om een voorbeeld te geven, paar weekjes terug hebben we met z'n allen (5 man) OK Computer van Radiohead beluisterd, en de log hiervan is te vinden op dit adres: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/niekus/f-okcomputer_liveverslag.txt
Houd uw agenda's vast klaar voor volgende week want dan is de White Album aan de beurt! Dus ik zou zeggen, komt allen!
[Dit bericht is gewijzigd door Man_in_a_Shed op 23-07-2001 15:57]
quote:Oh my God... he said the m-word.. Anyway, komt wel goed. niemand ziet het als je cd niet wit is
Op maandag 23 juli 2001 16:03 schreef Vork het volgende:
en anders zijn er altijd nog de mp3's
quote:
Op maandag 23 juli 2001 16:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Oh my God... he said the m-word.. Anyway, komt wel goed. niemand ziet het als je cd niet wit is
Maar vanavond Tool, dus.
quote:In dat geval, zorg er wel voor dat tijdens de pauzes (en ja, die zijn er) je niet op de stopknop drukt, maar op pauze
Op maandag 23 juli 2001 16:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zag dat de complete witte dubbelaar zelfs in twee handige mp3's verkrijgbaar is op Audiogalaxy.. *kuch hoest*
- iets anders danicq downen
- zorgen dat icq dat andere geen ruzie maakt met de firewall
- crashcourse icq je weet wel volgen
- uitslapen (chatten gaat altijd véél te snel voor mijn vermoede brein)
- stapel 'standaardwerken' aanschaffen (wanneer doen 'we' Jonathan Richman and the Modern Lovers 88 bijvoorbeeld? )
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 23-07-2001 17:38]
ben helaas niet in het bezit van The white album en Tool...
maar wel een leuk idee trouwens ...zulke luister sessies...
quote:Dank je voor de niet-onbelangrijke aanvulling....
Op maandag 23 juli 2001 17:30 schreef menjo het volgende:
alleen gebruiken we geen icq
Mirc dan?
Of andere suggesties?
quote:Ik vind White Pony ook een goed idee... Maar Vork vindt de Deftones niet zo goed
Op maandag 23 juli 2001 17:35 schreef WasQ het volgende:
White album volgende week? White Pony? Deftones? Vet!!
Ik kan gvd vanavond niet. Baal ik enorm van!! Grrrr!!!!
quote:Nee Aenima it is..
Op maandag 23 juli 2001 17:42 schreef MuNKeY het volgende:
kheb Aenima (nog) niet , dus kunnen we et nie veranderen naar lateralus ?
quote:Nee, zal ik een raad-een-CD-die-Dino-wel-heeft-topic openen?
Op maandag 23 juli 2001 17:42 schreef SkyMaster het volgende:
Misschien kunnen we ook een keer Muse met Origin of Symmetry doen, alhoewel ik betwijfel of iedereen die al bezit.
Maar ik vind het ook wel leuk om het eens te proberen met een cd die ik nog nooit gehoord heb, al kan dat natuurlijk ook een aurale marteling van drie kwartier betekenen...
Oh ja, nog een suggestie, nav het recente Counting Crows topic.. misschien die ook? D'r lopen hier nogal wat 'liefhebbers' rond en is misschien iets toegankelijker . Oh ja.. En misschien Neil Young? Oh zoveel cd's.. heerlijk!
quote:Met Zanderrr's geheugen (of de search..) is niets mis
Op maandag 23 juli 2001 18:13 schreef Zanderrr het volgende:
Electric Ladyland dan?Maar ik vind het ook wel leuk om het eens te proberen met een cd die ik nog nooit gehoord heb, al kan dat natuurlijk ook een aurale marteling van drie kwartier betekenen...
Heb al even gekeken of Aenima in de plaatselijke bibliohteek voorhanden was. Nee dus.
Jullie moeten me maar helemaal lekker maken met uitnodigend commentaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |