abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2142997
* Polaris en Thoramap komen aan bij het kasteel. Ze treffen een wonderlijke verwschijning. Cedrich danst vrolijk rond in de tuin van het kasteel.

* Het tweetal loopt er op af en stoort Cedrich in dat wat haast een vreugdedans lijkt.

Mijn beste Cedrich, wat maakt jou zo vrolijk vlak voor de verwachtte aanval? Hou je ons voor de gek of ben je gewoon een beetje maf?

Ik zal het jullie vertellen. Bindrin kwam net langs met goed nieuws. De termieten die zich gister aan het voorbereiden waren op een aanval, hebben zich terug getrokken in hun bunkers. Daar hoeven we eerst niet voor te vrezen. Daarom ben ik zo blij.

* Juist op dat moment komt Vaps aangelopen

Goedemiddag allen. Ik heb triest nieuws. De bewakers hebben toch een vijand aan zien komen. Daarom zou ik graag willen dat Thoramap en Cedrich, voor hun eigen veiligheid, mee naar binnen komen. Polaris kan zich denkik het best verscholen in de bosserijen opstellen. Het enige wat we kunnen doen is afwachten.

We kunnen Shadokin niet stop zetten!
pi_2146574
* Polaris zit de hele dag al in de bosjes en ziet op een gegeven moment een vreemd beest aan komen lopen.

Ze weet niet wat ze moet doen en omdat ze zo beradeloos is sluipt ze weg. Zolang er geen mier is die weet wat er moet gebeuren gaat ze niet zomaar iemand vermoorden die misschien wel een goodguy is. Ze kruipt weg en loopt naar het theehuis.
pi_2152115
* Polaris komt samen met 'Bindrin' aanlopen bij het kasteel en ziet dan een bij vliegen.

Hallo ik ben Bindrin! Ik heb de tweede spion van het mierenrijk.

* Polaris schrikt zich rot. Nog een Bindrin?

kijk die bedoelde ik, de stiekeme indringer.

* Polaris bedenkt zich geen moment en slaat de bij in één klap dood. Bindrin bedankt haar en vliegt weg. Dan voelt Polaris een ander mier bij haar rug omhoog kruipen. HEt is Phidantius.

Jij idioot! dat was de echte bindrin! Je lijtk wel niet goed snik!

Owjee , sorry. Ik dacht dat die andere de echte was.

Scheer je weg, we hoeven je niet meer!

* Polaris loopt met neergebogen hoofd terug naar het theehuis.

maandag 12 november 2001 @ 11:45:35 #29
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2158439
* Equilan en Gandalf komen het bos uitgewandeld. Ze zien er beiden nogal verfomfaaid uit. Equilan heeft wat takjes en blaadjes in heur haar, stille getuigen van het feit dat ze een aantal nachten in het bos heeft doorgebracht. De ketel waar ze naar op zoek was heeft ze nog niet kunnen vinden.
De godin heeft besloten dat ze nu eerst maar eens een goede maaltijd moet hebben en daarna een hete douche en dat ze dan wel weer verder gaat met het zoeken. Het grootste gedeelte van het bos hebben ze doorzocht en overal hebben ze wel wat van dat geheimzinnige paarse poeder achtergelaten.
Het tweetal zet koers naar het restaurant.
Elfensex is superspannend...
  maandag 12 november 2001 @ 17:37:52 #30
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2162289
* In het bos aangekomen stapt het tweetal flink door. Dit gedeelte van het bos heeft Equilan al grondig doorzocht.

Na een tijdje komen ze op het punt waar ze waren gebleven en de godin haalt weer wat geheimzinnige zakjes uit haar tas. Ze gaat verder op zoek naar de ketel.

pi_2164035
* Als Equilan enige tijd bezig is klimmen er twee mieren via haar rus naar haar schouder.

Goedemiddag mevrouw, ik ben Phidanthius en dit is mijn lijfwacht Vaps. Zou U ons kunnen helpen in de strijd tegen de aanval op ons mierenrijk?

[Dit bericht is gewijzigd door Phidanthius op 13-11-2001 14:25]

Evil Mier
pi_2168193
* Lord Dreamer wandelt rustig door het bos heen ... genietend van de herfstkleuren van het bos.

-Flashback-

Het bos , groot, uitgestrekt, donker en warm.. bomen zo groot dat ze tot in de hemel reikten, met een stamomvang van enkele mannenlengtes. sommige van deze bomen zijn al tienduizenden jaren oud, bomen met een ziel en een geschiedenis..

Het bos, goed om in te jagen, te ontdekken, de verborgen wezens goed en kwaad aardig. Een plaats waar elven zwerven, woudlopers dwalen en gnomen jagen.

-/Flashback-

* terugdenkend aan de oude bossen van z'n oude woonplaats loopt LD door het bos. z'n zwaard losjes aan z'n zij. vogeltjes fluiten hun herfstliederen, af en toe ziet hij een ree wegspringen, een vosje geniet van de zon.

dan komt hij op een openplek, omringt door oude eiken. met een stel zwerfkeien maakt hij een circelvormige buurplaats voor z'n kampvuur. dan gaat hij op een grote steen zitten bij het vuur en geniet van de rust.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 13 november 2001 @ 10:24:12 #33
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2168426
* Opeens hoort Equilan een stemmetje in haar oor klinken. Verbaasd kijkt ze om zich heen, ze heeft niemand aan horen komen!! Maar er is niemand te zien. Terwijl ze nog een keer om zich heen kijkt ziet ze plotseling vanuit haar ooghoek iets bewegen op haar schouder. De godin verdraait haar nek bijkans en ziet dan dat het twee mieren zijn. Ze houdt haar hand omhoog zodat ze over kunnen stappen en tilt haar hand dan op tot vlak bij haar ogen.

Zo, kunnen we elkaar tenminste aankijken als we praten
Je vraagt mij om te helpen?? Wie valt jullie mierenrijk dan aan??

pi_2170700
Het zijn de andere insecten. De kwaadgezinden. Een Unie van alle beesten die tegen ons zijn. Soms termieten, soms bijen, soms wespen, soms sprinkhanen. Laatst was er zelfs iemand die zich voordeed asl één van ons en zo onze spion liet vermoorden.

We hebben echt hulp nodig.

Evil Mier
  dinsdag 13 november 2001 @ 15:14:51 #35
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2171161
* Equilan zucht eens diep. Verdorie, het bos staat echt op zn kop, niets is meer zoals het geweest is en dat wat er is, het slechte, beinvloed alles...

Tja, eerlijk gezegd ka ik jullie nu niet helpen, ik ben bezig met andere, ook dringende zaken. Maar misschien... luister ik heb drie draken. Dit is Gandalf die je hier ziet. Hij ziet er nu vrij klein uit.. alhoewel voor jullie moet hij toch van flinke afmetingen zijn In ieder geval, hij kan een nog veel grotere en machtiger gedaante aannemen. Gandalf nu is mij aan het helpen, maar thuis heb ik er nog twee. Zal ik aan een van hen vragen om jullie bij te staan in deze insecten oorlog??

pi_2173316
dat zou geweldig zijn!

* Phidanthius springt een gat in de lucht en kan haast niet wachten totdat de plaag voorbij is.

Evil Mier
  woensdag 14 november 2001 @ 11:49:58 #37
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2179632
* Equilan draait zich om naar Gandalf, die knikt. Gandalf is al bezig Aurian te roepen.

Ah, mijn draak Aurian is onderweg hier naartoe, ze zal zo komen. Ze is uitermate sterk en slim, en zal zeker geen overhaaste acties ondernemen.

* Aurian cirkelt naar beneden en landt netjes voor de voeten van Equilan. Vragend kijkt ze haar aan.
Aurian Kijk, deze mieren hebben me net verteld dat hun kolonie aangevallen wordt. Het hele bos staat op zn kop
Ik zou graag willen dat jij de mieren bijstaat.
Phidantius zal je wijzen waar je moet zijn.

Phidantius, Aurian zal jullie helpen, ik moet helaas verder nu maar ik wens jullie veel succes. Mochten er problemen zijn, Aurian kan mij of de andere draken altijd bereiken

* Equilan houdt haar hand bij het hoofd van Aurian zodat Phidantius en Vaps over kunnen stappen. Phidantius wijst Aurian welke kant ze moet opgaan even later zijn ze verdwenen in het struikgewas.

Zo Gandalf, laten we verder gaan.

pi_2188850
* Lord Dreamer heeft goed uit kunnen rusten, en ruimt de vuurplaats weer op.. niets is zo belangrijk als je eigen rotzooi op ruimen en helemaal in de natuur. Hij pakt z'n zaken weer op en gaat verder op pad, dieper het bos is.

Hmm misschien is er wat in het oude gedeelte van het bos dat zorgt dat ik de laatste tijd van die vage dromen heb gehad.

* LD lijkt meer op een woudloper dan op een Lord in z'n outfit, maar dat is juist de bedoeling .. opgaan in de omgeving. geen rinkelende wapenuitrusting maar leer en stof .

Rustig loopt hij door het bos dieper het oude gedeelte in, af en toe hoort hij het gepiep van een prooidier en de triompfantelijke krijs van de jager. Hij denkt terug aan z'n tochten door de uitgebreide wouden van z'n rijk. al terugdenkend dwaalt hij verder het bos in. het bos is donkerder geworden, het licht door de bomen zorgt voor een schimmenspel. Het bos lijkt levend..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  vrijdag 16 november 2001 @ 10:08:34 #39
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2200617
Herne, ik kan niet verder want Danu heeft de ketel weggehaald en ik weet niet waar ik die kan vinden! help help!
pi_2231180
* Lord Dreamer dwaalt verder door het bos, en komt op een open plaats waar een ring van paddestoelen staat..

* Hij kijkt er naar maar besluit verder te trekken door het bos .. onder een grote hoge oude boom makt hij een klein kampement met een kampvuurtje en weet een paar konijnen te strikken die hij roostert boven het vuur.

Na de maaltijd geniet hij rustig van de omgeving.

woensdag 21 november 2001 @ 10:31:16 #41
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2250702
* Dagen lang heeft Equilan samen met Gandalf door het bos gezworven. Er is geen plekje waar ze niet zijn geweest. Overal heeft de godin wat van het poeder achter gelaten, wat ze bij zich had in leren zakjes. Elk hoopje poeder is door de wind verspreidt door het bos zodat er echt geen plekje is waar niet een beetje ligt.

De godin zit nu bij een kampvuurtje. Er staat een pannetje op het vuur waarin water aan de kook is gebracht zodat Equilan wat thee kon maken. Peinzend kijkt ze voor zich uit met een mok hete thee in haar handen. De hete thee helpt niets tegen de koude klomp die zo aanwezig is in haar buik.
Danu heeft ze niet gevonden, noch de ketel die de doorgang zou zijn. Opeens neemt ze een besluit. Danu kan wel zoveel willen, of juist niet natuurlijk, maar Equilan heeft de tijd niet om te wachten tot het de grillige Danu behaagd te verschijnen.
De godin ruimt haar kampementje op, trapt het vuur uit en graaft een kuiltje waar ze wat afval in gooit. Als ze klaar is kijkt ze om zich heen en roept dan Gandalf. Ze fluistert hem wat in het oor en kijkt hem afwachtend aan. Gandalf rimpelt zn neus en lijkt het niet helemaal eens te zijn met de godin. Equilan fluistert hem weer wat in het oor en dan loopt Gandalf weg, duidelijk met tegenzin. Aan de rand van de open plek blijft hij even staan en kijkt om. Equilan knikt en glimlacht naar hem en dan loopt de draak verder.

De godin doet haar rugzak om en gaat in kleermakerzit op de grond zitten. Ze spreidt haar armen en sluit haar ogen. Dan brengt ze haar handen langzaam samen boven haar hoofd. Equilan lijkt nu op te lichten, een subtiel lichtschijnsel vormt zich om haar heen. Haar lippen bewegen maar er is niet te horen wat ze zegt.
Ze brengt haar handen nu voor haar borst en opeens is het lichtschijnsel niet zo subtiel meer. Het begint te stralen en stralen tot het zo fel is dat je er niet meer rechtstreeks naar kan kijken.

Even later neemt het licht af, maar voor een toevallige toeschouwer is er niets meer te zien; de godin is weg...

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 21-11-2001 11:04]

woensdag 21 november 2001 @ 10:51:02 #42
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2250826
* Terwijl Gandalf door het bos loopt ziet hij even verderop opeens een kampvuurtje. Nieuwsgierig als hij is loopt hij richting het vuurtje, het laatste stukje zeer omzichtig afleggend. Op zijn buik schuift hij de laatste paar meters door de bosjes en kijkt wie daar zit.

Dat is die vent die ook met draken kan praten...

Gandalf schuifelt achteruit de bosjes uit, sluipt erom heen en komt dan duidelijk in het zicht naar het kampvuurtje lopen.
Lord_Dreamer staat op als hij de draak herkent en begroet de draak. Gandalf groet vriendelijk terug en begint dan te praten.

Lord_Dreamer, goed dat ik u tegenkom. Ik heb een opdracht van mijn meesteres...

Gandalf wacht heel even na deze zin voor hij verder gaat en bestudeerd goed de reactie van Lord_Dreamer. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Maar Lord_Dreamer glimlacht ter herkenning en Gandalf meent uit die glimlach te kunnen opmaken dat deze drakenheer zijn godin goed gezind is.

Misschien weet u al dat Herne_the_Hunter op een slinkse manier is verslagen door Slough_Feg. Mijn meesteres was daarbij en heeft het lichaam kunnen redden. Ze is nu op zoek naar 'de ketel van Danu'. Danu is de aardgodin en Herne's oorsprong. Door die ketel zou Herne weer terug kunnen komen in het land der levenden. Ik was het er niet mee eens dat ze alleen naar Danu ging, naar de Anderwereld, maar ik heb helaas weinig te zeggen.

Gandalf zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen. Hij vind het echt vervelend dat Equilan af en toe zo eigenwijs en eigengereid is. HIJ is er toch voor om haar te beschermen, waarom staat ze dat dan niet toe!!

Equilan heeft mij gevraagd om haar vrienden te gaan waarschuwen die iets kunnen betekenen in de strijd die zeker komen gaat. Ze heeft in het bos al een en ander voorbereid zodat het bos het strijdtoneel kan zijn zonder dat de rest van het eiland er door beinvloed wordt.
Mijn vraag is nu dus: Wilt u zich naast mijn godin scharen en haar helpen in de strijd tegen Slough_Feg?

pi_2273074
* LD kijkt Gandalf aan, en denkt na. Z'n dromen vaag.. hmmm voorbestemming of puur toeval. Hij heeft verder niets te doen en een kans op wat spanning kan hij eigenlijk niet aan zich voorbij laten gaan. Maar al helemaal niet als z'n buurvrouw, een godin notabene, het vraagt.

hmm Gandalf, ik zal mij naast haar scharen en haar helpen in de strijd. Maar m'n beste, vertel eens, wat is er gebeurt als zelfs een godin hulp nodig heeft ?

* Ondertussen is LD al druk bezig z'n kamp af te breken en denk snel na over wat Gandalf hem vertelde. hmm aardgodin, Herne ook een God, dood ?? .. hmm wat moet die Slough_Feg dan wel niet zijn, een opperwezen ?

Oke gandalf . Gaat maar voor en vertel maar eens wat de bedoeling allemaal is. Ik zwerf al een tijdje door het bos en heb weinig idee wat er dus allemaal gebeurt is.

zaterdag 24 november 2001 @ 15:01:49 #44
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2278209
* Marlo heeft het kasteel van Wilgje verlaten en loopt rond in het bos. Zodra hij bij de tempel komt komen alle herinnerigen weer boven. Hij beeft er van. Hij ziet dat het bos rondom de tempel er veel minder energierijk uit ziet dan de rest van het bos.

Het is wel duidelijk dat er hier iets ernstig mis is, zegt hij in zichzelf.

* Marlo loopt een rondje om de tempel, bestudeerd hem goed en gaat dan denken.

Welke malloot zet er nou een tempel middenin een bos en blijft vervolgens daar de rest van zijn leven binnen?

* Die gedachte houdt Marlo bezig.

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_2325396
* Gandalf zwijgt en geeft geen antwoord op de vragen..

Ld loopt dan verder het Bos in .. gedachten dwalen door z'n hoofd. Het bos lijkt snel te verouderen, het geluid van vreemde onbekende wezens is te horen. Het bos klnikt niet meer zoals een bos zou moeten klinken.

Gandalf leidt hem verder het bos in, en rustig volgt LD hem.

donderdag 29 november 2001 @ 10:57:39 #46
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2325415
* Gandalf begint te vertellen... over Slough_Feg's ongezonde obsessie voor Herne, over het gevecht en hoe Herne afgeleidt raakte door een ongelukkig gebeuren en dat Slough_Feg daar dankbaar misbruik van maakte door Herne in de rug aan te vallen.
Dat Equilan niets kon doen omdat de godin haar magie haalt uit de natuur om haar heen en dat Slough_Feg de tempel had afgesloten zodat er voor Equilan niets af te tappen viel. Over de magische wand die het monster had opgeworpen zodat Gandalf niet bij zijn meesteres kon komen toen zij werd...

De draak buigt zijn hoofd en kan er verder niet over spreken. Lord_Dreamer heeft een idee wat er zich in de tempel heeft afgespeeld en dat is voldoende.

Gandalf gaat verder en vertelt dat Equilan Herne zijn lichaam veilig heeft weggeborgen en nu op zoek is naar de ketel van Danu om Herne terug te halen. LD kijkt wat bevreemd en de draak legt uit dat het hier om de ketel der wedergeboorte gaat.

Slough_Feg heeft zich verschansd in de tempel in het bos en het zal moeilijk worden hem daaruit te verdrijven. Equilan kan het in ieder geval niet alleen en vooralsnog schijnt er niemand op haar magische roep om hulp gereageerd te hebben... Ze heeft het bos voorbereid op wat komen gaat, overal wat van haar magie achtergelaten.. nee ik kan niet vertellen wat precies.
We moeten ervoor zorgen dat Slough_Feg die tempel verlaat, dan is hij veel kwetsbaarder.

pi_2325609
* LD neemt de woorden in zich op en verwerkt ze, een frons trekt over z'n gezicht als hij z'n taak beseft. Dan een gemene grijns volgt .. hmm Lokaas..

Hmm de Levenbrengende Ketel van de Godin Danu hmm dat is nog al wat..

Het komt er dus op neer dat ik samen met jou die Zwarte BosGod uit z'n tempel moet lokken zodat hij zwakker is .. hmmm Had ik nu maar een paar gympen meegenomen.

* LD bedenkt wat hij tegen een God kan doen .. magie nee dat gaat niet werken , anders had Equilan of Herne zelf al lang gewonnen.. Dus maar de conventionele manier ..

Hij kijkt z'n pijlen koker na, en maakt een klein zakje aan enkele pijlen waar wat kruit in gaat, wat zwavelpoeder en nog wat maar dat moet van gandalf komen.

Eeh m'n beste gandalf kan je wat As opspugen, dus geen vuur maar een beetje as, dat heb ik nodig aangezien de beste methode om iemand uit een grot tekrijgen is om hem uit te roken

donderdag 29 november 2001 @ 11:44:04 #48
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2325933
* Gandalf trekt een zuur gezicht. Bah as
Hij rochelt een beetje, hoest wat.. en dan spuwt hij met een vies gezicht een hoopje as uit.

Is dit genoeg??
Ik ben je trouwens wat vergeten te vertellen. Er waren nog wat wezens in de grot. Ik heb LWaS gezien, maar het was LWaS niet. Toen Equilan eindelijk haar magie kon gebruiken, bleek het een wezen te zijn wat was opgebouwt uit mysterieuze glinsteringen. Aan zijn reactie op mijn meesteres te zien niet erg machtig, maar toch. In de grote zaal zat een deur met een gat erin, toen ik daar keek zat er een vosje.
Ik weet niet of het van belang is, maar dan weet je het in ieder geval.

Wat gaan we eigenlijk doen als we Slough_Feg hebben uitgerookt? Om te voorkomen dat hij de tempel weer kan betreden bedoel ik... is het niet beter die tempel maar helemaal in de fik te steken?

pi_2326090
* Slough Feg luistert geamuseerd mee met de twee, via magisch versterkt gehoor. Het idee om de tempel helemaal af te laten fikken is helemaal hilarisch, de tempel is immers opgetrokken uit steen, zand en beenderen.

Toch wordt het Slough best heet onder de voeten. Hij denkt aan een plan, als hij nou eens...Mmmm, ja..

Vanuit de ingang van de tempel weerklinkt een gierende lach...

Deze kloon misbruikt Equilan voor sex...
pi_2326188
* LD raapt de as op en stopt dat in de zakjes.. dan slijpt hij z'n zwaart en stopt het slijpsel ook in de zakjes.

Als deze pijlen ontploffen krijg je een lichtflits met een dikke zwarte irriterende rook.

Hmm Als we die tempel in de Fik steken dan is dat Vosje waar je het over had ook verloren en dat wil ik niet op m'n geweten hebben, al zou je een afweging moeten maken tussen een vosje of dat die Slough_Feg terug kan keren.

Maar toch heb ik liever dat dat vosje ongedeerd blijft en die nep LWaS gemaakt van glinsteringen zei je he .. hmm.. Zo te horen moeten we die wel aan kunnen of misschien kan jij hem wel versmelten met een vlammetje

Als dat vosje uit die tempel is dan kunnen we die tempel wel vernietigen al zou dat zonde zijn want een tempel blijft een heiligdom en kan omgevormt worden tot een tempel voor het goede.

* LD denkt er even over na.

Het enige is dus die Slough_Feg uit de tempel lokken en dan voorkomen dat hij er weer in kan .. Maar dat kan ons het leven kosten .. Of te wel we moeten volhouden dan tot er redding komt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')