. etc.

Ook andries had dit door en geeft aan dat hij dat gewoon niet wil. Punt.

Andries zegt dat hij geen ruzie met Pascal wil maken over wat hij met kel en au3 heeft gedaan.

P: ja, maar je weet niet hoe ze dit uitzenden, en het kan haar schaden.

A: het kan mij ook schaden.

P: ik kan het je niet vertellen, ik weet iets wat jij ook weet.

Diane: dat zegt niets over haar.

P: ik vond het gewoon lullig en daar heb ik iets over gezegd.

Diane: ik denk dat het meer over Andries zegt dan over kelly

pi_1827815
Diane: ik denk dat het meer over Andries zegt dan over kelly

CORRECTIE:
(Al deze wijze woorden kwamen uit de mond van Danielle)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1827825
damn ik ben met iets anders bezig maar heb de stream wel aan staan Ik las niets over dat kel en frenk buiten tegen elkaar spraken over andries het was heel heftig Frenk zei dat andries de hoer van bb was dat had au3 verteld
pi_1827829
1.33 Pascal : Snap je dat je mensen kunt kwetsen ? Andries : Ik heb met Kel goede afspraken gemaakt. Is het niet Kel ? Kelly : Ja. Andries zegt dat hij weet welke afspraken Richard met Nancy heeft gemaakt. Kelly : Als je vervolgens met iemand anders gaat voel ik me goedkoop. Pascal : Dat is wat ik wilde zeggen. Andries : Dat was niet mijn bedoeling. Andries : Zoenen heeft voor mij geen intieme lading. Seks wel. Het aantal mensen waar ik het mee gedaan heb is op twee handen te tellen. Zoenen is voor mij soms gewoon ouwehoeren. Met jou (Kelly) niet hoor. Andries eet ondertussen een kroket. Kelly : We moeten dit in het midden laten. BB moet dit niet uitzenden. Abdries : Tuurlijk wel. Uitzenden die hap. Frank komt even tussendoor : I don't give a fuck. Kan mij het verrotten allemaal. Pascal : Jij zegt dat er alleen zoenen is geweest. Andries : Ik heb het tegen Kel. Tegen Kelly : Ik vraag jouw mening en gevoelens. Kelly : Daar wordt toch geen rekening mee gehouden.

1.38 Kelly : Ik hoor net van Frank dat Audrey Andries heeft afgetrokken in bad. Andries en Pascal vallen in herhalingen. Andries zegt dat hij de vriendin waarmee hij voor het eerst seks had zeven maanden kende voordat hij seks met haar had. Pascal : Jij weet hoe Kel over je denkt. Andries : Zo denk ik niet over haar. Andries : Ik zit hier niet om rekening tehouden met mensen van een ander team. Wel qua hygiene maar niet qua personen. Ik zou met jou tot het einde willen blijven. Met andere mensen niet. Ik wil in mijn team de lieve vrede bewaren. Frank heeft vanmiddag tegen Andries gezegd dat hij moet kappen met het verbeteren van zijn taal. Dat doet Andries voor de lieve vrede. Maar met Gert Jan doet hij dat niet omdat die in het andere team zit. Andries : Ik sta altijd achter mijn beslissingen en ik heb nooit ergens spijt van, ook als ik dronken ben. Pascal : Kel heeft niks tegen mij gezegd maar ik zag wel hoe ze zich voelde. Andries : Kel had gisteravond veel gedronken, toen wilde ze met mij zoenen. Ik wil dat niet. Het laatste wat ik wil is ruzie met jou maken over wat ik met Kel en Audrey heb gedaan. Pascal : Je weet niet wat ze uitzenden, het kan haar schaden. Andries : Het kan mij ook schaden. Pascal : Er rust nog een taboe op Kelly. Andries snapt dat wel. Andries : Ik vind Kel een topmodel, een fantastisch wijf. Maar dat betekent niet dat ik niet met een ander mag zoenen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:50:33 #71
3142 m@x
pi_1827834
A en P hebben het over een vliegtuig en dat dat iets is wat ze eigenlijk niet hadden mogen zien. Diane wil weten waar het over gaat en P zegt dat hij dat wel vertelt als ze het huis uit zijn

(waar gaat dit over

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:52:17 #72
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827846
Andries: " over taboes doorbreken, in mijn vriendengroep zitten ook meisjes die op meisjes vallen en jongens die op jongens vallen. Dat taboe moet maar eens doorbroken worden."
(dit toont aan dat ze in Friesland 20 tot 30 jaar achterlopen?)
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:52:33 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827848
Pascal vertelt dat er in het vliegtuig iets gebeurd is wat enigszins met deze gebeurtenis te maken schijnt te hebben. Hij wil/mag niet vertellen wat het is, maar het was iets "wat ze niet mochten zien".

(weet iemand waar dit over gaat??)

Nog altijd is niet duidelijk waar dit allemaal over gaat. Het lijkt erop dat Kelly nog steeds gek is op Andries en dat ze zich daarom zo lullig voelt. Andries legt zijn situatie nog eens uit aan Pascal (WAAROM???) ...

Uit dit hele gesprek lijkt dat vrouwen weer als "mindere" worden gezien.. Zij zijn het slachtoffer ... en de mannen blijkbaar nooit. Heel v reemd allemaal!

† In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:54:23 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1827859
Mag ik een paar bovenstaande mensen verzoeken hier niet inhoudelijk te gaan discussieren?
Daar hebben we Commentaren op de streamverslagen, deel 3 voor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:54:59 #75
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827866
Frank lult in zn bed: "Andries wordt helemaal ge-kielhaalt! "
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:58:00 #76
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827881
Andries voelt zich alleen klote voor z'n ex-vriendin?? Maar sinds zij met twee van zijn vrienden is geweest... zijn voor hem de taboes doorbroken.

Frank ligt alleen in bed, hij vindt het allemaal bizar.. mompel.. mompel.. "lekker het bed helemaal voor mij. Andries wordt gekielhaald in de kamer. Wat een hoop gezeik zeg, oooohhhh oh oh Hij begrijpt er geen pleuris van. Gelukkig not."

pi_1827882
Frank met Kelly in de tuin:
F: Audrey ligt helemaal brak in haar bed.
K: Ik vind Andries een viezerd.
F: Ik zeg niets over Andries, hij is mijn maatje, hij weet zelf wat hij doet, ik pas op D en D maar niet op hem.
K: Maar ik voel me gewoon ...
Frank stelt haar gerust, zij weten wat ze doen.
Daan en Kel omhelzen elkaar.
K: O, wat errrug...
GJ: Kom hier, ik dacht dat jij wel effetjes er gas op ging zetten.
K: Nee jo, dan maak ik toch mezelf alleen belachelijk.
GJ: Ik sliep en moest plassen en hoorde Andries opeens van kom maar op, kom maar op. Ik vind het niet erg.
K: O, sensatiezoeker.
GJ: Ik vind het toch knap hoor hoe Kel reageert.

A: Mijn mening omtrent Kel is niet veranderd, ik vind je een onvoorstelbaar lekker wijf, een topmodel.
K: Aaaaaah.
A: Maar dat betekent niet dat ik niet met iemand anders mag zoenen.
K: Nee, dat heb ik ook niet gezegd.

Pascal vertelt 'iets' nog wel na BB wat 'zij' gezien hebben. En je weet niet wat ze uitzenden, maar die aandeelhouders wil ook hun centjes.
A: Maar in mijn vriendenkring zitten ook jongens die op jongens vallen enz. Alle gevoelens moeten
P: Ik heb ook lak gehad aan dingen, maar je zit hier toch onder camera's.
A: Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat ik me kut voel t.o.v. mijn ex-vriendin, vanwie ik nog steeds heel veel houd. Ik heb nu geen verantwoordelijkheden (jij wel), dus als Audrey vraagt zullen we zoenen, dan doe ik dat.

2.00 u. Frank in bed (tegen wie praat hij?):
Die Andries die gaat naar zijn klote, 3 flessen champagne, ik lig lekker in mijn eigen nest. Wat een hoop gezeik zeg, echt, oooooh. Hij heeft een grote muil hoor, maar hij komt echt op de slachtbank morgen. Met die grote lullen. Ik ben blij dat ik allemaal niet aan die shit meedoet, absolutely. Gelukkig not.

ik begin op dit moment in Frank te geloven, moet ik zeggen, terwijl ik daar enkele weken geleden heeel anders over dacht, wat een toestanden

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 06-10-2001 02:24]

pi_1827884
1.49 Er is iets met een vliegtuig waar Pascal het niet over wil hebben. Pascal : Dat hadden we eigenlijk ook niet mogen zien. Hou er maar over op Diane (Diane is niet te verstaan). Pascal wil er pas na het programma over praten. Pascal : Ik ben precies hetzelfde geweest. Dat ik lak had aan iedereen en meisjes ... Andries onderbreekt : Daar houd ik geen rekening mee. Pascal : Maar dit wordt uitgezonden. Je zet iemand dan zo te kakken. Andries : Als ik een vriendin had had ik het ook niet gedaan. Het enige is dat ik mij misschien klote voel t.o.v. mijn exvriendin waar ik nog steeds van houdt. Maar sinds zij het met twee vrienden van mij heeft gedaan trek ik me nergens meer wat van aan.

1.54 Stream naar de slaapkamer. Frank : Andries gaat naar de klote. Maar hij doet het allemaal zelf. Frank zegt nog meer maar ik kan het niet volgen.

pi_1827888
Frank in zijn eentje in bed: En maar geilen op de Andries, ik begrijp er geen pleuris van!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1827899
Frank ligt in zichzelf te schelden en te tieren:

ze kunnen morgen lachen allemaal, die andries daalt in waarde zeg, ohohohoo, ben blij dat ik in m'n nest leg en dat ik me morgen aan niemand hoef te verdedigen.

ze worden gek als ze drank ophebben

pi_1827901
die gast blijft vaag lullen in zijn bed, onduidelijk tegen wie, er reageert niemand

het blijft een broekie
23 maar blijft een broekie
allemaal amateurs

Laten zich wel erg kennen als ze drank op hebben

stream terug naar kamer nog steeds discussie tussen arm en rijk

pi_1827915
Volgens mij gaat het ook niet erg goed met Frank (al dacht ik van wel, hij hield zichzelf goed staande in het geheel en nam een redelijk discrete rol op zich)
maar nu ligt hij al 5 minuten in zichzelf in bed te praten......[beetje vreemd]

stream nu weer naar de woonkamer. Van rijk zijn Andries, Danielle en Diane nog op.

Pascal geeft zowel Diane als Danielle een weltrusten kus op de mond.

Pascal zit weer op zijn stoel in de woonkamer van arm.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:02:37 #83
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827920
In arm liggen ze gezellig te praten in bed, zelfs Gert-Jan doet mee. Kelly: dat ding zat er in, toen ben ik maar snel naar buiten gerend. Coos: zat ie er toen NOG in??

GJ: Andries zit zich zelf in de zeik te zetten. K: Hij liegt en is schijnheilig.

pi_1827939
Kel en Coos liggen in bed te praten
kan het niet goed volgens maar kel zegt het ding zat er in en toen ben ik naar buiten gerend
Coos is nu een heel vader gepsrek aaan het voeren
Hij vind het dom van andries daar komt het op neer

hmmm Gj is nu ook mee aan het roddelen over andries

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:07:04 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827954
Ik kan alle lezers 1 ding verzekeren. Er is vanavond een definitieve barst gekomen in de verhoudingen tussen team rijk en team arm. Team arm zit op dit moment Andries zo zwart te maken als het maar enigszins mogelijk is... en het slaat allemaal nergens op.

Nu wordt Andries zwart gemaakt omdat hij "zonodig" de auto wilde hebben (voor zijn moeder).
(Gert Jan valt me tegen op dit moment)
Kelly wil verder niet slecht over Andries spreken.

Frank is in de slaapkamer in bed en kletst wat met Audrey (is die nog wakker???) Hij zegt dat Andries stapelgek is dat hij meedoet aan dit "kruisverhoor"... (INDERDAAD)

Andries zit met Diane nootjes te eten in de woonkamer. Andries geeft het gesprek een wending en begint over de exit van Richard.
De ware aard en gevoelens van veel bewoners komen vanavond naar boven. Terwijl Andries de laatste dagen in mijn ogen wat zakte in populariteit vind ik dat hij nu gewoon deed wat 9 van de 10 mannen zouden doen die vrijgezel zijn. Daar wordt hij nu op aangevallen, wat volgens mij belachelijk is. Mijn gevoelis dat de mannen vooral jaloers zijn op de "veroveringen" van Andries. De vrouwen lijken het allemaal wel voor Andries op te nemen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:07:50 #86
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827965
Kelly: Wat maakt het allemaal uit, ik heb nu Sandy toch? Sandy: Het potje..

Ze luisteren naar het gesprek tussen Pascal (als enige nog in de huiskamer) en de rijken.

pi_1827971
1.58 Frank : Ik begrijp er allemaal geen pleuris van maar goed. Wat een discussies allemaal, verschrikkelijk. Hij doet het allemaal zelf. Het maakt me allemaal niks uit, gelukkig niet. Hij blijft een broekie, 23, hij blijft een broekie. Amateurs, allemaal amateurs.

2.00 Stream weer naar de woonkamer. Pascal : Bij mij is het knuffelen, friemelen en dan vrijen. Danielle tegen Diane : We gaan slapen lieverd. Pascal krijgt een kus op zijn mond van Diane. Hij krijgt er ook één van Danielle. Andries fluistert tegen Diane : Heb je de discussie gevolgd met Coos daarnet ? Diane : Nee. Ze eten allebei pistachenoten o.i.d. Diane : Lekker die nootjes. Pascal geeft n.a.v. een vraag van Andries weer zijn theorie dat het moeilijk is om aan te klampen en dat hij verwachtte dat Coos zou blijven i.p.v. Richard. Pascal : Ik denk dat de captainsbattle in ons voordeel heeft gewerkt. En Richard was ziek. Andries : Het is toch weer oneerlijk (hij bedoelt dat nieuwelingen afvallen). Diane : Dat weet je niet. Andries : Ik denk dat ik nu al weet wie de exit is. Diane : De week is nog lang niet voorbij. Andries : Het slaat ook nergens op. Maar ik heb een gevoel. Hoe de nieuwelingen zich nu profileren. Pascal : Ik snap wat je bedoelt. Degene die het eerst op zijn gemak is die blijft. Eerst ik, toen Daan. Nance was totaal niet op haar gemak.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-10-2001 03:52]

pi_1828018
Frank: Tjongejongejonge, Andries doet het allemaal zelf, hij is wel m'n maatje, ik ben blij dat ik in m'n nest lig en dat ik me niet hoef te verdedigen tegenover het tribunaal, maar het blijft een broekie, 23 hee, allemaal amateuuuurs.

Pascal: Knuffelen, friemelen, vrijen.
Daan met accent: Wat een toestand in Marokko.
P en Daan wensen elkaar welterusten.
Daan staart verbijsterd door het hek en zegt ik kan hier verder ook niets mee.

Andries fluistert iets tegen Diaan: ... dat gevoel had ik straks.
Noten, pleepapier.

Pascal dacht al dat Richard eruitging en vertelt dit aan Andries. Hij maakt een analyse en verklaart waarom Rich eruitging.
A: Ik denk dat ik nu al weet wie er exit gaat volgende week.
...
P: Degene die het eerst op z'n gemak is die heeft geluk.
Vanalles over Nance.
P: Ik denk dat je een hele goede start moet hebben.
Diaan: Nou, een bijzondere start was het wel.
A: Ik zal geen dingen zeggen waar ik later spijt van krijg.
... Ik zou het niet erg vinden om naar huis te gaan (ouders, vrienden, Nienke, babbelen). Het is dubbel.
Pascal zit nu nog goed thuis en heeft een meisje waar hij verder mee wil, hij wil dat ze eerst de school afmaakt, ze is bijna 19.
Diaan: Ik vind het heel fijn om te zien dat mensen zo verliefd zijn.
A: Wat doet ze?
P: Horeco, nu doet ze gastvrouwenopleiding.
Van alles over werk, delen en ellende.
Pascal opnieuw dat het dubbel is, leuk of niet om naar huis te gaan. Donderdag kneep ie em wel effe.
A: denkt dat P de populairste was, qua gevoel.
P: Wij zitten een beetje in de zelfde doelgroep. Maar je weet niet hoe ze het neerzetten.
A: Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken.

Andries gaat ijs halen. Diaan gaat naar bed. Pascal biedt iemand een broek aan. Daan zit verslagen op de bank. Diaan vraagt wat er met haar pyama is gebeurd. Kel zit in de tuin.

pi_1828030
2.09 Andries : Ben je van plan het huis uit te gaan ? Pascal : Ik zit voorlopig nog goed bij mijn ouders. En mijn vriendin zit nog op school. Diane : Ik vind het prachtig dat je zo verliefd ben. Pascal : Ze zit ook in de horeca. Haar vader is eigenaar van een partycentum in Nootdorp. Ze doet nu de gastvrouwenopleiding. Diane : Hostess ? Pascal : Ik weet niet precies hoe het zit. Ik wil niet eerst alleen gaan zitten omdat ik weet dat ik lui ben.

2.12 Andries : Ik denk dat jij de populairste was afgelopen donderdag. Pascal : Ik denk dat wij dezelfde doelgroep hebben. Diane gaat naar bed. Pascal vraagt Kelly naar de blauwe pyama van Diane. Volgens Kelly ligt hij in de la.

2.14 Stream naar de slaapkamer. Frank tegen Diane : Maak je niet druk.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:19:58 #90
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1828053
Coos vertelt dat Daan hem een zoen wilde geven en dat hij dat weigerde. "Ik wil het gewoon niet" Beginnen ze meteen te discussiëren. Ze heeft het al twee keer gedaan en dat vind ik niet leuk.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:20:05 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828054
Pluspuntje voor Pascal.. Het leek alsof hij Andries zat neer te halen om het neerhalen, maar naderhand blijft hij gewoon met Andries praten en lijkt het puur om "de discussie" te zijn gegaan.
Diane blijft de hele tijd trouw aan Andries' zijde zitten. In de slaapkamer van het arme deel zitten ze Andries nog steeds met de grond gelijk te maken, terwijl ze nog steeds vergeten dat het de dames zijn die zichzelf op Andries werpen en niet andersom!!!

Gert Jan zit intussen te roddelen over Frank en Diane.
Team arm grijpt nu de kans aan om Andries (de populairste sinds dag 1) zo zwart mogelijk te maken. Ze hebben geen idee dat dit averechts zal gaan werken (als Yorin het goed in beeld brengt).

Diane, Pascal en Andries zitten nog in de woonkamer wat te eten!

pi_1828056
Het lijkt erop dat GJ en C ondertussen de grootste vrienden worden in het stro. Ze analyseren de boel als twee opa's.
Iemand : Als dit niet voor tv was dan hadden .. het al twee keer gedaan.
Het licht gaat uit in de slaapkamer van arm. GJ geniet van de situatie. Kel praat over wat onbenulligheden.
pi_1828057
Frank tegen Diane

die gaat morgen op de slachtbank, de knuppel gaat in het hoenderhok, believe me

D. Wat bedoel je nou?

F. zie je morgen wel

pi_1828065
"en dat is niet omdat ik jaloers ben ofzo..."

(yeah, right )

pi_1828075
2:19 Danielle en Frank in slaapkamer, ze houden van elkaar.
Frank tegen Danielle: Die gaat morgen geslacht worden...believe me..die knuppel gaat het hoenderhok in. Danielle vertrekt weer.

2:20 Frenk komt uit slaapkamer, Paskwal noemt hem een grote ballenbek.
F: Ja, morgen gaat er wat gebeuren, believe me (3x). Wordt lacherig gereageerd. Andreis denkt het ook.
F: Ze kennen allemaal mijn zak opblazen, interesseert me geen fuk. Morgen komt gewoon voor tribunaal. Frank gaat geintje uithalen, rest probeert uit te vinden wat.
F: Morgen komt er gewoon één aan de beurt, die gaat keihard geslacht worden. Frank valt wel heel erg in herhaling nu. Geeft ook aan dat hij niet jaloers is.

pi_1828078
Stream staat al een tijdje op Frank in bed.

Danielle komt nu de slaapkamer binnen en knuffelt en praat met Frank. Frank heeft het over morgen, over het terugpakken van de andere kant. Hij is hier erg serieus in.
Hij herhaalt vaak: believe me...
Hij moet weer naar het toilet.

Diane loopt weer in de woonkamer en zit daar met andries ijs te eten. Ze zegt dat ze nog niet moe is.

Pascal is ook nog wakker en zit er ook nog. De sfeer is niet meer zo vijandig. Nou...

Pascal tegen Frank die uit bed is: jij grote ballebak

Frank: wacht maar, morgenochtend... believe me... absoluut, geloof me maar, er gaat gewoon morgen wat gebeuren, niet om dat ik jaloers ben ofsow. Het interesseert me allemaal geen fuck, morgen wordt er gewoon keihard geslacht. Let maar op.
ondertussen loopt hij heen en weer. Die gaat gewoon keihard geslacht worden, gewoon zoals ik het zeg! Dit herhaalt hij menig maal. Hij zegt dat hij gewoon keihard gaat confronteren.

Pascal vraagt enigszins twijfelend aan Frank of hij nou boos is of niet.

Frank herhaalt hier het bovenstaande betoog weer.

Diane begint over de bestelling.

P: zoals vanavond, dat heb ik nog niet meegemaakt.
Pascal vertelt nu wat ze volgens hem allemaal opgezopen hebben.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:24:34 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828082
Frank komt de kamer in en verzekert Andries: "Morgen gaat er iemand op de slachtbank. Er gaat morgen iets gebeuren"!!
(GO FRANK!!!!)
Frank draait nu een beetje door en blijft roepen dat er iemand geslacht gaat worden morgen.... iemand van de andere kant (Coos!).
Pascal zit er nog bij en vraagt of Frank kwaad is.
Frank zegt dat hij niet jaloers of wat dan ook is, maar dat hij gewoon keihard de confrontatie wil aangaan.

Gert Jan zegt in de slaapkamer dat hij hoopt dat ze het bubbelbad schoonspuiten (hebben ze niet geluisterd????) Met z'n allen schieten ze weer in de lach (ja, wat lollig zijn ze toch!!!)

Is Big Brother THE BATTLE nu echt begonnen????

pi_1828087
De drank doet blijkbaar zijn werk, tering, wat een flessen

F. blijft maar doorbazelen over morgen op de slachtbank

pi_1828094
Aha met "die witte" die morgen op de slachtbank gaat bedoelt Frank dus Audrey.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:27:54 #100
3142 m@x
pi_1828101
Frank krijgt van Diane op zijn kop omdat hij niet direct als er bij hun team iets gebeurd naar de andere kant moet rennen om het te vertellen.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:28:25 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828107
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:26 schreef Tante Bep het volgende:
Aha met "die witte" die morgen op de slachtbank gaat bedoelt Frank dus Audrey.
Dat heb je toch niet goed begrepen hoor!
pi_1828113
Diana valt Frank aan op het feit dat hij degene is geweest die meteen naar de andere kant liep om dingen door te lullen, "we zijn een team Frank".

(puntje voor diaan!)

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:30:05 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828116
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heb je toch niet goed begrepen hoor!

Herstel... Blijkbaar toch wel!
pi_1828117
F. Ik ben helemaal niet jalours

.... gelach door de dames....

F. Ze gaat gewoon voor de leeuwen, ik zie ook wat er gebeurd met jouw (wijzend op diane)

f. ze gaat morgen op de slachtbank heeft niets met frenky te maken, maar ze gaat op de slachtbank
f. knuppel in het hoenderhok, kijken hoe ze zich eruit vecht

pi_1828129
2.29 Frenk heeft het toch echt over de witte, een zij, binnen het team.
F: Heeft niets met Andries te maken
Diane is het er niet mee eens, we zijn een team.
F: Iets over na een dag al laten kennen
F: Ik ga ze gewoon een aantal dingen geven

wordt zacht gepraat, lastig streamen zo

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:32:52 #106
3142 m@x
pi_1828136
Frank zegt dat Diane terug in haar schulp kruipt.

Audrey gaat morgen op de slachtbank, volgens Frank is ze in de DBK geroepen en is er iets aan haar gevraagd of is ze ergens mee geconfronteerd. Het lijkt alsof het iets met Diane te maken heeft. Frank gaat haar morgen daarover op het matje roepen. Diane wil dat hij dat doet op een plek waar het andere team het niet kan horen. Frank gaat Audrey op een aantal dingen wijzen om te kijken hoe ze daarop reageerd (het lijkt erop dat F niet veel van Audrey moet hebben).

Audrey zou Dianes naam genoemd hebben. Diane denkt dat Audrey met Andries heeft gezoend om Diane uit haar tent te lokken. Diane zegt dat ze met beiden niets heeft. Volgens Diane is de teamgeest op dit moment belangrijker dan iemand uit zijn tent te lokken. Frank zegt dat hij daar niks mee te maken heeft.

pi_1828140
f. wat ik vind, na een dag je al laten kennen, is gewoon zielig

D. daar kan je geen oordeel over vellen

f. ik wel, staan geen regels, ik ga ze gewoon een aantal dingen geven, kijken hoe ze daar op reageerd.

Paul gaat naar bed

f. maak ik uit

D, ik weet allang dat ze mijn naam heeft genoemd

f. je bent oud en wijs genoeg.

d. ik denk dat de teamgeest belangriker is dan iemand uit zijn tent te lokken

f, nou en

d. je krijgt geen steun van mij

f.ik hoef van niemand steun te hebben.

pi_1828143
We lijken nu over het hoogtepunt van de avond heen te zijn, ze beginnen weer over de sprinkhanen.

Diaan: Als er hier iets gebeurt hoef je niet meteen naar de overkant te rennen.
Andr: Mij maakt het niet uit, maar het is misschien wel verstandig.
F: Ik ben niet jaloers, ik lus wel chocolademelk, maar. Wat hij doet moet hij weten. En ik zie ook wat er gebeurt met jou.
Di: wat dan ?
F: Iets met DBK, er gaat oorlog komen.
Di: Maar denk je dat ik dat niet aangevoeld heb?
F: Morgen gaat er iemand afgeslacht worden. Hij gaat een aantal dingen geven, kijken hoe ze daar op reageert (who????).
Di: Ik wist allang dat ze mijn naam heeft genoemd. Ik heb daar niets mee, met allebei niet. Ik hoef niet verdedigd te worden. De teamgeest is nu belangrijker dan iemand op het matje roepen. Je krijgt mijn stem niet.
F: Dat hoeft ook niet.

pi_1828152
2.19 Ik heb een paar minuten gemist. Diane zit weer in de woonkamer. Andries en Diane zitten iets te eten, ik vermoed ijs of yoghurt. Diane : Ik ben nog helemaal niet moe of zo. Pascal : Ik ben ook helemaal niet moe. Frank en Danielle komen er ook bij. Frank : Morgen gaat er wat gebeuren. Morgen gaat er één op de slachtbank. Andries : Ik ? Frank : Zeg ik niet. Morgen gaat de knuppel het hoenderhok in. Dat is niet omdat ik jaloers ben of zo. Nu fucking way. Morgen wordt er gewoon één keihard geslacht. Ik kom gewoon voor het tribunaal, heb ik geen pleuris mee te maken. Pascal : Ben je kwaad ? Frank : Nee, ik ga keihard confronteren. Andries : Heb je die dolls nog besteld ? Frank : Ja. Andries : Laten we nog een keer bestellen. Frank : Dan moeten we er vier opblazen. Andries : We krijgen ze niet. Pascal : Dan bewaar je er twee voor mij. Frank : Morgen gaat er iemand op de slachtbank gaat. Let maar op. Pascal : Doe het wel als ik er ook bij ben.

2.26 Diane : Frankie, als hier iets gebeurd moet je niet direct naar de overkant rennen. Andries is het er mee eens. Diane : Je hebt van alles verteld. Dat is niet leuk. Voor Audrey ook niet. Andries : We zeggen ook niks van jou en Diane. Frank : Dat is heel wat anders, dat heeft BB gezegd. Frank tegen Diane : Je kruipt terug in je schulp. Ze is in de dagboekkamer geweest en ze is met wat geconfronteerd. Danielle : Ja, met wie krijg je oorlog. Frank : En toen heb ze Diane gezegd. Het doelwit van Frank is blijkbaar Audrey. Hij vind dat ze wel voor zichzelf kan opkomen. Frank : Je na een dag al laten kennen vind ik niks. Diane : Het was gewoon een moment. Pascal : Welterusten. Rijk wenst hem welterusten. Diane : De teamgeest is nu belangrijker dan iemand uit zijn tent lokken. Frank : Nou en, laat ze maar weten wie ze voor zich heeft. Diane : Je krijgt geen steun van mij.

pi_1828196
Heel leuk gesprek tussen Diane en Frank. Hij ziet het best helder en denkt veel na.

Hij denkt dat Au3 sterker is dan Diane en dat zij het onderspit zal delven in de strijd.

Diane denkt van niet, zolang de rest van het team maar achter haar staat.

Frank wil nog steeds morgen een confrontatie aangaan met Au3, Diane is het hier absoluut niet mee eens.

Hij wil het heel genuanceerd doen op een mooie manier, de gevolgen hiervan intereseren hem niet.

Het zit Diane dwars dat hij denkt dat zij zwakker is dan Au3, en hij wil haar afzwakken. Ze moet volgens hem wel ff weten waar ze staat.

Diane begint het nu op te vatten als een persoonlijke strijd en begint mee te roddelen (dat Au3 niet wist wat de slakken waren etc)

Diane wil blijven tot het einde omdat ze volgens haar "geen thuis" heeft. Frank vind dit achterlijk en onzin. Hier wordt diane boos om. Ze krijgen een beetje ruzie. Hij zegt dat hij precies weet hoe ze in elkaar zit. Zij gaat hier tegen in.

Frank praat de hele tijd op een normale manier, en hij zegt wijze dingen.

pi_1828198
Frank zegt tegen Diane het onderspit zal gaan delven, want zij (audry) is veel sterker als jij. Ik blijf dat niet herhalen tegen je. Ik dacht het niet zegt D, ik moest haar, terwijl zij in michelin restaurants eet, nog vertellen wat slakken zijn.

Waarom denk je dat ik zwakker ben dan haar, Frank zegt jij bent sterk maar zij is sterker. Nou ik laat me niet door haar naar huis sturen. Nou het kan me geen fuck schelen als ik naar huis moet zegt Frank.
D.: nou mij wel F.: maar waarom zou je tot het einde willen blijven? D.: omdat ik het idee heb dat ik geen thuis heb.

pi_1828225
Diane voelt zich aangevallen omdat Frank haar onderschat, jij denkt dat iemand die je net 3 uurtjes kent dat die sterker is dan ik, ik ga nu naar bed zeg ze.

Frank achter haar aan, "mag ik het anders formuleren, ik laat je niet in de steek, schatje je weet dat ik een zwak voor je heb".

pi_1828244
2.43
D: Ik ben 31 jaar, heb zzzoooovvveeelll meegemaakt, ik weet heus wel hoe het leven in elkaar zit.
D: Jij onderschat mij (tegen Frank)
F: nee
D: Jawel, iemand die jij 3 uurtjes meemaakt denk jij dat die sterker is dan ik
Diane is niet zo blij met Frank zijn verhaal
Diane gaat tanden poetsen, Frank loopt er achteraan.
F: Hey, we hebben een haat-liefde verhouding, weet je toch.
D; Maar liefde staat voorop he Frank
F: Je weet dat je een kluif aan haar krijgt
D: ...(?)
F: Het is gewoon een hele sterke persoonlijkheid
D: Hij is gewoon niet goed wijs (tegen Andries in badkamer)
F hoort dit, vraagt 'Ben ik niet goed wijs?"
D: Je vangt iets op...
F: Maakt er geintje van
D: Legt uit aan Andries wat Frank vertelde
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:49:13 #114
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1828249
Pascal vraagt of Sandy zich al thuis voelt. Coos: Ben ik ook nog aardig voor je? S: Ja, jij ook. C: Je weet onze afspraak nog, he? Pascal: wat voor afspraak? S: Dat is tussen Coos en mij.

....

P: Dat jullie de kapitein willen afzetten.

pi_1828252
F: Het heeft niets met haar te maken (Audrey begrijp ik nu) maar met haar houding, ze heeft 3 flessen champagne gedronken.
D: Maar ik heb me de eerste week ook niet gedragen.
F: Ik pak ze gewoon op een hele mooie manier, so what?
We praten niet meer over wat er tussen ons gebeurd is.
Ik zal je één ding zeggen, door de manier waarop zij zich profileert ga jij het onderspit delven.
D: Ja, maar alleen als jullie mij laten stikken, anders niet.
F: Jij bent bijdehand zat, je weet hoe ik over je denk.
D: Je moet haar niet overschatten. Ik ben er niet bang voor dat zij gevaarlijk wordt.
F: Ik heb een zwak voor jou, jij bent heel sterk maar zij is sterker.
D: Ik laat me niet naar huis sturen.
F: Waarom niet?
D: Omdat ik het gevoel heb dat ik geen thuis heb.
Frank bestrijdt dit fel. Hij zegt dat hij haar ooit wel zal vertellen hoe zij in elkaar steekt. F zegt dat ze wel met Andries over bepaalde dingen praat.
D: Ik ben een open boek maar een gesloten mens. Jij denkt dat ik minder krachtig ben dan Audrey. Ik weet precies hoe het leven in elkaar steekt, ik ben 31, jij onderschat mij. Jij denkt dat iemand die je 3 uurtjes meemaakt dat die sterker is dan ik.
Diane gaat haar tanden poetsen.
Frank vraagt of hij het anders mag formuleren.
F: Ik laat jou niet in de steek, ik heb een zwak voor jou, je krijgt een hele klauw aan haar, haat-liefde verhouding.
Het is een sterke persoonlijkheid.
Diane weet het nog zo net niet. Frank gaat weg. Frank komt weer terug als Diaan de discussie samenvat voor Andries.
D: Frank heeft te horen gekregen dat Audrey in de DBK heeft gezegd dat ze met mij problemen gaat krijgen.

Ik hou het voor gezien.

pi_1828262
Diane: ik ben een open boek, maar een gesloten mens

Frank: ik zie het gewoon.

Diane: jij denkt dat ik minder krachtig bent dan Au3

Frank: dat denk ik heel duidelijk, en ik probeer je sterk te houden. Je hoeft niet te vechten voor je plaats, want die heb je al.

Diane: het feit dat ze mijn naam daar noemt. Ik ben niet achterlijk, ik ben 31 jaar, ik weet precies hoe het leven in elkaar zit, ik heb zo veel meegemaakt. Jij onderschat mij. Ik gatanden poetsen. Jij onderschat mij, want jij denkt dat iemand die je net drie uurtjes meemaakt sterker is dan ik.
Ze gaat tanden poetsen.

Frank gaat haar achterna en vraagt of hij het anders mag uitleggen. Diane staat nu te huilen in de badkamer en wordt geknuffeld door Danielle (is dus ook weer op).

Frank: ik laat jou niet in de steek hoor! Schatje luister, je weet dat ik een zwak voor je hebt. Maar ik denk gewoon dat je nog een hele kluif aan haar hebt.

Diane: maar ik ga geen persoonlijke battle met haar aan.

Frank: maar die zal je wel krijgen. Het is gewoon een hele sterke persoonlijkheid.

Diane: of niet..

Ze gaat nu der tanden poetsen.

Andries: denk je dat ik me in deze discussie moet mengen??

Diane: het is helemaal geen discussie. Frank wil gewoon de knuppel in zijn hondenhok gooien. blablabla.

Andries: oke

Frank: ben ik niet goed wijs??

Diane: je vat iets op wat niet helemaal correct is.
Wat lul je nou??

Frank: maar ik heb wel vaak gelijk..haha

Diane (tegen Andries): Frank heeft te horen gekregen dat Au3 heeft gezegt in de dagboekkamer dat zij dacht dat ze problemen met Diane zou krijgen. Omdat ze naar Andries neigt.

Frank: daarom heeft ze ook met Andries dingen gedaan.

Diane: ik kan het niet alleen, maar als jullie haar boven mij verkiezen, dan is het met mij gebeurd.

Andries: (fluisterd) maar dit is op basis van 1 dag.
4 weken wegen niet af tegen 1 dag.

Frank: ach wat nieuw leven in de brouwerij.

Ze lachen en knuffelen ff.

Frank: het is een hartstikke leuk wijf, maar morgen ga ik wat tegen haar zeggen. Ik maak het zelf uit, er gebeurt nix, ik ga het heel genuanceerd aanpakken.

Diane wil het nog steeds niet en vermeld ook nog dat ze nog met Au3 gelachen heeft vandaag.

Ze gaan nu ook naar bed. Andries gaat gewoon weer bij Danielle in bed.

Diane loopt nog zingend door de woonkamer wat dingen op te ruimen.

pi_1828269
Andries tegen Diane : moet ik me in deze discussie mengen
D.: legt de situatie uit, kijk zij is in de dagboekkamer geweest en gezegd dat ze een probleem zal krijgen met mij, nou dat had ik dus al in minuut 2 door.

Maar Frank denkt dat ik haar niet aankan, hij denkt dat ik het onderspit zal delven, maar als jullie mij niet laten vallen dan is er niks aan de hand. Hij wil de hoender in het knuppelhok gooien , A.: corrigeert, je bedoelt de knuppel in het hoenderhok!

D.tegen F.: Je moet er niks over zeggen morgen tegen haar dat heeft helemaal geen zin, ondanks dat ik weet dat ze mijn naam heeft genoemd heb ik reuze lol met haar gehad, dus als ik dat nou kan dan moeten jullie het ook kunnen.

(tjonge punt 2 voor diana vanavond!)

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 06-10-2001 03:01]

pi_1828275
2.34 Frank zegt dat men van Diane niet uit de pot mag eten maar nu doet ze het zelf. Diane : Dit is een nieuwe en ik eet hem helemaal leeg. Frank over zijn plannen : Niet voor haar, alleen voor mezelf. Diane : Laat haar. Frank : Ik laat haar niet. Diane : Ze vindt dit glamour. Ik heb me in het begin ook niet als dame gedragen. Frank : Dat hoofdstuk is over. Diane : Krijg je weer op je sodemieter dat je je niet als een heer gedraagt. Frank : Dat kan me niet schelen. Diane : Het is een teamgenoot. Het is niet je vijand. Zou je als je kon nomineren haar wegstemmen ? Frank : Dat zeg ik niet. Ik zeg je één ding. Doordat zij zich profileert kan jij weggestemd worden. Jij gaat het onderspit delven. Zij straalt meer charisma uit als jij. Dit is zo laag. Ik confronteer haar morgen. Niet met seksistische dingen. Ik heb een zwak voor je. Diane : Je hebt geen zwak voor me, je denkt dat ik zwak ben. Frank : Ze is een goed wijf, ze is bijdenhand zat. Ik heb Gert Jan ook de waarheid gezegd. Hij zegt, je hebt gelijk. Dat ga ik nu niet vertellen.

2.42 Frank : Jij vertelt meer tegen Andries en Diane als tegen mij. Diane : Niet tegen Andries. Ik praat met niemand. Ik heb Daan een paar dingen verteld. Ik ben een open boek maar een gesloten mens. Diane staat op : Ik ga er niet op in. Frank : Jij bent direct weer op je pik getrapt. Diane : Jij denkt dat iemand die je een paar uurtjes mee hebt gemaakt sterker is als ik. Diane en Danielle omhelzen elkaar in de badkamer. Frank komt er achter aan. Hij krijg een aai over zijn bol van Diane. Frank : Ik denk dat je een hele kluif aan haar krijgt. Diane : Ik ga geen persoonlijke battle aan of zo. Frank : Die kan je wel krijgen. Andries loopt er ook steeds rond maar hij bemoeit zich er niet mee. Andries : Vind je dat ik me in deze discussie moet mengen ? Diane : Het is helemaal geen discussie. Frank wil de knuppel in het hoenderhok gooien. Frank meent iets opgevangen te hebben : Ben ik niet goed wijs ? Andries : Dat heeft ze niet gezegd. Diane : Frank heeft gehoord dat Audrey in de dagboekkamer heeft gezegd dat ze problemen met mij gaat krijgen. Zij vindt dat ze wint van mij, dat ik zwakker ben. Ze gaat met Andries omdat ze ziet dat ik naar Andries neig. Tegen Frank : Je schat me heel laag in als je denkt dat ik me zo. Frank : Het veld uit laat slaan. Diane : Als jullie voor haar kiezen is het met mij gebeurd. Andries fluistert : Het gaat maar over één dag. Vier weken weegt niet op tegen één dag.

2.51 Inmiddels is iedereen in de slaapkamer gearriveerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-10-2001 03:00]

pi_1828329
Iedereen probeert ook in rijk te gaan slapen, maar Frank wind zich op over het gehele gebeuren, en dan met name hoe arm zich gedroeg en op hun reageerde. Zo laat hij zijn team niet behandelen. Andries probeert hem te sussen.

Stream gaat nu vaak over op de tuin (waar helemaal nix gebeurd en waar niemand is!!!!!).

van tuin naar slaapkamer

Andries zegt: oke frank, i like this

en stream weer naar de tuin

pi_1828352
Frank en Andries vinden beiden dat hoe GJ als captain is afgezet, dat dat op een hele minne manier is gegaan. En ook vinden ze beiden dat Pascal zich anders gedraagd sinds Coos er is.

Andries wil gaan slapen en zegt weltrusten.

Frank gaat door over het onderwerp. Danielle schrok wakker van Andries.

Frank: wie aan mijn team komt, komt aan mij. En degene die nieuw is, die moet dat ook niet flikken.

Andries: das een goed pleidooi.

Frank heeft het nu redelijk openlijk over zijn confrontatie van morgen. Dit doet hij gewoon in de slaapkamer waar ook Au3 ligt te slapen.

En...stream dus weer naar de tuin...[grrrr]

pi_1828361
Frank doet Audry na: oh m'n extensions, oh m'n nageltjes gebroken

(de stream valt continu weg en het beeld gaat dan naar de tuin dus ik vang alleen nog flarden op)

Frank ligt zich vreselijk op te winden, Andries heeft al div. keren welterusten gezegd, maar Frank blijft doorgaan.

F.: ik heb geen 3 flessen champagne op hoor

F:. ik heb geen fotografisch geheugen maar wel een olifanten geheugen, ik onthou alle gezichten, niet aan me team komen want dan kom je aan mij en degene die nieuw bij het team komt moet eerst langs mij. En dat geldt ook voor die rooie, als iemand aan haar komt ga ik er voor staan.

(gaat nog steeds over Audry begrijp ik eruit die er het laatst is bijgekomen en volgens Frank Diana onderuit heeft proberen te halen door met Andries aan te pappen om Diaan uit haar tent te lokken)

(stream weer op de tuin)

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:09:45 #122
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1828369
Frank gaat nog even door:

.. ik waarschuw je drie keer en dan doe ik een motie van uitdaging.

.. ik ben misschien niet goed met woorden, maar ik weet wel waar abraham de mosterd haalt.

.. en gezichten vergeet ik nooit, namen wel, gezichten niet.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:26:29 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828434
Als afsluiting van DE dag:

Andries zat vanavond rustig in het bad toen hij bijna werd aangerand door Audrey. Die was stomdronken en begon - op aandringen van Frank - te zoenen met Andries. Die wist op zijn beurt niet wat hem overkwam, maar liet haar lekker begaan (niet vies van een potje vrijen natuurlijk). De vrijpartij duurde ongeveer 5 minuten, waarna Audrey kotsend in de slaapkamer is verdwenen.
De situatie in het BB huis is daarna ontzettend uit de hand gelopen. Team arm (vooral Pascal en Coos) zagen hun kans schoon om Andries aan te vallen en te proberen zijn populariteit wat te verminderen, terwijl het Andries was die werd "overmeesterd" door Audrey en niet andersom. De discussie duurde zeer lang, ook vanwege het feit dat zijn nachtelijke escapade met Kelly in de eerste week erbij werd gehaald... ook toen was het Kelly die Andries "overmeesterde", niet andersom!!!

Frank trok zich op dat moment terug in de slaapkamer en voelde een tergend gevoel in zich opkomen. Dit was nou al de tweede keer dat hij een meisje wel zag zitten, die zich toch meer voor Andries bleek te interesseren. Ook Diane zat met een klote gevoel. Ze heeft waarschijnlijk vanaf het begin al wat voor Andries gevoeld.... en voelt zich nu aan de kant gezet door nieuweling Audrey.

Frank maakte duidelijk dat hij kwaad is op Audrey, dat hij vind dat een nieuweling zich niet zo moet gedragen op de tweede dag. Hij is dan ook vast van plan haar dat morgen stevig duidelijk te maken.

Andries heeft zich geweldig goed gehouden tijdens de vele verwijten die naar zijn hoofd werden geslingerd door vooral Coos en pascal. Hij ging de discussie aan, wat hij niet had moeten doen, maar bleef constant heel cool en begreep ook niet helemaal waar die drukte vandaan kwam. Hij heeft immers alleen even een paar minuten met iemand zitten zoenen in het bad. De reacties van ARM lijken te suggereren dat hij een ongevoelig persoon is die met niets en niemand rekening houdt... en dat hij vooral Kelly nu iets heel ergs heeft aangedaan (?????). Duidelijk wordt dat Kelly nog steeds gevoelens voor Andries had, terwijl de twee toch duidelijk hadden afgesproken dat ze het bij die ene gebeurtenis zouden laten! Kelly maakt wel duidelijk dat die gevoelens nu over zijn! Ze voelt zich goedkoop (????).

Andries, die dus nu intussen al door twee dames is besprongen, is zich terecht van geen kwaad bewust en begrijpt alle drukte ook niet goed. Toch blijft alles zeer fel over en weer gaan en is duidelijk dat de verhoudingen tussen een aantal mensen nooit meer dezelfde zullen zijn.

Al met al een avond met heel veel drukte... OM NIETS!!! Andries is verleidt door Audrey, wat geresulteerd heeft in een paar minuten vrijen in de badkuip.... niets meer en niets minder. Het LEEK heftig te worden... en kan ook nog een vervolg krijgen natuurlijk... maar is met een sisser afgelopen.

Iedereen een goede nachtrust toegewenst!

pi_1828446
[mooi samengevat, mijn complimenten!]

Stream blijft op tuin [dus truste allemaal]

pi_1828458
Als ik er nog even wat essentieels aan toe mag voegen wat ik mis:

Na de zoenpartij van Andries en Audry heeft Frank aan de arme kant verteld dat Audry Andries had afgetrokken, dat was dus voor Kelly, Pascal en Coos de reden om Andries daar even later op aan te vallen en dus de directe aanleiding van de hele bonje tussen arm en rijk.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 10:00:25 #126
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1828733
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:40 schreef Tante Bep het volgende:
Als ik er nog even wat essentieels aan toe mag voegen wat ik mis:

Na de zoenpartij van Andries en Audry heeft Frank aan de arme kant verteld dat Audry Andries had afgetrokken, dat was dus voor Kelly, Pascal en Coos de reden om Andries daar even later op aan te vallen en dus de directe aanleiding van de hele bonje tussen arm en rijk.

Dan moet ook nog vermeld worden dat het edele handwerk niet is geschied.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 11:10:23 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829120
(samenvatting van 10:00 tot 11:00 uur)

Audrey weet niet wat haar overkomt als ze s'morgens wakker wordt. Kelly begint haar verhaal tegen Audrey en vertelt haar mening over wat er gebeurd is volgens haar. Audrey luistert, maar lijkt haar oren niet te geloven. Vanzelfsprekend begrijpt ze niet waar alle commotie vandaan komt, na alleen maar een leuke vrijpartij met Andries. De meiden praten wat door en Kelly begint al snel om te draaien en begrijpt Audrey. Het gesprek komt even op borsten. Audrey is jaloers op Kelly's borsten en wil ze graag even zien. Ze zegt dat ze zelf vindt dat ze te kleine tieten heeft en wil graag wat grotere borsten "kopen".

Tijdje later komt Frank eraan en die wil de aanval tegen Audrey inzetten. Die blijft echter ontzettend cool en laat door haar houding meteen al merken dat alles heel erg wordt overdreven en dat er niets heftigs gebeurd is. Frank begint meteen al wat in te dimmen en lijkt nu ook de kant van Audrey in te zien... De dames (Audrey en Kelly) vinden Andries wel een slettebakje (???????? wie is er nou op wie gedoken??) en dat was precies wat Audrey alleen maar even wilde laten zien in de bad scene.

Dan gaat Audrey naar de slaapkamer en gaat even wat met Andries kletsen (dan krijgen we weer een voorbeeld van de gewledige regie van Big Brother.. het beeld flitst iedere 2 seconden van slaapkamer naar tuin en weer terug, wat heel lang zo doorgaat) Audrey begint over de eerste liefdesbaby in Big Brother... Andries ziet de humor er wel van in.
Andries vertelt dat dat met Kelly in de eerste week absoluut eenmalig was. Audrey gaat intussen naast Andries in bed liggen. Het is leuk te zien dat de aanval van verschillende personen op haar vanmorgen, totaal geen uitwerking lijkt te hebben.

Terwijl ik gisteren Audrey nog een wat irritant type vond, moet ik nu al zeggen dat ze heerlijk relaxed is.

pi_1829188
10:45 uur

Au3, Kelly en Frenk hebben het over gister avond. Au3 zegt dat ze weet wie hier de slettebak is. Frenk vraagt wie dan? Jij? Nee zegt Au3, Frenk: Andries? Ja zegt Au3, dat is de reden waarom ik gisteravond met hem ging zoenen. Ik wilde bewijzen dat hij de slettebak van BB3 is! Vervolgens gaat het gesprek over op spelletjes van Au3, hoe ze mensen uit de tent lokt.

Au3: Ik was op een feestje, en er was een meisje bij. En dat meisje was lesbisch. Dat meisje zat telkens met Au3 te flirten. Ze verteld dat iedereen aan de champagne zat. En ik zie haar en ik denk ow je vraagt erom. Dan zal je hem krijgen ook! Weet je wel, echt heel erg. Maar dat was bets wel heel lullig. Want dat meisje was een beetje gek op mij, wist ik achteraf.

Au3: maar die was zo, ik had al 3 keer gezegd, moet je luisteren, ik val niet op vrouwen. Weet je wel. Ze zei tegen dat meisje, ja je wilt wel graag he? Dus ik zei, nou dan kan je het krijgen ook.

Geluid valt even weg, maar ik zie Frenk praten.

Ze hebben het over gisteravond en Kelly zegt dat ze tegen andries dat zij hem afmaakt! Ik maak je af.

Frenk: Dat heb ik jou niet horen zeggen.
Kelly: Ik zei, Ik maak je af!
Frenk: Dat heb ik je echt niet horen zeggen.
Kelly: Nee
Frenk: En dan gaat Pascal, voor jou op zitten komen.
Kelly: Ja echt tof!
Au3: Maaruh, wat was er dan?
Kelly: Ja uhm, het was allemaal niet eerlijk, wat je nu doet, is voor Kel…….(geluid valt weg)
Frenk: Hoe ik het ziet he. Das mijn mening. Jullie hebben met elkaar een gesprek gehad vanavond. Dat jij nog steeds gek op hem is. Je vind hem heel leuk.
Kelly: Leuk! Ik vind hem leuk (ze hebben het over Andries) Maar hij is ook een beetje gemeen voor mij dan.
Frenk; Maar hij doet niets, jullie hebben ook helemaal niks met elkaar.
Kelly: Nee
Frenk: heb je nou wel wat met hem, dan is het een heel ander verhaal! Jullie hebben met elkaar gewoon afspraken gemaakt, en that’s it. En kijk het is altijd moeilijk, als je denkt van zo, wat een lekker ding enne er komt van de andere kant geen feedback. En je ziet hem met iemand anders. Wat denk er dan van.
Au3: Het is wel heel rationeel Kel. Echt bloedserieus.
Kelly: Ik zou hem wel gewoon blijven zien als Andries, het is gewoon een onwijs ding. Hij is niet iemand die niet anders doet.
Frenk; Nee hij is ook niet anders.

Veel gelach.

Frenk: Hij is gewoon heel erg populair.
Kelly: En op dat moment was Au3 daar.
Frenk: Nu zie je wat drank met je doet he?
Au3; ja schat nee.
Frenk: Ja dat hoef jij mij ook niet te vertellen, daarom ga ik nooit helemaal dronken worden.
Kelly: Maar het komt door dat bubbelbad joh. Het is bloedheet.
Au3: Het komt niet zo zeer door de drank, maar door dat bad met die olie.
Frenk; Dat is geile olie.
Au3: Neehee!

Gelach

Au3: luister, je moet nu niet gaan doen, alsof het een 1 of ander sexpartij was. Want dat was het niet.
Frenk: Heb ik dat gezegd?
Au3: Nee ok. Maar je zegt geile olie. Maar je zit in bad met die olie. En dat wel je wordt ontspannen.
Kelly lacht.
Au3: Ja dat is echt waar.
Frenk: en dan nog een paar van die glaasjes drank erbij.
Au3: Ja precies. Je wordt ontspannen en je zit in bad en dan komt het harder aan.
Frenk: Ik kan me niet hgerinneren dat ik dat thuis ook heb in bad. (daarna zegt hij iets over bubbeltjes) en dan een fles champagne erbij. En daar wordt ik dan ontspannen van. Je weet niet wat er onder water gebeurt. Die bubbles maken niets zichtbaar. Jij weet het beter als ik, want ik was er niet bij. Ik ben eruit gegaan, klaar einde verhaal.

Daarna vraagt Frenk aan Au3 dat ze niet moet gaan bestellen, hij legt wat uit en Au3 besteld wat dingetjes.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 11:48:42 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829271
Audrey heeft ongeveer een kwartier bij Andries in bed geleden. Ze maken constant opmerkingen over wat er gebeurd is. Audrey vindt dat ze het snel nog maar eens over moeten doen en begint ook weer over een eerste Big Brother baby!
In de kamer gaan ze nog even lekker door met toespelingen maken over vannacht. Dan klinkt de stem:

"Wil Audrey naar de dagboekkamer komen"!

Audrey schiet in de lach en lijkt een vermoeden te hebben waar het over zal gaan. Het blijkt mee te vallen. Het ging alleen maar over haar zender, niet over vannacht.

Diane blijkt wat kwaad te zijn dat Frank haar te laat gewekt heeft. Frank schijnt te hebben beloofd haar voor 11 uur te wakken, maar het is wat uitgelopen. Hij zegt tegen Audrey en Andries dat hij nou eenmaal geen wekdienst is.

De twee "tortelduifjes" van vannacht blijven heerlijk rustig over het gebeuren en de reacties van iedereen. Frank noemt Andries de hoer van Big Brother en Audrey zegt dat hij de Desiree is van BB3.
(Het is mij niet helemaal duidelijk waar het over gaat bij Frank... ik bedoel, wie heeft er nou zeer expliciet beschreven wat hij met Diane in bed heeft uitgevreten een tijdje geleden???)

Duidelijk is geworden dat er bij team Andries heel wat te beleven valt in dit derde deel van Big Brother! Zij zorgen er steeds weer voor dat het boeiend blijft... en gaan daar hopelijk nog lang mee door!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 11:57:28 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829316
Coos zit al tijden als een soort goeroe in de tuin voor zich uit te mediteren met de ogen dicht. Hij lijkt flink te balen dat er nooit iets spannends gebeurd in zijn groep (hij heeft het geprobeerd met de captainswissel, maar ook dat liep met een sisser af).

In rijk denk Audrey dat Tanya en Priscella aankomende donderdag naar Almere komen.
Waar de rest van rijk is is niet duidelijk. Diane lijkt nog steeds kwaad te zijn, maar is nergens te bekennen, Andries is wat aan het ronddwalen door het huis en is volgens mij van plan te gaan douchen.

Volgens Frank gaat er een moment komen dat iedereen op elkaar raakt uitgekeken en er een soort van "oorlog" zal ontstaan. Audrey zegt dat zoiets in Spanje ook is gebeurd.... dat ze daar ook op elkaar uitgekeken waren.
Ze rookt zich intussen een ongeluk en zit nog steeds in haar gele badjas lekker lui op de bank.
Wat Frank en Audrey betreft lijkt de rust te zijn wedergekeerd.

Coos zit nog steeds wat sullig voor zich uit te mediteren op het bankje in de tuin.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 12:41:13 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829523
Audrey en Danielle staan naakt in de badkamer wat te kletsen over de afgelopen nacht.
De regie van BB begint Amerikaanse trekjes te krijgen want constant worden beide dames gefilmd op een "nette" manier. Veel close ups van het gezicht totaan vlak boven de borsten. Audrey vertelt aan Danielle dat ze echt nergens mee zit en dat er niet zo heftig over moet worden gedaan. Alleen moeten haar ouders maar even zappen als het op tv komt vanavond! Ze heeft ook geen moeite met naakt, dat is wel duidelijk. Over dat onderwerp zegt ze "ach, ze hebben mijn tieten nu toch al 30 keer gezien"...

Dan krijgen we weer een mooi beeld van de tuin... waar niemand is. De regie van BB lijkt met de dag beroerder te worden!

Coos zit intussen NOG STEEDS te mediteren (zo lijkt het) in de tuin....

zaterdag 6 oktober 2001 @ 13:16:12 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829702
Diane komt even de slaapkamer in als Danielle zich aan het aankleden is. Het is duidelijk dat ze in een dip zit. Danielle vraagt of alles goed is, maar merkt dat er iets niet in de haak is. Diane voelt zich niet prettig over wat er allemaal gebeurd is... over Frank (die haar zwakker bleek te vinden dan Audrey) en over haar rol in de groep.

Als het hele team rijk aan de eettafel zit, gaat het allemaal nergens meer over en lijkt ook bij Diane de rust even te zijn wedergekeerd.

In het arme deel gebeurt zoals zo vaak weer helemaal niets.
Alleen Pascal en Coos zijn nu uit bed. Het schijnt dat Sandy en Kelly nog langer in bed willen blijven (13:00 uur) en dat Gert Jan er ieder ogenblik kan uitkomen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 13:53:09 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1829846
Danielle en Andries zitten als enige nog aan tafel en hebben het over Mark, de vriend van Danielle. Ze vertelt dat ze bij de grens altijd worden gecontroleerd... dat altijd de koffers helemaal worden gecontroleerd (Mark is een donkere jongen!). Op vakantie in Oostenrijk hebben ze helemaal het een en ander meegemaakt, onder andere in een restaurant, waar ze gewoon niet werden geholpen vanwege het uiterlijk van Mark. Ook vertelt Danielle over een donkere skileraar in Oostenrijk. Die kon zijn werk daar gewoon niet meer uitvoeren omdat niemand van hem les wilde hebben.

Dan komt het gesprek op schapenkloten en varkenskop (hebben ze gisteren moeten eten!) Andries benadrukt nogmaals dat hij het niet begrijpt dat ze hebben kunnen winnen terwijl er een kok in het andere team zit.

In het arme team zitten de bewoners "gezellig" om de tafel wat door elkaar te praten. Het gaat over uiterlijk en schoonheidsmiddeltjes (Kelly en Sandy) en Gert Jan en Coos hebben het over Big Brother in het algemeen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 15:21:20 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1830208
Coos en Frank zitten weer speldeprikjes aan elkaar uit te delen. Laatstgenoemde probeert Frank weer uit de tent te lokken, want opnieuw niet lukt. Frank is verstandig dat hij Coos gewoon gelijk geeft en er niet op in gaat.

In de tuin zitten Gert Jan en Sandy met elkaar te praten over allerlei niet echt interessante zaken.
Diane vraagt Frank even te komen praten. Ze hebben het erover dat Andries en Audrey zelf moeten weten wat ze met elkaar doen ... (moest er nog bijkomen ook dat dat niet zo was.... niemand heeft zoveel gedaan als Diane en Frank met elkaar!!)

Diane zegt dat Frank termen als "BBhoer" of "BB slet" niet moet gebruiken. Dat je daar alleen maar verhalen mee in de wereld brengt.
Danielle heeft last vast een ongemak in haar schaamstreek dat nu geknapt schijnt te zijn. Het voelt niet fijn aan en ziet er blijkbaar smerig uit. Ze vertelt aan Danielle dat ze er medicijnen voor krijgt.
Vervolgens legt Diane uit dat het haar gestoord heeft dat Audrey in de dagboekkamer heeft gezegd dat ze verwacht problemen te zullen krijgen met haar... dat dat tot een botsing zal gaan komen. Diane zegt dat ze het daar nog wel met Audrey over zal hebben.

(Sandy zit nog steeds in de tuin. Als zij er donderdag niet uit wil gaan zal ze toch wat actiever moeten worden denk ik!
Het hoeft niet meteen zoals Audrey heeft gedaan, maar de middenweg lijkt me ook een optie!)

zaterdag 6 oktober 2001 @ 16:15:28 #135
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830547
Daniëlle doet het haar van Au3. Ze hebben het er over dat het beste voor je haar is om het altijd alleen maar met water te wassen en niet met shampoo. Volgens Daan kan dan de natuur gewoon zijn werk doet en wordt je haar er lekker zacht van. Kelly luistert ademloos.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 16:21:36 #136
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830587
Het gaat nu over As the World turns (Au3's verslaving). Dat Chris zo'n lekkere jongen is, tenminste dat vindt Kelly.

Waar werk je dan vraagt Au3 aan Kelly (heb ff de link naar die vraag toe gemist). Iets met KRO en telefoniste in Hilversum.

Hoe lang heb je die wave nu, vraagt Kelly aan Au3. Drie maanden.

(Jees, het is echt vrouwenuurtje zeg, stream ik ook es een keer)

When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 16:27:02 #137
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830611
De extra voorraad voor eten is op bij arm. Kelly zegt: er is kip en er is kip. Kip komt me de strot uit.

Daniëlle zegt: weet je als het nu is, zou ik het helemaal niet zo erg vinden om ertuit te moeten. Ergens is het zo'n domper, maar aan de andere kant zie je ook iedereer weer.
Kelly zou thuis wel even gedag willen zeggen, om daarna gewoon weer terug te kunnen keren. Dat wil Daan ook wel.

Frank zegt dat ie wel weggestemd wilt worden, volgens Daan. Het is de dames niet helemaal duidelijk wat ie daarmee bedoeld. Mij ook niet

When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 16:39:48 #138
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830659
Ik heb zwartwit beeld van de slaapkamer van rijk. Daar zitten Daniëlle en Diane (?) nu en ik meen nog een 3e persoon, maar ik kan het gewoon niet goed zien. Ow, het is Andries hoor ik, die ligt in bed. Gert-Jan zit zich er op de achtergrond mee te bemoeien en Frank komt ook binnen. Daniëlle zegt tegen hem: ga weheg!! Frank druipt af.

Daan vraagt waar Sandy vandaan komt, Diane (?)zegt Amsterdam, maar dat klopt niet.
Iemand zegt dat Au3 niet zo'n sterke persoonlijkheid is. Klopt niet hoor. Frank vind Au3 een sterke persoonlijkheid, maar Diane (?) zegt dat dat niet klopt. Alleen maar omdat ze een grote mond heeft en overtuigend overkomt, maakt iemand nog geen sterke persoonlijkheid.

Beeld springt over naar de tuin van arm gefilmed van 100 km. afstand. Gemompel op de achtergrond, ik hoor de stem van Kelly, maar versta er niks van.

When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 17:04:58 #139
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830748
Frank is aan het roken op de bank. Diane zit erbij en vertelt dat ze net het juiste standje voor haar BH heeft weten te vinden (?!?) Ow, Andries en Dann zitten er ook bij trouwens. Het gaat over tatoeages.
Diane heeft het over de tatoeage van Bianca uit BB1, dat haar hele rug vol stond.
Au3 is overigens nergens te bekennen.

Diane is absoluut niet materialistisch, zegt ze, maar ze merkt wel dat ze het een beetje word aan de rijke kant. Dat ze kan tieren als er iets niet is. En als ze dan een paar dagen later weer in arm zit, dat ze er dan aan dnekt en dat ze zich rotschaamt! (iedereen lachen, zijzelf het hardst).

Volgens Frank zijn Kellu en Au3 erg duur. iane: oh, dus Daan en ik zijn goedkoop? Frank: dat zeg ik niet, dat maak jij ervan. Diane: daar komt het wel op neer. Frank: ah, jij bent heel moeilijk jij. (Bovenstaande gesprek speelt zich overigens af op een normale toon, niet vijandig).

Diane vindt dat zij zelf het leven van anderen heel onaangenaam heeft gemaakt. Ze hebben het over ex-relaties. Diane: ik ben gewoon lastig en heel inconsequent en niet te peilen. Frank: bitch. Diane: nee, ik ben over het algemeen genomen ben ik geen bitch. Andries: ja, dat is wel waar, maar je kan wel bitcherig uit de hoek komne. Dianee: ja, dat is waar. Mijn laatste relatie waar ik mee samenwoonde die gaf ik de schuld van mijn miskraam. Daar schaamde ik me zo voor later, dat ik niet meer met hem kon samenzijn.

Het gaat nu over egoisme. Frank zegt: jullie zijn allemaal heel nuchter en kunnen alles relativeren. Als ik iets zeg, dan verdraaien jullie alles weer. Ik vindt het egoistisch dat jij hem de schuld geeft van je miskraam. Jullie interpreteren het anders. Diane: ik zeg niet dat het goed is wat ik deed! Daan: nee, maar wel begrijpelijk. Frank zit het heel anders.

When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 17:06:56 #140
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830754
Diane: jij (Frank) zegt: ik ben ook egoistsch. Maar ik heb dat woord nooit gezegd! Nu denk een ander die dat hoort: Oh Diane is egoistisch! Dat vind ik niet eerlijk. Godverdomme, zegt Frank: het onderwerp wordt weer he-le-maal anders. Iedereen lacht.
When I rush it hits me
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 17:17:30 #141
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830808
Frank: Godverdomme, ik zit hier nu een maand, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, het lijkt wel 4 jaar, ik ben al tien jaar ouder geworden van jullie!

Godverdomme, ik wordt hier altijd zo moe van. Zij is anders, jij bent anders, ik ben anders. Iedereen is anders. Ik kan af en toe flink over de tik gaan ja, en als ik het er niet mee eens ben dan zeg ik dat gewoon. That's me.

Ze zijn roomijs aan het eten. Frank: daar word je zo vet van als een varken, al die tussendoortjes.

Andries: kan ik voor iemand nog wat drinken inschenken? Nee, dan je, zegt Diane. Onee, ik wil geile thee en Frank wil graag een ander smaakje. Daan wil gewoon een perzik.
(geluid van een of ander apparaat op de achtergrond). (Oh, de waterkoker ofzo).

Au3 is met Sandy en Kelly aan het praten. Frank: hey, zijn we nu een team of is Au3 al naar huis? Diane: ze gaf in het begin al aan graag bij Sandy en Kelly te willen, ze is nu met ze aan het praten. Als we allemaal maar ons lekker voelen, daar gaat het om toch.

Diane gaat haar nagels ff huuuh (echt waar, dit zei ze).Frank: ik vind dat Bitchje bij je past, bitchje.
Diane zingt Bad Boys van Wham.

Frank: de dame van de psychologische test zei dat ze zelf niet bij dit project zat. Andries: bij mij zei ze van wel. Diane: de mijne ook. Oh, zegt Frank, dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben

Diane: weet iemand nog wat ik moest bestellen vandaag, ik ben het vergeten. Andries: een nieuw hoofd voor mij, ik wil die slaperige inruilen.

When I rush it hits me
pi_1830964
Frank: Shit happens
Andries: 550 is de rekening, niet normaal
Au3: Je hebt 100g gezegd
Frank: Ja ik heb 100 g gezegd
Andries: Onvoorstelbaar
Frank: Foutje bedankt
Andries: Alleen maar drank sigaretten en kaviaar
Frank: Aso ik bestel niet meer
Kelly: Wat heb je dan besteld Frank
Frank: Voor 600 gulden aan kaviaar
Au3: Je hebt 130 g besteld

Frank: Ohhh sorrie kapitein!

Frank: Hallo en wat hebben we hier
Au3: Oh maar we hebben gefrituurde dimsums, die wil ik helemaal niet
Frank: Het is van de steur toch
Au3: Je moet ze frituren dat staat hier, je hebt twee soorten, gestoomde en gefrituurde

Andries: Als je naar de lijst kijkt Daan, we hebben alleen drank, sigaretten en kaviaar

Daan: Ik kom je helpen schat
Andries: Het is ook wel weer lachen
Kelly roept iets op de achtergrond over champagne
Andries: Ohhh hebben wij dat weer

pi_1830987
Danielle: Moet ik helpen?
Au3: Met het geweldige eten wat we hebben?

Frank: Noemt allemaal etenswaren op (weet niet waarom)
Frank: Ik ga niet meer bestellen hoor, ik heb 130 gram besteld ipv 30 g voor 100 gulden

Diane: Dan moet ik het nog een keer bestellen, want ik heb het voor dit budget besteld
Frank: Sorry
Diane: Dit krijg je nog lang te horen Frank
Frank: Oh als mijn moeder dit hoort
Diane: En niemand lust het
Frank: Stom van mij zeg, voor 600 gulden aan kaviaar

Diane: Ik vindt het wel jammer dat ze dit als prioriteit hebben gesteld, of heb je het in deze volgorde gedaan
Frank: Nee, ik ben begonnen met de drank
Diane: Dan hebben ze inderdaad de volgorde aangehouden

pi_1831009
Frank: Aaiaaiaaiaaiaai
Diane: Hebben we alleen vlammetjes
Frank: We hebben ook groentekroketjes
Danielle: Waar zijn die dan?
Frank: De groentekroketjes?
Au3: Ooh je moet ze er zelf uithalen ze gaan niet zelf omhoog
Au3: Een keukenrol hebben we die?
Danielle: Die is op

Frank: Wat doen we hier dan mee, het moet wel ontdooid worden, want dan kunnen we dat morgen eten
Danielle: Wat is dat dan
Frank: Biefstuk, wat je al die tijd al hebt gegeten, het is van een paard
Danielle: Wat heb ik paard zitten eten? Dat wil ik niet meer

Frank: Eet maar lekker op
Au3: Het enige wat ik mis, er moet een eitje bij
Frank: Die heb ik vanochtend op gemaakt

Frank: Waar is het andere blikje, ik heb er toch nog 1 toch

pi_1831028
Frank: ohhh wat een gekkigheid 600 aan kaviaar

Frank: Je moet ff die pan erafhalen dat is gemakkelijker, kijk zo, zal ik hem ff voor je opzetten

Frank: Oh wat een humor toch weer

Au3: Olijven zie ik staan oh wat leuk hier, ik vind het ook gezellig dit, leuker dan gewoon een bord met eten
Au3: Is er rode port
Frank: Rode port is er niet, er is wel rose

Danielle: Hoe lang duurt dat
Frank: Staat op de verpakking schat
Danielle: Oh ik dacht dat weet je wel

Frank: Ik heb hier een flesje rode wijn

Danielle(met gek stemmetje): Wat zijn jullie aan het doen
Au3: Oh dat is een duur wijntje

pi_1831065
Andries: Waar woon jij Sandy
Sandy: Hoogwoud, vlak bij Hoorn
Andries: Alkmaar daar ben ik wel geweest, ze hebben een biermuseum waar ik wel eens geweest ben

Diane: Een vriend van mij, of eigenlijk een collega, die woont in Heerhugowaard

Andries: Ik wil eigenlijk wel wat meer van je weten, hoe oud ben je

Sandy: Weet je dat ik altijd al 1.64 was, op school op mijn identiteitsbewijs staat het, kom ik op die test ben ik inene nog maar 1.60

Andries: En studeer je nog
Sandy: Ik doe helemaal niets, ik heb alles opgegeven
Andries: Maar wat deed je dan
Sandy: Ik was net intercedent voor 1½ week
Andries: Dus je hebt er 1½ week gewerkt
Sandy: Ja na mijn tweede screentest kreeg ik al te horen dat ik moest kiezen tussen hun of BB

zaterdag 6 oktober 2001 @ 18:27:21 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831088
Van mij geen verslag op dit moment vanwege de saaiheid op dit moment aan beide kanten! (al sinds een paar uur eigenlijk)

Er gebeurt niets!

pi_1831106
Andries: Dat is wel een risico dat je je werk hebt stopgezet voor dit
Sandy: Ja maar dit maak je maar 1 keer mee
Andries: Ja maar ik heb het pas stopgezet toen ik zeker wist dat ik erin ging
Sandy: Ja maar er zijn banen genoeg
Andries: Maar je hebt het goed gedaan

Andries: Het is eigenlijk wel klote dat ik ben wegegaan. Ik heb het pas 2½ week van te voren gezegd en toen hadden ze alle roosters en boekjes al gemaakt

Frank: Dit is wel heel lekker denk ik kaviaar van 600 gulden naast cocktailworstjes

Diane: Heb je broers en zussen
Sandy: 2 broers (leeftijden verstond ik niet)
Andries: Ik heb even zitten rekenen, maar dan zit er 1 jaar tussen
Sandy: Even denken, ik zit helemaal te twijfelen door jou

Sandy: Kom hier, ik mag het toch niet aanraken, kom hier

Andries: Gefrituurd Au3?
Au3: Nee gestoomd

Andries: Ja ik heb ook 2 oudere broers en 38 en 36, 12 jaar verschil. Ik heb wel eens gevraagd, ongelukje? Maar toen zeiden ze nee, want ze wilden er nog een bij, omdat ze anders vanaf hun 40ste alleen zouden zijn

pi_1831140
Frank: Nou ik zou zeggen jongens ga je gang
Andries: Er ligt gewoon een hele hap kaviaar naast
Au3: Ik vind dit zo lekker

Andries: Zie je dat Frank, Andries gaat eiersalade eten
Au3: We hebben geen eieren, dus dan gaan we lekker deca eiersalade met kaviaar eten
Frank (voor de zoveelste keer): We hebben voor 600 gulden aan kaviaar besteld
Diane: Het ziet er wel geweldig uit, volgens mij was het gewoon een verspreking van Frank aan de telefoon
Frank: Dus je hebt het wel naar je zin
Au3: Ja ik ben niet zo'n grote eter, dus ik heb liever een klein hapje van dit en van dat

Arm heeft het nu over de grote hoeveelheid kaviaar die rijk heeft besteld
Au3: 600 Kel!
Frank: We hebben drank, kaas en kaviaar en sigaretten
Au3: Super is dit, dit zou ik thuis nooit doen

pi_1831169
Andries: Leuk zo he, ik vind het wel gezellig zo
Iedereen: Ja
Frank: Dus dan heb ik toch wat goed gedaan
Au3: Die kaviaar maakt het wel zo

Andries: waar gaat dit over
Frank: Ja dit heeft toch wel wat zo, Ik vind het toch wel leuk

Au3: Maar dit hoeft toch niet zo iedere dag, maar nu zitten we in rijk

(ik stop er weer mee)

zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:19:52 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831399
Coos zorgt weer voor boeiende tv.. Hij ligt nu in de arme slaapkamer en lijkt in trance (net zoals vanmiddag een paar uur in de tuin). Er zit hem waarschijnlijk iets heel erg dwars (de saaiheid in 'arm' misschien??)
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 20:58:31 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1832001
Voor die mensen die denken "waarom wordt er niets nieuws meer geschreven in de streamverslagen?" Simpel, omdat er niets boeiends aan de hand is. Diane geeft Danielle een gezichtmasker op het moment (geloof ik)..... Ze heeft Danielle ook al een voetmassage gegeven. Dat is het wel. In het arme deel is zomogelijk nog minder gaande...

Hopelijk wordt het vanavond weer wat boeiender... misschien kunnen we nog iets van Audrey verwachten, wie weet!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 22:03:41 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1832440
22:00 uur. Nog steeds een saaie bedoeling in het BB huis. Team rijk ligt op de bank en drinken wat.... ze hebben net cd's gekregen geloof ik, dus kunnen nu uit de bol met
K-otic!

Team arm zit aan de "luxe" eettafel en kijken wat verveeld voor zich uit. Ze besluiten stellingen te gaan doen.
1e stelling: Wat is het eerste wat je gaat doen als je eruit bent?

(sorry, maar ik heb geen zin dat te gaan verslaan)

Team rijk is bezig met de bestelling voor morgen....
Andries gaat zelfs al naar bed!

Nu er toch niets gaande is, even de leukste quote die ik tot nu toe gelezen heb:

Kelly: "Je kunt mensen niet veranderen"!

pi_1832580
22:23

Audrie geeft verhandeling over het feit dat ze zich niet kan identificeren met allochtonen op tv. (Deze dame is duidelijk niet dom.)

Nu gaat het over discriminatie, Audrie legt uit dat het voor ons blanken niet te begrijpen is hoe het voelt om een kleurtje te hebben.

Gaat nu over alle minderheden (trans,home,kleur) Audrie komt elke dag wel een racist tegen (heeft ze zelf in haar familie)

Audrie, is blij dat de lesbo in het huis mooi is en niet een bouwvakker :-) (dit is namelijk rolpatroon bevestigend)

pi_1832591
22:37
Diana begrijpt Alrico (sp) niet aangezien hij een duidelijk zwarte identieteit had en zich hier op voor stond.

Frank, Suriname is Nederland (was Frank, was, 1975 als ik het wel heb)

pfff de cliches vliegen nu wel over tafel

iedereen wil bij een groep horen
op elk potje past een dekseltje
in mijn familie zit ook een homo

pi_1832619
22:38

Frank heeft een strenge opvoeding gehad (Audrie ook) hebben samen hele leuke ouders. Zijn blij met hun ouders.

ha Frank wou nooit leren (van havo naar lts), vader vond het niet leuk. Frank verteld trots dat hij 2 weken een stamp opleiding heeft gevolgd (Microsoft Certiefied Professional) Heel verhaal hoe het is gegaan, klinkt inderdaad zwaar :-) Certificaat is maar een jaar geldig (zit het nu dus wel weg te gooien)

Diana vraagt of hij een bonus heeft gekregen (nee, opleiding is wel betaald door zijn baas)

Frank wil volgend jaar doorleren, Diana vind het raar dat je er niet meer -in geld- aan over houdt.

pi_1832636
Frank is tevreden met zijn salaris (wie niet :-), heeft telefoon van de zaak (wie niet :-),

Audrie, heeft een leuk leven, kan alles doen wat ze wil, wil later huis kopen, heeft hoge vaste lasten, haar huis lijkt op het huis van BB,

Frank heeft een leuk lief klein autotje,

goed dit gaat nergens meer over.

ok nog even, audrie begint weer te vertellen hoe goed ze is...

Audrie, 1 op de 7 Nederlanders schrijft een boek, vind dat ze zelf erg goed is (verdiend er tenslotte haar geld mee) Frank is zwaar onder de indruk van deze mevrouw.

Vindt het armoedig om zakelijke gesprekken in de trein te voeren, geestig.

Frank weet niet wat het is om milionair te zijn (wie niet :-) GJ zou in 3 dagen er 2.000.000 verloren hebben, heeft 2 plasmaTV schermen thuis (dit verhaal kennen we al)

Frank, praat nu over GJ. Frank heeft GJ in 5 minuten verteld hoe GJ in elkaar zit ???

[Dit bericht is gewijzigd door mveen op 06-10-2001 23:00]

zaterdag 6 oktober 2001 @ 23:58:40 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1832881
Het hele gesprek gaat over rascisme vanavond. Audrey is non-stop aan het woord en klinkt zeer overtuigend. Ze komt met heel veel voorbeelden uit haar dagelijks leven.. en zelfs met een voorbeeld dat van de laatste 18 van Starmaker 6 donkere Nederlanders afvielen en er toen dus nog 12 overbleven. (hoeft geen rascisme te zijn, maar t'is wel vreemd).

In Arm zijn Pascal en Coos bezig met wat kinderachtige spelletjes zoals het verstoppen van etenswaren ofzo... (Ik heb meteen de audio van "rijk" weer aangezet)

Een half uurtje later zit Danielle in de tuin te kletsen met Coos en Pascal. Ze zegt dat ze Andries heel leuk vindt, maar snapt zijn uitspattingen niet helemaal. Ook heeft ze het over Frank en Diane... Duidelijk wordt dat Danielle heel erg bezig is met wel en niet kan voor de camera. Over een aantal dingen die anderen gedaan hebben zegt ze dat ze die zelf nooit zou hebben gedaan, vanwege evt reacties thuis... (fout!)

Verder is het nog steeds niet erg opwindend....

† In Memoriam † zondag 7 oktober 2001 @ 00:06:16 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1832921
En bedankt weer iedereen!

Hier weer verder: Streamverslagen 7 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')