quote:ik hoop dat je een geintje maakt
Op donderdag 30 augustus 2001 22:24 schreef Vision het volgende:
1x een hondje en een keer een paar vogels. Ben trouwens ook wel vaker over katten heen gereden (stuk of 10 keer) iedere keer hier in de buurt. Moeten ze die (!#%*(^ beesten maar niet los rond laten lopen. Het stikt hier van die KUT katten(nu niet meer btw)
quote:Mwah, d'r zijn wel meer van dat soort sicko's. Iemand die niet stopt voor een paar overstekende ganzen, dat soort ellende.
Op donderdag 30 augustus 2001 22:31 schreef jerney het volgende:
ik hoop dat je een geintje maakt![]()
quote:kotsmisselijk word ik daarvan
Op donderdag 30 augustus 2001 22:33 schreef Koekepan het volgende:[..]
Mwah, d'r zijn wel meer van dat soort sicko's. Iemand die niet stopt voor een paar overstekende ganzen, dat soort ellende.
.
quote:misselijk mannetje, die kutkatten waar jij het over hebt, zijn voor de eigenaar (verzorger) vaak zoiets als een kind, waar ze heel veel van houden, als jij het 10 keer voor elkaar krijgt, zul jij er ook wel lekker frisse rijstijl op na houden..........PISLUL!
1x een hondje en een keer een paar vogels. Ben trouwens ook wel vaker over katten heen gereden (stuk of 10 keer) iedere keer hier in de buurt. Moeten ze die (!#%*(^ beesten maar niet los rond laten lopen. Het stikt hier van die KUT katten(nu niet meer btw)
sorry hoor maar onnodig dierenleed......walgelijk!!!!!
quote:Wat is het verschil met iemand die een speklap op z'n bord heeft? Behalve dat die speklap hoogst waarschijnlijk een produkt is van de bio-industrie en dus in feite erger?
Op donderdag 30 augustus 2001 22:10 schreef Koekepan het volgende:[..]
Wat mij wel bruut lijkt is het eind van een dubbelloops in jouw aars te steken en na even roeren de trekker over te halen. Ieder z'n meug heh.
quote:Een kat is een huisdier, geen eetdier.
Op donderdag 30 augustus 2001 22:46 schreef fokje het volgende:[..]
Wat is het verschil met iemand die een speklap op z'n bord heeft? Behalve dat die speklap hoogst waarschijnlijk een produkt is van de bio-industrie en dus in feite erger?
quote:Ik wist niet dat je van katten ook speklappen van kon maken.
Op donderdag 30 augustus 2001 22:48 schreef Topic het volgende:[..]
Een kat is een huisdier, geen eetdier.
quote:Dieren doden voor de lol vind ik een beetje ziekjes. Of ik heb een voorheen onontdekte sadistische lust in mij verwaarloosd gelaten, in dat geval neem ik morgen volgaarne het jachtgeschut ter hand en knal ik een paar van onze gevederde vrienden naar de overzijde.
Op donderdag 30 augustus 2001 22:46 schreef fokje het volgende:
Wat is het verschil met iemand die een speklap op z'n bord heeft? Behalve dat die speklap hoogst waarschijnlijk een produkt is van de bio-industrie en dus in feite erger?
quote:Hij heeft hem toch opgegeten?
Op donderdag 30 augustus 2001 22:56 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dieren doden voor de lol vind ik een beetje ziekjes.
En ooit een keer een hamster van m'n broertje. Een heel zielige hamster, met een heel gezwel aan z'n kin. Nou stond er in de kamer van m'n broertje een vreemde stoel. Die stoel was eigenlijk een gespannen stuk stof waar je in kon zitten. Hij had een soort houten onderstel in de vorm van een vierkant waarmee hij op de grond stond.
Mijn broertje ging de kooi van die hamster schoonmaken en had z'n hamster daarom in die onderkant van die stoel gezet. Ik wist nergens iets van en kwam dus nietsvermoedend die kamer binnen. Ik ging wat op die stoel leunen, waardoor de voorkant de lucht in ging. Mijn broertje riep heel hard NEE, NEE, NEE, en ik begreep niet waarom hij dat deed. Omdat hij naar die stoel wees besloot ik hem maar weer neer te zetten... En toen zat die arme hamster er dus tussen. Wel op slag dood (hoop ik). Verder geen trauma aan overgehouden, broertje wel.
Voor de rest heb ik wel eens garnalen gekilled en talloze insecten.
Ook was ik een sadist met vergrootglazen. Jeweet wel, omstebeurt een pooste affikken bij een spinnetje.
Wat ben ik toch een klootzak.
quote:Als je over 10 katten heen gereden bent zul je wel een aso rijstijl hebben. Jammer dat er geen mensen in die buurt wonen die jou te grazen namen. (desnoods een paar keer je mooie auto in de fik 's nachts, dat raakt dat soort lieden vaak harder dan een paar klappen)
Ik had wel gedacht dat sportvissers zouden reageren. Of misschien een enkeling die wel eens gejaagd heeft.
Blijken we hier iemand te hebben die met plezier over katten heen raast. Bah.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 30-08-2001 23:42]
quote:Insekten, heel veel soorten vissen, duiven, eenden, meerkoet, cavia, konijn, schelpdieren, krabben, garnalen, zeeëgels, inktvissen, en één keer een katje helaas
Op donderdag 30 augustus 2001 21:32 schreef k_man het volgende:
Wat voor dieren heb jij gedood?
quote:Veel paling geslacht om te eten (roken). Ook andere vissen en zeedieren.
Zijn er Fokkers die bijv wel eens hun eigen eten gedood hebben?
quote:Jaag jij of zo? Eenden vind ik nou wel de liefste dieren die er zijn.
Op donderdag 30 augustus 2001 23:42 schreef R@b het volgende:
Insekten, heel veel soorten vissen, duiven, eenden, meerkoet, cavia, konijn, schelpdieren, krabben, garnalen, zeeëgels, inktvissen,
Ik heb 1 keer een kat en 1 keer een eend doodgereden met de auto, een jaar of 10 geleden beide. Die kat was volgens mij een zelfmoordpoging, sprong zo tussen m'n koplampen. Die eend was op hetzelfde stuk weg (een 80-weg met een paar boerderijen zo hier en daar) maar hoe dat ging weet ik niet meer. Ik weet nog wel dat ik me niet prettig voelde toen ik die klap van die kat hoorde... nare smaak in m'n mond.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 30-08-2001 23:46]
quote:Had ik wel verwacht.
Op donderdag 30 augustus 2001 23:40 schreef k_man het volgende:
Wel opmerkelijk hoe dit topic de zieke geest van sommige Fokkers naar boven weet te halen.Ik had wel gedacht dat sportvissers zouden reageren. Of misschien een enkeling die wel eens gejaagd heeft.
Blijken we hier iemand te hebben die met plezier over katten heen raast. Bah.
*Topic verder negeert*
Dan maar een struisvogel.
Wat insecten.
En een nest jonge katjes.
quote:Hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen?
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:33 schreef links234 het volgende:En een nest jonge katjes.
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:35 schreef jerney het volgende:
*hap*
quote:Hoest met de mot afgelopen??
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:27 schreef Xenia het volgende:
Twee muggen een paar jaar geleden.
Ik heb, behalve de gebruikelijke insecten, één keer een hamstertje van mijn zoontje uit zijn lijden moeten verlossen. Die was al erg oud en een beetje 'getikt' geworden zeg maar. Hij had zijn eigen achterpootje opgeknaagd.
Er kwam een forse onsteking bij en het beestje liep zowat leeg van de pus Dit gebeurde in een tijdsbestek van een paar uur, en het resultaat was dat ie 's-avonds totaal in shock was. Trillen, bibberen en shaken.. De dierenarts wilde niet dat ik nog naar de praktijk kwam om 23.30 uur om hem een spuitje te laten geven en vroeg of het tot de volgende ochtend kon wachten. Niet dus!!
Toen heb ik een grote emmer water gepakt en het beestje onder gehouden. Het was in vijf seconden gepiept, gelukkig.
Mijn, inmiddels overleden, buurman had een dusdanige hekel aan katten dat ie ze, als ze door zijn tuin liepen, oppakte bij de achterpoten en met een misselijke klap zo hard mogelijk met de kop tegen de muur sloeg. Onnodig te zeggen dat ik een schurfthekel aan mijn buurman had Ik heb mijn katten de eerste jaren, toen hij nog leefde ook niet buiten gelaten uit angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |