Mijn standpunten :
- Gezond verstand
- Respect/integratie aan de geschiedenis van het land waar je in woont
- Vrijheid (vrouw/man) ( dus geen politieke belemmering door Allah of wie dan ook)
- Misbruik van gastvrijheid (in wat voor vorm dan ook)
quote:Absoluut, emotionele reacties verergeren de zaak alleen maar
Op woensdag 18 februari 2004 12:24 schreef 2Sweet het volgende:
Mijn standpunten :- Gezond verstand
quote:Dat bereik je als je de immigranten verplicht onderwijs geeft in de geschiedenis van het land, waar ze komen te wonen.
- Respect/integratie aan de geschiedenis van het land waar je in woont
quote:ik haal hier dan ook de geloofsbelemmering bij, aangezien in de meeste geloven (vooral de strenge) vooral de vrouw als mindere gezien wordt van de man.
- Vrijheid (vrouw/man) ( dus geen politieke belemmering door Allah of wie dan ook)
quote:Helemaal mee eens
- Misbruik van gastvrijheid (in wat voor vorm dan ook)
quote:Maar de Fransen zijn wel de oorspronkelijke inwoners.
Op woensdag 18 februari 2004 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
Moet je maar niet onderdrukken he, stoute communistische burgemeester. Fundamentalisten krijgen niet zomaar alle stemmen, en er was zoals ik kan lezen, behoorlijke onvrede over de gang van zaken in het voorstadje en werden buitenlanders gehaat. Nu zijn de rollen even omgedraaid.
figuren komen vrijwel allemaal uit voormalige koloniën, spreken Frans etc.
quote:Precies. Arabieren zie ik ook gewoon als Fransen, maar de fundamentalisten onder hen verdienen geen respect.
Op woensdag 18 februari 2004 15:05 schreef sp3c het volgende:
buitenlander is zowieso een groot woord in Frankrijk.figuren komen vrijwel allemaal uit voormalige koloniën, spreken Frans etc.
quote:Palestina
Op woensdag 18 februari 2004 11:37 schreef Tikorev het volgende:
Als zoiets in je land gebeurt wordt het toch echt hoog tijd om als burgers naar de wapens te grijpen en eigenhandig die agressieve kolonisten te verdrijven?
Jezus wat zijn dit voor mensen daar? .
Direct het stadsbestuur en de burgemeester wegsturen en het stadje onder militair commando plaatsen.
quote:Waar gaat het heen met de wereld
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef Tikorev het volgende:[..]
In Australië lopen nu al Libische bendes rond die op jacht gaan naar blanke meisjes om te verkrachten. Een tijd terug was er nog zo'n groep veroordeeld waarna de daders hadden verklaard trots te zijn op hun daad omdat het maar ongelovigen betrof.
En in Canada worden al islamitische tribunaals ingericht waar islamieten volgens eigen recht mensen kunnen veroordelen.
quote:neej Palestina is geen goed voorbeeld. De Arabieren vielen nl Israel aan. En Israel bezet het gebied als bufferzone dus dat is heel iets anders.
Op woensdag 18 februari 2004 16:38 schreef Alulu het volgende:[..]
Palestina
quote:De Palestijnen die vallen Israel niet aan, ze proberen hun land terug te pakken, maar dat is hier niet aan de orde.
Op woensdag 18 februari 2004 17:27 schreef BlaZ het volgende:[..]
neej Palestina is geen goed voorbeeld. De Arabieren vielen nl Israel aan. En Israel bezet het gebied als bufferzone dus dat is heel iets anders.
quote:En Bin Laden is arm.
Op woensdag 18 februari 2004 11:24 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Omdat fundamentalistische gedachtes altijd onstaan in gebieden waar het slecht gaat of waar de lage sociale klasse bij elkaar zit opgepropt. Enige hoop die ze dan hebben zit in hun geloof en die wordt dan ook helemaal uitgeput. Spreiding zorgt ervoor dat mensen ook makkelijker kunnen integreren, ze bevinden zich onder de werkende bevolking.
quote:Beetje makkelijk om je er zo vanaf te maken. Ik neem aan dat je wel begrijpt wat hij bedoelt, en daar zit zeker een kern van waarheid in.
Op woensdag 18 februari 2004 17:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
En Bin Laden is arm.
quote:Zo beter/duidelijker dan? Het één sluit het ander niet uit, dus Bin Laden noemen om de stelling te ontkrachten heeft weinig zin.
Omdat in gebieden waar het slecht gaat of waar de lage sociale klasse bij elkaar zit opgepropt vaak fundamentalistische gedachtes ontstaan.
quote:Lekker democratisch om je religie/levensvisie aan anderen op te dringen
Op woensdag 18 februari 2004 18:49 schreef Re het volgende:
Tja, zo werkt de democratie, iemand dan een suggestie voor een andere staatsvorm?
quote:Inderdaad. Ook grieks-orthodoxen en joden waren het slachtoffer.
Op woensdag 18 februari 2004 11:05 schreef L3IPO het volgende:[Mutant01 verdedigt moslim-fascisme]
Kruistochten waren niet per definitie tegen de moslims gericht.
Maar. Last but not least. Het moslim fascisme richt zich niet alleen op de christenen maar ook op atheisten.
En hoe weten die moslim-fascisten dat een meisje met een rokje een christen is en geen atheist.
Maar ja. Het zit zo diep ingebakken. Atheisten bestaan volgens veel reli-fascisten niet.
quote:Nou en. Dat is toch niet meer dan normaal dat er geen overheidsgeld gaat naar de bouw van een of ander gebedshuis.
Op woensdag 18 februari 2004 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Hier in Nederland is het zo dat de meeste moskee'en niet gefinancieerd worden door de overheid, maar door particulieren. Deze mensen konden het waarschijnlijk niet opbrengen om een moskee te bouwen.
Moskee worden overigens vaak gefinancieert vanuit Saoedi Arabie of zo iets. Dat moet verboden worden. Gewoon een wet moet er komen dat dat buitenlandse financiering van culturele. "godsdienstige" en politieke aktiviteiten verbiedt.
quote:Ik hoop dat de mods het in de context zien
Op woensdag 18 februari 2004 11:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wát..!!! Zijn ze zo tegen een rokje dat ze de draagsters voor hoer uitmaken!?DOOD!!! Ze moeten dood!!!!
Dr. Crouton, het beste is gewoon aangifte te doen wegens belediging. Succes als het eens nodig mocht zijn.
quote:De fundamentalisten willen juist armoede. Dat komt hen beter uit. Waarom heb je dan het hart van de wereld economie getroffen. Te weten het WTC in New York.
Op woensdag 18 februari 2004 18:39 schreef kLowJow het volgende:[en bin laden is arm
]
Beetje makkelijk om je er zo vanaf te maken. Ik neem aan dat je wel begrijpt wat hij bedoelt, en daar zit zeker een kern van waarheid in.
quote:Heb jij nu ineens het ware motief achter deze aanslagen ontdekt? De VS waren helemaal niet het doelwit! Wereldwijde armoede, daar ging het om!
Op woensdag 18 februari 2004 19:51 schreef Akkersloot het volgende:[..]
De fundamentalisten willen juist armoede. Dat komt hen beter uit. Waarom heb je dan het hart van de wereld economie getroffen. Te weten het WTC in New York.
mag ik je wel even wijzen op het feit dat ik op geen enkele wijze iets met deze aanslagen, de organisatie hierachter, of Bin Laden te maken heb. Of bedoelde je misschien iets anders te zeggen met deze zinnen als reactie op mijn post...
quote:
Waarom heb je dan het hart van de wereld economie getroffen. Te weten het WTC in New York.
quote:Eerst armoede kweken door moslim terreur en dan zeggen "ja maar je moet wel een beetje begrip hebben voor het moslimfundamentalisme. Dat komt namelijk door de armoede".
Op woensdag 18 februari 2004 20:37 schreef kLowJow het volgende:
mag ik je wel even wijzen op het feit dat ik op geen enkele wijze iets met deze aanslagen, de organisatie hierachter, of Bin Laden te maken heb. Of bedoelde je misschien iets anders te zeggen met deze zinnen als reactie op mijn post...
quote:Probeer mijn stelling maar eens te ontkrachten.
Op woensdag 18 februari 2004 20:46 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Eerst armoede kweken door moslim terreur en dan zeggen "ja maar je moet wel een beetje begrip hebben voor het moslimfundamentalisme. Dat komt namelijk door de armoede".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |