abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1606104
Als mensen de hele dag op icq of msn of whatever als afwezig staan. Ik bedoel ga dan offline als je er niet bent en online als je zin hebt om te chatten.

Echt het gemak van kabel ofzo

errug irritant

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_1606126
ditto
pi_1606133
onzin
pi_1606160
dat is nog niet zo irritant.
ik ga niet elke keer icq opnieuw opstarten als ik even weg ben geweest (heb niet zo'n snelle pc)
Ik vind het wel irritant als mensen de hele dag op N/A of invisible staan terwijl ze wel beschikbaar zijn.
En idd als ze echt lang weggaan moet icq uit. Ik zit gewoon met een permanente lijst aan N/A'ers
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1606224
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:41 schreef ThijNtjE het volgende:
dat is nog niet zo irritant.
ik ga niet elke keer icq opnieuw opstarten als ik even weg ben geweest (heb niet zo'n snelle pc)
Ik vind het wel irritant als mensen de hele dag op N/A of invisible staan terwijl ze wel beschikbaar zijn.
En idd als ze echt lang weggaan moet icq uit. Ik zit gewoon met een permanente lijst aan N/A'ers
Duurt het bij een niet zo snelle pc een half uur ofzo?
pi_1606245
Ik vind invisible echt een lame optie.
pi_1606263
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:46 schreef Uiruru het volgende:
Ik vind invisible echt een lame optie.
*dat niet vind
  maandag 10 september 2001 @ 22:48:19 #8
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1606265
invisible roeleert, als je wel iemand zoekt maar niet al dat gezeur van andere personen aan je kop wil
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_1606311
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:48 schreef Dagobert het volgende:
invisible roeleert, als je wel iemand zoekt maar niet al dat gezeur van andere personen aan je kop wil
Ik snap dan echt niet wat je met al die mensen in je lijst moet die je vind zeuren. Ik bedoel je kiest toch je vrienden en daarvan vind je geen van alle irritant?

Of is het zo degene die mijn icq nummer ook maar wil krijgt em en wordt mijn "icq vriendje"? Lijkt me dan meer een kwestie van niet genoeg vrienden hebben.

sterkte.

pi_1606345
wtf is dit nou weer? Hardcore chatter of zo? Chatten een way of life?

chill man!

Ik sta ook bijna altijd op away. Dat houdt de smalltalk huppelkutjes weg. Kunnen ze iig niet zeggen van :

HEY JE ZEGT NIKS TEGEN ME MAAR JE BENT ER WEL!

Of zo. MSN PLUS vind ik dan ook een uitkomst, met een automessage. maar goed.

Ik chat over het algemeen als het noodzakelijk is. Dus ben niet zon bepper die alleen maaar over koetjes en kalfjes lult. Ik hou van discussies of ik ga mensen een beetje sarren (om het nog interessant te houden.)

Die functie is er niets voor niks. En trouwens, durf jij niks te zeggen tegen iemand als ie op busy staat? Is het een kleine moeite om te kijken of iemand misschien toch aanwezig is ? (Aaangezien het OH ZO belangrijk is dat je em spreekt)

sorry hoor dat ik wat bot overkom of zo maar ik baal zo van dit soort opmerkingen...

btw als ik in een chatbui ben dan praat ik wel met je. Ik bedoel dan neem IK wel contact met je op. Ik let ook nooit of iemand away staat of zo , want meestal staat er wel LEAVE A MESSAGE.

Sorry hoor maar beetje kinder8tig als je hier om gaat zeuren

dit is een artikel dat ik heb geschreven over zeikerds en zo, en de huppelkutjes waar ik het over had. Lang verhaal, was ook geschreven in een rotbui

verhaal

oud
pi_1606373
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:53 schreef Flaman_Creationz het volgende:
wtf is dit nou weer? Hardcore chatter of zo? Chatten een way of life?

chill man!

Ik sta ook bijna altijd op away. Dat houdt de smalltalk huppelkutjes weg. Kunnen ze iig niet zeggen van :

HEY JE ZEGT NIKS TEGEN ME MAAR JE BENT ER WEL!

Of zo. MSN PLUS vind ik dan ook een uitkomst, met een automessage. maar goed.

Ik chat over het algemeen als het noodzakelijk is. Dus ben niet zon bepper die alleen maaar over koetjes en kalfjes lult. Ik hou van discussies of ik ga mensen een beetje sarren (om het nog interessant te houden.)

Die functie is er niets voor niks. En trouwens, durf jij niks te zeggen tegen iemand als ie op busy staat? Is het een kleine moeite om te kijken of iemand misschien toch aanwezig is ? (Aaangezien het OH ZO belangrijk is dat je em spreekt)

sorry hoor dat ik wat bot overkom of zo maar ik baal zo van dit soort opmerkingen...

dit is een artikel dat ik heb geschreven over zeikerds en zo, en de huppelkutjes waar ik het over had. Lang verhaal, was ook geschreven in een rotbui

btw als ik in een chatbui ben dan praat ik wel met je. Ik bedoel dan neem IK wel contact met je op. Ik let ook nooit of iemand away staat of zo , want meestal staat er wel LEAVE A MESSAGE.

Sorry hoor maar beetje kinder8tig als je hier om gaat zeuren
http://www.justmy2cents.net/~wesley/flaman/editorials/wesonline.htm

Als je die "huppelkutjes" zo irritant vind, wtf doen ze dan in je lijst?
  maandag 10 september 2001 @ 22:59:07 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1606438
Precies, als ik wil ouwehoeren dan ga ik wel naar een irc-kanaal, daarom staat ICQ meestal op 'not available' of gewoon uit. Ik gebruik ICQ alleen voor 'snelle' berichtjes, niet voor oeverloos geleuter.

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-09-2001 22:59]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1606442
SOmmige van de huppelkutjes zijn klasgenoten, of kenissen die je niet zomaar dist.

Kom je ze tegen : hey man je bent nooit meer online wat is er aan de hand?

gisteren ook al ruzie met een meisje omdat ik wel online was bij een vriendin van haar maar niet bij haar eigen lijst.

Neh blokkeren doe ik bij de hevge gevallen. Trouwns ik hou wel van een beetje pesten

Maar de discussie gaat niet over het wel of niet hebben van huppelkutjes in je lijst.

ik sta gewoon op busy als ik niet voor crap lastig gevallen wil worden....

En zoals ik al zei, als je me echt zo nodig moet hebben PROBEER het dan. Of bel of zo :/
DOnt make such a fuzz of it

oud
pi_1606515
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:59 schreef Flaman_Creationz het volgende:
SOmmige van de huppelkutjes zijn klasgenoten, of kenissen die je niet zomaar dist.

Kom je ze tegen : hey man je bent nooit meer online wat is er aan de hand?

gisteren ook al ruzie met een meisje omdat ik wel online was bij een vriendin van haar maar niet bij haar eigen lijst.

Neh blokkeren doe ik bij de hevge gevallen. Trouwns ik hou wel van een beetje pesten

Maar de discussie gaat niet over het wel of niet hebben van huppelkutjes in je lijst.

ik sta gewoon op busy als ik niet voor crap lastig gevallen wil worden....

En zoals ik al zei, als je me echt zo nodig moet hebben PROBEER het dan. Of bel of zo :/
DOnt make such a fuzz of it

Ok, mag ik dan nu in je lijst

pi_1606521
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:59 schreef Flaman_Creationz het volgende:

Jij bent best wel stoer
bad to tha bone
pi_1606531
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:03 schreef craziest het volgende:

[..]

Jij bent best wel stoer

Wat is je probleem?

Is het nu ook al een schending van de mensenrechten om mensen een beetje te pesten?

Beetje pesten hmm......dat is wel serieusze shit jah

hap hap hap hap dance my little puppets dance (copyright kai)

edit: toch geen hap hap hap meer??

[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 10-09-2001 23:12]

oud
pi_1606668
Invisible vind ik dus echt een relaxte optie. En ik weet dat erg veel mensen die gebruiken. Alleen zou ik nog graag invisible als aparte optie willen. Dus dat je invisible EN away kunt instellen. Dit, omdat ik gewoon een aantal mensen altijd op m'n visiblelist heb staan, omdat die altijd tegen me aan mogen gaan lullen omdat ik altijd wel tijd heb voor die mensen. Maar als je invisible bent kun je niet aangeven dat je ff tussendoor away bent. Dus dan zou je away aan moeten zetten? Maar dan ziet iedereen je opeens online komen en word ik weer gebombadeerd door iedereen, waardoor je het juist drukker krijgt. En dat was dus precies niet de bedoeling.

Beetje offtopic, maar er zou ook nog een volume control in moeten. Wanneer ik ff lekker hard muziek luister, schrik ik me rot als ICQ er weer eens doorheen blaat.

pi_1606734
Geluiden van ICQ heb ik uit staan.

MSN heb ik geen last van met winamp aan

oud
pi_1606749
quote:
Invisible vind ik dus echt een relaxte optie. En ik weet dat erg veel mensen die gebruiken. Alleen zou ik nog graag invisible als aparte optie willen. Dus dat je invisible EN away kunt instellen. Dit, omdat ik gewoon een aantal mensen altijd op m'n visiblelist heb staan, omdat die altijd tegen me aan mogen gaan lullen omdat ik altijd wel tijd heb voor die mensen. Maar als je invisible bent kun je niet aangeven dat je ff tussendoor away bent. Dus dan zou je away aan moeten zetten? Maar dan ziet iedereen je opeens online komen en word ik weer gebombadeerd door iedereen, waardoor je het juist drukker krijgt. En dat was dus precies niet de bedoeling.
Ja, daar dacht ik laatst ook aan (kep echt tijd teveel). Dat moeten ze er maar eens inbouwen. Zo gebruik ik ICQ ook altijd.
... na vijf jaar
  maandag 10 september 2001 @ 23:23:52 #20
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1606809
heheh ..ik heb zelfs iedereen in de invisible box getrokken ..2 ofzo staan er maar in mijn visible lijst de rest moet niet spreken unless spoken to!! ..er moet trouwens ook een soort van invisible mode bestaan voor sms ..al dat gezeik altijd van je antwoordt nooit enzo ..aargh
t wordt tijd voor een reisje terug in de tijd ...rust ahhhhh
pi_1606857
Ik vind chatten via icq nou net WEL leuk maar niet veel mensen chatten met me ja ok een paar vrienden ja en af en toe een berichtje van iemand die ik van internet ken.

En ik vind het ook SUPERirritant als mensen op away staan terwijl ze het niet zijn. Dat ze dan helemaal van ICQ oprotten als ze niet willen chatten.. pfff daar erger ik me altijd aan

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  maandag 10 september 2001 @ 23:27:51 #22
3767 Herald
Come get some
pi_1606874
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:53 schreef Flaman_Creationz het volgende:

verhaal

maar toch wel een leuk verhaal hoor
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1607223
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:27 schreef Herald het volgende:

[..]

maar toch wel een leuk verhaal hoor

moet je wel met een korreltje zout nemen hoor
oud
pi_1607372
"Ik vind chatten via icq nou net WEL leuk maar niet veel mensen chatten met me ja ok een paar vrienden ja en af en toe een berichtje van iemand die ik van internet ken."

Chatten kan toch ook van jou kant komen? Begin zelf eens een gesprek

"En ik vind het ook SUPERirritant als mensen op away staan terwijl ze het niet zijn."

Want de nadelen zijn... (op de puntjes uw lijst met redenen en ergenissen waarom het OH ZO irritant is)

Dat ze dan helemaal van ICQ oprotten als ze niet willen chatten.. pfff daar erger ik me altijd aan

Klassiek voorbeeld van niet rekening houden met anderen.Mishcien snap ik nu waaorm niet zo veel mensen met jou chatten

oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')