Echt het gemak van kabel ofzo ![]()
errug irritant
quote:Duurt het bij een niet zo snelle pc een half uur ofzo?
Op maandag 10 september 2001 22:41 schreef ThijNtjE het volgende:
dat is nog niet zo irritant.
ik ga niet elke keer icq opnieuw opstarten als ik even weg ben geweest (heb niet zo'n snelle pc)
Ik vind het wel irritant als mensen de hele dag op N/A of invisible staan terwijl ze wel beschikbaar zijn.
En idd als ze echt lang weggaan moet icq uit. Ik zit gewoon met een permanente lijst aan N/A'ers
quote:*dat niet vind
Op maandag 10 september 2001 22:46 schreef Uiruru het volgende:
Ik vind invisible echt een lame optie.
quote:Ik snap dan echt niet wat je met al die mensen in je lijst moet die je vind zeuren. Ik bedoel je kiest toch je vrienden en daarvan vind je geen van alle irritant?
Op maandag 10 september 2001 22:48 schreef Dagobert het volgende:
invisible roeleert, als je wel iemand zoekt maar niet al dat gezeur van andere personen aan je kop wil
Of is het zo degene die mijn icq nummer ook maar wil krijgt em en wordt mijn "icq vriendje"? Lijkt me dan meer een kwestie van niet genoeg vrienden hebben. ![]()
sterkte.
chill man!
Ik sta ook bijna altijd op away. Dat houdt de smalltalk huppelkutjes weg. Kunnen ze iig niet zeggen van :
HEY JE ZEGT NIKS TEGEN ME MAAR JE BENT ER WEL!
Of zo. MSN PLUS vind ik dan ook een uitkomst, met een automessage. maar goed.
Ik chat over het algemeen als het noodzakelijk is. Dus ben niet zon bepper die alleen maaar over koetjes en kalfjes lult. Ik hou van discussies of ik ga mensen een beetje sarren (om het nog interessant te houden.)
Die functie is er niets voor niks. En trouwens, durf jij niks te zeggen tegen iemand als ie op busy staat? Is het een kleine moeite om te kijken of iemand misschien toch aanwezig is ? (Aaangezien het OH ZO belangrijk is dat je em spreekt)
sorry hoor dat ik wat bot overkom of zo maar ik baal zo van dit soort opmerkingen...
btw als ik in een chatbui ben dan praat ik wel met je. Ik bedoel dan neem IK wel contact met je op. Ik let ook nooit of iemand away staat of zo , want meestal staat er wel LEAVE A MESSAGE.
Sorry hoor maar beetje kinder8tig als je hier om gaat zeuren
dit is een artikel dat ik heb geschreven over zeikerds en zo, en de huppelkutjes waar ik het over had. Lang verhaal, was ook geschreven in een rotbui ![]()
quote:Als je die "huppelkutjes" zo irritant vind, wtf doen ze dan in je lijst?
Op maandag 10 september 2001 22:53 schreef Flaman_Creationz het volgende:
wtf is dit nou weer? Hardcore chatter of zo? Chatten een way of life?
chill man!Ik sta ook bijna altijd op away. Dat houdt de smalltalk huppelkutjes weg. Kunnen ze iig niet zeggen van :
HEY JE ZEGT NIKS TEGEN ME MAAR JE BENT ER WEL!
Of zo. MSN PLUS vind ik dan ook een uitkomst, met een automessage. maar goed.
Ik chat over het algemeen als het noodzakelijk is. Dus ben niet zon bepper die alleen maaar over koetjes en kalfjes lult. Ik hou van discussies of ik ga mensen een beetje sarren (om het nog interessant te houden.)
Die functie is er niets voor niks. En trouwens, durf jij niks te zeggen tegen iemand als ie op busy staat? Is het een kleine moeite om te kijken of iemand misschien toch aanwezig is ? (Aaangezien het OH ZO belangrijk is dat je em spreekt)
sorry hoor dat ik wat bot overkom of zo maar ik baal zo van dit soort opmerkingen...
dit is een artikel dat ik heb geschreven over zeikerds en zo, en de huppelkutjes waar ik het over had. Lang verhaal, was ook geschreven in een rotbuibtw als ik in een chatbui ben dan praat ik wel met je. Ik bedoel dan neem IK wel contact met je op. Ik let ook nooit of iemand away staat of zo , want meestal staat er wel LEAVE A MESSAGE.
Sorry hoor maar beetje kinder8tig als je hier om gaat zeuren
http://www.justmy2cents.net/~wesley/flaman/editorials/wesonline.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-09-2001 22:59]
Kom je ze tegen : hey man je bent nooit meer online wat is er aan de hand?
gisteren ook al ruzie met een meisje omdat ik wel online was bij een vriendin van haar maar niet bij haar eigen lijst.
Neh blokkeren doe ik bij de hevge gevallen. Trouwns ik hou wel van een beetje pesten ![]()
Maar de discussie gaat niet over het wel of niet hebben van huppelkutjes in je lijst.
ik sta gewoon op busy als ik niet voor crap lastig gevallen wil worden....
En zoals ik al zei, als je me echt zo nodig moet hebben PROBEER het dan. Of bel of zo :/
DOnt make such a fuzz of it
quote:Ok, mag ik dan nu in je lijst
Op maandag 10 september 2001 22:59 schreef Flaman_Creationz het volgende:
SOmmige van de huppelkutjes zijn klasgenoten, of kenissen die je niet zomaar dist.Kom je ze tegen : hey man je bent nooit meer online wat is er aan de hand?
gisteren ook al ruzie met een meisje omdat ik wel online was bij een vriendin van haar maar niet bij haar eigen lijst.
Neh blokkeren doe ik bij de hevge gevallen. Trouwns ik hou wel van een beetje pesten
Maar de discussie gaat niet over het wel of niet hebben van huppelkutjes in je lijst.
ik sta gewoon op busy als ik niet voor crap lastig gevallen wil worden....
En zoals ik al zei, als je me echt zo nodig moet hebben PROBEER het dan. Of bel of zo :/
DOnt make such a fuzz of it
quote:Jij bent best wel stoer
Op maandag 10 september 2001 22:59 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Neh blokkeren doe ik bij de hevge gevallen. Trouwns ik hou wel van een beetje pesten
quote:Wat is je probleem?
Op maandag 10 september 2001 23:03 schreef craziest het volgende:[..]
Jij bent best wel stoer
Is het nu ook al een schending van de mensenrechten om mensen een beetje te pesten?
Beetje pesten hmm......dat is wel serieusze shit jah
![]()
hap hap hap hap dance my little puppets dance (copyright kai)
edit: toch geen hap hap hap meer??
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 10-09-2001 23:12]
Beetje offtopic, maar er zou ook nog een volume control in moeten. Wanneer ik ff lekker hard muziek luister, schrik ik me rot als ICQ er weer eens doorheen blaat.
quote:Ja, daar dacht ik laatst ook aan (kep echt tijd teveel). Dat moeten ze er maar eens inbouwen. Zo gebruik ik ICQ ook altijd.
Invisible vind ik dus echt een relaxte optie. En ik weet dat erg veel mensen die gebruiken. Alleen zou ik nog graag invisible als aparte optie willen. Dus dat je invisible EN away kunt instellen. Dit, omdat ik gewoon een aantal mensen altijd op m'n visiblelist heb staan, omdat die altijd tegen me aan mogen gaan lullen omdat ik altijd wel tijd heb voor die mensen. Maar als je invisible bent kun je niet aangeven dat je ff tussendoor away bent. Dus dan zou je away aan moeten zetten? Maar dan ziet iedereen je opeens online komen en word ik weer gebombadeerd door iedereen, waardoor je het juist drukker krijgt. En dat was dus precies niet de bedoeling.
En ik vind het ook SUPERirritant als mensen op away staan terwijl ze het niet zijn. Dat ze dan helemaal van ICQ oprotten als ze niet willen chatten.. pfff daar erger ik me altijd aan
quote:maar toch wel een leuk verhaal hoor
Op maandag 10 september 2001 22:53 schreef Flaman_Creationz het volgende:
dit is een artikel dat ik heb geschreven over zeikerds en zo, en de huppelkutjes waar ik het over had. Lang verhaal, was ook geschreven in een rotbui
quote:moet je wel met een korreltje zout nemen hoor
Op maandag 10 september 2001 23:27 schreef Herald het volgende:[..]
maar toch wel een leuk verhaal hoor
Chatten kan toch ook van jou kant komen? Begin zelf eens een gesprek
"En ik vind het ook SUPERirritant als mensen op away staan terwijl ze het niet zijn."
Want de nadelen zijn... (op de puntjes uw lijst met redenen en ergenissen waarom het OH ZO irritant is)
Dat ze dan helemaal van ICQ oprotten als ze niet willen chatten.. pfff daar erger ik me altijd aan
Klassiek voorbeeld van niet rekening houden met anderen.Mishcien snap ik nu waaorm niet zo veel mensen met jou chatten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |