abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:36:51 #1
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1803925
Gaan ze een beetje automatische afschrijvingen terugboeken de laatste 2 maanden en god mag weten waarom

Op deze rekening komt elke maand mijn salaris binnen, daarvoor was er nooit een probleem

Ben ze nu aant bellen maar ik hang pas 20 minuten in de wacht

woensdag 3 oktober 2001 @ 12:38:20 #2
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1803939
Hebben ze bij mij ook gedaan, alleen was sns toen Rabo en ik maar weer zorgen dat de bedrijven niet kwaad werden Stelletje suckers!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:38:50 #3
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1803943
Grof saldotekort? Maar de ABN Amro heeft het ooit bij mij gedaan, ook van twee manden terwijl het saldo prima was!
pi_1803965
Ga rechtstreex naar het kantoor en begin met veel lawaai te klagen. Dan doen ze niet moeilijk, helemaal niet als er veel wachtende klanten staan!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:46:24 #5
2964 Armageddon
pi_1804014
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:38 schreef Kayuk het volgende:
Grof saldotekort? Maar de ABN Amro heeft het ooit bij mij gedaan, ook van twee manden terwijl het saldo prima was!
valt wel mee het stijgt iig nog lang niet boven wat er elke maand binnenkomt daarom vind ik het ook zo raar.

Heb net opgehangen met die klote bank, weet je wat ze zeiden ja we zijn wat strenger geworden

Ik zeg zo tegen die muts had je daar dan ff geen brief over kunnen sturen ofzo? Begint ze een beetje stom te giegelen die muts

Maar goed heb ze ff flink verteld hoe ik erover denk en heb nu morgenavond een afspraak met iemand daar

En als die ook moeilijk doet dan sluit ome Arma lekker zijn rekening daar en dan ga ik naar een echte bank.

woensdag 3 oktober 2001 @ 13:06:52 #6
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_1804185
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:46 schreef Armageddon het volgende:

[..]

valt wel mee het stijgt iig nog lang niet boven wat er elke maand binnenkomt daarom vind ik het ook zo raar.

Heb net opgehangen met die klote bank, weet je wat ze zeiden ja we zijn wat strenger geworden

Ik zeg zo tegen die muts had je daar dan ff geen brief over kunnen sturen ofzo? Begint ze een beetje stom te giegelen die muts

Maar goed heb ze ff flink verteld hoe ik erover denk en heb nu morgenavond een afspraak met iemand daar

En als die ook moeilijk doet dan sluit ome Arma lekker zijn rekening daar en dan ga ik naar een echte bank.

Niet overstappen , dat willen ze graag. Alle klanten lozen waar ze weinig of niets aan verdienen. Klantsegmentatie heet dat. Goeie klanten pamperen, slechte klanten wegpesten. Eén nadeel, alle banken gaan dat doen, als het al niet gebeurd. Gewoon telkens hun gratis servicenummer bellen en zeiken blijven. Als al dit soort instanties de krenten uit de pap vissen kunnen we straks overal voor gaan betalen bij de banken, zelfs om je eigen, zuurverdiende, geld op te mogen halen.
Toekomstbeeld:
Doet u mij mijn loon maar weer kontant, dan houdt ik er nog wat aan over.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 3 oktober 2001 @ 13:08:57 #7
2964 Armageddon
pi_1804202
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 13:06 schreef Pagan het volgende:

[..]

Niet overstappen , dat willen ze graag. Alle klanten lozen waar ze weinig of niets aan verdienen. Klantsegmentatie heet dat. Goeie klanten pamperen, slechte klanten wegpesten. Eén nadeel, alle banken gaan dat doen, als het al niet gebeurd. Gewoon telkens hun gratis servicenummer bellen en zeiken blijven. Als al dit soort instanties de krenten uit de pap vissen kunnen we straks overal voor gaan betalen bij de banken, zelfs om je eigen, zuurverdiende, geld op te mogen halen.
Toekomstbeeld:
Doet u mij mijn loon maar weer kontant, dan houdt ik er nog wat aan over.

P.

Ja psies dat idee begin ik ook een beetje te krijgen ja

hufters zijn het!

woensdag 3 oktober 2001 @ 22:42:59 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1809171
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 13:08 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja psies dat idee begin ik ook een beetje te krijgen ja

hufters zijn het!

Fuk!Banking Services?
The Internets, I needs it..
pi_1809353
Geld onder de matras steken of in een fles in de tuin begraven! Nergens last meer van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')