abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1581210
zijn er meer homoseksuelen op het forum die op zicht niet onaantrekkelijk zijn, en maar geen leuke partner kunnen vinden omdat ze niet van uitgaan houden en alle oppervlakkigheden die daar bij schijnen te horen zoals versier-codes, groepjes-gedrag en dansen op dommige muzak? serieuze reacties graag!
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:05:35 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1581242
Misschien dat je eens naar een Coc avondje moet gaan, of valt dat ook onder uitgaan?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:11:42 #3
14694 ernems_menneke
Eenzaamheid is ook niet alles
pi_1581273
een Coc avond kun je vergelijken met een avondje bingooen ;-)
is life worth living if you have to live it alone?
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:13:39 #4
14694 ernems_menneke
pi_1581288
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 21:54 schreef YRRAB het volgende:
zijn er meer homoseksuelen op het forum die op zicht niet onaantrekkelijk zijn, en maar geen leuke partner kunnen vinden omdat ze niet van uitgaan houden en alle oppervlakkigheden die daar bij schijnen te horen zoals versier-codes, groepjes-gedrag en dansen op dommige muzak? serieuze reacties graag!
Ik heb mijn vriend leren kennen via internet
Misschien eens handig om een cu2night http://www.cu2night.nl/ pagina te maken?

Leer je vanzelf wel mensen kennen die misschien wel interresant zijn

pi_1581399
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 22:11 schreef ernems_menneke het volgende:
een Coc avond kun je vergelijken met een avondje bingooen ;-)
zeg dat wel , het COC is een soort van kantklosclub voor "gezellige" tuttebol nichten, vaak zitten er alleen maar dikke ouwe mannen, potten en dansmiepjes die blijkbaar op zoek zijn naar een soort van surrogaat-familie!
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:29:49 #6
331 Merel
Be here now.
pi_1581410
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:35:38 #7
14694 ernems_menneke
pi_1581478
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 22:28 schreef YRRAB het volgende:

[..]

zeg dat wel , het COC is een soort van kantklosclub voor "gezellige" tuttebol nichten, vaak zitten er alleen maar dikke ouwe mannen, potten en dansmiepjes die blijkbaar op zoek zijn naar een soort van surrogaat-familie!

* ernems_menneke ligt dubbel van het lachen, denkend aan die ene keer dattie er zelf geweest is

Was wel lachen, allemaal relnichten in roze kleding die er gewoon niet uitzagen

pi_1581663
Ja, ik heb mijn huidige vriend ook via Internet leren kennen (was niet echt de bedoeling, maar van het een komt het ander). Ik woon ondertussen al een aantal maanden met hem samen en ben weer helemaal gelukkig.

Om alle homos op chatgroepen en andere ontmoetingsplaatsen over 1 kam te scheren is overigens wel behoorlijk typisch nichterig gedrag. Ik ga het liefst naar kraak-feesten, maar in de Reguliersdwars kun je me ook tegenkomen (sociale contacten enzo). Tuurlijk hangen die domme nichten me soms de keel uit, maar zo zijn ze echt niet allemaal. Oppervlakkig? Mja, veel nichten schijnen dat als een soort pré te zien ofzo - ze doen maar.

Iemand tegenkomen die echt bij je past gebeurt vanzelf. Daar moet je niet naar ZOEKEN. Wat je wel kan doen is de kans dat je zo iemand tegenkomt zo groot mogelijk maken en 'thuis achter de computer zitten' is niet de beste methode. Uitgaan en onder de mensen zijn is de enige oplossing. Mijn vriend had mazzel (vind ik). Hij zat altijd maar thuis achter zijn computer. Ik vond dat hij er een keertje uit moest en bood hem aan een keertje met mij mee te gaan om hem zo in contact te brengen met andere mensen en misschien een leuke jongen voor hem te zoeken. Mja...het bleek dus ontzettend goed te klikken tussen ONS - dat terwijl ik absoluut geen plannen had van tevoren.

Nee, echt niet. Gewoon puur mazzel.

Nothing beats that feeling of DISCOVERY!
pi_1581942
quote:
Topic: homoseksuele relatie, hoe kom je er aan ?
Ellende zou zijn..hoe kom je er weer vanaf
---
110% Hetero.
@®|_()
  zaterdag 8 september 2001 @ 00:21:11 #10
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1582241
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 23:36 schreef spooner2k het volgende:

[..]

Ellende zou zijn..hoe kom je er weer vanaf
---
110% Hetero.

En een nóg grotere ellende is: hoe komen we van mensen zoals JIJ af, met je ziekelijk heterosexuele manifestatiedrangetje (je lijkt wel bang.....stumpertje...maar ja wat wil je als je een ééncellige worm bent en je ook zonodig moet gedragen )
Ach, het kan nog veel erger
  zaterdag 8 september 2001 @ 00:29:11 #11
14694 ernems_menneke
pi_1582330
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:21 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

En een nóg grotere ellende is: hoe komen we van mensen zoals JIJ af, met je ziekelijk heterosexuele manifestatiedrangetje (je lijkt wel bang.....stumpertje...maar ja wat wil je als je een ééncellige worm bent en je ook zonodig moet gedragen )

Vriendje van steveNL
pi_1582366
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 21:54 schreef YRRAB het volgende:
Dat lijkt mij ook lastig, ik vraag me ook altijd af hoe homo's elkaar 'vinden'...Maar ja als je naar het Kralingse Bos gaat.
  zaterdag 8 september 2001 @ 00:34:08 #13
14694 ernems_menneke
pi_1582390
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:32 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook lastig, ik vraag me ook altijd af hoe homo's elkaar 'vinden'...Maar ja als je naar het Kralingse Bos gaat.

Nou, hier posten bijv.
er zijn nu al 3 mensen waarvan ik nu weet dat ze homo zijn, en eerder wist ik dat niet
pi_1582592
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:34 schreef ernems_menneke het volgende:

[..]

Nou, hier posten bijv.
er zijn nu al 3 mensen waarvan ik nu weet dat ze homo zijn, en eerder wist ik dat niet

en wat doe je met die wetenschap ?
dit is net zoiets als 800 homo's bij elkaar in een disco die elkaar staan aan te gapen, maar niet op elkaar af durven te stappen ( of veinzen dat ze helemáál geen interesse in elkaar hebben omdat ze elkaar niet aan durven te kijken) terwijl ze vrijwel zeker kunnen weten van elkaar wat hun geaardheid is .
  zaterdag 8 september 2001 @ 01:08:45 #15
14694 ernems_menneke
pi_1582733
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:53 schreef YRRAB het volgende:

[..]

en wat doe je met die wetenschap ?
dit is net zoiets als 800 homo's bij elkaar in een disco die elkaar staan aan te gapen, maar niet op elkaar af durven te stappen ( of veinzen dat ze helemáál geen interesse in elkaar hebben omdat ze elkaar niet aan durven te kijken) terwijl ze vrijwel zeker kunnen weten van elkaar wat hun geaardheid is .

Weddenschap
pi_1582814
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 01:08 schreef ernems_menneke het volgende:

[..]

Weddenschap

hoe bedoel je?
pi_1583095
Hmmm....

Ik weet niet welke wereld jij zit hoor Yrrab.. nmaar als ik in een discotheek sta met 800 nichten...

nouja whatever...

Komop mister.. chear up...
zoek een leuke hobbie dan heb je in elk geval iets te doen als je geen lover in de buurt hebt...

En anders.. COC Leiden (ik vrijwilliger) is best leuk
best een boel jonge gasten (tegenwoordig ook veel vrouwvolk ) maar ik vind het meestal erg leuk op zat.

P.S
Als jij coc avond potje bingo'en vind.. moet je misschien niet in 'Ons Dorp' gaan zitten...
en je wilde fantasie eens mee brengen...
in de randstad zijn er best leuke coc's met jonge jongens 0-)

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1583149
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:19 schreef Lopat het volgende:
Hmmm....

Ik weet niet welke wereld jij zit hoor Yrrab.. nmaar als ik in een discotheek sta met 800 nichten...

nouja whatever...

Komop mister.. chear up...
zoek een leuke hobbie dan heb je in elk geval iets te doen als je geen lover in de buurt hebt...

En anders.. COC Leiden (ik vrijwilliger) is best leuk
best een boel jonge gasten (tegenwoordig ook veel vrouwvolk ) maar ik vind het meestal erg leuk op zat.

P.S
Als jij coc avond potje bingo'en vind.. moet je misschien niet in 'Ons Dorp' gaan zitten...
en je wilde fantasie eens mee brengen...
in de randstad zijn er best leuke coc's met jonge jongens 0-)

kijk nu eens goed naar mijn foto! , hoe zou jij me benaderen als ik alleen sta , niet rook , niet bij de kudde-kliek hoor , niet dans op gladde, reactionaire, infantiele dansbliepjes en niet van smartlap zingende surrogaat nichtenmoedertjes hou en bovendien te "indringend" uit mijn ogen kijk?
ik draag geen oppervlakkig, geconditioneerd persona-masker als ik "uitga", dat schijnt een zware zonde te wezen in de homo-kuddeschapen scene!!!
pi_1583167
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:35 schreef YRRAB het volgende:

[..]

kijk nu eens goed naar mijn foto! , hoe zou jij me benaderen als ik alleen sta , niet rook , niet bij de kudde-kliek hoor , niet dans op gladde, reactionaire, infantiele dansbliepjes en niet van smartlap zingende surrogaat nichtenmoedertjes hou en bovendien te "indringend" uit mijn ogen kijk?
ik draag geen oppervlakkig, geconditioneerd persona-masker als ik "uitga", dat schijnt een zware zonde te wezen in de homo-kuddeschapen scene!!!

Hmmm. Hetro worden ??

Anyway een vriendje van mij heeft een paar jaar geleden een advertentie in de krant gezet en ze leven nu al enige jaren gelukkig samen.

pi_1583176
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:39 schreef Topic het volgende:

[..]

Hmmm. Hetro worden ??

Anyway een vriendje van mij heeft een paar jaar geleden een advertentie in de krant gezet en ze leven nu al enige jaren gelukkig samen.

vroeg ik jou iets ?
pi_1583204
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:42 schreef YRRAB het volgende:

[..]

vroeg ik jou iets ?

Geen wonder dat je geen partner kunt vinden.
pi_1583254
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:47 schreef Topic het volgende:

[..]

Geen wonder dat je geen partner kunt vinden.

jij hebt geeneens de guts om die kop van je op deze site te zetten!

"dan wordt je toch gewoon ff hetero "

verwacht je daar een serieuze reactie op ?

pi_1583267
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:58 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Mijn reactie was
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:39 schreef Topic het volgende:

[..]

Hmmm. Hetro worden ??

Ik gaf je een tip waar je mischien wat aan hebt en mischien ook wel helemaal niets .
En dat deed ik omdat ik een vriendelijk meelevend persoon ben en niet om een reactie van jou te krijgen.
Van jou problemen slaap ik namelijk geen nacht minder en ze
intereseren me ook niks.
Ik kwam het toevallig tegen en ik dacht mischien heb je er wat aan. En overigens werk eens aan je humor gevoel.
pi_1583462
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:58 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij heeft het nix te maken met je homo zijn en je zogenaamde apathie tegen het uitgaansvolk, maar volgens mij ben je gewoon een onaangename chagerijn. Kelere zeg....
  zaterdag 8 september 2001 @ 12:52:13 #25
14694 ernems_menneke
pi_1584535
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 02:35 schreef YRRAB het volgende:

[..]

kijk nu eens goed naar mijn foto! , hoe zou jij me benaderen als ik alleen sta...

Ik zou vragen of je nog vrijgezel bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')