abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141313
een vraaagie aan iedereen:
Is stijldansen saai? Waar of niet waar?

Ik vind dus zelf van niet@! Je danst op moderne music, en het zijn leuke dansen if ya aks me. het is wel duidelijk dat ik zelf op dansen zit hihi. NOu ja eerst leek mij er dus geen bal aan maar het is ehct leuk!Dat wou ik ff zeggen

MAar wat vinden JULLIE ervan?
of

------------------
Danny is lief !
(een keer raden wie DAT bedacht heeft@!!)

[Dit bericht is gewijzigd door celine (Datum 07 Oktober 1999).]

I'll be back!

Use it, don't abuse it

Real power can't be given. It must be taken

pi_141314
ben op de middelbare school niet op dansles gegaan en daar baal ik achteraf eigenlijk wel van. het lijkt me toch wel handig om het te kunnen.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_141315
wie gaat er nou stijldansen op top40 liedjes...
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 05:00:00 #4
51 Wim C
Laat 4 koeien grazen!
pi_141316
Ik heb op steildansen gezeten maaaaaaar niet voor lang,toen de dansinstructeur mij een dansende robot noemde was het voor mij meteen over.......
once a tweaker Always a tweaker

pi_141317
Hihi.. stijldansen op top 40 gaat heel goed hoor!!

(euh hoezo meteen in de verdediging) hihihi..
sorry it's a free country
hihi@!

Los Doegos,(=heb ik niet zelf bedacht, ik weret h niet meer van wie ik het "Gejat" heb..)
Celine

I'll be back!

Use it, don't abuse it

zaterdag 9 oktober 1999 @ 02:12:00 #6
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_141318
Als in toekomstige tijden het al eeuwenoude etmaal uit 48 uur gaat bestaan, zal ik een van de eerste zijn om het te gaan leren. Als schoffie uit Rotjeknor lijkt het me wel 'stijl'
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_141319
Toen ik in de tweede (middelbare school) op stijldansen ging vond ik het vreselijk!!!
Maar ik zat ook op een hele stomme dansschool, je moest er schoenen aan met gladde zolen en meisjes mochten geen broek aan. Met die rok en die schoenen durfde ik echt niet over straat dus die trok ik dan altijd daar aan in de WC. De muziek was vreselijk oubollig. Ik heb het afgemaakt om mn ouders een plezier te doen, maar heb niet eens meer dat examen ofzo gedaan (voor een ster ofzo?? weet t niet meer, verdrongen...) Met andere woorden, het was traumatisch. En toen ik een keer met een vriendin meeging zag ik dat het ook anders kan: op je gympen in spijkerbroek en top 40 muziek... dat had ik wel leuker gevonden
I love deadlines, especially the whooshing sound they make as they go flying by.

pi_141320
Stijldansen is dus totaal niet saai.
Het gaat ook heel goed op top40 muziek, het is alleen wel makkelijker als je op wat oudere nummers danst omdat je die al kent. De nieuwste nummers is altijd wennen.

Ik baal ook als een stekker dat ik dit jaar niet door kon gaan.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 01:07:00 #9
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_141321
Stijldansen is NIET saai !!!

Ook al ken ik zelf alleen de buikstep en de graswals (als het gras maar 2 kontjes hoog is).

Toch vindt ik het beslist jammer dat ik het niet ken. Ik ben al op veel Danswedstrijden geweest, en als je dan ten dans gevraagt wordt is het niet echt fijn te zeggen dat je het niet kan.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_141322
hihi dit had ik eigenlijk niet gedacht, ik dacht dat veel meer mensen negatief zouden zijn? Nou dit vin dik alleeen maar leuk om te horen hoor.. dat niet!

Doeg doeg,
Celine

P.s vraag je niet af wat het nut is van deze message want er is geen nut van.. .hihi

I'll be back!

Use it, don't abuse it

pi_141323
quote:
op 10-09-1999 om 11:28 AM schreef memazy het volgende:
Toen ik in de tweede (middelbare school) op stijldansen ging vond ik het vreselijk!!!
Maar ik zat ook op een hele stomme dansschool, je moest er schoenen aan met gladde zolen en meisjes mochten geen broek aan. Met die rok en die schoenen durfde ik echt niet over straat dus die trok ik dan altijd daar aan in de WC. De muziek was vreselijk oubollig. Ik heb het afgemaakt om mn ouders een plezier te doen, maar heb niet eens meer dat examen ofzo gedaan (voor een ster ofzo?? weet t niet meer, verdrongen...) Met andere woorden, het was traumatisch. En toen ik een keer met een vriendin meeging zag ik dat het ook anders kan: op je gympen in spijkerbroek en top 40 muziek... dat had ik wel leuker gevonden

Memazy, het was alsof ik het zelf geschreven had, toen ik jouw stukje over stijldansen las. Wat vond ik het een crime; moest ik speciaal een rok aanschaffen, terwijl ik er nooit één droeg. En er waren altijd meer meisjes dan jongens, dus moesten de meisjes aftikken. Vreselijk en dat allemaal in je puberteit. Het ergste vind ik nog, dat ik er nu helemaal niets meer van bak qua stijldansen.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_141324
Dat is nou een van de vele leuke dingen van stijldansen al die meisjes met die rokjes (als je het tenmiste kan hebben, maar een koe in een rokje is ook wel lachwekkend).

Dat aftikken is trouwens wel irritant, heb je net een goed gesprek met je danspartner waar je eigenlijk wel meer mee zou willen hebben komt er een 1 of andere muts die zelf te lelijk is om een danspartner te vinden je aftikken.

Zo, dat wou ik even kwijt.

pi_141325
Antwoord op vraag: Heb je weleens iemand zien freestylen bij stijldansen? NEE!! SAAAAAIIII!
En dat waarop je stijldanst noem je toch hopelijk GEEN muziek?!
If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_141326
Roman, of je bent nog nooit bij een dansschool geweest of je bent bij de verkeerde dansschool geweest.
pi_141327
hihi! daar ben ik het mee eens!!!
EN ik vind stijldansen ook tof!
Trouwens alleen met afdansen MOETEN wij een jurk/rok/rokje/jurkje aan..
I'll be back!

Use it, don't abuse it

pi_141328
Ga toch allemaal salsa dansen, dat is pas dans en muziek.!
If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_141329
stijldansen=absoluut saai!
pi_141330
Stijldansen is tof!! En het gaat ook niet alleen om het dansen, je leert een boel mensen kennen. Ik ben er nu bijna een jaar af, maar ik begin nu toch wel een beetje spijt te krijgen. Ik was niet heel goed maar ik heb toch tot en met zilverster afgedanst.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:47:00 #19
663 BWstudent
lees: studente
pi_141331
Ik heb ook ooit mijn zilver gehaald, maar wat het waard is?
Ik ben nu 4 jaar verder en kan er absoluut niets meer van.
(niet dat ik het ooit goed kon)
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

FOK!fossiel dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:56:00 #20
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_141332
Ik heb nog niet op dansles gezeten.. Moet ik nog ff zien of ik het doe..

sjah of het saai is.. geen id.. ligt eraan of er lekkere/leuke meiden meedoen

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_141333
Tuurlijk zijn er lekkere/leuke meiden.

En saai is het niet, ze hebben er ook een bar en bier en mooie meiden (in korte rokjes) en je moet toch wat doen op de zondag.
pi_141334
quote:
op 10-26-1999 om 03:47 PM schreef BWstudent het volgende:
Ik ben nu 4 jaar verder en kan er absoluut niets meer van.
(niet dat ik het ooit goed kon)

Je Zal toch altijd iets onthouden??

Redactie Frontpage donderdag 12 juli 2001 @ 16:27:32 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1195960
Heb nooit gestijldanst omdat het me ongelofelijk dus en saai leek. Ben wel eens wezen kijken.
  donderdag 12 juli 2001 @ 17:14:37 #24
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1196223
Wow, dit topic is ooooooouuud... Maar om even antwoord op de vraag te geven: "Mij lijkt er niet veel aan".
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 12 juli 2001 @ 18:14:28 #25
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1196497
Sunchaser, had je niets te doen ofzo?
Maar om te antwoorden; heb op dansles gezeten, en vond het een crime. Zo vreselijk saaaaaaai, en die lessen gingen zo langzaam!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')