Ik vind dus zelf van niet@! Je danst op moderne music, en het zijn leuke dansen if ya aks me. het is wel duidelijk dat ik zelf op dansen zit hihi. NOu ja eerst leek mij er dus geen bal aan maar het is ehct leuk!Dat wou ik ff zeggen
MAar wat vinden JULLIE ervan? of
------------------
Danny is lief !
(een keer raden wie DAT bedacht heeft@!!)
[Dit bericht is gewijzigd door celine (Datum 07 Oktober 1999).]
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
(euh hoezo meteen in de verdediging) hihihi..
sorry it's a free country
hihi@!
Los Doegos,(=heb ik niet zelf bedacht, ik weret h niet meer van wie ik het "Gejat" heb..)
Celine
Use it, don't abuse it
Ik baal ook als een stekker dat ik dit jaar niet door kon gaan.
Ook al ken ik zelf alleen de buikstep en de graswals (als het gras maar 2 kontjes hoog is).
Toch vindt ik het beslist jammer dat ik het niet ken. Ik ben al op veel Danswedstrijden geweest, en als je dan ten dans gevraagt wordt is het niet echt fijn te zeggen dat je het niet kan.
Doeg doeg,
Celine
P.s vraag je niet af wat het nut is van deze message want er is geen nut van.. .hihi
Use it, don't abuse it
quote:
op 10-09-1999 om 11:28 AM schreef memazy het volgende:
Toen ik in de tweede (middelbare school) op stijldansen ging vond ik het vreselijk!!!
Maar ik zat ook op een hele stomme dansschool, je moest er schoenen aan met gladde zolen en meisjes mochten geen broek aan. Met die rok en die schoenen durfde ik echt niet over straat dus die trok ik dan altijd daar aan in de WC. De muziek was vreselijk oubollig. Ik heb het afgemaakt om mn ouders een plezier te doen, maar heb niet eens meer dat examen ofzo gedaan (voor een ster ofzo?? weet t niet meer, verdrongen...) Met andere woorden, het was traumatisch. En toen ik een keer met een vriendin meeging zag ik dat het ook anders kan: op je gympen in spijkerbroek en top 40 muziek... dat had ik wel leuker gevonden
Memazy, het was alsof ik het zelf geschreven had, toen ik jouw stukje over stijldansen las. Wat vond ik het een crime; moest ik speciaal een rok aanschaffen, terwijl ik er nooit één droeg. En er waren altijd meer meisjes dan jongens, dus moesten de meisjes aftikken. Vreselijk en dat allemaal in je puberteit. Het ergste vind ik nog, dat ik er nu helemaal niets meer van bak qua stijldansen.
Dat aftikken is trouwens wel irritant, heb je net een goed gesprek met je danspartner waar je eigenlijk wel meer mee zou willen hebben komt er een 1 of andere muts die zelf te lelijk is om een danspartner te vinden je aftikken.
Zo, dat wou ik even kwijt.
Use it, don't abuse it
sjah of het saai is.. geen id.. ligt eraan of er lekkere/leuke meiden meedoen
quote:
op 10-26-1999 om 03:47 PM schreef BWstudent het volgende:
Ik ben nu 4 jaar verder en kan er absoluut niets meer van.
(niet dat ik het ooit goed kon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |