Dit gezegd hebbende staat Atrimar op en loopt naar de ingang van de grot. Daar aangekomen neemt hij zijn runezwaard in beide handen en steekt deze diep in de grond voor de grot. Meteen beginnen de runen op te lichten en een diep, laag gezoem weerklinkt in de omgeving.
Atrimar neemt zijn bijl van zijn riem en wacht af wat er gebeuren gaat.
Nivream Ba'alzamon! Careis antaran ye mujeran!
Verdorie Atrimar, we moeten wel een beetje stil zijn!!
* Gandalf kijkt Equilan aan en laat haar weten dat Lord_Dreamer pijlen heeft vervaardigd die brandend worden afgeschoten en dan een hele dikke smerige rook veroorzaken.
Dat lijkt me een uitstekend idee!! Ow wacht ik heb een nog beter idee!! Stel nou dat Slough_Feg inderdaad niet in de tempel zit. Ik wil voorkomen dat hij er weer naar toe terug kan keren. Laat mij die pijlen eens zien Lord_Dreamer??
* De godin pakt de pijlen aan van de drakenlord en bekijkt ze zorgvuldig. Ha je hebt as van Gandalf gebruikt ruik ik, perfect idee van je
* Ze pakt een zakje uit haar tas met wat kruiden, haalt er een klein handje uit en wrijft ze fijn in de palm van haar hand. Op elke pijl laat ze wat kruiden vallen.
Zo Nu zal de rook dagen blijven hangen, zich hechten aan de muren van de tempel zodat Slough_Feg zich daar voorlopig niet kan terugtrekken.
Atrimar, als jij nou samen met Gandalf naar die kant van de tempel gaat, dan blijven LD en Phoenixx hier...
Ik zal daar gaan staan met wat pijlen, dan kunnen we de tempel bestoken van drie kanten met brandende pijlen en dikke vette rook, goed plan??
Atrimar kijkt een beetje verongelijkt naar Equilan.
mompelmompel mij een beetje uitlachen... vrouwen ...
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 07-12-2001 13:34]
Zo dit is de ideale manier om een kruisvuur aan te leggen ..
Atrimar doe je wel voorzichtig .. Gandalf jij ook .. Goed oppassen.
* Lord Dreamer wacht dan totdat Atrimar en Gandalf de grot in gaan.
idd ben ik sterfelijk ;)hmm gelukkig is er de translocatie
* Ja ik kan wel een vuurvogel zijn, maar lijkt me niet handig hier. Het bos is een beetje brandbaar, hè? En ook die voetboog kan ik dan niet meer gebruiken. Laten we die optie bewaren voor als het echt niet anders kan...
Ze pakt de voetboog aan en probeert dat ding een beetje onder controle te krijgen.
De godin geeft een teken als ze haar plek bereikt heeft en wacht tot de anderen ook een teken geven. Dan zullen ze allemaal tegelijk de tempel gaan beschieten.
Een grimmige vastberaden blik is af te lezen van z'n gezicht.
Een beeld van lang vervlogen tijden staat op z'n netvlies.. beelden van grote veldslagen waar vlagen van pijlen de zon verduisterden. rook pluimen de horizon onzichtmaar maakten. Tijden van weleer.. Dat alles ziet hij voor zich als hij de brandende pijl op de ingang van de grot richt
De tempel is al snel nauwelijsk meer te zien door de dikke vette zwarte rookwolken die eromheen walmen, naar binnen trekken.
Een diepe stilte vult de omgeving tot de tijd zelve verandert lijkt in een dikke brij, de spanning is nijpend.
kijk even!
Hai Ging goed he?? Moet je die tempel kijken, daar verblijft niemand meer de komende tijd!!
Slough_Feg was er niet, dat is wel duidelijk Jammer, maar eigenlijk wel goed zo. Lopen we geen gevaar en we hebben toch ons doel bereikt. Ons eerste doel dan, want we zijn er nog lang niet.
* Bravo jongens! Maar... hoe lang blijft deze rook hangen? Kan Slough_Feg hier nu weer terugkeren als de rook is verdwenen?
Phoenixx kijkt Equilan vragend aan...
[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 07-12-2001 14:19]
Atrimar laat verbaasd zijn zwaard zakken en kijkt zoeken rond terwijl hij de wolven probeert te horen.
Equilan?
De vraag is nu, waar is hij heen?? En wat is er nog in de tempel?? Phoenixx, jij bent een vuurwezen.. kan jij tegen rook?? Ik wilde Gandalf naar binnen sturen om te kijken wat er is achtergebleven in de tempel, maar misschien kan jij meegaan??
Phoenixx legt de voetboog voorzichtig weg en sluipt achter Gandalf aan de grot in.
Maar daarbinnen zit dus niets meer ? , wat doen we nu ?
* LD zet z'n boog tegen een boom en neemt een slok uit z'n veldfles en rust even uit. z'n arm warm van het spannen van de boog en het afschieten van de pijlen
* Och, Gandalf, slaat die rook zelfs op jouw longen?
De draak antwoort niet, en dan bedenkt ze zich dat ze helemaal geen drakentaal kan verstaan. Zou hij haar wel kunnen begrijpen?
Voorzichtig loopt ze naar voren. De vette rook maakt dat ze nauwelijks kan zien waar ze loopt. Half struikelend verkent ze de ruimte waarin ze zich nu bevinden, telkens achter haar reikend zodat ze niet te ver bij de draak vandaan zal raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |