abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1298969
Naar aanleiding van dit topic. Vriendin trouble vanavond is het dus zover.... Ze slaapt bij die gozer, duimen jullie voor me dat er nix gebeurt??? Hmm, ze hebben beide beloofd me eerlijk te vertellen mocht er wat "misgaan". Op hoop van zegen dan maar...

Maar er is ook goed nieuws.. Van zaterdagavond tot en met woensdagavond is ze hier... Dus... Ook weer iets om blij om te zijn.

pi_1298979
Moet je daar een heel nieuw topic voor openen?

En zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten!

Pink Dot
  maandag 30 juli 2001 @ 20:50:56 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1298981
Kzou dit echt niet slikken, ter plekke uitmaken. (serieus)
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 30 juli 2001 @ 21:06:05 #4
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_1299116
Mocht je over 9 / 10 maanden vader zijn, hou me dan even op de hoogte over de uitslag van de dna-test.

Dont wurry...

pi_1299139
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:50 schreef Dagootje het volgende:
Kzou dit echt niet slikken, ter plekke uitmaken. (serieus)
Hmm, je kunt ook gewoon iemand (proberen) te vertrouwen natuurlijk.
pi_1299440
*reageert*
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 30 juli 2001 @ 21:44:50 #7
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_1299444
reageert,

komt wel goed joh, als ze niet eerlijk tegen je is kan je haar net zo goed vergeten..

Nothing to loose

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 30 juli 2001 @ 21:46:12 #8
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1299454
mja zoals ik ik dat vorige topic al zei, ik zou het niet vertrouwen. Maarja het is wel je vriendin en vertrouwen is belangrijk in een relatie. Kzou idd wel 'goed op de hoogte' willen zijn van wat daar nou wel of niet gebeurt
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1299460
Euh hooglander heel domme vraag, maareuh als ze niet eerlijk is, hoe kom ik daar dan in vredesnaam achter
pi_1299478
Ben niet zo'n typ die van mening is dat als je bij iemand slaapt er ook meteen wat op sexgebied moet gebeuren.
Als ik jou was zou ik erop vertrouwen dat er niets gebeurd, en mocht dat niet zo zijn dan verwacht ik wel dat ze het eerlijk verteld.
(weet uit ervaring dat het moeilijk is om zulke dingen te verzwijgen).
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1299480
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:46 schreef Fallen_Angel het volgende:
Euh hooglander heel domme vraag, maareuh als ze niet eerlijk is, hoe kom ik daar dan in vredesnaam achter
Stel haar de vraag waar je aan twijfelde (lijkt mij) die van die treinkaartjes, dat lijkt mij namelijk een heel twijfelachtig punt.....
niemand sterft aan liefde...
pi_1299531
Tja, ik zal haar gewoon vertrouwen en van sommige reacties hier krijg ik ook weer moed... Ach volgens mij zit ik me ook gewoon weer eens veels te veel op te winden... Moet ik eigenlijk helemaal niet doen... Ik bedoel waar is de relatie als ik haar al nieteens vertrouw, en sowieso, ze woont in ROTTERDAM, en ik in ENSCHEDE, als ze vreemd wil gaan hoeft ze echt niet voor mij een excuus te verzinnen, ik bedoel, als ze echt wil kan ze het zo doen, no ploblem. En volgens mij is het eigenlijk ook wel een goed teken dat ze me gewoon verteld dat ze er naartoe in plaats van het sneaky doet... Ik maak me volgens moi echt weer druk om nixx.. Sorry voor bij nader inzien toch wel onnodige topic, maar ik was weer ff in zo'n mega twijfel bui.
pi_1299612
kan het wel begrijpen
zulke dingen knagen aan je
pi_1299774
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:48 schreef Fallen_Angel het volgende:
Naar aanleiding van dit topic. Vriendin trouble vanavond is het dus zover.... Ze slaapt bij die gozer, duimen jullie voor me dat er nix gebeurt??? Hmm, ze hebben beide beloofd me eerlijk te vertellen mocht er wat "misgaan". Op hoop van zegen dan maar...

Maar er is ook goed nieuws.. Van zaterdagavond tot en met woensdagavond is ze hier... Dus... Ook weer iets om blij om te zijn.

Ik zou niet al te best slapen, maar gelukkig heb ik een zesde zintuig. Als er iets gebeurt voel ik dat op
één of andere manier....

Maar goed, je zult haar moeten vertrouwen, je hebt niet veel andere opties

Ik zal voor je duimen!

pi_1299782
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:55 schreef Fallen_Angel het volgende:
Tja, ik zal haar gewoon vertrouwen en van sommige reacties hier krijg ik ook weer moed... Ach volgens mij zit ik me ook gewoon weer eens veels te veel op te winden... Moet ik eigenlijk helemaal niet doen... Ik bedoel waar is de relatie als ik haar al nieteens vertrouw, en sowieso, ze woont in ROTTERDAM, en ik in ENSCHEDE, als ze vreemd wil gaan hoeft ze echt niet voor mij een excuus te verzinnen, ik bedoel, als ze echt wil kan ze het zo doen, no ploblem. En volgens mij is het eigenlijk ook wel een goed teken dat ze me gewoon verteld dat ze er naartoe in plaats van het sneaky doet... Ik maak me volgens moi echt weer druk om nixx.. Sorry voor bij nader inzien toch wel onnodige topic, maar ik was weer ff in zo'n mega twijfel bui.
Good thinking,

en twijfelen is heel normaal, dat doet iedereen

niemand sterft aan liefde...
pi_1301563
Het feit dat je over dit onderwerp 2 topics opent wil wel zeggen dat je het niet leuk vind.

Ik denk dat het haar ook duidelijk is dat je het niet leuk vind.

Waarom gaat ze toch?

Sorry, maar jullie relatie bestaat niet uit veel respect.

En voor vertrouwen moet er eerst respect zijn.

Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk je toch gaat belazeren, is het niet vanavond dan is het wel een andere keer als jij zo naief blijft doen.

Zoals ik eerder al had gereageerd in je vorige topic: "Als jij liever niet wilt dat ze gaat dan moet ze dat respecteren en niet gaan".

Verbied haar te gaan!!!

Vind je het raar dat ik dit zeg? Kijk dan naar topics zoals: Waarom willen meisjes geen lieve jongens?

Einde verhaal.

pi_1301575
Misschien dat je bij het volgende het licht gaat zien!
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik pik geen gozers op in discotheken, maar ik heb liever een vriend die zn mannetje staat en mij wat tegenwicht biedt dan 1 die me voortdurend mijn zin geeft en o zo lief voor me is.
Vrouwen willen geen jongens die alles maar toelaten.
  dinsdag 31 juli 2001 @ 16:15:57 #18
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1304256
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 10:16 schreef FokSpy het volgende:

Zoals ik eerder al had gereageerd in je vorige topic: "Als jij liever niet wilt dat ze gaat dan moet ze dat respecteren en niet gaan".

Verbied haar te gaan!!!

Nee, je partner dingen gaan verbieden das goed voor je relatie

Nogmaals, het er samen overhebben en je mening geven is prima, en als jij echt terecht liever hebt dat ze iets niet doet en zij weet dat, dan zal ze uit zichzelf vaak dat dan niet doen.

In dit geval zie ik het probleem niet, laat haar gaan das alleen mar goed voor de relatie en zeker op jullie jonge leeftijd.

Laat ff weten hoe het is afgelopen!

Hard, gemeen en snel
pi_1304512
zucht...

We zullen zien wie er gelijk heeft.

Misschien ben ik inderdaad hard tegen mijn vriendin. Vandaag vroeg ze of ik het goed vond dat ze vrijdag ging stappen. Ik weet dat ze de volgende dag (zaterdag) moet werken om 07.00 uur s'ochtends.
Dus ik heb gezegd dat ik het goedvond zolang ze 2 uur s'nachts thuis zou zijn en niet zou drinken. Ze stemde daarmee toe en ik heb er nu een goed gevoel over.

Misschien een beetje raar om hiervoor toestemming voor te moeten geven, maar ik wil voor mijn meisje ZORGEN. Nu kan ze nog redelijk wat slapen en de volgende dag gewoon werken. Als we niks hadden afgesproken was ze tot 5 uur s'nachts doorgegaan waarnaar ze direct door moest met haar dronken hoofd naar haar werk. Sorry, maar dat vind ik niet goed.

En nogmaals:

Hoe kan je in godsnaam je meisje bij een andere gozer laten slapen? Sorry.... maar dan ben je niet echt goed bezig.

We zullen het resultaat zien.

dinsdag 31 juli 2001 @ 17:05:20 #20
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1304596
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 16:57 schreef FokSpy het volgende:
zucht...

We zullen zien wie er gelijk heeft.

Misschien ben ik inderdaad hard tegen mijn vriendin. Vandaag vroeg ze of ik het goed vond dat ze vrijdag ging stappen. Ik weet dat ze de volgende dag (zaterdag) moet werken om 07.00 uur s'ochtends.
Dus ik heb gezegd dat ik het goedvond zolang ze 2 uur s'nachts thuis zou zijn en niet zou drinken. Ze stemde daarmee toe en ik heb er nu een goed gevoel over.

Misschien een beetje raar om hiervoor toestemming voor te moeten geven, maar ik wil voor mijn meisje ZORGEN. Nu kan ze nog redelijk wat slapen en de volgende dag gewoon werken. Als we niks hadden afgesproken was ze tot 5 uur s'nachts doorgegaan waarnaar ze direct door moest met haar dronken hoofd naar haar werk. Sorry, maar dat vind ik niet goed.

En nogmaals:

Hoe kan je in godsnaam je meisje bij een andere gozer laten slapen? Sorry.... maar dan ben je niet echt goed bezig.

We zullen het resultaat zien.

Het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik zou hier dus woest om worden. Je vriend is toch niet je vader, dat je toestemming moet vragen als je wil gaan stappen. Toen ik een vriend had overlegden we wel over dit soort dingen, maar op een gelijkwaardige manier. Als mijn vriend me had gezegd; Je mag gaan, maar dan moet je wel zo en zo laat thuis komen en dan mag je niet drinken, dan hadik dat absoluut niet getrokken. Je bent toch allebei volwassen, dan hoeft de een toch niet voor de ander te zorgen.Maar als jouw vriendin het wel leuk vindt moet ze dat zelf weten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_1304680
Ok... misschien overdrijf ik wel ja. Ik zal er proberen op te letten.

Ik hou gewoon heeeeeel veel van haar en ik weet (heeft ze zelf ook een beetje aangegeven) dat ze iemand nodig heeft die haar een beetje stuurt in haar leven. Nooit echt een vader gehad en een moeder die er nooit was etc.

Ik hou van haar en zal daarom ook goed voor haar zorgen!

dinsdag 31 juli 2001 @ 17:26:45 #22
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_1304866
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 17:10 schreef FokSpy het volgende:
Ok... misschien overdrijf ik wel ja. Ik zal er proberen op te letten.

Ik hou gewoon heeeeeel veel van haar en ik weet (heeft ze zelf ook een beetje aangegeven) dat ze iemand nodig heeft die haar een beetje stuurt in haar leven. Nooit echt een vader gehad en een moeder die er nooit was etc.

Ik hou van haar en zal daarom ook goed voor haar zorgen!

En wat als ze het ooit uit wilt maken...??
zo goed..?
pi_1305631
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 17:26 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

En wat als ze het ooit uit wilt maken...??

Dan is het uit...
Maar daar ga ik nu niet bij stilstaan... als dat gebeurt dan gebeurt het.
  dinsdag 31 juli 2001 @ 19:32:46 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1305684
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:48 schreef Fallen_Angel het volgende:
Hmm, ze hebben beide beloofd me eerlijk te vertellen mocht er wat "misgaan". Op hoop van zegen dan maar...
Dit vind ik een beetje vreemd, alsof ze de mogelijkheid open houden dat er iets gebeurt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_1305735
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze houden de mogelijkheid allebei niet open ofzo, maar ze hebben me hun woord gegeven om nixx te doen, en om gewoon altijd eerlijk en open te zijn.

Anywayz, ik heb haar al aan de telefoon gehad, ze is dus weer thuis, en ze heb dus gezegd dat er nixx is gebeurd.. Dat geloof ik ook, onder andere omdat haar manier van doen/prate/whateveren niet anders was dan normaal. Hmmz, ik is happy Ze waren gisternacht zelfs zo vriendelijk om nog ff online te komen op icq en om z'n webcam aan te zetten enzo dus ik vertrouw het allemaal wel

Bedankt voor de support...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')