quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:40 schreef Oversight het volgende:[..]
is de 1e Ban nog beschikbaar ?
ik wil m,.... doe maar een korte of zo...
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:41 schreef Insomaniac het volgende:[..]
Nee. Ik moet me bewijzen.
.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:42 schreef Insomaniac het volgende:[..]
. Nee, die bewaar ik voor een heel speciaal iemand.
ik ben een heel speciaal iemand....
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:31 schreef iteejer het volgende:
Wat Oversight aangaat: hij is één van die weinige mensen die met niets en niemand te vergelijken is. Een kneus zou ik hem zeker niet noemen. Ik mag dat wel, een eigenzinnige instelling. En -edit- Oversight dat betekent dus -edit- dat je af heden carte blanche hebt
quote:Hebbie um geneukt?
Op dinsdag 17 februari 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
Tja, hoe weet MUUS dat nou he?.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 02:00 schreef Insomaniac het volgende:[..]
Hebbie um geneukt?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 02:39 schreef Caesu het volgende:[..]
![]()
quote:Ik wou een heel verhaal gaan neertypen, maar het komt op hetzelfde neer als wat Termietje zegt.
Op dinsdag 17 februari 2004 02:42 schreef Termietje het volgende:
Hoi.
Ik vraag me af waarom SG's topicreeks met sluiten bedreigd wordt.
Als ik het zo bekijk:
Het enige aan sg's topic dat dus niet mag is de titel: een random woordentopic, of sterker nog: een "duim omhoog-plaatjes topic" mag namelijk wel (de modjes deden vrolijk mee)...
Dus als je telkens een ander onderwerp zou nemen, aan het begin een beetje flauw over het onderwerp lult, dan kom je d'r wel?
SG's topic is alleen 's nachts open, en het houdt imho de zooi evrder nog wat centraal. "Ga maar naar andere reeksen" is als een 'Split up en ga maar individueel een eigen tent zoeken'...
Ik snap wel dat als er gigantisch veel mensen 's nachts een reeks zouden hebben dat het heiboel wordt, maar zoveel mensen zijn d'r verder 's nachts niet...
quote:Omdat er een reeksen stop is. Die is er al tijden en die regel houden we lekker aan.
Op dinsdag 17 februari 2004 02:42 schreef Termietje het volgende:
Hoi.
Ik vraag me af waarom SG's topicreeks met sluiten bedreigd wordt.
quote:Ik heb op zich niks tegen een groepje mensen dat gezellig heen en weer kletst maar er zijn in de afgelopen tijd teveel "Reeksen" en "kliekjes" geweest die het standaard reeksen gedrag begonnen te vertonen. Een langlopende reeks "vrolijk verder" is niet zo heel erg lang geleden gesloten..
Als ik het zo bekijk:
Het enige aan sg's topic dat dus niet mag is de titel: een random woordentopic, of sterker nog: een "duim omhoog-plaatjes topic" mag namelijk wel (de modjes deden vrolijk mee)...
De reden die we hiervoor aanhouden is dat je je niet dood moet staren op de topics waar je in moet f5en. Fok! is van een hoop mensen en mix je gewoon in de paar topics die s'nachts lopen.
quote:Wat is er mis met met zijn allen s'nachts in een lopende reeks te gaan posten ?
Dus als je telkens een ander onderwerp zou nemen, aan het begin een beetje flauw over het onderwerp lult, dan kom je d'r wel?
quote:Er zijn zat "we kletsen om het stomzinnig kletsen" topics die s'nachts doodbloeden. Het is een simpele oplossing om daar in te gaan posten als jouw reeks niet meer mag.
SG's topic is alleen 's nachts open, en het houdt imho de zooi evrder nog wat centraal. "Ga maar naar andere reeksen" is als een 'Split up en ga maar individueel een eigen tent zoeken'...
quote:Snap je ook dat het een warboel word als "de vroege posters" dat zeggen en een eigen topic willen ?
Ik snap wel dat als er gigantisch veel mensen 's nachts een reeks zouden hebben dat het heiboel wordt, maar zoveel mensen zijn d'r verder 's nachts niet...
Het is moeilijk om consuquent te modden op onzin. Heel erg moeilijk. Echter zijn (zover ik weet) alle onzin mods het met elkaar eens dat de reeksen goed lopen zoals ze nu lopen en we daar geen nieuwe bij willen hebben.
De "rages" die lopen op Fok! (bijvoorbeeld met die duimen die jij noemt) worden ook niet voor langere tijd goedgekeurd en als je even op mijn naam (of die van insomniac of jogy) klikt dan zie je dat die ook gewoon gesloten worden.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
Oversight snurkt.
quote:ik zit op stage en irc werkt niet!
Op dinsdag 17 februari 2004 10:27 schreef Insomaniac het volgende:
Godverdomme! Ik zit op #onz als je me iets wil vragen..
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:31 schreef suimasen het volgende:
Laat m'n topics eens open, teef?
Suimasen, als jij leuke topics opent, laat ik ze open. It's that simple.
quote:of je goed geslapen hebt
Op dinsdag 17 februari 2004 10:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat wil je vragen Tiemie?
quote:Het topic was leuk.
Wat wil je vragen Tiemie?Suimasen, als jij leuke topics opent, laat ik ze open. It's that simple.
quote:dat kleurtje!
Wat wil je vragen Tiemie?Suimasen, als jij leuke topics opent, laat ik ze open. It's that simple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |