abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2001 @ 16:15:25 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1571391
www.cnn.com
http://europe.cnn.com/2001/WORLD/europe/09/06/britain.joke/index.html
quote:
GLASGOW, Scotland -- A scientist has set himself the task of finding the world's funniest joke to see if universal humour exists, and whether it can further understanding of the brain.

The jokes, to be submitted in English to the Laughter Lab Web site, will help find whether humour varies for people of different age, sex and nationality.

A voting system will whittle down the entries to one winner, which will then be told to volunteers undergoing a brain scan to see how the brain reacts.

The result should help studies into brain damage and thought processes since understanding a joke requires a number of complex cognitive processes.

For example, people with damage to the frontal right hemispheres of their brains do not find jokes funny, and laugh at inappropriate times.

Submitted entries will be up against jokes generated by a computer
Dr. Richard Wiseman, a psychologist from the University of Hertfordshire near London, told a the British Association science festival in Glasgow that the project would last a year.

"It is an attempt to delve into the psychology of humour," he said. "A lot of cognitive input goes into understanding a joke and finding it funny. For that reason, psychologists have studied humour for a very long time.

"Are there certain types of jokes being submitted by a certain country and are there some which are found funny across the world -- a kind of universal joke?"

Wiseman is expecting 1,000 entries to flood in within the first 24 hours of the site, www.laughlab.co.uk, going up.

Smutty and offensive jokes will be weeded out, and people submitting jokes will also have to answer a few questions including responding to a 'laughometer' which will give their verdict on a sample of other jokes.

En moet ik hier nou ook een mening over hebben?

Vooruit: Ik denk niet dat SunChaser die grap zal insturen.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1571413
Moet meteen denken aan die "world´s deadliest joke" sketch van Monty Python
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1571416
doet me denken aan zo'n Monty Python sketch
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1571442
Moest idd ook meteen aan Monty Python denken
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1571466
En dat maakt 3 monty python fans... volgen er meer?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 6 september 2001 @ 16:21:50 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1571468
Ik dacht trouwens aan Monty Python toen ik dit las. Hadden andere mensen daar ook last van?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1571479
Ik ook meteen dacht ook meteen aan Monty Python.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_1571480
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:
En dat maakt 3 monty python fans... volgen er meer?
*meldt*

moest er ook gelijk aan denken.
O+. Ripley. O+.
  donderdag 6 september 2001 @ 16:23:22 #9
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_1571489
Ik moest denken aan www.slashdot.org maar ja, daar moesten ze denken aan Ponty Python

[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 06-09-2001 16:26]

ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_1571510
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
  donderdag 6 september 2001 @ 16:31:44 #11
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1571566
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:22 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik ook meteen dacht ook meteen aan Monty Python.
klopt.. die hadden er ook een sketch over...
the killing joke.. een grap die door het engelse leger werd ingezet (na in het duits te zijn vertaald, elke regel door een andere vertaler.. eentje zag er twee en lag direct een paar maanden in coma) om duitse soldaten te laten sterven van het lachen...

de duitsers probeerden het daarna ook met een grap die ze via een piratenzender in engeland uitzonden..

de mop is anoniem begraven na de oorlog en engeland heeft een verdrag gesloten zich nooit meer met joke warfare bezig te houden

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  Moderator donderdag 6 september 2001 @ 16:32:37 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1571573
Ik dacht meteen aan Monty Python...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 6 september 2001 @ 16:34:18 #13
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1571591
Nee da's gek zeg. Weet je waar IK anders aan moest denken?
Aan een sketch met Monthy Python. Had één van jullie dat heel misschien ook?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_1571595
Ik vind dit wel een grappige mop!
  donderdag 6 september 2001 @ 16:34:46 #15
13973 ranja
image means nothing
pi_1571596
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:31 schreef deGVR het volgende:

[..]

de mop is anoniem begraven na de oorlog en engeland heeft een verdrag gesloten zich nooit meer met joke warfare bezig te houden

En dat verdrag wordt nu dus geschonden?
  donderdag 6 september 2001 @ 16:45:23 #16
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1571682
Sketch

* meldt *

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_1571690
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:45 schreef IllOgical het volgende:
Sketch

* meldt *

wat ik dus ook al zei, een paar posts hierboven
pi_1571697
Goh, ik moest juist niet aan Monty Python denken. Ik kende die sketch helemaal niet. Hebben jullie dat nou ook?
pi_1571700
Lees ik dat stukje hierboven, weet je wat me als eerste binnenvalt?

Monty Python!

Ik maak die reportages uiteraard niet voor de emoties. Ik wil mensen helpen!
  donderdag 6 september 2001 @ 16:49:40 #20
374 beelzebub
master of disaster
pi_1571706
Ik moest meteen aan Monty Python denken toen ik 't las.
  donderdag 6 september 2001 @ 16:50:23 #21
14911 TC-2000
Geen plaatje, da's te eng
pi_1571710
*meldt ook ff*
is er misschien ergens een adresje waar ik die deadly joke sketch kan vinden/downloaden?
Huh?... uhhhh... could you like,... repeat the question or somethin'?
  donderdag 6 september 2001 @ 17:02:43 #22
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_1571805
Monty WIE?????
Drop you like an ill, bad habit
pi_1571807
  donderdag 6 september 2001 @ 17:03:43 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1571818
Toen ik dit stukje las moest ik meteen denken aan een paar Engelse komieken of zo van een heel aantal jaar geleden, weet alleen niet meer hoe ze heten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 6 september 2001 @ 17:04:53 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1571826
quote:
Op donderdag 06 september 2001 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toen ik dit stukje las moest ik meteen denken aan een paar Engelse komieken of zo van een heel aantal jaar geleden, weet alleen niet meer hoe ze heten.
Ja! Een van de achternamen was iets met Cheese of zo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 6 september 2001 @ 17:07:43 #26
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_1571848
Klinkt een beetje als een Monty Python sketch nietwaar?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  donderdag 6 september 2001 @ 17:18:31 #27
13973 ranja
image means nothing
pi_1571933
quote:
Op donderdag 06 september 2001 17:07 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Klinkt een beetje als een Monty Python sketch nietwaar?
Smiths - That joke isn't funny anymore

Ehm... verkeerde associatie spelletje?

pi_1572196
quote:
Smutty and offensive jokes will be weeded out
Hoe kan je dan bepalen wat de grappigste moppen zijn?

Er zijn mensen zat die dat juist de leukste moppen vinden. Anders was dat 'hufter-tv' niet zo populair (Mental Theo, Tatum&Jennifer of Jensen in de ochten op de radio)

Die sketch van Monty Python is trouwens geniaal

Ik geloof alleen in mezelf en vind mensen met quotes uit de koran in hun signature kansloos...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 18:02:34 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1572200
Ik weet niet of ik dit nu verplaatsen moet. Als iemand het nou over Monty Pyton zou hebben zou ik het naar TV of film kunnen verplaatsen, maar met het geplaatste eerste bericht blijft het toch een belangrijke actuele ontwikkeling...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1572247
of naar onzin aangezien het nogal een onzinnige zoektocht is..

of naar the truth is in here aangezien monty python jaren geleden deze zoektocht reeds persifleerde.. (eat your heart out nostradamus)

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1575713
en die gast die zo idle was..

maar ja , ik moest ook meteen aan die deadly joke sketch denken.
hoeveel zijn het nu al?

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  vrijdag 7 september 2001 @ 08:49:34 #32
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_1575726
Had Monty Python hier niet ooit eens een sketch over gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')