De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.
Kwa gedrag, en daar ging het mij om in het vorige topic...
Een persoon die anderen respecteerd, in waarde laat. Luisterd maar ook zeker wat te vertellen heeft, maar dit op een tactische en redelijke manier brengt. Hij respecteerd de vrouw waar hij mee samen leeft, en ziet haar als zijn gelijke. En geeft haar de kansen die ze nodig heeft, en wil nemen in het leven. Daarnaast toont hij liefde voor haar, en vecht voor haar en is in zijn omgaan met mensen behulpzaam en nooit in een negatief humeur.
Kortom deze man bestaat niet, omdat we allemaal klootzakken zijn, egoisten, we doen niets om het de omgeving makkelijk te maken, zijn rommelig etc etc etc...
No wonder dat wij mannen worden vervangen voor de moderne technologie...
hehe
quote:En als mannen doen zoals je hier boven beschrijft dan zijn ze te lief
Op zondag 15 juli 2001 23:34 schreef Aneurism het volgende:De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.
Een persoon die anderen respecteerd, in waarde laat. Luisterd maar ook zeker wat te vertellen heeft, maar dit op een tactische en redelijke manier brengt. Hij respecteerd de vrouw waar hij mee samen leeft, en ziet haar als zijn gelijke. En geeft haar de kansen die ze nodig heeft, en wil nemen in het leven. Daarnaast toont hij liefde voor haar, en vecht voor haar en is in zijn omgaan met mensen behulpzaam en nooit in een negatief humeur.
quote:aners kopieer je ff een stuk uit de Viva!
Op zondag 15 juli 2001 23:34 schreef Aneurism het volgende:
goh mijn topic heeft aardig wat mensen tegen de ballen getrapt of heb ik het verkeerd?De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.
quote:Yep, ik ken het. Ik ken ook een paar vrouwen (en ik hoor het wel vaker) die als eerste lange relatie (al dan niet getrouwd) een klootzak als partner hebben gehad. En nu dus het vertrouwen kwijt zijn...
Op maandag 16 juli 2001 16:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Ach, ze zeggen dat ze een lieve man willen, maar uiteindelijk laten ze zich in elkaar meppen door mr. Macho...
En de anderen zouden idd. geen relatie met je willen om dat ze je te lief vinden...
Het is ook nooit goed
quote:Hé, dat is een beschrijving van mijn vriend!!! (echt!)
Op zondag 15 juli 2001 23:34 schreef Aneurism het volgende:
....knip...
De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.Kwa gedrag, en daar ging het mij om in het vorige topic...
quote:Goh, wanneer ga je hem vertellen dat hij te soft is of te perfect en dat hij je niet waard is...
Op dinsdag 17 juli 2001 12:32 schreef Tinkepink@work het volgende:[..]
Hé, dat is een beschrijving van mijn vriend!!! (echt!)
quote:Vriend van mij slijmt ook altijd zo bij zn vriendin, we noemen hem dan ook "de vrouwenbegrijper". Die jongen loopt de hele dag toneel te spelen als ie bij dr is.
quote:Hé, zit jij hier ook? Onmiddelijk naar huis en de piepers jassen! Staat mijn bier al koud?!
quote:hahahahahaha
Op dinsdag 17 juli 2001 13:34 schreef kamagurka het volgende:[..]
Hé, zit jij hier ook? Onmiddelijk naar huis en de piepers jassen! Staat mijn bier al koud?!
quote:Tristessaaaaa!!!!!
Op dinsdag 17 juli 2001 13:50 schreef Tristessa het volgende:[..]
hahahahahaha
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |