Op deze rekening komt elke maand mijn salaris binnen, daarvoor was er nooit een probleem
Ben ze nu aant bellen maar ik hang pas 20 minuten in de wacht
quote:valt wel mee het stijgt iig nog lang niet boven wat er elke maand binnenkomt daarom vind ik het ook zo raar.
Op woensdag 03 oktober 2001 12:38 schreef Kayuk het volgende:
Grof saldotekort? Maar de ABN Amro heeft het ooit bij mij gedaan, ook van twee manden terwijl het saldo prima was!
Heb net opgehangen met die klote bank, weet je wat ze zeiden ja we zijn wat strenger geworden
Ik zeg zo tegen die muts had je daar dan ff geen brief over kunnen sturen ofzo? Begint ze een beetje stom te giegelen die muts
Maar goed heb ze ff flink verteld hoe ik erover denk en heb nu morgenavond een afspraak met iemand daar
En als die ook moeilijk doet dan sluit ome Arma lekker zijn rekening daar en dan ga ik naar een echte bank.
quote:Niet overstappen , dat willen ze graag. Alle klanten lozen waar ze weinig of niets aan verdienen. Klantsegmentatie heet dat. Goeie klanten pamperen, slechte klanten wegpesten. Eén nadeel, alle banken gaan dat doen, als het al niet gebeurd. Gewoon telkens hun gratis servicenummer bellen en zeiken blijven. Als al dit soort instanties de krenten uit de pap vissen kunnen we straks overal voor gaan betalen bij de banken, zelfs om je eigen, zuurverdiende, geld op te mogen halen.
Op woensdag 03 oktober 2001 12:46 schreef Armageddon het volgende:[..]
valt wel mee het stijgt iig nog lang niet boven wat er elke maand binnenkomt daarom vind ik het ook zo raar.
Heb net opgehangen met die klote bank, weet je wat ze zeiden ja we zijn wat strenger geworden
![]()
Ik zeg zo tegen die muts had je daar dan ff geen brief over kunnen sturen ofzo? Begint ze een beetje stom te giegelen die muts
Maar goed heb ze ff flink verteld hoe ik erover denk en heb nu morgenavond een afspraak met iemand daar
En als die ook moeilijk doet dan sluit ome Arma lekker zijn rekening daar en dan ga ik naar een echte bank.
P.
quote:Ja psies dat idee begin ik ook een beetje te krijgen ja
Op woensdag 03 oktober 2001 13:06 schreef Pagan het volgende:[..]
Niet overstappen , dat willen ze graag. Alle klanten lozen waar ze weinig of niets aan verdienen. Klantsegmentatie heet dat. Goeie klanten pamperen, slechte klanten wegpesten. Eén nadeel, alle banken gaan dat doen, als het al niet gebeurd. Gewoon telkens hun gratis servicenummer bellen en zeiken blijven. Als al dit soort instanties de krenten uit de pap vissen kunnen we straks overal voor gaan betalen bij de banken, zelfs om je eigen, zuurverdiende, geld op te mogen halen.
Toekomstbeeld:
Doet u mij mijn loon maar weer kontant, dan houdt ik er nog wat aan over.P.
hufters zijn het!
quote:Fuk!Banking Services?
Op woensdag 03 oktober 2001 13:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
Ja psies dat idee begin ik ook een beetje te krijgen ja
hufters zijn het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |