(Persoonlijk zweer ik bij Veronica Magazine, lekker veel extra info, als dat verdwijnt word ik hééél erg boos....De Televizier vind ik daarna nog wel het leukste.)
maar om nou te zeggen dat ik em aantrekkelijk vind, niet bepaald
alleen fokke&sukke zijn zwaar kewl
quote:das idd wel goed ja van die gids...
Op dinsdag 10 juli 2001 20:24 schreef Zanderrr het volgende:
Vpro gids, die is vooral het afgelopen jaar sterk verbeterd. Goed speelfilm-overzicht,
en ook dat de films der nu instaan welke in de bioscoop nieuw zijn die week
quote:Al 25 jaar de VPRO-gids hier, m'n ouders dan en ik moet zeggen dat het zeker wel de beste gids is van Nederland ja.
Al 10 jaar de VPRO-gids, geweldig ding!
iets van 4 pagina's per dag voor radio en tv, maar wel overzichtelijk...
beknopte beoordeling van de films van de dag (aanraders hebben een rode titel), kijkgedrag van een (bekende) nederlander per dag (dus wat ze die dag willen gaan zien).
verder een interview met een tv/film persoon (niet per se een bekende kop, wel altijd erg leuk)...
columns van o.a. Midas Dekkers, Boudewijn Buch en Youp van 't Hek...
een interview met een bekende nederlander en zijn/haar partner over hun kijkgedrag.
een overzicht van de sterfilms van de week, met de beste film per categorie.
en nog wel wat meer dingen...
ik moet zeggen dat ik de veronicagids ook graag doorblader, maar die doet me toch veel denken aan de Panorama (en dat is niet bepaald mijn favoriete blad...) en het is zo... 'anders'
quote:Precies. Het verschil met de meeste andere televisiegidsen is dat VARA TV Magazine beschikt over medewerkers die (a) kunnen schrijven en (b) leuk kunnen schrijven. Het niveau van de artikelen in papierbundels als de Veronica Gids, de Tros Kompas, de NCRV en de Mikro Gids is echt hemeltergend triest. In VARA TV Magazine staan vooral verhalen met een kritische inslag en de onderwerpkeuze is vaak origineel. Daarnaast duiken er regelmatig leuke gastschrijvers op (Herman Brusselmans, Bert van der Veer). VTVM is in mijn ogen meer een magazine dan een tv-gids. En de programmagegevens worden ook nog eens overzichtelijk weergegeven.
Op woensdag 11 juli 2001 01:48 schreef Adijos het volgende:
alhoewel er in het varading soms wel leuke scherpe artikeltjes staan
quote:Ik vind de Veronica gids toppie. Enne.......ik ben ook lid van de Panorama
Op dinsdag 10 juli 2001 23:12 schreef Jordy-B het volgende:ik moet zeggen dat ik de veronicagids ook graag doorblader, maar die doet me toch veel denken aan de Panorama (en dat is niet bepaald mijn favoriete blad...) en het is zo... 'anders'
Een aantal jaar geleden voelde ik mij jong en ik wilde wat, m.a.w. in een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik mijn vertrouwde Televizier in te ruilen voor de Veronicagids. Hoe dom kon ik zijn...
Gelukkig kwam ik snel bij zinnen en vanaf dat moment waardeer ik mijn Televizier nog meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |