Dat zag je echt aan AL die gebruinde party-hoofden. Het schijnt dus echt een prul te zijn, maar geen BN'er die zich erover uit durft te laten. Op TV dan. Want eenmaal thuis zal Huub Stapel zich waarschijnlijk in zijn nog te graven graf hebben omgedraaid...
quote:Welke zender welk programma ???
Op woensdag 05 september 2001 23:40 schreef Nozzman het volgende:
Vandaag op TV beelden gezien van die gala party. Fantastisch om te zien hoe al die celebrities zich om het feit dat het een kutfilm is heenlullen. Lekker hypocriet allemaal. Vooral van Huub Stapel: "Ik had steeds het idee dat ikzelf om de hoek zou komen lopen." Zeg dan gewoon dat je de film gewoon kut vind.
Ik was zelf namelijk wel een gelukkige aanwezige bij de gala premiere en heb nogal wat BN' ers gezien, maar wil wel even zien of ik ook nog ergens op de achter grond sta bij Monique van de Ven Edwin de Vries, Hans Klok, Lois Lane (leuke dames overigens ), Joep Sertons, etc.
Vond de film overigens helemaal niet zo slecht zoals ie wordt afgeschilderd! Zat best de nodige humor en spanning in. Was geen overdreven goede film, maar slecht was ie zeker weten ook niet te noemen !
quote:Sbs 6 -- Hart van Nederland.
Op donderdag 06 september 2001 00:29 schreef VilleRoy het volgende:
Welke zender welk programma ???
Alleen is het wel even schrikken als je daar opeens Angela Schijf in de film ziet met een pruik
En de grappig bedoelde one-liners zijn nooit grappig. En de hoofdrolspelers zijn ook niks. Een 5 voor de moeite.
Ik wil m binnenkort gaan zien!
quote:<miere(n)neukmode>...Dan nog altijd de MillenNium building.</miere(n)neukmode>
Op maandag 17 september 2001 00:29 schreef SunChaser het volgende:
En het gebouw heette in de film de millenium building.
Kan een modje misschien de titel veranderen in: [Dick Maas] De Lift vs. Down
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |