abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2407806
Hé die Kasper! Kom binnen man en doe niet zo aangebrand!
Kom op, ga zitten en neem een biertje!
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:16:02 #77
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2408185
Nou Simon ik weet het ook niet hoor, tis waarschijnlijk mijn rouge die je
zo in verwarring brengt Ohw doei Superbam, fijn weekend

Uhm, wat Odulla...is Kasper hier?? Ohw nee, gelukkig toch niet....pffff
Hebben jullie trouwens al gehoord dat Dr. Kasper verdacht word
van het vermoorden van een paar pinguins? Tis me toch wat hè

Faat zet bij Marlo nog een chocomel neer en ploft dan zelf ook in
een luie stoel....zo tijd om te relaxen....ohw nee, dat waren we
al aan het doen, maar nu dan graag zittende

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:22:06 #78
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2408265
* Simon kijkt Mevr. faat aan ..

Rouge .. ohhh hmm maar toch straal je warmte uit hoor ..
rouge of geen rouge je straalt ..

Miss Odulla mag ik nog een biertje ????

R.I.P
pi_2408280
Kasper wordt verdacht van het vermoorden van pinquins?
Jesses, hoe dat zo?

Zeg Faatje, zullen wij alvast een kamertje klaar gaan maken en op zoek gaan naar kleren voor de vreemdeling? Als hij wakker wordt (als hij tenminste een keer wakker wordt! ) zal hij het wel fijn vinden om een douche te nemen en schone kleren aan te trekken.

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_2408566
* Na een lange wandeling door het bos komt LD alvast aan in het vrijetijdscentrum. Hij gooit z'n rugzak en spullen in een hoek en kijkt eens rond.

Hallo allen .. zo een biertje zou er wel ingaan..
Ehh zijn hier ook douches ?????\

* Lord Dreamer kijkt om en ziet de rest ook binnenkomen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 7 december 2001 @ 16:53:22 #81
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408584
Hallo allemaal
Jeetje wat prachtig is het hier!! mn eerste keer hier!!

Zeg, zoals jullie zien... aha daar zijn de douches, jaja de hint is duidelijk!!

* Het gezelschap LD, Phoenixx, Atrimar, Gandalf en Equilan ziet er nogal vies uit en er wordt ze meteen de weg gewezen naar de plek waar ze zich een beetje kunnen fatsoeneren.

Elfensex is superspannend...
pi_2408616
Zo doe mij voor ik ga douchen eerst maar even een biertje want ik heb dorst. Jij ook wat Phoenixx? Kunnen we altijd daarna nog douchen.

*bloos*

Gescheiden uiteraard

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 7 december 2001 @ 17:01:44 #83
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2408672
Ownee hoor ik wil me eerst even opknappen, ik zie jullie dan straks wel weer!!

* Equilan loopt naar beneden naar de kleedkamers waar je je kunt omkleden om te gaan watersporten. Daar is ook een sauna en doucheruimtes. De godin kleedt zich uit en gaat onder een hete douche staan. Een hele tijd blijft ze zo staan, haar handen om haar buik, genietend van het hete water dat alle viezigheid van haar afspoelt. Na een tijdje pakt ze zeep en gaat ze zich grondig wassen. Na een peodelbeurt van zeker een half uur droogt ze zich eindelijk af, trekt haar kleding weer aan (die ze even buiten in de wind had gehangen om de meeste rooklucht eruit te krijgen) en gaat weer naar boven.
Ze ploft in een heerlijk luie stoel.

Zo, wie wil er wat drinken?? Voor mij een schotse malt en een portie oude kaas en bitterballen, en ik wil graag de kaart.

vrijdag 7 december 2001 @ 17:04:32 #84
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2408693
* Ja, voor mij ook graag een biertje..

Met een servetje dat ze van de bar pakt probeert Phoenixx de roet een beetje van haar gezicht te halen. Ze heeft niet door dat ze het er eigenlijk alleen maar erger mee maakt! Trouwens, nadat ze Atrimar's ogen had gezien heeft ze helemaal weinig door van wat er om haar heen gebeurt...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2408722
Atrimar proest een slok bier weer uit in zijn glas als hij de vegen op het gezichtje van Phoenixx ziet. Grinnekend knipoogt hij naar haar.

Probeer het straks onder de douche maar met wat zeep met wat zout (echt waar).

Atrimar vind het wel zonde dat Phoenixx mooie gewaad zo besmeurd is.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  vrijdag 7 december 2001 @ 17:19:58 #86
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2408861
Phoenixx voelt zich niet echt gemakkelijk met haar haveloze voorkomen. De grinnekende opmerkingen doen haar blozen. Snel drinkt ze haar biertje op, pakt snel een zoutvaatje van tafel en vertrekt naar de douche ruimtes.

Ze komt weer helemaal bij van het warme water. Hard boenend probeert ze de viezigheid van haar lijf te krijgen. Het was een vreemd advies, maar het zout blijkt te helpen.

Als ze schoon onder de douche vandaan komt ziet ze hoe erg haar kleding eraan toe is. Die kan ze nu echt niet meer aan. Bij de sauna's ziet ze badjassen hangen.

Gehuld in een schone badjas en met haar kleding opgefrommeld onder haar arm komt ze weer bij de anderen.

* Faat, Odulla - ik mag deze badjas toch wel even lenen? Morgen breng ik hem wel weer terug!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2408872
* Atrimar staart met open mond naar Phoenixx

Euhh Faat ik wist niet dat je zulke korte badjassen had hier zeg

* Atrimar drinkt zijn biertje op en gaat zich ook even opfrissen en douchen.

pi_2408912
* LD drinkt z'n biertje op en verdwijnt even in een heerlijke badkamer ..
Snel heeft hij de krant gejat van de tafel, en al genietend van een heet bad met verwikkend badzout leest hij de krant..

Ahh krantje biertje heerlijk relaxt zo....

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  vrijdag 7 december 2001 @ 17:36:07 #89
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2409031
* Heerlijk diep weggezakt in een grote stoel, de schotse malt binnen handbereik (een (1) glaasje maar, lekker van nippen, dat is alleen maar goed voor...), genietend van een hapje oude kaas en wat warme bitterballen.... Niet veel later is de godin in een diepe slaap verzonken. Gandalf ligt naast haar op de grond, zijn neus op zijn poten maar een oog half open... niets ontgaat zijn scherpe blik.
pi_2409094
aaaaah, zo hee dat is lekker wakker worden ik heb heerlijk geslapen ben helemaaluitgerust

hallo? wie zijn al die douchende mensenhier? zou ik misschien ook mogen douchen
ik ben al een weekje niet eronder geweest ben op de vlucht vanuit mijn eigen land en hier terecht gekomen

vrijdag 7 december 2001 @ 17:51:42 #91
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2409197
* Goeiedag, eh.. meneer!
Mijn naam is Phoenixx...
De douches zijn beneden.

Phoenixx zit lekker onderuitgezakt naast Equilan en kraust Gandalf een beetje achter zijn oren. Ze heeft geen idee of draken dat nou wel zo lekker vinden, maar ze wil toch op een of andere manier aan het dier laten blijken dat ze zijn aanwezigheid vanmiddag bijzonder op prijs heeft gesteld.

pi_2409322
* LD komt ook weer eens uit de badkamer .. ha heerlijk voelt het aan zo'n douche na een paar weken in het bos gezeten te hebben.

hee .. Ik ben Lord Dreamer aangenaam .. kasteel heer , Drakenheerser en Krijgsheer ..

Maar eerst een biertje

pi_2409346
aangenaam kennis met jullie temaken phoenix en lord ddreamer mijn naam is huub thornston III

ik moet zeggen dat de douce zeer plezierig was en hoopte nu eigenlijk iets als avondmaal te bestellen, kan ik jullie misschien ook iets anabiedne?

vrijdag 7 december 2001 @ 18:26:40 #94
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2409555
* Nee, dank je Huub. Heel vriendelijk aangeboden, maar ik ga naar huis toe.

Phoenixx staat op, trekt het badjasje recht. Ze pakt het hoopje kleding op wat naast haar op de grond lag en vertrekt.

* Prettige avond, Huub, Lord Dreamer... En Mylord, u weet mij te vinden als u mijn hulp nog eens nodig heeft!

vrijdag 7 december 2001 @ 19:15:53 #95
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2409921
* Simon heeft de hele groep binnen zien komen , en vraagt zich bij zichzelf af wat al die gewapende mensen wel niet gedaan hebben . hij besluit het maar zo te laten en pakt even een dweil en veegt de vloer..

Zo dat hoeft Miss Odulla of Mevr. Faat niet meer te doen

* Simon tapt dan een biertje en gaat er van genieten

R.I.P
pi_2410259
Ja dat weet ik zeker Phoenixx .. Op die berg , waar je na een bergtocht aankomt .. dat was een zware klim die ik moest maken, maar het was het wel waard.

Ik wens u een veilige thuiskomst ...

* Lord Dreamer gaat daarna nog een biertje drinken en vraagt aan Gandalf of hij aan Equilan kan doorgeven dat hij terug is naar z'n kasteel en op verder informatioe of opdrachten wacht.

* Dan gaat hij naar z'n kasteel terug

zaterdag 8 december 2001 @ 12:23:55 #97
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2415883
Goede middag iedereen!!!.

zo ik ga maar eens wat sportieve dingen doen........

* appelsientje trekt zijn sport kleren aan en gaat eens ff lekker zweten vandaag.....eerst een warm up 30 min hardlopen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_2416116
* rebel_girl en dagobert lopen binnen na een doldwaas avontuur in de ketel.
biertje dago? of heb je liever iets anders zo vroeg op de middag??
alerta, alerta, alerta antifascista
  zaterdag 8 december 2001 @ 12:51:42 #99
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2416124
Alsie wit is gaat het er altijd wel in Rebel

Lijkt me een goed plan dus

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zaterdag 8 december 2001 @ 12:54:57 #100
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_2416167
* rebel_girl tapt twee biertjes in en ploft neer op de bank.
nou dat was me het avontuur wel zeg! al die paarden en poorten enzo.
wat jij dago?
alerta, alerta, alerta antifascista
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')