quote:De stad bestaat nog uit meer wijken dan alleen deze buurt.
Op donderdag 5 februari 2004 23:21 schreef gelly het volgende:[..]
Je roept altijd dat je hele buurt uit turken en marokkanen bestaat, en kijkt er dan gek van op dat ze ook de meeste overlast veroorzaken
Maar ik weet gewoon zeker dat als jij een jaartje hier gaat wonen, je heel anders praat. ZEKER jij!
quote:ons koningshuis... wat doe je
Op donderdag 5 februari 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Er staat toch duidelijk 'allochtonen'....de definitie moge duidelijk zijn. Dus ook tweede generatie.
quote:Amsterdam heeft een links bestuur...die hebben ook geen allochtonen natuurlijk
Op donderdag 5 februari 2004 23:22 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
De stad bestaat nog uit meer wijken dan alleen deze buurt.
Maar ik weet gewoon zeker dat als jij een jaartje hier gaat wonen, je heel anders praat. ZEKER jij!
quote:Had jij niet mijn fiets gejat?
Op donderdag 5 februari 2004 23:23 schreef kLowJow het volgende:[..]
ons koningshuis... wat doe je
oh shit.. ik dus ook... das wel balen, moet ik dadelijk gaan integreren in de Marokkaanse maatschappij... dan moet ik Marokkaans leren... dan moet ik mijn normen en waarden bij gaan stellen
quote:Ik heb niet de behoefte om in een achterbuurt te wonen, die eravring heb ik ook niet nodig om te zien dat het kut wonen is. Zoals in elke achterbuurt. Grappig trouwens dat je altijd roept dat men de problemen ontkent, dat doet namelijk niemand. Over slachtofferrol gesproken ...
Op donderdag 5 februari 2004 23:22 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:24 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Had jij niet mijn fiets gejat?
quote:Nee dat was mijn grootvader... de NSB-er
Net zoals de Duitsers het ernaar gemaakt hadden in de 2e helft vd vorige eeuw een slechte naam te hebben.
quote:Dat zou ik wel eens gedaan kunnen hebben. Ik had wel van tevoren voor de zekerheid mijn haar zwartgeverfd, onder de zonnebank gelegen en bruine lenzen ingedaan. Ik wil natuurlijk niet dat 'mein volch' voor criminelen aangezien gaat worden.
Op donderdag 5 februari 2004 23:24 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Had jij niet mijn fiets gejat?
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Ype op 05-02-2004 23:34]
quote:Man
Op donderdag 5 februari 2004 23:30 schreef Ype het volgende:[..]
Dat zou ik wel eens gedaan kunnen hebben. Ik had wel van tevoren voor de zekerheid mijn haar zwartgeverfd, onder de zonnebank gelegen en bruine lenzen ingedaan. Ik wil natuurlijk niet dat 'mein volch' criminelen aangezien gaat worden.
quote:Hij woont in Roden hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Amsterdam heeft een links bestuur...die hebben ook geen allochtonen natuurlijk
quote:Je beweert dat als men in een grote stad gaat wonen dat men andere gedachten gaat vormen. Blijkbaar niet....niet iedereen in de stad is het met je eens hoor
Op donderdag 5 februari 2004 23:31 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Hij woont in Roden hoor.
quote:Het IS niet eens een achterbuurt hier. Dit is al een normale. De echte achterbuurten zijn veel en veel erger. En waar roep ik dat het ontkend wordt? Nergens. Dus waarom zeg je dat? Tegenwoordig wordt niets meer ontkend, integendeel. Zelfs ik word een beetje moe vd constante media-aandacht maar geen enkel concreet iets.
Op donderdag 5 februari 2004 23:24 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb niet de behoefte om in een achterbuurt te wonen, die eravring heb ik ook niet nodig om te zien dat het kut wonen is. Zoals in elke achterbuurt. Grappig trouwens dat je altijd roept dat men de problemen ontkent, dat doet namelijk niemand. Over slachtofferrol gesproken ...
En nu even eerlijk: jullie kunnen lullen als brugman, en nee, ik vind het absoluut niet leuk noch kom ik klaar op het kankeren op allochtonen (en dat WEET je want het gaat mij specifiek om de groepen hier die problemen veroorzaken, woon ik samen met een halve-pinda) maar ik ga af op mijn eigen ervaringen. En die zijn gewoon al heel lang hetzelfde. Altijd bij het uitgaan, in de stad, op het strand, in de tram etc ga maar door is het het zelfde liedje. ALTIJD gezeik, en ALTIJD die gasten. Elke keer weer. Gezeik in de disco---> knokken met DIE gasten. Meisjes lastig gevallen---> die gasten. Je wordt overvallen---> die gasten. Elke keer raak, elke keer weer. Het spijt me maar ik durf te stellen dat van die gasten in mijn leeftijdsklasse en lager hier in de stad, 70% bezig is met hooliganisme, ruzie zoeken, vandalisme, diefstal en algeheel a-sociaal gedrag. Sorry, maar zo is het gewoon....
quote:Jawel, Robert is cool.
Op donderdag 5 februari 2004 23:33 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Je beweert dat als men in een grote stad gaat wonen dat men andere gedachten gaat vormen. Blijkbaar niet....niet iedereen in de stad is het met je eens hoor
quote:En hoe denkt jouw (puur uit respect zo genoemde) halve pinda daarover?
Op donderdag 5 februari 2004 23:36 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Het IS niet eens een achterbuurt hier. Dit is al een normale. De echte achterbuurten zijn veel en veel erger. En waar roep ik dat het ontkend wordt? Nergens. Dus waarom zeg je dat? Tegenwoordig wordt niets meer ontkend, integendeel. Zelfs ik word een beetje moe vd constante media-aandacht maar geen enkel concreet iets.
En nu even eerlijk: jullie kunnen lullen als brugman, en nee, ik vind het absoluut niet leuk noch kom ik klaar op het kankeren op allochtonen (en dat WEET je want het gaat mij specifiek om de groepen hier die problemen veroorzaken, woon ik samen met een halve-pinda) maar ik ga af op mijn eigen ervaringen. En die zijn gewoon al heel lang hetzelfde. Altijd bij het uitgaan, in de stad, op het strand, in de tram etc ga maar door is het het zelfde liedje. ALTIJD gezeik, en ALTIJD die gasten. Elke keer weer. Gezeik in de disco---> knokken met DIE gasten. Meisjes lastig gevallen---> die gasten. Je wordt overvallen---> die gasten. Elke keer raak, elke keer weer. Het spijt me maar ik durf te stellen dat van die gasten in mijn leeftijdsklasse en lager hier in de stad, 70% bezig is met hooliganisme, ruzie zoeken, vandalisme, diefstal en algeheel a-sociaal gedrag. Sorry, maar zo is het gewoon....
quote:Biertje? De café's blijven even vol, dat is het rare.
Op donderdag 5 februari 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Oh.....dan.....oké.....
quote:Wat toevallig.
Op donderdag 5 februari 2004 23:31 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Hij woont in Roden hoor.
Eind december stonde er een artikel in de Elsevier waarin een vergelijking werd getrokken tussen "de 2 kanten van Nederland". Als voorbeelden dienden Rotterdam, Denhaag, Roden, en Eibergen.
Er werd van alle 4 de gemeentes portretten van mensen geschetst. De meest gehoorde kritiek van de Rodenaren en Eibergenaren: een dagje grote stad is leuk, als al die ellende maar niet deze kant op komt.
De Rodenaren waren tevens zeer voldaan met hun paar asielzoekers die dan wel meteen symbool zouden staan voor de gehele multiculturele samenleving. De directeur van de plaatselijke wasmolenfabriek Brabantia: " we hebben hier ooit een jongen uit het asielzoekerscentrum aan het werk gehad, die mooesten we iedere dag bijna letterlijk van het werk af trekken, zo hard werkte hij"
Gelly, Elsevier, de decemberuitgave!
quote:Echt waar? Serieus? Shit die wil ik lezen!
Op donderdag 5 februari 2004 23:38 schreef Goodluck het volgende:[..]
Wat toevallig.
Eind december stonde er een artikel in de Elsevier waarin een vergelijking werd getrokken tussen "de 2 kanten van Nederland". Als voorbeelden dienden Rotterdam, Denhaag, Roden, en Eibergen.
Er werd van alle 4 de gemeentes portretten van mensen geschetst. De meest gehoorde kritiek van de Rodenaren en Eibergenaren: een dagje grote stad is leuk, als al die ellende maar niet deze kant op komt.
De Rodenaren waren tevens zeer voldaan met hun paar asielzoekers die dan wel meteen symbool zouden staan voor de gehele multiculturele samenleving. De directeur van de plaatselijke wasmolenfabriek Brabantia: " we hebben hier ooit een jongen uit het asielzoekerscentrum aan het werk gehad, die mooesten we iedere dag bijna letterlijk van het werk af trekken, zo hard werkte hij"
quote:Dus 'allochtonen' in de zin van negatieve discriminatie mag niet meer gebruikt worden, aangezien je er sowieso al bovenstaande persoon mee tekortdoet.
Op donderdag 5 februari 2004 23:38 schreef Goodluck het volgende:[..]
Wat toevallig.
quote:In kersteditie staat ook een zeer interessant artikel over de geslaagde integratie in duitsland t.o.v. nederland.
Op donderdag 5 februari 2004 23:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
Er zijn er 3 in december. Welk nummer was het?http://new.else4.nl/nabestellen.htm
quote:Je snapt het niet.
Op donderdag 5 februari 2004 23:41 schreef Ype het volgende:[..]
Dus 'allochtonen' in de zin van negatieve discriminatie mag niet meer gebruikt worden, aangezien je er sowieso al bovenstaande persoon mee tekortdoet.
De multiculturele problematiek (als die op sommige plekken al bestaat) is van totaal andere aard als in de plekken waar het daadwerkelijk gebeurd.
Roden, een uitgestrekt dorp (en ik citeer hier de Elsevier) waar nog volop ruimte en plek is, waar mensen nog een praatje met elkaar houden en waar de sociale controle vrij groot is met een klein asielzoekerscentrumpje, tegenover een grote stad waar vrijwel iedereen anoniem is. Vind je het gek dat inwoners van dergelijke dorpen er geen flauw benul van hebben hoe het in de steden uit de hand aan het lopen is ?
Zowieso ben ik er trouwens tegen om alle bevolkingsgroepen over een kam te scheren.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 05-02-2004 23:47]
quote:Dus je bedoelt te zeggen dat het probleem eigenlijk ligt in de stadscultuur?
Op donderdag 5 februari 2004 23:46 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je snapt het niet.
De multiculturele problematiek (als die op sommige plekken al bestaat) is van totaal andere aard als in de plekken waar het daadwerkelijk gebeurd.
Roden, een uitgestrekt dorp (en ik citeer hier de Elsevier) waar nog volop ruimte en plek is, waar mensen nog een praatje met elkaar houden en waar de sociale controle vrij groot is met een klein asielzoekerscentrumpje, tegenover een grote stad waar vrijwel iedereen anoniem is. Vind je het gek dat inwoners van dergelijke dorpen geen flauw benul hebben hoe het in de steden uit de hand aan het lopen is ?
Zowieso ben ik er trouwens tegen om alle bevolkingsgroepen over een kam te scheren.
quote:Ik zal even voor je kijken.
Op donderdag 5 februari 2004 23:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
Er zijn er 3 in december. Welk nummer was het?http://new.else4.nl/nabestellen.htm
quote:RJ,
Op donderdag 5 februari 2004 23:48 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik zal even voor je kijken.
Artikel: "Het perspectief van een leefbaar Nederland"
quote:Uhm, dat geschetste beeld klopt dus totaal niet. Roden is een import dorp waar enorm veel mensen uit het westen van het land wonen. Het is zegmaar een soort van Wassenaar in het noorden. De geprezen sociale controle is echter niet zo enorm aanwezig als de Elsevier wil doen geloven. Het AZC (wat in april verdwijnt) had 1000 plaatsen. En dat op een bevolking van 14.000.
Op donderdag 5 februari 2004 23:46 schreef Goodluck het volgende:[..]
Roden, een uitgestrekt dorp (en ik citeer hier de Elsevier) waar nog volop ruimte en plek is, waar mensen nog een praatje met elkaar houden en waar de sociale controle vrij groot is met een klein asielzoekerscentrumpje, tegenover een grote stad waar vrijwel iedereen anoniem is. Vind je het gek dat inwoners van dergelijke dorpen er geen flauw benul van hebben hoe het in de steden uit de hand aan het lopen is ?
Het bedrijf waarvoor ik werk zit in de randstad, net als veel klanten waar ik kom. Je kunt wel net doen of iedereen uit het noorden een achtergestelde boer is die alleen met koninginnedag A'dam aandoet, maar het is echt larie.
Ik heb zelfs een tijd in Den Haag gewerkt, ook in de mindere buurten. Bij veel allochtonen thuis geweest, nooit problemen. Overigens was ik vroeger zelf een enorme racist, totdat mijn wereld wat groter werd en ik inzag dat het totaal onzinnig was.
quote:Als er bevolkingsgroepen in Nederland zijn waar ik als Hindoestaan het meest last van heb gehad dan zijn het de autochtonen EN Marokkanen. Zal daar ook eerlijk in zijn.
Op donderdag 5 februari 2004 23:36 schreef Robert_Jensen het volgende:En nu even eerlijk: jullie kunnen lullen als brugman, en nee, ik vind het absoluut niet leuk noch kom ik klaar op het kankeren op allochtonen (en dat WEET je want het gaat mij specifiek om de groepen hier die problemen veroorzaken, woon ik samen met een halve-pinda) maar ik ga af op mijn eigen ervaringen. En die zijn gewoon al heel lang hetzelfde. Altijd bij het uitgaan, in de stad, op het strand, in de tram etc ga maar door is het het zelfde liedje. ALTIJD gezeik, en ALTIJD die gasten. Elke keer weer. Gezeik in de disco---> knokken met DIE gasten. Meisjes lastig gevallen---> die gasten. Je wordt overvallen---> die gasten. Elke keer raak, elke keer weer. Het spijt me maar ik durf te stellen dat van die gasten in mijn leeftijdsklasse en lager hier in de stad, 70% bezig is met hooliganisme, ruzie zoeken, vandalisme, diefstal en algeheel a-sociaal gedrag. Sorry, maar zo is het gewoon....
De andere bevolkingsgroep, de Marokkanen heb ik in mijn ogen ook het nodige a-sociaal gedrag zien vertonen. Meer dan andere allochtone bevolkingsgroepen. Heb me daar ook aan geërgerd, kwaad om gemaakt.
Ben ik Marokkanen gaan haten? Ben ik Marokkanen gaan zwartmaken en op die manier gaan misbruiken om hoger op de allochtonenladder te gaan staan, geliefder te worden bij autochtonen?
Nee, ik vond en vind dat dom en laf gedrag. Dom, omdat ik dan niet de problemen onderken waar veel Marokkaanse Nederlanders mee te maken hebben( culture/geloofs-clash, stigmatisering, etc..). Ik wil liever op een intelligentere manier naar oplossingen zoeken en op die manier mijn hersenen en energie gebruiken.
Laf,omdat ik geen stom competitiestrijdje wil aangaan met mede-allochtonen "wie zijn de meest geliefde knuffelallochtonen". Ik ken allochtonen die dat stom spelletje wel spelen ( bv Daphne85) en daarvoor medeallochtonen beschimpen, hun eigen afkomst verloochenen, puur en alleen om hun angstgevoelens van 'er niet bij te horen' te verdoven.
Wat ik hiermee wil zeggen; ook al heb ik last van sommige Nederlandse bevolkingsgroepen, ik kies 100 X liever voor een positieve benadering met de meerderheid van die groep,dan dat ik al mijn tijd,energie steek in het zwartmaken van de kleine "rotten apple"groep.
quote:Citaat Elsevier:
Op donderdag 5 februari 2004 23:56 schreef gelly het volgende:[..]
Uhm, dat geschetste beeld klopt dus totaal niet. Roden is een import dorp waar enorm veel mensen uit het westen van het land wonen. Het is zegmaar een soort van Wassenaar in het noorden. De geprezen sociale controle is echter niet zo enorm aanwezig als de Elsevier wil doen geloven. Het AZC (wat in april verdwijnt) had 1000 plaatsen. En dat op een bevolking van 14.000.
Het bedrijf waarvoor ik werk zit in de randstad, net als veel klanten waar ik kom. Je kunt wel net doen of iedereen uit het noorden een achtergestelde boer is die alleen met koninginnedag A'dam aandoet, maar het is echt larie.
Ik heb zelfs een tijd in Den Haag gewerkt, ook in de mindere buurten. Bij veel allochtonen thuis geweest, nooit problemen. Overigens was ik vroeger zelf een enorme racist, totdat mijn wereld wat groter werd en ik inzag dat het totaal onzinnig was.
quote:
-Onne Storteboom(39), manager van Brabantia in Roden, is vier keer per jaar in Utrecht, waar zijn vrouw, die coupeuse is, stoffen koopt. "mooie stad: je kunt er alles krijgen".Boekhandelaar Daan Nijman doet weleens een dagje Amsterdam: "Heerlijk! dat multiculturele is voor ons dorpelingen hardstikke leuk, voor een dagje. Maar ik zou er niet kunnen wonen. Dat geldt voor de meesten. De Randstad ? Ze zouden er nog niet dood willen liggen.-
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 06-02-2004 00:09]
quote:Ja, dus ? Ik zou er ook niet willen wonen. Niet vanwege het hoge aantal allochtonen, maar vanwege de constante drukte en de onbetaalbare huizenprijzen. Ik woon hier 2-onder-1 kap met grote tuin voor een prijs waarvoor ik in de randstad een 1-kamer apartement kan huren. Kan bij elke winkel zo'n beetje voor de deur parkeren. Nauwelijks files.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:05 schreef Goodluck het volgende:[..]
Citaat Elsevier:
[..]
Aldus een aantal dorpsgenoten van jou.
Ben altijd blij dat ik Almere weer voorbij ben op de terugweg naar huis.
quote:Mischien is het daarom wel handig dat je eens pas op de plaats maakt als je weereens dingen roept over de problematiek die in de steden de spuigaten uitloopt.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:08 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dus ? Ik zou er ook niet willen wonen. Niet vanwege het hoge aantal allochtonen, maar vanwege de constante drukte en de onbetaalbare huizenprijzen. Ik woon hier 2-onder-1 kap met grote tuin voor een prijs waarvoor ik in de randstad een 1-kamer apartement kan huren. Kan bij elke winkel zo'n beetje voor de deur parkeren. Nauwelijks files.
Ben altijd blij dat ik Almere weer voorbij ben op de terugweg naar huis.
Jij zit veilig in je forenzendorp, voor anderen is het de realiteit van alledag.
quote:Wat is dit voor onzin ? Omdat ik niet elke dag in die shit zit moet ik m'n klep houden ?
Op vrijdag 6 februari 2004 00:11 schreef Goodluck het volgende:[..]
Mischien is het daarom wel handig dat je eens pas op de plaats maakt als je weereens dingen roept over de problematiek die in de steden de spuigaten uitloopt.
Jij zit veilig in je forenzendorp, voor anderen is het de realiteit van alledag.
Er zijn talloze anderen die wel in een grote stad wonen, maar er een andere mening opnahouden dan jou of X-ray. Mogen die wel commentaar geven ?
Ga toch weg zeg, als het lijfelijk ondervinden van dingen criterium is om je mening te mogen geven, dan kan de hele politiek opgedoekt worden en Fok! helemaal.
quote:Ik geef alleen maar Robert Jensen gelijk: een jaartje in een stad zou goed zijn voor je wereldbeeld.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:15 schreef gelly het volgende:[..]
Wat is dit voor onzin ? Omdat ik niet elke dag in die shit zit moet ik m'n klep houden ?
Er zijn talloze anderen die wel in een grote stad wonen, maar er een andere mening opnahouden dan jou of X-ray. Mogen die wel commentaar geven ?
Ga toch weg zeg, als het lijfelijk ondervinden van dingen criterium is om je mening te mogen geven, dan kan de hele politiek opgedoekt worden en Fok! helemaal.
quote:Ik denk dat het eerder andersom is..
Op vrijdag 6 februari 2004 00:16 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik geef alleen maar Robert Jensen gelijk: een jaartje in een stad zou goed zijn voor je wereldbeeld.
Figuren als jullie zouden eens uit die stad moeten komen om te zien dat niet heel nederland zo'n zooi is als de volkswijken van Den Haag of Rotterdam.
Ik heb namelijk beide meegemaakt, nu jij nog.
quote:Toevallig, ik ook.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:18 schreef gelly het volgende:[..]
Ik denk dat het eerder andersom is..
Figuren als jullie zouden eens uit die stad moeten komen om te zien dat niet heel nederland zo'n zooi is als de volkswijken van Den Haag of Rotterdam.Ik heb namelijk beide meegemaakt, nu jij nog.
Ik kan je melden dat tegen de tijd dat ik een gezinnetje ga stichten ik ongetwijfeld jouw kant op kom. Mijn kinderen in deze teringzooi grootbrengen zie ik absoluut niet zitten. En met mij trouwens meerderen.
Oh, en als je trouwens dacht dat de rommel zich enkel beperkte tot Rotterdam en Den Haag zit je er falikant naast.
quote:het gaat er uiteindelijk toch om hoe JIJ je kinderen opvoed.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:22 schreef Goodluck het volgende:[..]
Toevallig, ik ook.
Ik kan je melden dat tegen de tijd dat ik een gezinnetje ga stichten ik ongetwijfeld jouw kant op kom. Mijn kinderen in deze teringzooi grootbrengen zie ik absoluut niet zitten. En met mij trouwens meerderen.
dus als jij een tering opvoeding geeft maakt het ook niet meer uit of dat je nou in tering rotterdam woont of op de maan
quote:Dat heeft er zeker mee te maken.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:25 schreef ClioSporT het volgende:[..]
het gaat er uiteindelijk toch om hoe JIJ je kinderen opvoed.
dus als jij een tering opvoeding geeft maakt het ook niet meer uit of dat je nou in tering rotterdam woont of op de maan
Toch wil ik dat mijn kinderen later veilig kunnen spelen i.p.v dat ze tussen de injectienaalden en de geparkeerde auto's moeten rondhuppelen. Ook wil ik niet dat mijn kinderen naar een zwarte school gaan of op straat bedreigd worden door Marokkaanse ettertjes.
quote:Tuurlijk maakt dat uit. Op de maan lopen geen kutmarokkantjes drugs te dealen en mensen te bestelen, daar laat ik m'n kinderen dus liever buitenspelen dan in tering rotterdam. De buurt heeft namelijk ook invloed op de ontwikkeling van je kind.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:25 schreef ClioSporT het volgende:[..]
het gaat er uiteindelijk toch om hoe JIJ je kinderen opvoed.
quote:je bent me voor
Op vrijdag 6 februari 2004 00:28 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat heeft er zeker mee te maken.
Toch wil ik dat mijn kinderen later veilig kunnen spelen i.p.v dat ze tussen de injectienaalden en de geparkeerde auto's moeten rondhuppelen. Ook wil ik niet dat mijn kinderen naar een zwarte school gaan of op straat bedreigd worden door Marokkaanse ettertjes.
quote:Terzijde genomen dat de naam geen atmosfeer heeft. Wat dat betreft is Mars een betere plek.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:29 schreef Haringvliet het volgende:[..]
Tuurlijk maakt dat uit. Op de maan lopen geen kutmarokkantjes drugs te dealen en mensen te bestelen, daar laat ik m'n kinderen dus liever buitenspelen dan in tering rotterdam. De buurt heeft namelijk ook invloed op de ontwikkeling van je kind.
quote:Ach ja, het Drentse platteland lijkt mij eigenlijk ook wel wat.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:31 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Terzijde genomen dat de naam geen atmosfeer heeft. Wat dat betreft is Mars een betere plek.
Een dorp als Roden lijkt mij ideaal: lekker dicht bij Groningen, ruime veilige omgeving met veel natuur en huizenprijzen waar je hier in Utrecht nog geen bezemkast voor koopt.
Bovendien kan ik dan lekker bij Gelly gaan barbequen!
quote:sorry hoor, maar ik ben opgegroeid in tering rotterdam en heb weinig te maken gehad met al die dingen die jij opnoemt. Mede door mijn ouders. En dat er overal drugsnaalden enzo liggen, pfff daar ga ik niet eens op in.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:29 schreef Haringvliet het volgende:[..]
Tuurlijk maakt dat uit. Op de maan lopen geen kutmarokkantjes drugs te dealen en mensen te bestelen, daar laat ik m'n kinderen dus liever buitenspelen dan in tering rotterdam. De buurt heeft namelijk ook invloed op de ontwikkeling van je kind.
quote:Je bent welkom hoor
Op vrijdag 6 februari 2004 00:35 schreef Goodluck het volgende:[..]
Bovendien kan ik dan lekker bij Gelly gaan barbequen!
quote:POL-meet!
Op vrijdag 6 februari 2004 00:40 schreef gelly het volgende:[..]
Je bent welkom hoor
quote:Moeten we dat niet bewaren voor SlowChat??
Op vrijdag 6 februari 2004 00:41 schreef sizzler het volgende:[..]
POL-meet!
quote:Maar serieus: merk jij niet dat er steeds meer randstedelingen jullie kant op komen ?
Op vrijdag 6 februari 2004 00:42 schreef gelly het volgende:[..]
Vinger-hand
quote:Rotterdam is de meest verziekte kutstad die er bestaat. Echt waar, 1 grote ghetto. Als Rotterdammer zie je dat misschien niet zo goed meer, het went
Op vrijdag 6 februari 2004 00:35 schreef ClioSporT het volgende:[..]
sorry hoor, maar ik ben opgegroeid in tering rotterdam en heb weinig te maken gehad met al die dingen die jij opnoemt. Mede door mijn ouders.
quote:zegt genoeg.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:47 schreef Haringvliet het volgende:[..]
ik als boer
quote:Hier in Friesland wel, maar heeft volgens mij vrij weinig met de allochtonen in de grote stad te maken. Ze komen hier heen voor de ruimte, rust en betaalbare huizen etc, alhoewel er hier vrij weinig allochtone te bekennen zijn...........
Op vrijdag 6 februari 2004 00:45 schreef Goodluck het volgende:[..]
Maar serieus: merk jij niet dat er steeds meer randstedelingen jullie kant op komen ?
quote:*proest*
Op vrijdag 6 februari 2004 00:47 schreef Haringvliet het volgende:[..]
Rotterdam is de meest verziekte kutstad die er bestaat. Echt waar, 1 grote ghetto. Als Rotterdammer zie je dat misschien niet zo goed meer, het went
maar ik als boer zijnde schrik me echt elke keer weer wezenloos als ik die massa's kansloze drugsnegers rond zie lopen.
Misschien toon een beetje matigen. Dit kan een ban worden. Zou jammer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |