abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:00:31 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1792979
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen van maandag 1 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:10:44 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1793058
De rijke kant heeft lekker zitten badderen en zijn in de sauna geweest.... Toen het op douchen aankwam trok Frank zijn zwembroekje uit. Diane deed heel angstig haar bikini uit onder haar badjas... is waarschijnlijk opeens zeer preuts geworden sinds dat gedoe met Frank. Toen iedereen uit de badkamer verdwenen was ging Danielle douchen.... Toen ze haar bovenstukje los wilde maken zapte het beeld weg (dat is wel een hele vreemde opvatting van 'no privacy' van Big Brother)....
Nu zit iedereen in de kamer nog wat te kletsen over niets.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1793086

pi_1793164
0.03 Breedbandstream 2. Pascal en Coos poetsen hun tanden.

0.07 Kelly : Ik hoop dat we koffiebonen krijgen, dan kunnen we koffie drinken. Als ik het goed begrijp is er ook geen suiker. Pascal : Ik verbrande net mijn klauwen aan die klere klep (van de oven). Kelly : Doet het zeer nu ? Pascal : Ja, een beetje. Kelly vertelt rijk dat er iets in de rijke koelkast ligt dat ze nog wel op kunnen eten. Kelly : Ik krijg zin in hartige dingen. Maar die soep was lekker. Pascal : Daan heb je je haar gewassen ? Ze heeft het gisteren gewassen. Pascal en Coos grappen tegen Daan dat ze niet zonder elkaar kunnen slapen. Coos : Dat zou jij moeten weten Daan. Coos vertelt Andries dat zijn opa en oma in Friesland wonen. Kelly en Danielle geven elkaar nachtzoenen. Kelly vraagt naar de deodorant die Danielle gekregen heeft. Danielle vind de bank lekker zitten. Kelly vind het bed in rijk lekker. Danielle : Eerlijk gezegd heb ik daar wel lekker geslapen.

0.18 Breedbandstream 1. Coos zegt dat hij niet naar een reunie of het eindfeest gaat. Kelly : Je gaat wel. Coos : Ik voel me ook nooit zo gemist. Als ik bij de laatste vier overblijf dan moet ik wel. Ik kan me niet aan iemand binden, dat duurt altijd heel lang. De armen zeggen welterusten en gaan naar bed.

0.20 Frank : Ik ken hem niet goed maar zijn houding mag ik wel. Frank vindt het Rotterdams. Diane zegt dat het niks met een stad te maken heeft. Danielle zegt dat haar vader er niet zal zijn als zij er uit komt. Ze denkt ook dat hij niet veel zal kijken naar BB. Andries : Ik weet zeker dat mijn vader iedere dag kijkt.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:49:09 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1793331
Diane doet nu een Kelly persiflage in de slaapkamer van de rijken... Inclusief blonde pruik, kort blauw jurkje en manke enkel.....

Zal niet op prijs worden gesteld als ze naderhand de beelden te zien krijgen waarschijnlijk.

pi_1793395
0.24 Danielle : Ik val al 26 jaar uit mijn nest.

0.26 Stream naar de slaapkamer. Frank ligt in zijn bed. Frank : Het is weer vreselijk heet hier. Ook Andries ligt in zijn bed. Andries : Gert Jan is de lul. Frank : Hij heeft echt last van zijn bek man. Ze hebben hem goed gepakt. Andries : Heb je hem bij het voetbal goed geraakt ? Frank : Nee nee (van, over zoiets moet je geen grappen maken).

0.30 Andries : Moeten we nog iets bestellen voor elf uur ? Een jurk, ballon, pruik ? Frank : Ik heb mijn wekker om kwart over tien gezet. Andries : Dan kunnen we net zo goed nu bestellen. Richard is kleren aan het vouwen op zijn bed. Andries : Ik vind eigenlijk dat de laatste die er bij gekomen is het moet doen. Frank : Dat vind ik ook. Andries : Degene die nog niet in zijn bed ligt. Frank : Dat vind ik een betere onderbouwing. Danielle : We krijgen nog een showtje. Frank : Wat voor showtje ? Richard : Welke camera's zijn voor de vaste streams ? Danielle gaat naast Andries liggen. Danielle n.a.v. een antwoord op de vraag van Richard : Dan ziet niemand mij.

0.35 Richard : Geen showtje meer ? Diane : Geen showtje. Het licht gaat uit. Danielle gaat staan op haar bed. Blijkbaar zit het dekbed niet goed in de hoes. Andries : Hier word ik altijd heel chagrijnig van thuis. Andries vlucht het bed uit. Andries : Ik kom wel terug als het klaar is. Danielle gaat gillen. Andries komt terug. Weer zegt hij dat hij er thuis chagrijnig van wordt. Danielle : Oude zeiksnor. Je lijkt Frank wel. Andries : Thuis ben ik altijd een uur chagrijnig er na. Ik doe het thuis 's middags. Hij moppert nog even door. Andries : Op commando reageer ik nooit. Allemaal stof op het tafeltje, godver.

0.40 Danielle : Diane vertelt dat er toen jullie aankwamen pepermuntjes en rozen op het bed lagen. Andries bevestigt het kortaf. Frank : Doe het licht uit. Andries : Op commando niet, als je het vraagt doe ik het. Frank doet het zelf. Danielle vraagt naar de wekker. Frank zegt dat hij haar wakker zal maken. Danielle vraagt hoe laat het is, Frank antwoordt.

0.42 Andries en Danielle gaan door de ruitjes gluren. Andries klopt. Andries : Volgens mij doet Diane een douchescene (zij is niet in de slaapkamer en Andries ziet geen cameraman). De stream gaat naar de badkamer. Diane zet een blonde pruik op.

0.46 Diane komt de slaapkamer binnen. Frank : Jezus ik heb mijn lenzen niet in. Diane doet een Kelly imitatie. Ze zegt veel 'yes'. Na twee minuten is het afgelopen. Ze krijgt een applausje. Diane : Effen buiten alles, ik vind haar een fantastisch wijf. Danielle : Dat zenden ze niet uit. Kel ziet alleen dit achteraf. Diane denkt dat Kelly het wel snapt. Ze verlaat de slaapkamer weer. Andries verlaat de slaapkamer : Ik ga even wat drinken. Danielle en vervolgens Frank herinneren hem er aan dat hij zijn zender om moet doen. Frank tegen Danielle : Ik hoop dat je een zachte landing maakt vannacht.

0.53 Stream naar Diane en Andries in de keuken. Diane zegt dat Andries net zijn tanden heeft gepoetst. Andries zegt dat hij kipsaté gaat eten. Hij deelt dit ook mede in de slaapkamer. Vervolgens vraagt hij of Diane ook wil. Diane : Nee. Andries : Wat ga je doen ? Ga je nog niet naar bed ? Heb je geen slaap ? Diane buiten beeld : Nee. Nee. Andries : Dat vind ik gezellig. En jij ? Diane : Dat weet ik niet. Andries zit met een aluminium bakje op schoot op de bank saté te eten.

0.57 Diane doet een tweede showtje in de slaapkamer : Koken met Pascal. Ze gaat een broodje ei maken met een pan. Nu heeft ze een donkere pruik op. Diane : Je moet even niet op mijn zweetvoeten letten. Danielle lacht : Die zweetvoeten.

pi_1793497
Diane als Kelly.

Diane als Pascal.

1.03 Andries tegen Diane in de keuken : Ik weet wel wie makkelijker te imiteren is als personage.

1.07 Diane bereidt zich in de badkamer voor voor haar derde showtje. Ze gaat de slaapkamer binnen. Na één zin als Frank krijgt ze de slappe lach. Frank : Ik zei net, Coos kan niet, en dan kom jij met die badmuts. Diane gaat nog even door als Frank maar stopt dan omdat ze afgeleid is.

1.16 Andries vertelt dat hij net iets met ijs deed in de slaapkamer toen Diane binnen kwam als Frank. Diane : Ik moet wel het idee hebben dat het aankomt. Ik moest echt mijn bh-tje uit doen zodat ik een vetzak leek. Ik ben gewoon echt niet moe. Frank zegt dat hij Andries terug gaat pakken voor het ijs. Richard zegt voor de zoveelste keer : Gaan we nu slapen ?

pi_1793582
1.21 Diane denkt erover te gaan schoonmaken omdat ze niet moe is. Ze denkt dat ze zal worden afgeschilderd als een soort Mien Dobbelsteen. Frank zegt dat ze zo'n reputatie heeft bij het andere team.

1.25 Frank : De mooiste film aller tijden vind ik Dumb en dumber. Richard : Ophouden. Andries : goeie nacht Frank. Frank : Ik weet niet of ie goed is. Ik hoop niet dat ik er morgen uitgestuurd wordt omdat ik iemand een blauw oog heb geslagen. Andries : Gaan we nu slapen ? Frank blijft kletsen.

1.30 Het is een paar minuten stil. Diane : Hij moet al in zijn REM-slaap zitten. Ik ga effen de voorbereidingen treffen. Andries : Dat is goed. Diane verlaat de slaapkamer. Frank : Godverdomme. Diane is snel weer terug. Ik begrijp niet waar het over gaat.

Inmiddels is het weer een paar minuten stil. In het arme deel (breedbandstream 2) ligt iedereen te slapen.

Dit is het voorlopig van mij.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 01:45:19 #9
16339 Klep
Pardon lul
pi_1793603
Rijk, 01.38

Ik ben effe stand-by, want het lijkt alsof Andries en Danielle toenadering zoeken. Anderen willen dat ze gaan slapen. Er gebeurt ook niet veel, maar af en toe wat gefluister tussen Dan en And. Even wachten of hier wat gaat gebeuren...

Het lijkt alsof ze het bed (aan Danielle's kant) helemaal tegen de muur hebben gezet, zodat ze er niet meer kan uitvallen

01.45 Hmmm, er gebeurt niks. Terwijl Dan toch heel bevallig naast And ligt ... Gemiste kans, Dries!

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1794386
Dianne en Richard in rijk zijn wakker..
en lopen te rommelen in de keuken...Dianne gooit de Osssenhaas in de prullebak omdat ie volgens haar bedorven is.
Dianne merkt op dat het niet lekker is om met dit weer in arm te zitten.
Stem; wil Richard naar de dagboekkamer komen?
In arm liggen ze al wel te draaien verder nog geen actie..
pi_1794444
Dianne is aan het fietsen in de verwenkamer.
In arm liggen ze in bed te kletsen.....Coos staat op.
Kelly vraagt aan Pascal of hij gedroomt heeft.
Coos wenst Richard een goeiemorgen.
Coos haalt het dag rantsoen uit de dagboekkamer...
Of waren het de batterijen?
Stem;wil Coos naar de dagboekkamer komen?
Coos brengt de doos weer terug naar de dagboekkamer?
Het rantsoen wordt besproken in de dagboekkamer...
2 plakjes kaas...2 plakjes worst...jachtschotel...en voor het naar bed gaan een marsje...
Kelly is in de benen...
Coos stookt de oven op...< zo te zien is ie weer uit >
G-J er nu ook bij...de oven is nat geworden.
De oven brandt weer.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 02-10-2001 10:37]

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:56:39 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1795138
Danielle heeft de loopband staan op 8 km per uur. Ze wil graag een afstand afleggen van 5 kilometer in een half uur en snapt niet waarom ze dat steeds niet redt.

Blond??

pi_1795224
blond
check!
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:02:16 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1795532
Onder het eten praat het rijke deel over het feit dat er al zoveel mankementen zijn in het huis. Deuren hangen niet meer goed, wand en plafonddelen beginnen te scheuren en de parketvloer begint te bollen op meerdere plaatsen....
Frank vraagt om een gereedschapsetje, maar dat zal wel niet gebeuren.
Vanmorgen haalde Coos trouwens zonder het te vragen het doosje batterijen uit de dagboekkamer. Hij had de bettarijen al in zijn zender zitten toen Big Brother ingreep. Ze waren er niet over te spreken dat hij het niet gevraagd had. Vervolgens moest hij de batterijen weer terug leggen in het doosje en die weer in de DBK zetten. Toen hij dat gedaan had mocht hij ze weer meenemen.... (!!!!)
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:05:12 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796076
Het gaat gebeuren. Pascal en Coos hebben het er net over gehad en ze willen Gert Jan "afzetten" als captain. Dat gaan ze nu dus ook doen ik de DBK, na eerst Gert Jan ingelicht te hebben. Het plan is dat Pascal eerst een week captain wordt (omdat hij er langer is dan Coos) en Coos de week erna. Ze vonden beide dat Kelly de eerste rechten had om captain te worden, maar die wilde niet...

(wordt vervolgd)

pi_1796159
koos en pascal in de dagboek kamer, ze hebben een "krant??" bij zich.

ik hoor frenk op de achtergrond. ze hebben het over eten..

offtopic/ nou ik kan echt niet streamen met 4 kleine verschillende camera's. en geluid dat bij geen beeldje past. sorry.

ik hoop dat iemand anders het wel kan. /offtopic

Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:15:33 #17
16288 Myr
Française
pi_1796187
Kelly:"Micha Klijn en Afke zijn helemaal niet in de drugs scene,helemaal niet!!!"
Ze zijn toch die twee die al die psychedelische pillen slikken en die maken ongeloofelijke feesten met veel drugs?!!!
Kel is echt naif,maakt haar niet uit...als ze trendy en incrowd zijn,zijn ze de beste mensen van de wereld.
Vreselijk wijf!
Later:"ja en die meisje bij de Escape draagt zij elke avond een andere outfit,geweldig.Ik ben zo jaloeeeeeeeeeeeers!"
Dom wijf,bah (c)
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:26:17 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796337
14:12 Het gesprek in de dagboekkamer is helaas niet te volgen.
(Ik wil nog wel even kwijt dat ik Coos een naar mannetje vind trouwens)

14:15 Intussen zitten Kelly en Gert Jan voor de zoveelste keer lang te praten met elkaar.... Deze keer gaat het eigenlijk niet over iets bijzonders.

14:20 In de dagboekkamer worden Coos en Pascal langdurig ondervraagd/uitgehoord. Helaas staat het geluid uit, dus we kunnen niet verstaan wat ze zeggen. (Ze hebben geen krant bij zich, zoals voorgaande schrijver zei, maar het huisregelsboek)

14:25 Ze komen uit de dagboekkamer. Pascal vertelt dat ze een pleidooi moeten houden over waarom Gert Jan weg moet als captain. Als Kelly binnen komt en vraagt hoe het gegaan is zegt Pascal: "We mogen er niets over zeggen. Als we er over praten is dat niet de juiste procedure"...

(wordt vervolgd)

pi_1796349
gesprek buiten tussen GertJan en Kelly.
K: ik zat een keer op het strand met vrienden, ik zat wat voor me uit te kijken, voelde me lekker, had een heerlijk drankje. Toen kwam er in een keer een jongen naar me toe, ik dacht oeh wat is dat een lekker ding. Hij gaf me een flesje water met briefje. Er ston op: de betovering van een zeemeermin, die op een hemels moment nog benen gekregen heeft ook. Ik zat echt te gillen op dat strand. Hij was prachtig, met lang haar, beetje Italiaans. En ik ben m'n hele leven al gek van zeemeerminnen. Ik associeer mezelf er een beetje mee, half vis, half vrouw. Ik heb het ingelijst.
Kelly houdt er zelf ook van om complimenten te geven.
GertJan vindt dat met het briefje een geweldig compliment.

Pascal en Coos zijn terug. Pascal vertelt aan de rijke kant dat ze een pleidooi moeten houden waarom GJ geen captain meer moet zijn. Ze zaten een liedje op het deuntje van We are the world te zingen, ze moesten nl. een tijdje wachten. Dat vond BB niet zo denderend.
Kelly komt binnen en vraagt ernaar.
Pascal: nee, we mogen er nog niets over zeggen, dat is niet de juiste procedure.
Kelly vertelt aan de rijke kant dat ze het heel leuk vindt dat iemand anders ook de kans krijgt om een keer captain te worden. Diane vindt het wel geinig om te zien hoe het in zijn werk gaat. GJ vindt het ook leuk. Captain zijn is voor hem geen halszaak.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:28:16 #20
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796367
Kelly: Ik vind het heel leuk als iemand anders ook de kans krijgt om captain te worden. Dus we wachten af in spanning.
GJ: Captain zijn is voor mij niet een hoofdzaak.
GJ: Het heeft alleen het voordeel als je captain bent met stemmen straks. Omdat je de doorslaggevende stem kan geven.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_1796413
ze zijn uit de dagboek kamer..
de rijke kant vraagt zichj af waarom ze met zijn 2en de dagboek kamer in gingen, willen jullie met zijn 2en captain worden dan? en wat zegt GJ ervan dan?
PASKWAl: ach die maakt t allemaal niet uit..

Frenk: wil jij captain worden dan pascal?
Ja ikke. Coos niet (?)

wat vind Kel ervan? goed dat iemand anders ook de kans krijgt om captain te worden. vind ik echt leuk! dus we wachten gewoon af!

Veel gelach en gegiebel, kan het niet verstaan.

GJ vind dat er weinig dingen zijn waaraan sturing hoeft gegeven te worden. dus captain is niet nodig. het voordeel van captain is met het stemmen om captain te zijn. maar das pas over een X aantal weken. GJ : ik heb zelf als moeite met brood snijden. dus laatt hu ook maar ff proberen.

Cooos en pascal zijn 2 handen op in buik. GJ wil het verhaal graag horen, waarom Coos en Paskwal hem af willen zetten. alleen om die appel?

* sjee kunnen julllie me verslag volgen? ik ben hier nog niet zo ervaren in*

pi_1796446
Gert-Jan vindt wel dat Pascal een goed verhaal moet hebben, dat vindt hij leuk. Gert-Jan blijft uitweiden over het feit waarom hij niet zo nodig captain hoeft te zijn. P: er zijn nog 2 rolo's over, er waren er 6. GJ: dan is er nog 1 voor mij, want ik heb niet gehad. Gert-Jan komt terug op het voorval met de appel, is het er wel mee eens dat hij het niet zo had moeten pakken, maar het boeit hem verder geen fuck. Coos reageert erop, legt uit dat hij dacht dat ze er misschien een paar dagen mee moesten doen. Hij vindt dat een captain daar op moet letten. GJ blijft het een beetje onzin vinden, Coos heeft ook soep gepakt zonder het te vragen aan de rest. GJ: daar kun je ook een scene over maken, maar ik ben blij dat jullie gewoon de soep hebben gepakt, ik was moe en wilde slapen, daar hoef ik echt niet wakker voor gemaakt te worden. Dat zijn voor mij geen belangrijke issues.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:37:04 #23
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796485
(over wie er uit moet)
Kel: Ik ben zo zenuwachtig Coos
Pascal: Ik niet hoor

Pascal: Het gaat tussen 5 mannen deze keer. De vrouwen blijven allemaal.
Kel: Het is dinsdag, praat er niet over al. Ik word er zo zenuwachtig van...

Angelic1 since 2001
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:37:14 #24
3542 Gia
User under construction
pi_1796487
GJ vindt het niet erg als een van de anderen captain wordt. Hij vindt dit niet echt erg belangrijk. Ze discussieren nog eens over het pakken van de appel door GJ, maar komen daar niet uit.

Alle bewoners zijn benieuwd wat er nu gaat gebeuren met betrekking tot het kiezen van een nieuwe captain.
(lachen als P captain wordt en donderdag eruit moet! red.)

Het gaat tussen Pascal, GJ en Coos.

Ze bespreken wie er donderdag uit moet. Kelly denkt dat het een van de mannen zal zijn.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:40:45 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796540
Danielle zit ergens afgezonderd en huilt. Diane komt bij haar zitten. Danielle zegt dat ze zich rot voelt omdat ze huis mist. Ze heeft zin om op haar motor een rondje te rijden. De twee meiden zitten innig op het bankje buiten. Danielle baalt ook van het feit dat ze een waarschuwing heeft gehad vanmorgen over het vergeten van de zender.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:41:34 #26
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796556
GJ: Voorgaande afleveringen gingen vrouwen ook eerder over het algemeen

K: Je kan niks gaan associeren

(hoop door elkaar gepraat)
P: Er zijn ook mannen die kijken en die zullen eerder op een vrouw stemmen
K: Ik denk dat er meer vrouwen dan mannen naar BB kijken.
K: Als ik er uit ga donderdag stem ik op jullie allemaal
P: Ja, stem dan niet, want dat heeft geen nut

(stream weg..)

Angelic1 since 2001
pi_1796573
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:12 schreef Sassefras het volgende:
koos en pascal in de dagboek kamer, ze hebben een "krant??" bij zich.

ik hoor frenk op de achtergrond. ze hebben het over eten..

offtopic/ nou ik kan echt niet streamen met 4 kleine verschillende camera's. en geluid dat bij geen beeldje past. sorry.

ik hoop dat iemand anders het wel kan. /offtopic

de 2 highband en de 3 lowband streams zijn gekraakt sassefras dus je hoeft niet naar die split screen te kijken

LOWBAND:

mms://62.250.19.110/BigBrother_nb_1
mms://62.250.19.111/BigBrother_nb_3
mms://62.250.19.111/BigBrother_nb_4

BREEDBAND:

mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_1
mms://62.250.19.111/BigBrother_bb_2

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:42:54 #28
3542 Gia
User under construction
pi_1796584
Kelly zegt dat wanneer ze donderdag eruit moet, dat ze dan voor iedereen gaat bellen.
Pascal zegt dat dat geen nut heeft.
K: Ik moet zeker alleen voor jou bellen?
Ik ga lekker alleen voor Andries bellen.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:48:25 #29
3542 Gia
User under construction
pi_1796662
Kelly heeft het nog nooit gedaan met iemand met een prins Albert.
P: Hoe komen ze eigenlijk aan die naam 'Prins Albert'
Kelly heeft een keer van iemand gezien die 3 ringetjes door zijn eikel had. Hij heet Leo.
F: In welke kroeg komt hij altijd?
P: Het is al drie uur.
K: De dag duurt hier altijd zo lang.
Kelly zegt dat er vannacht een paar flink scheten aan het laten waren.

Ze hebben trouwens de luchtbedden in de kamer gelegd en liggen daar nu de hele dag op.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:52:27 #30
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796713
Ze hebben het over Sushi restaurants en Japanse restaurants...

K: Kijk je wel eens Trendies met Irene van de Laar? Dat vind ik echt een topprogramma

Angelic1 since 2001
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:52:54 #31
3542 Gia
User under construction
pi_1796717
Ze besluiten als ze in rijk zitten, dat ze dan een keer sushi bestellen.

Ze praten door elkaar, is niet goed te volgen.

Het gaat over thais en japans eten. Dat het duur is en exclusief. Kelly vindt het niet meer zo exclusief.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:56:45 #32
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796770
Ze hebben het over Top of the Pops. Kelly blijft volhouden dat artiesten als Jennifer Lopez en Britney Spears naar Nederland zijn gekomen (Red: Wordt in Engeland opgenomen)
Iemand anders verteld haar ook dat het niet zo is.
Angelic1 since 2001
pi_1796785
De armen hebben het over Japans eten
Dat het niet meer zo exclusief was, en dat het in Japan heel erg duur is, in Californie goedkoop. Kelly kijkt graag naar het programma Trendies met Irene vd Laar. Het gaat nu over mooie huizen, van Jennifer Lopez en van een rapper. Frenk praat ook mee, vindt het bizar die huizen. Frenk zegt dat J-Lo bij Top of the Pops kwam zingen voor maar liefst f 12.000,-. De rest gelooft het niet, daar komt Andre Hazes nog niet eens voor. Kelly: als dat zo is dan laat ik haar op mijn verjaardagsfeestje zingen. Richard bemoeit zich er nu ook mee, dat Top of the Pops alleen in Londen is, niet in NL. Nu worden andere muziekprogramma's besproken, Countdown.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:57:58 #34
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_1796788
Gesprek gaat over Countdown en Adam Curry.

Frank: Zo, die is binnen die Adam Curry!
GJ: Veel geld verdient met internet

Angelic1 since 2001
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 14:58:11 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796793
Danielle en Diane zitten buiten te kletsen over de "afzettingsprocedure". Diane vindt het jammer dat GertJan zich niet echt gaat verzetten. Danielle zegt dat ze Andries heel tolerant/aardig vindt! Diane vindt dat het meer respect is dan tolerantie. Ze denkt dat hij dat zowiezo in zich heeft... als leraar. Danielle zegt dat Andries altijd zo mooi rustig blijft... ze noemt het zelfs koelbloedig.

Diane zegt dat ze last heeft van haar eigen "temperament". Danielle zegt dat dat juist leuk is aan haar....dat ze dat niet kwijt moet raken.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:01:25 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796837
Danielle vertelt dat zij en Richard een "geheim" hebben. Ze schijnen afgesproken te hebben het er niet over te hebben in het huis in Almere. Danielle verzekert Diane dat ze het Nance nog wel zal vertellen (hebben de twee iets gehad met elkaar ofzo????)

Dan gaan Danielle en Diane naar binnen!

pi_1796876
Het gaat over domeinnamen, onderhouden van sites enz. Kelly ertussendoor: ik heb er helemaal geen verstand van, van die dingen. De rest gaat enthousiast door, de oprichter van de Startpagina wordt besproken en andere internet-slimmerikken. Frenk: Coos, mis je je laptoppie niet? Coos: ik mis niets. Frenk: nee Coos, ik geloof er geen tering van.
Coos gaat af en toe Europa in voor zijn werk, naar Parijs. Hij zit in de IT-verkoop. Gert-Jan wil dat hij zijn werk uitlegt. Heel verhaal van Coos.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:04:52 #38
3542 Gia
User under construction
pi_1796878
Binnen hebben ze het over domeinnamen en het kopen en verkopen daarvan.
Kelly zegt daar geen verstand van te hebben.

Coos zei iets wat Frank niet geloofde.

F: Ga je weleens naar het buitenland, Coos?
C: Ja, een paar dagen.

Het gesprek is nogal technisch, over bandbreedtes, over IT enzo.

Coos werkt in de IT verkoop.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:13:07 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1796965
Danielle en Andries gearmd op de bank. Danielle wil weer iets vertellen over Richard en haarzelf, maar bedenkt zich opnieuw. Ze zegt dat het niet het goede moment is...

Weet iemand hier al iets meer van? Hebben Richard en Danielle iets gehad in het huis in Spanje ofzo???

Ze zit er erg mee in haar maag, dat is duidelijk! Ze zegt dat ze zelfs wel graag naar huis zou willen... ook omdat ze zich nu ongemakkelijk voelt met Richard erbij!

pi_1797068
danielle mist haar familie. ze voelt zich niet zo prettig, maar dat ligt ook aan het kloten weer. ze vind zomer fijner.

danielle baalt dat ze tot verantwoording is geroepen door BB. vanwege haar zender. BB we horen anders niks, je moet er opletten, dit is een officiele waarschuwing. volgende x volgt er een sanctie.

op dat moment viel het bij danielle helemaal verkeerd! vandaar dat ze huilde.

Danielle: het is best lastig alles voor je houden wat iedereen je in vertrouwen verteld. maar als het mij dwars gaat zitten, wil ik het aan iemand kwijt kunnen, zodat ik er geen problemen mee heb, maar dat kan dus nu niet.

danielle is blij om in deze groep te zitten.
ze vind het niet erg om naar het andere team te gaan, maar liever niet. (wanneer dat nodig is, met oog op donderdag)
ze vind de groep waar ze nu in zit gezelliger.

andries zit er aan te denken Frenk en Diane uit elkaar te halen als er een van andries zijn team naar GJ zijn team moet.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 15:23:40 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1797093
Andries vraagt aan Danielle of zij het erg zou vinden om naar de groep van Gert Jan te gaan. Dat zou Danielle wel jammer vinden. Andries denkt namelijk dat als er donderdagavond weer iemand uit de groep van GertJan weg moet.. er iemand van hun groep naar de andere groep zal gaan....

Ikzelf denk dat Andries dat fout ziet. Ik neem aan dat de twee nieuwe bewoners dan gewoon beide naar de groep van Gert Jan gaan.... dan is het weer 5 tegen 5 ...

pi_1797348
Diane: "ik draag gewoon een string..want mn kont is gewoon te dik voor een onderbroek" LOL
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_1797474
Ze hebben het over een ander BB huis waar iemand zomaar een kip zijn nek omdraaide
Duck is terug en dat zul je merken &gt;:)
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 16:40:46 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1797867
Volgens mij is de "afzettingsprocedure" begonnen, maar ik heb alleen beeld op stream 1 en daar is "rijk" te zien.... De arme groep is op de achtergrond aan het discussierenofzo, maar we hebben er geen geluid van.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 17:03:09 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1798058
Het rijke deel besteld de Marlina love doll .... oftewel een (quote) opblaaspop met vibrerende vagina (end quote)...
Wat ze daarmee van plan zijn is niet helemaal duidelijk, maar misschien zoeken ze een plek voor de dildo's die het team van Gert Jan een aantal dagen geleden besteld heeft!
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:03:58 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1798529
Het "Andries-dilemma".....

Andries is volgens mij behoorlijk verkikkerd op Danielle. Hij zei vanmiddag al dat, als hij iemand zou moeten kiezen om naar het andere team te gaan, dat zeker NIET Danielle zou zijn... Verder ligt hij nu al lange tijd weer samen met Danielle in bed... zit veel aan haar te plukken en kruipt regelmatig zo dicht mogelijk bij haar....

Het dilemma is dus dat Danielle een vriend heeft, dus Andries krijgt last van het "Ferdi-effect".....

Zal Danielle hem ook zo gek maken als Hieke vorig jaar?

Het is nu 18:04 en de twee zitten nog altijd gezellig naast elkaar in bed knus te doen....

pi_1799923
De groep van Andries bespreekt de gang van zaken van het arme team over het captainschap. Andries meldt dat de manier waarop het arme team daarmee is omgegaan, not done is. Als ze dat bij hem zouden flikken zouden ze een hele kwaaie aan hem hebben.
pi_1799979
het schijnt niet duidelijk genoeg te gaan met de bestellingen in rijk.
Andries gaat weer een groepsgesprek aan.
A: ik vind t heel prettig als IK nu alleen mag spreken
wat er aan de andere kant is gebeurd dat vonden we allemaal erg leuk, hebben zitten kijken. ik vond het wel heel vreemd hoe het ging.ik wilde graag captain worden, maar ik zal het niet altijd blijven maar zolang ik het ben vind ik het heel prettig als ik me niet goed aan mijn taken wijt, dat ik dat meteen hoor.
Niet een opsomming zoals vanmiddag
Ik vond het verschrikkelijk hoe gj de grond ingeboord werd, hij kreeg opeens allemaal nieuwe dingen te horen, dat hij te lang in de zon lag b.v en noemt nog meer dingen op
Ik hecht aan eerlijkheid, dus zeg het me gelijk, in mijn gezicht. en kom daar niet mee als er een vergadering is, dan voel ik me echt gepikeerd krijg ik dan een hekel aan je. als der dan een motie van wantrouwen komt dan zal ik die afgeven maar dan zet ik de kont tegen de krib ben ik een heel lastig mannetje
Fr: is een bedreiging
A: heel fel: nee , een motie van uitdaging prima, maar niet met nieuwe argumenten waar ik het bestaan niet van wist
even wat gemist

Het gaat andries puur om de manier van hoe het is gegaan in arm. dat je maatjes dit achter je rug bekokstoven.
diane vind dat andries zich tegenspreken ergens over,
A: ik houd er gewoon niet van
DI: ja maar als ik tegen jou zeg,jij zegt ik wil dat graag mensen t eerlijk tegen me zeggen. en toen ik zei dat wil ik ook van de mensen en dan zeg jij ja als ze willen roddelen dan moeten ze het doen.
ik vind dat tegenstrijdig.
Andries heeft nog steeds niet goed uitgelegd wat hij bedoelt m.a.w Danielle moet haar kop houden.
en hij verteld het hele verhaal nog eens.
dat er opeens nieuwe argumenten aangedragen werden.
frank vind dat ze naar hun eigen groep moeten kijken niet naar hun.
andries zegt dat hij nooit negatief schter andersman rug is,(?) en verwacht dit ook niet aan een ander
ik heb met gj dit niet besproken maar dacht in zijn plaats
F: ja wij hebben al een bepaalde sfeer met zijn drieeen
di: we zijn het allemaal met elkaar eens dat t goed is hoe het nu gaat en ook dat het niet op die manier moet gaan
R: stel dat ik volgende week zeg ik wil ook eens captain zijn.
A: ik ga een weeroord geven en nagelbijten maar als het dan gebeurt dan accepteer ik het.
Frank Ik ging er ook voor, vond het jammer.maar nu zijn we wel samen in 1 team
ze heben het nog even over als er donderdag een van team GJ weg moet, dan moet er namelijk een van hen naar team GJ.
Andries zegt dat ze dan een spoedvergadering moeten houden.
diane zou het wel begrijpen als andries haar daar naar stuurt.

pi_1799994
volgens mij gaan ze een flim kijken. frank wil dat de dames heeljk zitten
er heerdst een vrolijke sfeer na het zware gesprek
wel leuk dat BB dit heeeft geregeld vind Frank
pi_1800002
even ter nuancering van wat fokje net zei:

a: je krijgt een kwaaie aan mij als je dingen niet aan mij vertelt en pas bij motie van wantrouwen/uitdaging pas met allerlei punten komt waar ik geen weet van had en geen kans had gekregen om mijn gedrag te veranderen

a: een motie van uitdaging is prima heb ik totaal geen problemen mee als je het doet uit de gedachte van "ik zou het ook wel graag willen zin" .. in dat geval wordt het een sportieve strijd tussen mij en de uitdager en moge de beste winnen !!

pi_1800066
o sorry itsme .. jij had het intussen al duidelijk gemaakt
pi_1800088
frank krijgt het niet voor elkaar om de video draaiende te krijgen
A: je kan ook niets frank, moet ik dan alles zelf doen?
F: de kabels zittn er goed in, hij moet nu sturen en dat doet ie niet.
pi_1800144
/offtopic;
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:08 schreef kavu het volgende:
even ter nuancering van wat fokje net zei:
thnx Kavu, het was idd wat ongenuanceerd. Niet mijn bedoeling om een verwrongen beeld weer te geven.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 21:36:36 #54
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1800319
Rijk gaat Gladiator kijken
maar de tv wil niet zo best ingesteld worden lijkt het wel
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1800361
mag de kamera continu ingezoomd blijven op de film.. dan kunnen wij ook meegenieten
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 21:58:18 #56
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1800583
||OT ik heb hem hier liggen hoor OT||
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1801415

pi_1801532
Er wordt film gekeken, Richard is blijkbaar onwel en denkt dat hij moet overgeven. Kan hem alleen niet zien. De dames in rijk zitten ontstelt naar de fil te kijken. Frenk: Kicken dit, dit is zo kicken...
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 23:16:31 #59
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1801640
Richard zit volgens mij inderdaad echt ziek te worden
hij ziet er niet uit
zit te zuchten en zn ogen draaien elke keer weg
Diane : geeuwt eens hartstochtelijk
Frank : bijt op zn nagels
beeld blijft veel op richard gericht
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 23:18:56 #60
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1801668
PLASPAUZE
pi_1801682
Richard is behoorlijk wit en heeft een zeer bezweet voorhoofd.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 23:22:10 #62
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1801703
Richard gaat naar bed
Frank bied aan een Grog te maken en wil eigenlijk dat R een vuilniszak aantrekt om het goed uit te zweten
Richard slaat het vriendelijk af :-)
en gaat gewoon naar bed met een emmer
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 23:29:16 #63
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1801768
Kelly: Jullie moeten goed die wc's schoonhouden, he? Als iemand diarree heeft...
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2001 @ 00:04:50 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1801985
En weer verder in:
Streamverslagen 3 oktober 2001

Als de live-streams tenminste enigzins beschikbaar blijven.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')