Vroeger downloade ik ook altijd alles maar tegenwoordig bewaar ik gewoon de links en weet ik alles te vinden, naja alles: okey best wreed veel..
Wie doet dat ook!?
De andere 30 GB is voor opdrachten en films..
en het erge is..... ik heb ruimte tekort!!!
Maar ik kwam er op een hele goedkope manier aan dus vandaar
quote:Wel eens gedacht aan RAID? Dat is de oplossing (4 schijven in RAID 0
Op donderdag 23 augustus 2001 11:47 schreef Joene het volgende:
ik heb 4 disken van alle 4 40gigabytes erin hangen!
en heb nog niet eens 1 disk van 40 vol!Maar ik kwam er op een hele goedkope manier aan dus vandaar
quote:ja als mn raidcontroller het nog zou doen
Op donderdag 23 augustus 2001 11:52 schreef universal-creations het volgende:[..]
Wel eens gedacht aan RAID? Dat is de oplossing (4 schijven in RAID 0
).
quote:Klopt hoe slomer je Internet Connectie hoe meer je op je harddisk hebt staan qua installaties software enzovoorts..
Op donderdag 23 augustus 2001 13:07 schreef keeper het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb zelf een 40 gig in de ene en een 20 gig in de andere computer zitten, maar vol krijg ik die toch nooit. Maar ja, je weet nooit wat er later eens voor spelletje uitkomt dat een hoop ruimte nodig heeft, en het is ook wel prettig om maar oneinding te kunnen blijven downen, zonder dat je ruimte eens op raakt (vooral lekker icm je ADSL).
Maar wat betreft programma's (winamp, wijlen napster, kazaa, en al die kleine dingetjes) is het veel relaxter om idd het gewoon telkens opnieuw te downen, want je hebt nog meteen de nieuwste versie ook.
Modem gebruikers hebben alleen meer baat aan een grote HD denk ik. Voor heen zijn die downloads namelijk veel kostbaarder.
* Chandler kijkt in de richting van Jefferson019
* bananiel.nl denkt ik wil een Raid controler...
denk dat mijn pinpas binnekort toch aan de 80 gig HD moet gaan geloven
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:47 schreef Joene het volgende:
ik heb 4 disken van alle 4 40gigabytes erin hangen!
en heb nog niet eens 1 disk van 40 vol!Maar ik kwam er op een hele goedkope manier aan dus vandaar
quote:wel eens van scsi gehoord?
Op donderdag 23 augustus 2001 18:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
heb je geen cdromspeler/brander dan?
quote:ja hoor
Op donderdag 23 augustus 2001 19:11 schreef Morphius het volgende:[..]
wel eens van scsi gehoord?
heb nog 9 gig over... maar ook niet altijd.. Vaak ben ik films aan het downloaden of Iso's en dan heb ik die ruimte gewoon nodig. en voordat ik alles weer op CD heb gezet ben ik meestal wel weer een week verder omdat ik er nooit zin in heb...
tevens download ik alles wat er te d/len valt, maar als het me niet bevalt is het er ook gelijk weer af. alle progs die op m'n hdd staan worden ook daadwerkelijk gebruikt.
het liefst zou ik er nog een pc bij hebben want m'n pIII 550 begint achter te lopen, en de afgelopen tijd zijn er zoveel coole dingen bijgekomen (betaalbaar RAID, Twinview, TV out, 5.1 geluidskaarten DDR ram etc etc etc..)
maarja... $$$ he....(toch vervelend zo'n vriendin die 10.000 km verderop woont... tickets zijn gewoon duur )
quote:damn 50 gig.. da's wel veel.. ik zit zo rond de 20 gig p maand... da's dus af en toe een filmpie
Op donderdag 23 augustus 2001 19:46 schreef G-spotter2001 het volgende:
ik download per maand 50 gig ongeveer.
overgrote deel brand ik op cd of gooi ik van m'n harddisk af.
m'n upload per maand is ook zo'n 5 tot 15 GB vaak...
en veel mp3.. en veel fok
quote:ja en m'n 20 gig harddisk is veeeeeeeeeeels te klein.
Op donderdag 23 augustus 2001 19:47 schreef megamuch het volgende:[..]
damn 50 gig.. da's wel veel.. ik zit zo rond de 20 gig p maand... da's dus af en toe een filmpie
![]()
en veel mp3..
en veel fok
quote:Dingen die regelmatig gebruikt worden staan op harde schijf, want je kan me niet vertellen dat internet sneller een programma opstart dan een hd en de rest die ik eens in zoveel tijd gebruik die staan lekker als link in een notepad
Op donderdag 23 augustus 2001 10:29 schreef Chandler het volgende:
Ik zie veel mensen echt dagelijks kilometers aan data downloaden en waarom?... om het op hun harddisk te hebben!? en als ze het snel nodig hebben zo kunnen vinden, maar daar hebben ze het internet toch voor uitgevonden!..Vroeger downloade ik ook altijd alles maar tegenwoordig bewaar ik gewoon de links en weet ik alles te vinden, naja alles: okey best wreed veel..
Wie doet dat ook!?
quote:ja lekker.. wil je ff een divx kijken moet je eerst 4 a 12 uur wachten zeker.. ik heb nu zo'n 12 gb aan mp3's en ik luister de meeste toch wel regelmatig.. zo niet wis ik ze
Op donderdag 23 augustus 2001 10:29 schreef Chandler het volgende:
Vroeger downloade ik ook altijd alles maar tegenwoordig bewaar ik gewoon de links en weet ik alles te vinden, naja alles: okey best wreed veel..Wie doet dat ook!?
maarja de meeste mensen gebruiken nog cd's of bandjes maar ik heb alle muziek in mp3 veel makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |