abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1728186
Juist rond deze tijd komt Jan Marijnissen in het nieuws met zijn partijprogram. 1 Van de punten in het programma: Nederland uit de NAVO. Vaak ben ik behoorlijk genuanceerd, maar nu breekt toch m'n klomp. Ik bedoel van een beetje tegendraadsheid hou ik altijd wel, maar dit... Heeft die man in een grot gezeten de afgelopen veertien dagen of zo? Neen, mensen ik denk dat de NAVO nog steeds een behoorlijk belangrijke bijdrage kan geven aan onze veiligheid. Einzelgang in een nog steeds zeer onveilige wereld is absolute kolder. Wat vinden jullie hiervan?

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 24-09-2001 23:15]

I´m back.
pi_1728202
ik vind alle linkse partijen wereldvreemd
  maandag 24 september 2001 @ 23:15:53 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1728214
Ach, je scoort wel punten bij de minder bedeelde mensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 september 2001 @ 23:15:56 #4
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1728216
ik heb die kerel vandaag op de radio gehoord. Wat een onzin. Er zou nog wel iets van defensie afkunnen, want dat hebben we toch niet echt meer nodig . en die wil met dit verkiezingsprogramma 11 zetels gaan halen........
LowLands 2002......here i come
pi_1728237
Niets nieuws onder de zon.

Heeft altijd al in het partijprogramma van de SP gestaan, en waarom zou dat programma met hun idealen opeens nu anders zijn geworden?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 september 2001 @ 23:18:25 #6
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1728255
rare ideeen......maar ja, zo is er voor ieder wa wils
LowLands 2002......here i come
pi_1728365
[evil mode]
Storm het land klaar voor Allah en je zult martelaar worden
[/evil mode]

Volgens mij hebben we de NAVO nu net nodig niet?

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1728475
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Juist rond deze tijd komt Jan Marijnissen in het nieuws met zijn partijprogram. 1 Van de punten in het programma: Nederland uit de NAVO. Vaak ben ik behoorlijk genuanceerd, maar nu breekt toch m'n klomp.
De mijne niet hoor. De SP is een protestpartij die zich moet profileren ter linker zijde van de PvdA en natuurlijk ter linker zijde van GroenLinks.

Het zou gek zijn als ze ineens vóór de NAVO waren geweest. Dan was mijn klomp gebroken

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 24 september 2001 @ 23:35:43 #9
16017 Pim_Fortuyn
Steun het Amerikaanse volk!
pi_1728485
quote:
Heeft die man in een grot gezeten de afgelopen veertien dagen of zo?
Lol! Samen met Binnie Laden zeker. Nee, serieus. We moeten het niet hebben van die gasten van de SP. Eigenlijk van niemand op dit moment, behalve dan van onze Pim. Die is over 5 jaar premier en zal de jeugd weer naar de stembus lokken. Let maar eens op.
Ken je hem niet? Bekijk dan maar eens zijn nieuwe forum-site (met videootjes)
Bekijk videobeelden en discusseer mee op het [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn-Forum[/url]. Dagelijke updates!
pi_1728504
Pim is ook maar een populist, net als de cd , alleen iets minder extreem. Van hem hoef je dus niets te verwachten, zeker niet als hij voor leefbaar nederland gaat als partij, met een stel d66'ers en pvda'ers als prominenten
pi_1728559
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Einzelgang in een nog steeds zeer onveilige wereld is absolute kolder. Wat vinden jullie hiervan?
Je zou kunnen denken aan de V.N. i.p.v. NAVO. Voor de rest zijn er voldoende Europese landen die het zonder NAVO lidmaatschap menen te kunnen stellen. Dus zo gek is het idee niet.

Maar voor de rest lijkt me dit geen echt issue in Nederland.

[edit]typo[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 25-09-2001 01:24]

pi_1728619
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:34 schreef R@b het volgende:

[..]

De mijne niet hoor. De SP is een protestpartij die zich moet profileren ter linker zijde van de PvdA en natuurlijk ter linker zijde van GroenLinks.

Het zou gek zijn als ze ineens vóór de NAVO waren geweest. Dan was mijn klomp gebroken

Toch dacht ik dat het licht was gaan branden in die kop van Marijnissen. Of dat ie dit puntje, uit stembusstrategische overwegingen, had laten vallen of ten minste had verzwegen.
I´m back.
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:16:15 #13
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1728877
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:43 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Je zou kunnen denken aan de V.N. i.p.v. NAVO kunnen denken. Voor de rest zijn er voldoende Europese landen die het zonder NAVO lidmaatschap menen te kunnen stellen. Dus zo gek is het idee niet.

Maar voor de rest lijkt me dit geen echt issue in Nederland.

De VN is heeeeeeeeel wat anders dan de NAVO en niet vergelijkbaar. Bijna de hele wereld zit in de VN, en dat is geen militaire organisatie zoals de NAVO.

En de enige Europese landen die niet in de NAVO zitten staan op de wachtlijst tot toetreden (en die zijn alle ex-oostblok-landen) dus....

Slechts ex-Jougoslavie staat niet als lid genoemd.
Gelul dus

Osama Bin Laden is een varken
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:18:53 #14
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1728894
wat voor redenen gaf hij op ??? Waarom is hij van mening dat Nederland uit de Navo moet stappen??
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:25:07 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1728947
'k vind het ook wel wat ver gaan. Je keert je zo de rug toe aan alle landen die anders altijd achter je hebben gestaan!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:33:16 #16
15655 RexMundi
Herr Doktor bitte...
pi_1729028
Ben ik de eerste die het door heeft?

De SP is een fundamentalistische moslimCEL met aan het hoofd Osama bin Laden in een Jan Marijnissenpak.

Schiet ze maar af. De SP mag wel oppassen, binnenkort is dit soort praat misschien wel landverraad.

Homo Sapiens non urinat in Ventum
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:38:48 #17
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1729070
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:33 schreef RexMundi het volgende:
Ben ik de eerste die het door heeft?

De SP is een fundamentalistische moslimCEL met aan het hoofd Osama bin Laden in een Jan Marijnissenpak.

Schiet ze maar af. De SP mag wel oppassen, binnenkort is dit soort praat misschien wel landverraad.

In feite en principe...'k durf het bijna niet te zeggen...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1729328
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:16 schreef HeindeKort het volgende:
En de enige Europese landen die niet in de NAVO zitten staan op de wachtlijst tot toetreden (en die zijn alle ex-oostblok-landen) dus....

Slechts ex-Jougoslavie staat niet als lid genoemd.
Gelul dus

Vort, terug naar school...
Ach, vandaar al die Trabantjes die ik in laatst Zürich rond zag rijden (Zürich ligt in Zwitserland; ik zeg het maar voor alle duidelijkheid)
Zweden is natuurlijk verder weg dan België, maar ligt ook in Europa, echt waar.
En ook in Finland mag men vanaf 1 januari met euro's betalen.

Er zijn dus Europese staten die het niet nodig vonden en vinden om lid te worden van de NAVO. En dan heb ik het niet over landen die net onder het juk van het Warschaupact vandaan zijn gekropen.

Persoonlijk is het lidmaatschap van de NAVO op dit moment voor mij niet een punt van discussie, maar in de (verre) toekomst kan er wat mij betreft best gekeken worden naar eventuele alternatieven (Europese defensie, etc. etc.)

dinsdag 25 september 2001 @ 01:27:52 #19
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1729349
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:34 schreef R@b het volgende:
LOL
The Internets, I needs it..
  dinsdag 25 september 2001 @ 08:09:04 #20
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1729861
mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
  dinsdag 25 september 2001 @ 08:51:55 #21
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_1729948
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:23:51 #22
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1730075
Oud nieuws. Ben het er ook niet mee eens, btw.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1731004
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:18 schreef illusion het volgende:
wat voor redenen gaf hij op ??? Waarom is hij van mening dat Nederland uit de Navo moet stappen??
Ik weet niet of ik een selectief gehoor heb, maar volgens mij noemde hij als reden dat het de staat ƒ 6000.000,-- schelen of ging dat er nou alleen om als het Nederlandse leger gehalveerd zou worden?
Voor de rest vond ie dat de Marine niet meer nodig was, de luchtmacht ouderwets enzo, naja meer van dat soort geblaat dus.

Ow ja, effe off-topic misschien. Maar hij vond dat mensen met een lager inkomen ook lagere boetes moesten betalen. Ben ik het dus niet mee eens. Dan voorkom je maar dat je een boete moet betalen! Lulkoek.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_1731062
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 11:28 schreef ruby het volgende:

[..]

Ow ja, effe off-topic misschien. Maar hij vond dat mensen met een lager inkomen ook lagere boetes moesten betalen. Ben ik het dus niet mee eens. Dan voorkom je maar dat je een boete moet betalen! Lulkoek.

Dat is iets wat ook in verschillende Europese landen gedaan wordt. Aan de ene kant valt er natuurlijk iets voor te zeggen om de boetes inkomensafhankelijk te maken (nu is een boete voor de één veel minder erg dan voor de ander), maar aan de andere kant vind ik het een beetje raar als boetes een nivellerende werking zouden hebben.
  dinsdag 25 september 2001 @ 12:54:03 #25
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_1731811
Eindelijk zegt de SP s iets vertandigs en niemand begrijpt t. Waarom zou Nederland niet uit de NAVO kunnen! De NAVO is een oorlogsmachine gecreeerd om de zgn bolsjewieken te lijf te kunnen gaan. Het enige doel wat nooit is opgeschrevn was het consolideren van de macht van de VS in europa. Dat is gelukt! Nu hebben we ook de VN opgericht, welke als doel heeft in de wereld meer overleg te krijgen en om oorlogen te voorkomen. Als wij "Nederlanders" vrede willen kunnen we beginnen met uit oorlogsmachines te stappen en meer stappen te nemen in de richting van vrede!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')