Ik zal beginnen met "The Guyver"
Was ooit eens op TV en gebaseerd op een harde actiemangatekenfilm. De film is echter een Power Rangers achtig geheel en zeer slecht. Gemikt op kiddies van 5:(
RoboCop 3: IK had foto's gezien en dat zag er goed uit. Ik had deel 1 & 2 gezien die waren ook zeer amusant en hard. Deel 3 is ook gericht op kiddies en er komt in de hele film dan ook geen bloedspetter voor. Voorbeeldje: RoboCop verslaat gewapende criminelen door een kroonluchter neer te schieten. In deel 1 en 2 heeft hij nooit enkel probleem gehad om iemand een kogel door zijn/haar harses te jagen en nou schiet hij een kroonluchter neer? Damn!
Saving Private Ryan vond ik ook zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht, deed me hélemaal niets. Maar daar ben ik vast de enige in.
quote:Inderdaad...
Op vrijdag 20 juli 2001 13:15 schreef Zanderrr het volgende:
Maar daar ben ik vast de enige in.
The 6th sense. Begrijp me niet verkerd het is een goede film maar dit is wat mij overkwam.
Ik kreeg van iemand te horen dat hij wel de nieuwe Bruce Willis film voor mij had. Nou, zoals iedereen weet maakt Bruce Willis over het algemeen redelijk spetterende acteifilmpjes en de titel deed mij dan ook denken aan "Twelve monkies": en "The fifth element". Dus ik downloaden en ik heb die film aangezet zonder ook maar iets te weten van het plot. Ik heb 2 uur zitten wachten op stunts, spektakel, humor en actie. Nou eenieder die the sixth sense gezien heeft: geen wilde dingen te bekennen in die film. Wat was ik teleurgesteld. Alleen de laatste minuut waarin bleek dat Willis al die tijd dood was deed mijn teleurstelling een beetje te niet. Het is wel een goeie film, maar ik keek hem met verkeerde verwachtingen.
Nu kijk ik altijd eerst de trailers voordat ik iets bekijk!
Fout!! Slecht licht, slechte muziek, slecht geacteerd, en een flinterdun (wel spannend) verhaaltje... Voor het camerawerk viel wel wat te zeggen, maar daar hield het dan ook op....
De eerste Hackers was best humor. Angelina Jolie speelde leuk als Computernerd en ook de andere gasten deden het goed. Het verhaal was niet echt boeiend. Maar dat maakte niet uit voor deze film.
Dan het 2e deel. Deze film is best goed. Alleen de scenes en het verhaal had wat beter uitgewerkt gemoeten. het gaat over Kevin Mitnick 's werelds beste hacker. Al met al een goede film. maar in vergelijking met het eerste deel is het niets
Tot dusver geen teleurstellingen
Ben wel naar films als The Mummy geweest maar als je er van te voren niets van verwacht dan zijn die films best tof om te zien
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 20-07-2001 14:16]
quote:Ik vond Blood Simple wel leuk...
Op vrijdag 20 juli 2001 13:21 schreef X4x4 het volgende:
In de videotheek kwam ik 'Blood Simple' tegen een film van de broertjes Coen uit 1984 die ik nog nooit gezien had. Aangezien ik de Coen brothers hoog heb zitten, verwachtte ik veel van de film...Fout!! Slecht licht, slechte muziek, slecht geacteerd, en een flinterdun (wel spannend) verhaaltje... Voor het camerawerk viel wel wat te zeggen, maar daar hield het dan ook op....
en vast nog vele anderen
Mijn god, wat een afgrijselijk dikke strontfilm, zeg....
Ach, Critters zijn nooit echte pretentieuze films geweest. Je krijgt wat je verwacht. Beestjes die mensenvlees lusten en een eigen taaltje hebben. Dit alles gaat vergezeld van de nodige humor. Ik ben wel benieuwd naar wat je teleurstellend vond aan 3 & 4. Je gaat me toch niet vertellen dat je zat te wachten op uitgediepte karakters, plotwendingen etc.?
quote:nee, iets meer gore en lijken had ik verwacht. Een beetje erothriller op sbs6 heeft gemiddeld 3 doden. Als een Crittersfilm je dan probeert te bevredigen met maar 2 opgevreten personen ben ik al gauw teleurgesteld.
Op vrijdag 20 juli 2001 14:29 schreef Da_Mike het volgende:
In Critters 3 speelde Leonardo DiCaprio als een jong knulletje:)Ach, Critters zijn nooit echte pretentieuze films geweest. Je krijgt wat je verwacht. Beestjes die mensenvlees lusten en een eigen taaltje hebben. Dit alles gaat vergezeld van de nodige humor. Ik ben wel benieuwd naar wat je teleurstellend vond aan 3 & 4. Je gaat me toch niet vertellen dat je zat te wachten op uitgediepte karakters, plotwendingen etc.?
Niet zo zeer meer verwacht dat het iets zou worden na alle afbraak kritieken maar ik hoopte zoooooo dat het mijn hobby goed zou promoten, maar helaas.
Ik ga me gewoon weer in mijn hoekje zitten schamen totdat LOTR uit is.....
quote:Vond hem juist veel beter dan deel 1, tenminste nog een beetje realistisch in plaats van die geanimeerde virusaanvallen en dergelijke
Op vrijdag 20 juli 2001 13:40 schreef SiLENT.ONE het volgende:
De film: Hackers 2-takedownDe eerste Hackers was best humor. Angelina Jolie speelde leuk als Computernerd en ook de andere gasten deden het goed. Het verhaal was niet echt boeiend. Maar dat maakte niet uit voor deze film.
Dan het 2e deel. Deze film is best goed. Alleen de scenes en het verhaal had wat beter uitgewerkt gemoeten. het gaat over Kevin Mitnick 's werelds beste hacker. Al met al een goede film. maar in vergelijking met het eerste deel is het niets
1. Blair Witch Project: had overal verhalen gelezen dat dit de engste film aller tijden zou zijn. Nou, in de verste verte niet! 'k Vond het zelfs saai...
2. Independence Day: Had hier torenhoge verwachtingen van na de geweldige trailer. Script bleek erg slecht en alle special effects zaten al in de voorstukjes.
quote:Tip van de week:
Op vrijdag 20 juli 2001 14:41 schreef Mike het volgende:
Twee grote teleurstellingen:1. Blair Witch Project: had overal verhalen gelezen dat dit de engste film aller tijden zou zijn. Nou, in de verste verte niet! 'k Vond het zelfs saai...
2. Independence Day: Had hier torenhoge verwachtingen van na de geweldige trailer. Script bleek erg slecht en alle special effects zaten al in de voorstukjes.
1 Kijk films zonder er iets vanaf te weten, dan heb je een veel nuchterdere mening, die niet beïnvloed is.
Als je vantevoren denkt dat een film de engste ooit zal zijn, dan stel je jezelf daarop in en dan valt ie bijna altijd tegen
2 kijk geen trailers (ja is dat simpel of niet)
quote:The Guyver: Deze was inderdaad erg slecht. Helemaal omdat hij altijd Guyver fluisterde in plaats van het GGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar ik eigenlijk op hoopte.
Op vrijdag 20 juli 2001 13:13 schreef Da_Mike het volgende:
Soms heb je wel eens dat je naar een film kijkt waarvanm je van te voren je grote verwachtingen had maar het achteraf een enorme k*tfilm vindt. Plaats hier maar die ervaringen.Ik zal beginnen met "The Guyver"
Was ooit eens op TV en gebaseerd op een harde actiemangatekenfilm. De film is echter een Power Rangers achtig geheel en zeer slecht. Gemikt op kiddies van 5:(RoboCop 3: IK had foto's gezien en dat zag er goed uit. Ik had deel 1 & 2 gezien die waren ook zeer amusant en hard. Deel 3 is ook gericht op kiddies en er komt in de hele film dan ook geen bloedspetter voor. Voorbeeldje: RoboCop verslaat gewapende criminelen door een kroonluchter neer te schieten. In deel 1 en 2 heeft hij nooit enkel probleem gehad om iemand een kogel door zijn/haar harses te jagen en nou schiet hij een kroonluchter neer? Damn!
Wat Robocop 3 betreft. Volgens mij heb je de verkeerde Robocop in je hoofd en heb je de Pilot van de Serie gezien. Er is ook een andere Robocop 3, waarin echt wel bloed vloeit. Daar krijgt hij ook een Jetpack. Die was ook erg slecht hoor, daar niet van, maar hij was wel hard.
quote:Da's toch echt dezelfde die ik bedoel. Misschien is er ook een ongecensureerde niet-kiddie versie? De Robocop-serie, daar begin ik maar niet eens over...
Op vrijdag 20 juli 2001 14:56 schreef Blindfold het volgende:
Wat Robocop 3 betreft. Volgens mij heb je de verkeerde Robocop in je hoofd en heb je de Pilot van de Serie gezien. Er is ook een andere Robocop 3, waarin echt wel bloed vloeit. Daar krijgt hij ook een Jetpack. Die was ook erg slecht hoor, daar niet van, maar hij was wel hard.
quote:Nee, ik heb volgens mij wel de film film gezien. Ik had hem namelijk op een videoband thuis. Dat van die Jetpack heb ik gezien, het gaat er toch om dat RoboCop zich aansluit bij rebellen en begint te knokken tegen OCP? Nu je het zegt staat me er ook iets bij van die TV serie. Nou weet ik niet zeker meer of bepaalde herinneringen nou uit de serie komen of uit de daadwerkelijk film. Zat er in de film ook een één of andere cyborgninja?
Op vrijdag 20 juli 2001 14:56 schreef Blindfold het volgende:[..]
quote:Klopt, die heeft van die regeneratieve powers of zoiets. Een bepaald gebouw van een niet nader te noemen Oppemachtige CoörPeratie (ik wil natuurlijk niet spoilen) wordt ook opgeblazen in de film.
Op vrijdag 20 juli 2001 15:03 schreef Da_Mike het volgende:[..]
Nee, ik heb volgens mij wel de film film gezien. Ik had hem namelijk op een videoband thuis. Dat van die Jetpack heb ik gezien, het gaat er toch om dat RoboCop zich aansluit bij rebellen en begint te knokken tegen OCP? Nu je het zegt staat me er ook iets bij van die TV serie. Nou weet ik niet zeker meer of bepaalde herinneringen nou uit de serie komen of uit de daadwerkelijk film. Zat er in de film ook een één of andere cyborgninja?
In de Pilot van de serie gaat Robocop in het begin een gebouw binnen en schiet hij via de muur een kroonluchter (of was het nou een klok) of het hoofd van de Bad Guy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |