Uhm, wat Odulla...is Kasper hier?? Ohw nee, gelukkig toch niet....pffff
Hebben jullie trouwens al gehoord dat Dr. Kasper verdacht word
van het vermoorden van een paar pinguins? Tis me toch wat hè
Faat zet bij Marlo nog een chocomel neer en ploft dan zelf ook in
een luie stoel....zo tijd om te relaxen....ohw nee, dat waren we
al aan het doen, maar nu dan graag zittende
Rouge .. ohhh hmm maar toch straal je warmte uit hoor ..
rouge of geen rouge je straalt ..
Miss Odulla mag ik nog een biertje ????
Zeg Faatje, zullen wij alvast een kamertje klaar gaan maken en op zoek gaan naar kleren voor de vreemdeling? Als hij wakker wordt (als hij tenminste een keer wakker wordt! ) zal hij het wel fijn vinden om een douche te nemen en schone kleren aan te trekken.
Hallo allen .. zo een biertje zou er wel ingaan..
Ehh zijn hier ook douches ?????\
* Lord Dreamer kijkt om en ziet de rest ook binnenkomen.
Zeg, zoals jullie zien... aha daar zijn de douches, jaja de hint is duidelijk!!
* Het gezelschap LD, Phoenixx, Atrimar, Gandalf en Equilan ziet er nogal vies uit en er wordt ze meteen de weg gewezen naar de plek waar ze zich een beetje kunnen fatsoeneren.
*bloos*
Gescheiden uiteraard
* Equilan loopt naar beneden naar de kleedkamers waar je je kunt omkleden om te gaan watersporten. Daar is ook een sauna en doucheruimtes. De godin kleedt zich uit en gaat onder een hete douche staan. Een hele tijd blijft ze zo staan, haar handen om haar buik, genietend van het hete water dat alle viezigheid van haar afspoelt. Na een tijdje pakt ze zeep en gaat ze zich grondig wassen. Na een peodelbeurt van zeker een half uur droogt ze zich eindelijk af, trekt haar kleding weer aan (die ze even buiten in de wind had gehangen om de meeste rooklucht eruit te krijgen) en gaat weer naar boven.
Ze ploft in een heerlijk luie stoel.
Zo, wie wil er wat drinken?? Voor mij een schotse malt en een portie oude kaas en bitterballen, en ik wil graag de kaart.
Met een servetje dat ze van de bar pakt probeert Phoenixx de roet een beetje van haar gezicht te halen. Ze heeft niet door dat ze het er eigenlijk alleen maar erger mee maakt! Trouwens, nadat ze Atrimar's ogen had gezien heeft ze helemaal weinig door van wat er om haar heen gebeurt...
Probeer het straks onder de douche maar met wat zeep met wat zout (echt waar).
Atrimar vind het wel zonde dat Phoenixx mooie gewaad zo besmeurd is.
Ze komt weer helemaal bij van het warme water. Hard boenend probeert ze de viezigheid van haar lijf te krijgen. Het was een vreemd advies, maar het zout blijkt te helpen.
Als ze schoon onder de douche vandaan komt ziet ze hoe erg haar kleding eraan toe is. Die kan ze nu echt niet meer aan. Bij de sauna's ziet ze badjassen hangen.
Gehuld in een schone badjas en met haar kleding opgefrommeld onder haar arm komt ze weer bij de anderen.
* Faat, Odulla - ik mag deze badjas toch wel even lenen? Morgen breng ik hem wel weer terug!
Euhh Faat ik wist niet dat je zulke korte badjassen had hier zeg
* Atrimar drinkt zijn biertje op en gaat zich ook even opfrissen en douchen.
Ahh krantje biertje heerlijk relaxt zo....
hallo? wie zijn al die douchende mensenhier? zou ik misschien ook mogen douchen
ik ben al een weekje niet eronder geweest ben op de vlucht vanuit mijn eigen land en hier terecht gekomen
Phoenixx zit lekker onderuitgezakt naast Equilan en kraust Gandalf een beetje achter zijn oren. Ze heeft geen idee of draken dat nou wel zo lekker vinden, maar ze wil toch op een of andere manier aan het dier laten blijken dat ze zijn aanwezigheid vanmiddag bijzonder op prijs heeft gesteld.
hee .. Ik ben Lord Dreamer aangenaam .. kasteel heer , Drakenheerser en Krijgsheer ..
Maar eerst een biertje
ik moet zeggen dat de douce zeer plezierig was en hoopte nu eigenlijk iets als avondmaal te bestellen, kan ik jullie misschien ook iets anabiedne?
Phoenixx staat op, trekt het badjasje recht. Ze pakt het hoopje kleding op wat naast haar op de grond lag en vertrekt.
* Prettige avond, Huub, Lord Dreamer... En Mylord, u weet mij te vinden als u mijn hulp nog eens nodig heeft!
Zo dat hoeft Miss Odulla of Mevr. Faat niet meer te doen
* Simon tapt dan een biertje en gaat er van genieten
Ik wens u een veilige thuiskomst ...
* Lord Dreamer gaat daarna nog een biertje drinken en vraagt aan Gandalf of hij aan Equilan kan doorgeven dat hij terug is naar z'n kasteel en op verder informatioe of opdrachten wacht.
* Dan gaat hij naar z'n kasteel terug
zo ik ga maar eens wat sportieve dingen doen........
* appelsientje trekt zijn sport kleren aan en gaat eens ff lekker zweten vandaag.....eerst een warm up 30 min hardlopen
Lijkt me een goed plan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |