abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2001 @ 15:08:08 #101
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2407332
* Gandalf volgt Phoenixx op de voet en als hij ziet hoe aarzelend ze verder loopt, pakt hij een slip van haar gewaad in zijn bek, zodat ze nooit echt zou kunnen vallen of te ver bij hem vandaan geraakt.

Ondertussen zijn ze de zaal uit en een lange gang ingelopen. De gang loopt heel zachtjes af naar beneden.

vrijdag 7 december 2001 @ 15:28:12 #102
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2407572
Langzaam maar zeker dringen Phoenixx en de draak steeds dieper de tempel binnen. Van buiten leek het niet zo groot, maar dat blijkt vies tegen te vallen.

Het is niet te verwachten dat er nog iemand in deze rook kan zijn achtergebleven. Zich sterk voelend met Gandalf vlak achter zich loopt Phoenixx door.
Dan streelt er iets langs haar benen. Ze schrikt zich rot en met haar hart bonkend in haar borst tast ze naar beneden. Een combinatie van bont en metaal...
Gandalf gromt zachtjes...
Als ze het wezentje optilt kan ze zien wat het is. Een monsterlijk gedrocht... sommige delen doen nog vaag denken aan een kat... Vol walging werpt ze het creatuur van zich af.

* Gandalf, wat was dat? Ik ben bang, Gandalf... Moeten we nog verder?

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2407645
Atrimar beent ongeduldig heen en weer. Hij is niet gewend aan lang wachten zonder zelf iets te ondernemen.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 7 december 2001 @ 15:44:43 #104
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2407792
* Gandalf had het beestje al aan voelen komen en schrok er dan ook niet zo van als Phoenixx. Als zij de kat van zich afwerpt maait de draak met zijn poot de kat naar zich toe. Gandalf denkt even na of zij nog verder moeten of niet, terwijl Phoenixx nog een paar stappen naar voren zet.
Opeens is er geen grodn meer onder haar voeten en met een ijselijke gil stort ze naar beneden. Gelukkig is het gat niet diep en komt het uit in een tunnel. Gandalf zijn haart slaat een slag over als hij voelt dat Phoenixx valt en met een sprong staat hij aan de rand van het gat. Hij heeft nog steeds een slip van haar gewaad in zijn bek en het gat blijkt zo ondiep te zijn, dat het niet eens is gescheurd.
Voorzichtig springt hij naast haar in het gat en tuurt de donkere tunnel in. Hij voelt een frisse windvlaag langs zijn gezicht strijken en duwt Phoenixx de tunnel in. De kat springt ook de tunnel in en loopt achter hen aan.
  vrijdag 7 december 2001 @ 15:57:02 #105
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2407936
Mopperend krabbelt Phoenixx overeind.

* Rotkat! Grmbl...

Gandalf is naast haar terecht gekomen en ze ziet dat hij zijn kop naar links heeft gedraaid. Ze kijkt wat daar de reden van is en voelt dan ook de buitenlucht.

* Je hebt gelijk, Gandalf. Waarom teruggaan als we zo misschien ook naar buiten kunnen?

De rook is hier wat minder door het contact met de buitenwereld. Voorzichtig lopen ze verder en inderdaad... via een smalle opening kan Phoenixx naar buiten kruipen. Snel begint ze takken en stenen opzij te trekken om voldoende ruimte te maken zodat ook de draak hier naar buiten kan.

* Zo. Kennelijk waren er meerdere uitgangen. Maar waar zijn we nu? Gandalf, weet jij waar de anderen zijn?

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:03:53 #106
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2408028
* Lord Dreamer kijkt de ongeduldige Atrimar aan..

Rustig man .. ze komen zo wel weer terug ..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2408047
Oh daar twijfel ik ook niet aan, maar het gebrek aan actie en beweging breekt me op.

Atrimar begint een variant van patience te spelen met wat takjes en steentjes

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:11:50 #108
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2408132
* Gandalf wacht geduldig tot het gat groot genoeg is om ook hem door te laten en kruipt er dan uit. Vlak achter hem aan komt de kat. Met een snelle beweging neemt de draak de kat in zijn bek. Het beestje protesteert hevig maar Gandalf laat niet los. Hij kijkt eve om zich heen met zijn neus in de lucht, en begint dan te lopen. Vragend kijkt hij achterom en Phoenixx loopt al snel achter hem aan. Niet veel later zien ze de tempel en even verderop het wachtende drietal staan. Phoenixx roept en zwaait en ze komen naar hun toe gelopen.
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:12:44 #109
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408146
He kijk nou daar zijn ze weer!! Waar komen jullie nou vandaan??
Elfensex is superspannend...
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:20:08 #110
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2408242
Phoenixx is dolgelukkig dat ze de anderen weer ziet.

* Achterin de tempel hadden we een gang gevonden. Dit eh - ding (wijzend op het verminkte kat/robotje in de bek van Gandalf) * schurkte langs mijn benen. Ik ben toen in een gat gevallen. Via de tunnel die we toen vonden konden we naar buiten kruipen...

De spanning valt van haar af en de tranen beginnen over haar met roet besmeurde wangen te biggelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 07-12-2001 16:20]

vrijdag 7 december 2001 @ 16:20:34 #111
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2408248
* Lord Dreamer draait zich om .. huh waar komen die nu zo gauw vandaan .. dan bedenkt hij het .. en vloekt

Damn .. die Slaugh_Feg moet dan ook ergens rondzwerven ....

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_2408331
Atrimar slaat zijn arm om Phoenixx schouder en laat haar even uithuilen.

Rustig maar, je hebt het toch goed gedaan?

vrijdag 7 december 2001 @ 16:27:22 #113
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408333
Phoenixx, stil maar Je was geweldig, bedankt!! * Ze slaat een arm om Phoenixx heen en drukt haar even stevig tegen zich aan, zichzelf zodoende ook besmeurend met het vette roet uit de tempel.

Inderdaad Lord_Dreamer, dat moet wel de manier zijn geweest waarop hij is ontkomen. Maar waar zou hij naartoe gegaan zijn??
* Equilan neemt een klein stapje opzij zodat ze even rustig staat. De rest staat nog om Phoenixx en Gandalf heen te luisteren naar wat ze meegemaakt hebben. De godin laat haar magische tentakels gaan en 'bevoelt' het bos. Geen spoor van Slough_Feg te bekennen. Ze laat ze verder uitgaan, het hele eiland over... maar wat ze ook tegen komt, geen Slough_Feg!!

Mensen, ik begrijp er geen bal van, maar hij is weg... ik heb werkelijk geen idee waar naar toe, heel vreemd...

* Gandalf staat daar ondertussen maar met de kat in zijn bek. Ow Gandalf, laat eens zien waarom heb je dat beestje meegenomen?? * Equilan pakt het beestje uit zijn bek en laat het van schrik bijna vallen. Ze kan zich nog net beheersen en tilt de kat op om het aan een grondig onderzoek te onderwerpen.

Krijg nou wat, dat is de kat van Absinthe!!

vrijdag 7 december 2001 @ 16:32:34 #114
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2408392
* Lord Dreamer kijkt Equilan aan ..
De Kat van wie ?? ohhh Absinthe ...

Hmm ik hou er niet van dat duistere figuren zomaar verdwijnen .. nou dat houd wel in dat we we de grot kunnen afschrijven als duistere tempel.

Wat doen we nu ??? hmm * LD ziet Phoenixx getroost worden door Atrimar .. Nah jah daar hebben we ook niets meer aan

pi_2408438
Hij is WEG!? Verdwenen? Wat is dit nu weer voor duistere onzin? Hij kan toch niet zomaar in het niets verdwenen zijn?

Atrimar zit nu inmiddels ook onder het roet, maar dat heeft hij wel vaker dus hij negeert de vuile plekken volkomen.

En wat is er met die kat aan de hand?

vrijdag 7 december 2001 @ 16:39:03 #116
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2408454
Phoenixx vermant zich. Ze kijkt naar Equilan en Atrimar die haar zo stevig omhelsd hadden en ziet dat ze nu helemaal onder het roet zitten. Giechelend kijkt ze naar de oorzaak - zelf ziet ze er ook niet uit.

* Lekkere vuurpijlen waren dat!
Maar belangrijker... Als je Slough_Feg niet op het Eiland kan voelen, betekent dat dan dat hij toch nog in de tempel moet zijn, Equilan?

[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 07-12-2001 18:09]

vrijdag 7 december 2001 @ 16:42:07 #117
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408478
Absinthe heeft mij op het spoor van Slough_Feg gezet, hij is ee beetje een apart type die dieren, in zijn optiek, 'beter' maakt door organische door mechanische onderdelen te vervangen. Zie je het niet aan die kat dan??
Ik denk dat die kat hier per ongeluk is achtergebleven toen Absinthe gewond taakte tijdens het gevecht tussen Herne en Slough_Feg... * Een verbitterde trek glijdt over haar gezicht als Equilan het heeft over wat leidde tot de dood van Herne.
Maar goed, Slough_Feg.. ja uitermate vreemd dat hij verdwenen lijkt te zijn. Of hij is op een plek die hij heeft afgeschermd, of... ja misschien is dat het, is hij op zoek naar Danu in de anderwereld!! Hoe dan ook, we zijn nog niet van hem af maar voorlopig kunnen we niets meer doen.
Ik denk dat iedereen wel wat rust en ontspanning kan gebruiken, zullen we naar het VTC gaan om wat te eten en te ontspannen?? Ik denk dat er nog genoeg te beleven valt de komende dagen...
pi_2408491
Ik kan me daarin wel vinden, een beetje ontspanning zal ons goed doen.

Atrimar geeft Phoenixx een klein speels tikje op haar welgevormde achterwerk.

Kom Phoenixx dan krijg je wat te drinken van me

vrijdag 7 december 2001 @ 16:47:03 #119
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2408517
Ach ja ... Het vrije tijdscentrum .. Lang daar niet geweest.
dus ik kan daar vast wel douchen en zo .. hmm strak plan..

* Lord Dreamer pakt z'n spullen en gaat op weg.

vrijdag 7 december 2001 @ 16:48:15 #120
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2408530
* Iets drinken?

Phoenixx kijkt ondeugend naar Atrimar.

* Een heel goed plan. Dit bos geeft me de kriebels... Ga me maar voor, want om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar we nu zijn.

pi_2408541
Atrimar legt zijn boog om zijn schouders en neemt Phoenixx hand in de zijne en stapt achter LD aan.

Ga ja nog mee Equilan of ga je terug naar je toren?

vrijdag 7 december 2001 @ 16:51:04 #122
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408560
Wat denk jij, ik ga mee!! Ik kan ondertussen ook wel wat afleiding en ontspanning gebruiken

* Het 'zwarte' gezelschap vertrekt richting Fok!Eiland VrijeTijdCentrum

zaterdag 8 december 2001 @ 23:33:12 #123
16475 Absinthe
M'Lord Absinthe the Prett
pi_2422007
* Absinthe arriveert op de plek des onheils. De kraai krast nog altijd zijn valse boodschap van chaotisch geluid. Voldaan kijkt Absinthe rond met ogen die gewend zijn aan het duister en een stel kunstmatige longen die heel wat kunnen verdragen. De kraai land en gaat op zijn schouder zitten, ook het beest is hier eerder geweest.

Dus dit is waar het allemaal gebeurde. Ik ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen.

Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? Je vangt meer vliegen met een hoop smeulende stront...? Het doet er ook maar weinig toe. Ik heb nog een appelte te schillen met de bewoner van dit bouwval en ik heb al precies een idee hoe ik dit aan ga pakken.

Ze weten absoluut niet wat er gaat gebeuren. Die PhalanX was in dat opzicht al dicht bij zijn doel geraakt. Je komt een heel eind met bedrog, door de dingen anders af te spiegelen dan dat ze werkelijk zijn heb je een voordeel over je tegenstander. Verwarring is een formidabel wapen.

Kom ik heb genoeg gezien, we gaan terug naar huis...

Let Absinthe have this world... this hell. Give him the moonkings and be done with it.
  maandag 10 december 2001 @ 14:50:40 #124
16475 Absinthe
M'Lord Absinthe the Prett
pi_2437818
* Absinthe , de kraai en de kist arriveren bij de ingang van de Tempel. Het is niet lang geleden dat Absinthe op deze plek op het geweldige idee kwam om Slough Feg, een figuur dat het doelwit is van zijn wraak en zijn haat, een cadeau te geven. Iets passends moest het zijn, iets koninklijks, iets groots en luguber als Slough Feg zelf.

In de kist kan Slough Feg een zetel verwachten, gemaakt met de hand. Dat Absinthe connecties had met de makers van dit lugubere meubelstuk heeft de levering bespoedigt, maar ook de prijs behoorljk verlaagd.

Let Absinthe have this world... this hell. Give him the moonkings and be done with it.
  woensdag 12 december 2001 @ 14:17:21 #125
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2463600
* Als de godin in het bos is aangekomen, zoekt ze een mooi plekje uit en bouwt daar een kampvuurtje. Gandalf is natuurlijk met haar meegekomen en hij zoekt een lekker plekje in de buurt van zijn godin, maar uit het zicht.
Zodra Equilan zich heeft geinstalleerd rommelt ze wat in haar rugtas en haalt een zakje kruiden tevoorschijn. Die strooit ze op het vuur, wat meteen begint te flikkeren en vlammen in de meest bizarre kleuren. Gekleurde rook stijgt op en lijkt zich een weg te zoeken door het bos, naar het dorp, over het gehele eiland. Equilan staat midden in de rook, haar armen geheven en met haar ogen dicht. Haar mentale tentakels laat ze uitgaan in een laatste oproep een hen die haar kunnen helpen. Natuurlijk Lord-Dreamer, Phoenixx en Atrimar, maar ze hoopt dat de boodschap ook ontvangen wordt door anderen die denken te kunnen helpen. Wie weet verschijnt Wilgje weer, en LWaS die aan het begin van dit avontuur met haar samenwerkte toen ze nog niet eens wisten waar het naartoe zou leidden. En Tamea, misschien Morpheus, Marlo die haar naar de ketel heeft geleidt, en alle anderen die op het eiland verblijven.

Na een tijdje, als het vuur weer normaal is geworden en de rook geen kleur meer heeft, gaat Equilan zitten.
De godin kan nu niets anders meer doen dan afwachten.. hetzij tot haar vrienden komen.. hetzij tot het Slough_Feg behaagt uit zijn schamele schuilplaats tevoorschijn te komen.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')