Nu ik veel bezoek heb gebracht hier in de Coyote Ugly Bar, heb ik eigenlijk een soort beeld gecreëerd van hoe het er nou uit zou zien. Zelf heb ik de film nooit gezien maar toch... Alles wat zich daar 'afspeelt' prikkelt mijn fantasie en het is zelfs zo dat ik niet wil dat die sfeer daar verdwijnt m.a.w. dat ik het liefst wil dat iedereen ontopic blijft, zodat de virtuele gezelligheid behouden wordt. Dat is ook een van de redenen dat ik het spammers bijzonder kwalijk neem, niet dat ik daar heftig op ga reageren of zo, als ze het voor de mede-CUB'ers verzieken.
In ieder geval is dit gewoon het plekkie, waar ik en waarschijnlijk de anderen CUB'ers zich uit kunnen leven en toch niet alleen voelen. Daarom moet dit topic gewoon blijven bestaan en al het gespuis wat er niet mee eens is, moet er gewoon wegblijven...
Leve de Coyote Ugly Bar...
En mocht je soms denken dat ik nix beters te doen heb, dan heb je het lekker mis!
quote:trusten en
Op maandag 17 september 2001 00:13 schreef Kissinggirl het volgende:
nah nu dan wel
maareh gaat
*zwaaaait tot morgen*
quote:*terugzwaait*
nah nu dan wel
maareh gaat
*zwaaaait tot morgen*
quote:*juigt* trouwens
Op maandag 17 september 2001 00:11 schreef DemonRage het volgende:
Om dit nou in R&P te gaan posten lijkt me ook onzin. Velen zullen dan denken van whoaaaah waar heeft die gast het nou over. Dus doe ik dat lekker niet, maar gewoon in het topic zelfNu ik veel bezoek heb gebracht hier in de Coyote Ugly Bar, heb ik eigenlijk een soort beeld gecreëerd van hoe het er nou uit zou zien. Zelf heb ik de film nooit gezien maar toch... Alles wat zich daar 'afspeelt' prikkelt mijn fantasie en het is zelfs zo dat ik niet wil dat die sfeer daar verdwijnt m.a.w. dat ik het liefst wil dat iedereen ontopic blijft, zodat de virtuele gezelligheid behouden wordt. Dat is ook een van de redenen dat ik het spammers bijzonder kwalijk neem, niet dat ik daar heftig op ga reageren of zo, als ze het voor de mede-CUB'ers verzieken.
In ieder geval is dit gewoon het plekkie, waar ik en waarschijnlijk de anderen CUB'ers zich uit kunnen leven en toch niet alleen voelen. Daarom moet dit topic gewoon blijven bestaan en al het gespuis wat er niet mee eens is, moet er gewoon wegblijven...
Leve de Coyote Ugly Bar...
En mocht je soms denken dat ik nix beters te doen heb, dan heb je het lekker mis!
quote:doegieeeeeeeeeee
nah nu dan wel
maareh gaat
*zwaaaait tot morgen*
quote:
Op maandag 17 september 2001 00:13 schreef DemonRage het volgende:[..]
*terugzwaait*
quote:Thanx..
Op maandag 17 september 2001 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
* D* E * M * O * N * R * A * G * E *mooi gesproken
quote:Yep en hij gaat weer als een speer