quote:Tja.
NIJMEGEN - Twee lokalen van de islamitische basisschool Abibakr in Nijmegen zijn zondag uitgebrand. Drie andere lokalen liepen zware rook- en waterschade op.Een voorbijganger ontdekte de brand, die volgens de politie mogelijk aangestoken is. De brandweer was snel ter plaatse, maar kon niet meer voorkomen dat twee lokalen helemaal uitbrandden.
De politie houdt zondag een buurtonderzoek om op het spoor te komen van de mogelijk brandstichters. Ook volgt een technisch onderzoek in en rond de school.
Er zijn volgens een woordvoerster van de politie vooralsnog geen aanwijzingen dat de brand iets te maken heeft met de aanslagen in de Verenigde Staten en de reactie daarop van sommige allochtonen.
quote:Er zijn volgens een woordvoerster van de politie vooralsnog geen aanwijzingen dat de brand iets te maken heeft met de aanslagen in de Verenigde Staten en de reactie daarop van sommige allochtonen
Op zondag 16 september 2001 17:16 schreef links234 het volgende:
[..]Tja.
---
Ik zat al te wachten tot je dit hier zou posten
[Ik was toch nog 8 minuten eerder http://www.fokzine.net/news.fok?id=11141 ]
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 16-09-2001 17:21]
quote:Precies... IDIOOT.
Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef the-O het volgende:En maar oproepen tot een oorlog. Idioten.
Kap toch eens met het versprijden van haat!
quote:Nee he, dat is ook helemaal niet waarschijnlijk.
Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef R@b het volgende:[..]
Er zijn volgens een woordvoerster van de politie vooralsnog geen aanwijzingen dat de brand iets te maken heeft met de aanslagen in de Verenigde Staten en de reactie daarop van sommige allochtonen
Slaap lekker R@b.
quote:Er zijn nog geen bewijzen. Hoor ik mensen de hele tijd roepen. Zal in dit geval ook wel gelden.
Op zondag 16 september 2001 17:26 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Nee he, dat is ook helemaal niet waarschijnlijk.
Slaap lekker R@b.
quote:Done!
Op zondag 16 september 2001 17:17 schreef links234 het volgende:
lokale moet uiteraard LokaleN zijn.
quote:Ik denk ook niet dat het iets te maken heeft met solidariteit met moslims. Als iemand dit op zijn geweten heeft, is het uit haat. Dan maakt het niet uit of het om WTC gaat of niet, het maakt het zeker niet minder erg.
Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef R@b het volgende:[..]
Er zijn volgens een woordvoerster van de politie vooralsnog geen aanwijzingen dat de brand iets te maken heeft met de aanslagen in de Verenigde Staten en de reactie daarop van sommige allochtonen
---
Ik zat al te wachten tot je dit hier zou posten
[Ik was toch nog 8 minuten eerder
http://www.fokzine.net/news.fok?id=11141 ]
quote:Ik meen dat je zonder bewijzen niemand moet veroordelen. Heb ik wel eens horen zeggen hier op Fok!
Op zondag 16 september 2001 17:26 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Nee he, dat is ook helemaal niet waarschijnlijk.
Slaap lekker R@b.
Bovendien vliegen er wel vaker scholen in de fik.
Gisteren haalde zelfs een ingegooide ruit van een moskee het ANP nieuws. Schokkende gebeurtenis.
quote:Ik heb ook weleens een ruit ingegooid op het politiebureau,
Op zondag 16 september 2001 17:33 schreef R@b het volgende:[..]
Ik meen dat je zonder bewijzen niemand moet veroordelen. Heb ik wel eens horen zeggen hier op Fok!
Bovendien vliegen er wel vaker scholen in de fik.
Gisteren haalde zelfs een ingegooide ruit van een moskee het ANP nieuws. Schokkende gebeurtenis.
quote:Precies!!!
Op zondag 16 september 2001 17:24 schreef 6000068 het volgende:[..]
Precies... IDIOOT.
Kap toch eens met het versprijden van haat!
Vertel dat ook even aan de Nederlandse Moslim Omroep die het de normaalste zaak van de wereld vindt om onderstaand soort teksten op tv uit te zenden (alhoewel ze dit keer excuus aanboden voor het tijdstip)
Wil wel eens weten hoevaak een dergelijke tekst in de moskeeën wordt rondgegooid. En vrijwel alle moslims gaan naar de moskee.
Onze Heer, Gij zijt het, Die de mensen zal verzamelen op de Dag, waaraan geen twijfel is; voorzeker Allah breekt de belofte niet. Voorzeker zullen de bezittingen en kinderen der ongelovigen hun tegen Allah in het geheel niet baten: dezen zullen brandstof voor het Vuur zijn. Op de wijze van Pharao's volk en degenen, die vóór hen waren. Zij verloochenden Onze tekenen, dus straffe Allah hen voor hun zonden: Allah is streng in het straffen. Zeg tot de ongelovigen: Gij zult worden teneergeslagen en in de hel worden verzameld, dit is een kwade rustplaats.
quote:of niet R@b?
Pim Fortuyn: We moeten de koude oorlog aan de Islam verklaren
Volgens mij heb jij de daders financieel en moreel gesteund!!
quote:Nee jij wel??
Op zondag 16 september 2001 17:41 schreef Sniper het volgende:
OT
Heeft iemand vanmiddag de uitzending van NMO gezien?
/OT
quote:Een koude oorlog is geweldloos oetlul
Op zondag 16 september 2001 17:40 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
of niet R@b?
Volgens mij heb jij de daders financieel en moreel gesteund!!
![]()
quote:Men zou terugkomen op de gewraakte uitzending. Ben benieuwd wat ze te melden hadden.
Op zondag 16 september 2001 17:42 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Nee jij wel??
Wat heeft iedereen opeens een interesse in de islam.
Hoe zou dat toch komen??
quote:Wie begint er met vliegtuigen het pentagon injagen ?
Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef the-O het volgende:En maar oproepen tot een oorlog. Idioten.
quote:Weet jij dan de definitie van oorlog??
Op zondag 16 september 2001 17:42 schreef R@b het volgende:[..]
Een koude oorlog is geweldloos oetlul
quote:Nee, bijna 15 miljoen mensen hebben het programma niet gezien. Maar waarschijnlijk vinden ze het allemaal vreselijk dat dat zomaar kan op de Nederlandse tv.
Op zondag 16 september 2001 17:41 schreef Sniper het volgende:
OT
Heeft iemand vanmiddag de uitzending van NMO gezien?
/OT
quote:Die kinderen van die school?
Op zondag 16 september 2001 17:44 schreef Raaf het volgende:[..]
Wie begint er met vliegtuigen het pentagon injagen ?
quote:De mensen in het W.T.C ?
Op zondag 16 september 2001 17:46 schreef links234 het volgende:[..]
Die kinderen van die school?
quote:Ja, wie? Dat vraagt iedereen zich al vijf dagen af. Bedankt voor je bijdrage.
Op zondag 16 september 2001 17:44 schreef Raaf het volgende:
Wie begint er met vliegtuigen het pentagon injagen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |