Als je in een leeg Word-document MET HOOFDLETTERS de letters en getallen Q33 NY (Q33 staat voor het vluchtnummer van het vliegtuig die op het WTC-gebouw invloog en NY staat voor New York) intikt en dan later het Font verandert in Webdings krijg je 5 rare tekens achter elkaar, namelijk:
* een vliegtuig
* twee torens (WTC)
* een doodshoofdteken
* en een jodenster
Is dit toeval of speelt Microsoft onder één hoedje met Bin Laden of een andere terroristische groepering??
???????????
quote:Indeed
Op vrijdag 21 september 2001 18:04 schreef Modderman het volgende:
Toeval? Of is deze toevalligheid al 138 keer op fok! langsgekomen? [afbeelding]
quote:sorry hoor, maar ik constateer ook maar iets. Of is dat soms bij de wet verboden???
Op vrijdag 21 september 2001 18:04 schreef Modderman het volgende:
Toeval? Of is deze toevalligheid al 138 keer op fok! langsgekomen? Zeg jij het maar... [afbeelding]
quote:Davidster heet dat, Jodenster is door een stel Duitsers bedacht
Op vrijdag 21 september 2001 18:03 schreef Hemmond het volgende:* en een jodenster
quote:tuurlijk, Bill en Osama zijn niet voor niets zo rijk. Overigens lijkt het bij mij net alsof er twee blaadjes staan ipv twee torens. Wat me nog het meest verbaast is dat Bin Laden ineens joods is. Voorheen was ik overtuigd dat ie Islamitisch was.
Op vrijdag 21 september 2001 18:03 schreef Hemmond het volgende:
Is dit toeval of speelt Microsoft onder één hoedje met Bin Laden of een andere terroristische groepering?????????????
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 21-09-2001 18:07]
quote:Wel op oneven dagen waarbij de wet is uitgegaan van een begin van de week op woensdag. Vrijdag is dus de 3de dag van de week. Daarbij overtreed je ook nog eens artikel 12 van het weggeraakte wetboek.
Op vrijdag 21 september 2001 18:06 schreef Hemmond het volgende:[..]
sorry hoor, maar ik constateer ook maar iets. Of is dat soms bij de wet verboden???
Toeval of...??
quote:Nee joh, is al 138 keer geconstateerd
Op vrijdag 21 september 2001 18:07 schreef Uiruru het volgende:[..]
Wel op oneven dagen waarbij de wet is uitgegaan van een begin van de week op woensdag. Vrijdag is dus de 3de dag van de week. Daarbij overtreed je ook nog eens artikel 12 van het weggeraakte wetboek.
Toeval of...??
quote:Yeah, fight for your rights...... HUILIE!!! Speciaal voor jou, rappappappa: De ROZE OLIFANT
Op vrijdag 21 september 2001 18:06 schreef Hemmond het volgende:[..]
sorry hoor, maar ik constateer ook maar iets. Of is dat soms bij de wet verboden???
quote:idd waarom denk je dat niemand die foutmeldingen van Microsoft producten begrijpt. is puur Arabisch
Op vrijdag 21 september 2001 18:07 schreef popolon het volgende:
Is het toeval dat Bill Gates de vader van Bin Laden is, dat Microsoft programmeurs van de Taliban in dienst heeft en dat Windows zijn oorsprong vond in Afghanistan ?
quote:Wel effe tussen de regeltjes doorlezen hè. Hoor je dan wel weer
Op vrijdag 21 september 2001 18:07 schreef Uiruru het volgende:[..]
Wel op oneven dagen waarbij de wet is uitgegaan van een begin van de week op woensdag. Vrijdag is dus de 3de dag van de week. Daarbij overtreed je ook nog eens artikel 12 van het weggeraakte wetboek.
Toeval of...??
quote:Laat me niet lachen. JIJ hebt het niet ontdekt, je bent het gewoon tegengekomen op een of andere vage website
Op vrijdag 21 september 2001 18:03 schreef Hemmond het volgende:
Wat ik vandaag ontdekte...
quote:hehe die is ook goed
Op vrijdag 21 september 2001 18:09 schreef Imi het volgende:
Toevallig had Imi daar ooit zo'n mooi topic voor:Wow, dit is vaag!!! getal 11 !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |