Mijn vriendin leek het ook wel leuk, maar mij helemaal niet!!!
Ik ken die gast niet, ze heeft hem nog nooit gezien en ze is er verliefd op geweest hoezo in het hol van de leeuw !
Dus ik zeg dan ga ik mee, vind ze goed zegt ze tegen hem NEE NEE dan niet, of alleen of niet zegt hij dan!
Wat is dat voor onzin?? hij wil haar graag ontmoeten maar niet als ik er bij ben, haar VRIEND, ik vind het erg verdacht en denk dat hij er dus meer mee wil bereiken dan alleen ontmoeten!
mijn vriendin zei al, ok dan ga ik niet als je het niet zo fijn vind, erg fijn vond ik dat maar toch blijf ik in mn kop zitten met de bedoelingen van die gast..
Wat vinden jullie ervan?
Iemand ontmoeten, die je zogenaamd graag wil ontmoeten, maar als je moet kiezen tussen niet of haar met haar vriend dan kies je niet? en blijf je vragen of ze niet -alleen- komt?
Wat verwacht ze van die ontmoeting?? wat denkt ze dat hij verwacht?? helemaal als jij er niet bij mag zijn, klinkt inderdaad wel beetje vreemd uiteraard, dus je mag best daarover je gevoelens uiten bij je vriendin denk ik.
Praten dus, en zorg dat je van tevoren alles op een rijtje hebt zodat je weet wat je met je vriendin wil bespreken.
In ieder geval sterkte
Dus zeg ik samen en dan wil die gast ineens niet! en nu zit ik ermee dat ze hem kent ja omdat ik hem HEEL ERG verdacht vind zo..
quote:nou er is een meidje op school die me al 2 maal uitvroeg, afgelopen week ook al zei ik dat ik een vriendin had.. Vond ze helemaal niet leuk en ze wou niet dat ik ging. Ze zegt ook als jij het was zou ik het ook nix vinden..
Op donderdag 04 oktober 2001 11:57 schreef Lekkertje24 het volgende:
Aan de andere kant is er nog omgekeerde psychologie. Stap in de wereld die chat heet, praat ff leuk en intiem met een meisje en ga zelf eens wat afspreken....
Dan kun je ook vertellen dat je het raar vind dat je niet mee mag komen; dat je op deze manier het id krijgt dat hij wat meer van haar wil dan alleen een ontmoeting.
Wil hij niet met je spreken of blijft hij zo bot weigeren, kun je je vriendin vragen het contact met hem te verbreken. (zo goed kan dat al nooit meer zijn als hij dit soort dingen gezegd heeft)
Beter het zekere voor het onzekere. als jij erbij bent zal hij nooit zo vertrouwelijk & intiem met haar durven zijn dan wanneer ze alleen zijn. Voorkomen is altijd nog beter dan genezen! Misschien is er wel niets aan de hand maar als je vriendin geen kans geeft om die oude 'gevoelens' weer op te laten waaien raak je haar iig niet aan hem kwijt.. en dat is toch uiteindelijk het balangrijkste?
Succes!
Ze vindt het dus duidelijk belangrijker dat jij je OK voelt bij de situatie dan dat ze met die gast afspreekt. Das toch alleen maar mooi? Iemand anders vindt jouw vriendinnetje leuk en zij gaat er niet op in, zo hoort het toch? Ik zie het probleem niet.
quote:het probleem is dat ze hem al 2 jaaar kent via msn en hem ook wel eens wil ontmoeten eigenlijk en dat sta ik in de weg. En ook al zegt ze ok dan niet, toch blijft ze eigenlijk wel nieuwsgierig wie het nu is.
Op donderdag 04 oktober 2001 12:18 schreef Merel het volgende:
Wat is nou het probleem?Jij wil niet dat je vriendin alleen met die gast afspreekt, en zij zegt OK dan doe ik dat niet. Das toch perfect of niet dan?
Ze vindt het dus duidelijk belangrijker dat jij je OK voelt bij de situatie dan dat ze met die gast afspreekt. Das toch alleen maar mooi? Iemand anders vindt jouw vriendinnetje leuk en zij gaat er niet op in, zo hoort het toch? Ik zie het probleem niet.
quote:hoezo dat? Die jongen kent hem niet eens, waarom zou hij dan moeten komen? Hoe vaakl nodig jij iemand uit waarbij je zegt "oh en neem een volslagen vreemde voor me mee"
Op donderdag 04 oktober 2001 12:01 schreef devvos het volgende:
Hm, beetje vreemd dat die gast dan niet wil dat jij meegaat..
Fallen_Angel en Nilis hebben ook ooit in deze situatie gezeten.
Verder... de beslissing is aan je vriendin. Je mag met haar praten, maar je kan haar niet dwingen niet te gaan.
En wie weet valt het wel tegen als ze gaat! Dan ben je er voor goed vanaf
Jou vriendin wil niks met die kerel omdat ze jou heeft volgens mij.
Maarja.. ik ken alleen jou kant van het verhaal.. moeilijk om er ECHT iets zinnigs over te zeggen.
quote:Dit is een zeer goede psychologische move
Op donderdag 04 oktober 2001 11:57 schreef Lekkertje24 het volgende:
Hoe rot het ook voor je gevoel is zal je in dit geval eigenlijk je vriendin als een volwassene moeten behandelen.
Het is evident dat je die chatvriend van haar niet hoeft te vertrouwen, maar het is luguber als je je eigen vriendin niet vertrouwd. Of zij je vertrouwen waard is zal de tijd laten blijken....
Aan de andere kant is er nog omgekeerde psychologie. Stap in de wereld die chat heet, praat ff leuk en intiem met een meisje en ga zelf eens wat afspreken....
quote:MAAR harold, als ik gewoon -een- vriend was ok, maar bij een INTERNET ontmoeting, iemand die je dus niet kent verder is het toch niet vreemd dat als een jongen een meisje ontmoet de vriend van het meisje mee gaat.aangezien er zowizo van alles kan gebeuren? ze heeft nog nooit een foto gezien..
Op donderdag 04 oktober 2001 12:22 schreef Herald het volgende:[..]
hoezo dat? Die jongen kent hem niet eens, waarom zou hij dan moeten komen? Hoe vaakl nodig jij iemand uit waarbij je zegt "oh en neem een volslagen vreemde voor me mee"
-----------
heb die gast net gemailed en uitleg en bedoelingen gevraagd. wacht met smart op zijn reactie.
quote:maar eh er is geen andere kant? dit zijn de feiten.
Op donderdag 04 oktober 2001 12:27 schreef Svart Rose het volgende:
Maarja.. ik ken alleen jou kant van het verhaal.. moeilijk om er ECHT iets zinnigs over te zeggen.
kent hem 2 jaar via msn.
is er verliefd op geweest.
hij vond haar wel iets.
maar kreeg vriendin.
dat is uit.
nu wil hij mijn vriendin ontmoeten.
ik vind dat maar nix, en mijn vriendin weet dat en gaat dus niet.
maar ik wil haar niet iets ontzeggen door hoe ik me voel.
dus zeg ok dan samen.
en dat wil ie totaal niet.
keuze samen of niet kiest hij niet.
dus denk ik er zit meer achter en DAT zit me dwars dat die gast waarschijnlijk meer wil terwijl hij WEET dat ze een vriend heeft!
quote:PRECIES, en vooral in deze situatie, dus daarom zei ik samen en dat wil hij helemaaaaal niet en dat maakt mij zeer achterdochtig en DAARDOOR blijf ik er mee zitten, zie vorige post
Op donderdag 04 oktober 2001 12:31 schreef PARENA het volgende:
Alleen al het feit dat je je vriendin niet naar vreemde mannen moet laten gaan vind ik een reden om mee te gaan, puur uit protectie. 'k Wil niemand de stuipen op het lijf jagen, maar wie weet wat voor maniac het is, niet?
quote:ik ook..
Op donderdag 04 oktober 2001 12:36 schreef SadKingBilly het volgende:
*benieuwd naar het mailtje dat je terug gaat krijgen..*
edit: en op de reactie van mijn vriendin dat ik hem gemailed heb. denk dat die wel positief is.. heb haar net gsmsd de reactie van haar heb ik over 20min dan hat ze pauze..
ben ook erg benieuwd naar zijn reactie, want wat heeft hij, buiten kans op intimiteit met jouw meissie, te verliezen als jij meekomt.
quote:precies!
Op donderdag 04 oktober 2001 12:47 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:ben ook erg benieuwd naar zijn reactie, want wat heeft hij, buiten kans op intimiteit met jouw meissie, te verliezen als jij meekomt.
quote:Tja, dat had ie misschien een half jaar eerder moeten doen, dan was 't niet zo verdacht geweest. Maar het klinkt inderdaad alsof ie nu wat aandacht nodig heeft... Hij zal het er wel moeilijk hebben, dit klinkt best wanhopig van hem. Ik hoop dat je vriendin de situatie nu beter doorziet. En dan weet zij ook wel dat het dom zou zijn om te gaan.
Hij had pas een vriendin maar dat is nu uit en sinds dat wil hij plots haar ontmoeten.
Zo iemand verdiend, nul komma nul respect, niente, niks nie nada nakkes! bah, iemand anders zijn meissie (proberen te)afpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |