abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2406129
Met een vijand als Equilan vrouwen als ongevaarlijk zien? Ik denk het niet phoenixx *glimlacht* Misschien moest ik het maar gewoon proberen

Dit gezegd hebbende staat Atrimar op en loopt naar de ingang van de grot. Daar aangekomen neemt hij zijn runezwaard in beide handen en steekt deze diep in de grond voor de grot. Meteen beginnen de runen op te lichten en een diep, laag gezoem weerklinkt in de omgeving.
Atrimar neemt zijn bijl van zijn riem en wacht af wat er gebeuren gaat.

Nivream Ba'alzamon! Careis antaran ye mujeran!

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:21:35 #77
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406204
* Equilan schiet in de lach en duwt snel haar gezicht in de rug van Gandalf. Wat gedempt geproest is te horen.

Verdorie Atrimar, we moeten wel een beetje stil zijn!!

* Gandalf kijkt Equilan aan en laat haar weten dat Lord_Dreamer pijlen heeft vervaardigd die brandend worden afgeschoten en dan een hele dikke smerige rook veroorzaken.

Dat lijkt me een uitstekend idee!! Ow wacht ik heb een nog beter idee!! Stel nou dat Slough_Feg inderdaad niet in de tempel zit. Ik wil voorkomen dat hij er weer naar toe terug kan keren. Laat mij die pijlen eens zien Lord_Dreamer??

* De godin pakt de pijlen aan van de drakenlord en bekijkt ze zorgvuldig. Ha je hebt as van Gandalf gebruikt ruik ik, perfect idee van je
* Ze pakt een zakje uit haar tas met wat kruiden, haalt er een klein handje uit en wrijft ze fijn in de palm van haar hand. Op elke pijl laat ze wat kruiden vallen.

Zo Nu zal de rook dagen blijven hangen, zich hechten aan de muren van de tempel zodat Slough_Feg zich daar voorlopig niet kan terugtrekken.
Atrimar, als jij nou samen met Gandalf naar die kant van de tempel gaat, dan blijven LD en Phoenixx hier...
Ik zal daar gaan staan met wat pijlen, dan kunnen we de tempel bestoken van drie kanten met brandende pijlen en dikke vette rook, goed plan??

Elfensex is superspannend...
pi_2406264
Ik vind het best, maar uit die grot komt geen reaktie

Atrimar kijkt een beetje verongelijkt naar Equilan.

mompelmompel mij een beetje uitlachen... vrouwen ...

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:27:10 #79
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406288
ahum, dat was eigenlijk een ractie op je voorstel... komt nu wat 'lullig' over maar is wel goed zo denk ik!!
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:32:00 #80
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2406357
* Ik heb er ook geen problemen mee... Maar - ik heb geen pijl en boog! Een beetje rook zal mij niet deren... zal ik niet binnen gaan kijken - zeker weten dat hij weg is??
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2406370
grinnik and moving on
pi_2406384
Phoenixx, kun je je vuurvorm niet aannemen? Anders kun je mijn boog wel lenen, ´t is wel een voetboog, dus erg groot, maar misschien kun je hem gebruiken

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 07-12-2001 13:34]

pi_2406387
* Lord Dreamer steekt een fakkel in de grond, steekt h'm aan en pakt z'n boog .. spant hem een paar keer.. en legt er en pijl op.

Zo dit is de ideale manier om een kruisvuur aan te leggen ..

Atrimar doe je wel voorzichtig .. Gandalf jij ook .. Goed oppassen.

* Lord Dreamer wacht dan totdat Atrimar en Gandalf de grot in gaan.

idd ben ik sterfelijk ;)hmm gelukkig is er de translocatie

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:39:30 #84
16475 Absinthe
M'Lord Absinthe the Prett
pi_2406448
* Een gitzwarte kraai daalt neer en zoekt een veilige schuilplaats, vanwaar het beest het kleine groepje avonturiers nauwlettend in de gaten kan houden met zijn kraalogen.
Let Absinthe have this world... this hell. Give him the moonkings and be done with it.
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:42:50 #85
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2406495
Phoenixx kijkt eens naar de voetboog van Atrimar. Een onhandig geval, maar ach - moet mee te werken zijn...

* Ja ik kan wel een vuurvogel zijn, maar lijkt me niet handig hier. Het bos is een beetje brandbaar, hè? En ook die voetboog kan ik dan niet meer gebruiken. Laten we die optie bewaren voor als het echt niet anders kan...

Ze pakt de voetboog aan en probeert dat ding een beetje onder controle te krijgen.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:53:25 #86
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406599
* Equilan neemt een paar pijlen van LD aan en loopt omzichtig met een wijde boog om de tempel heen. Aan de andere kant ziet ze Atrimar met Gandalf lopen. LD en Phoenixx wachten tot iedereen op zn plaats is.

De godin geeft een teken als ze haar plek bereikt heeft en wacht tot de anderen ook een teken geven. Dan zullen ze allemaal tegelijk de tempel gaan beschieten.

pi_2406658
Atrimar staat met Gandalf aan de andere kant en wacht gespannen af wat er gaat gebeuren. Zijn handen grijpen vaster om het heft van zijn zwaard.
Hij laat zich iets achter Gandalf zakken zodat hij niet voor de muil van de draak komt te staan
pi_2406704
* LD geeft Equilan een knikje dat hij klaar is en hij steekt een pijl aan.

Een grimmige vastberaden blik is af te lezen van z'n gezicht.

Een beeld van lang vervlogen tijden staat op z'n netvlies.. beelden van grote veldslagen waar vlagen van pijlen de zon verduisterden. rook pluimen de horizon onzichtmaar maakten. Tijden van weleer.. Dat alles ziet hij voor zich als hij de brandende pijl op de ingang van de grot richt

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:06:25 #89
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406734
* Ook Equilan pakt een pijl, knipt met haar vingers en heeft een prachtige oude handboog in haar handen. Ze legt de pijl erop en spant de boog. Ze mikt en slaakt een oeroude strijdkreet. Dit is het sein en allemaal laten ze hun pijlen los, pakken een nieuwe em schieten weer..

De tempel is al snel nauwelijsk meer te zien door de dikke vette zwarte rookwolken die eromheen walmen, naar binnen trekken.

pi_2406768
Vanuit de ingang van de tempel, komen dikke roetzwarte wolken tevoorschijn, maar het blijft stil.

Een diepe stilte vult de omgeving tot de tijd zelve verandert lijkt in een dikke brij, de spanning is nijpend.
kijk even!

TA! RA! NIS!
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:14:12 #91
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406819
* Equilan bereidt zich voor op een gevoel van stikken, pijn op de borst (vanwege de spreuk die Slough_feg over haar heeft uitgesproken) maar er gebeurt niets.
Na een tijdje zijn haar pijlen op en met een omtrekkende beweging loopt ze weer naar Lord_Dreamer en Phoenixx toe.

Hai Ging goed he?? Moet je die tempel kijken, daar verblijft niemand meer de komende tijd!!
Slough_Feg was er niet, dat is wel duidelijk Jammer, maar eigenlijk wel goed zo. Lopen we geen gevaar en we hebben toch ons doel bereikt. Ons eerste doel dan, want we zijn er nog lang niet.

vrijdag 7 december 2001 @ 14:18:43 #92
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2406853
Triomfantelijk komt Phoenixx overeind. Mooi - haar pijlen hebben doel geraakt en ze is niet eens in de knoop gekomen met dat boog-ding...

* Bravo jongens! Maar... hoe lang blijft deze rook hangen? Kan Slough_Feg hier nu weer terugkeren als de rook is verdwenen?

Phoenixx kijkt Equilan vragend aan...

[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 07-12-2001 14:19]

pi_2406860
Er gebeurt niets!

Atrimar laat verbaasd zijn zwaard zakken en kijkt zoeken rond terwijl hij de wolven probeert te horen.

Equilan?

vrijdag 7 december 2001 @ 14:22:16 #94
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2406881
De rook blijft zeker een week hangen en ik denk nog wel langer, dus voorlopig kan hij hier niet meer verblijven. En dat was precies wat ik wilde want hij kan deze tempel afsluiten op een manier dat ik mijn magie niet meer kan gebruiken.

De vraag is nu, waar is hij heen?? En wat is er nog in de tempel?? Phoenixx, jij bent een vuurwezen.. kan jij tegen rook?? Ik wilde Gandalf naar binnen sturen om te kijken wat er is achtergebleven in de tempel, maar misschien kan jij meegaan??

vrijdag 7 december 2001 @ 14:25:01 #95
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2406902
* Natuurlijk Equilan, ook in menselijke vorm heb ik niet echt frisse lucht nodig... Ik ga wel even kijken!

Phoenixx legt de voetboog voorzichtig weg en sluipt achter Gandalf aan de grot in.

vrijdag 7 december 2001 @ 14:39:20 #96
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2407033
* Gandalf loopt voorzichtig de tempel in, Phoenixx op zijn hielen. De gang is niet al te lang en dan komen ze bij de grote zaal. Het is alleen omdat Gandalf hier aleens geweest is dat hij dat weet, te zien is het namelijk absoluut niet.
Door de hele tempel lijkt de rook te hangen, vies en dik. Zelfs gandalf heeft af en toe moeite met ademhalen. Hij kijkt om naar Phoenixx, maar die lijkt er absoluut geen last van te hebben. Monter staat ze achter hem en probeert door de rook heen te kijken. Gelukkig is het vuur van de pijlen al gedooft, maar zo had LD ze ook geprepareert.
Gandalf zet een pasje opzij om de vrouw voor te laten. Zij is beter thuis hier dan hij in die rook.
pi_2407043
Atrimar voegt zich weer bij Equilan en LD, en wacht af tot de bevindingen van Phoenixx en Gandalf bekend worden. Afwezig ziet hij zijn boog op de grond liggen en mopperend pakt hij deze op en haalt de pees van de boog af.
pi_2407134
hmmm die tempel ziet er zeker slecht uit ..

Maar daarbinnen zit dus niets meer ? , wat doen we nu ?

* LD zet z'n boog tegen een boom en neemt een slok uit z'n veldfles en rust even uit. z'n arm warm van het spannen van de boog en het afschieten van de pijlen

vrijdag 7 december 2001 @ 14:52:26 #99
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2407153
Dat ging lekker he?? Het is een tijd geleden dat ik heb geschoten met pijl en boog, maar mijn boog was mij nog niet vergeten en de kunst van het schieten verleer je blijkbaar nooit.
* Het achtergrond gebabbel van de godin stoort de twee mannen niet, ze begrijpen wel dat Equilan een beetje zenuwachtig is. Phoenixx en Gandalf samen in de tempel, wie weet wat er gebeurt.. ze voelt het toch een beetje als haar verantwoording.
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:58:38 #100
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2407221
Gandalf stapt iets opzij, en Phoenixx begrijpt dat zij voor moet gaan. Hoe galant... of? Phoenixx kijkt naar de draak en ziet dat hij wat moeite heeft met ademen.

* Och, Gandalf, slaat die rook zelfs op jouw longen?

De draak antwoort niet, en dan bedenkt ze zich dat ze helemaal geen drakentaal kan verstaan. Zou hij haar wel kunnen begrijpen?

Voorzichtig loopt ze naar voren. De vette rook maakt dat ze nauwelijks kan zien waar ze loopt. Half struikelend verkent ze de ruimte waarin ze zich nu bevinden, telkens achter haar reikend zodat ze niet te ver bij de draak vandaan zal raken...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')