abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16926903
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:33 schreef Ype het volgende:

[..]

Fok is nog steeds niet een afspiegeling van het Nederlandse volk hoor.

Ik denk persoonlijk dat je deze poll wel kunt doortrekken naar de nederlandse samenleving. Althans, dat is mijn beleving als ik zo om mij heen kijk.
pi_16926905
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, al een tijdje hoor. Maar het werd steeds ontkent, dus ik dacht, laat ik eens een poll openen. Daarom is de discussie in Nederland omtrent de integratie ook huichelachtig, een flink deel van de nederlanders ziet allochtonen gewoon liever vertrekken.

Je gaat me toch niet vertellen dat FOK representatief is voor de Nederlandse samenleving?
mijn Nederland.. wat doe je
pi_16926920
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:33 schreef Ype het volgende:

[..]

Fok is nog steeds niet een afspiegeling van het Nederlandse volk hoor.

tja, kijk eens op het forum van twee vandaag of stand.nl wel steeds zelfde geluiden als op fok......
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:38:46 #54
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16927032
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:35 schreef Woffel het volgende:

[..]

tja, kijk eens op het forum van twee vandaag of stand.nl wel steeds zelfde geluiden als op fok......

Maar kijk eens in het echte leven. Dan houden mensen wijselijk hun mond over hun racistische uitlatingen. Waarom anoniem op internet dan wel? Er zijn vrijwel geen users die dergelijke strapatsen uithalen die ook hun gegevens zo erbij hebben gezet.

Maargoed. Ik ga blijkbaar met een heel ander slag mensen om. Ik ken namelijk geen enkel persoon in mijn leven buiten Fok die er zo radicaal over denkt en ik ken veel mensen.

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16927119
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:38 schreef Ype het volgende:Maargoed. Ik ga blijkbaar met een heel ander slag mensen om. Ik ken namelijk geen enkel persoon in mijn leven buiten Fok die er zo radicaal over denkt en ik ken veel mensen.
of die mensen zijn net zo huichelachtig als de rest van Nederland (blijkbaar), en zeggen niet dat ze het vinden, maar vinden het stiekum wel
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 22:42:34 #56
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16927142
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:34 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zie hier vele rechtse users die echt fanatiek pro-integratie zijn.....
Dat rechtsradikalisme neemt enge vormen aan.
Kijk ik naar de uitslagen van de poll.....verdorie een meerderheid is voor deportatie...en niet meer pro-integratie...

Die users zitten dan de hele tijd te liegen op Fok....in weze zijn ze tegen integratie en assimilatie...
Zijn ze dus stiekem rechtsextremist.....op dit punt.
Goed dat die poll er is want nu komt de geheime agenda van opgefokt rechts boven drijven..

Dezelfde geheime agendapunt als van extreemrechts..

Ik zal eens een poll bedenken om alles uit jou naar boven de krijgen. Ik stel ook voor om een fok-tribunaal op te richten.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_16927181
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:17 schreef Woffel het volgende:

[..]

Geldt dit ook voor de die hard Moslims aka vrouwonvriendelijk etc.......

Wees dan consequent en noem dan alle groepen in de samenleving die andere, soms bedenkelijke, normen en waarden erop nahouden (ga eens in Staphorst vragen over de rol vd vrouw en homo's).
pi_16927189
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:34 schreef gelly het volgende:
Ik denk persoonlijk dat je deze poll wel kunt doortrekken naar de nederlandse samenleving. Althans, dat is mijn beleving als ik zo om mij heen kijk.
Als dit waar zou zijn, dan had de verkiezingsuitslag wel wat anders uitgepakt denk je niet? Of het zou zo moeten zijn dat alle (radicaal) rechtse gastjes op FOK <18 jaar zijn, danwel te lui zijn om eventjes naar de lokale stembus te lopen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:44:42 #59
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16927215
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:41 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

of die mensen zijn net zo huichelachtig als de rest van Nederland (blijkbaar), en zeggen niet dat ze het vinden, maar vinden het stiekum wel

Dat zou dan heel mieterig zijn. Dat toont trouwens ook wel dat ze niet achter hun eigen beweringen staan, maar dergelijke praat alleen gebruiken om hun frustraties kwijt te raken.
En kom vooral niet aan met shit als dat ze dan meteen gedemoniseerd zouden worden, want dat houdt bepaalde andere lieden ook niet tegen.
pi_16927405
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als dit waar zou zijn, dan had de verkiezingsuitslag wel wat anders uitgepakt denk je niet? Of het zou zo moeten zijn dat alle (radicaal) rechtse gastjes op FOK <18 jaar zijn, danwel te lui zijn om eventjes naar de lokale stembus te lopen.

Ik denk (en weet haast wel zeker) dat Fortuyn niet zoveel stemmen kreeg vanwege zijn briljante plannen omtrent onderwijs of zorg, maar door zijn gekrakeel over allochtonen en moslims. En dat waren toch behoorlijk wat zetels.

Overigens zie ik hier op het forum regelmatig de opmerking langskomen "ik woon liever naast een nazi dan een moslim". Mensen vinden het "begrijpelijk dat vluchtelingen het dorp worden uitgejaagd" en staan bijna te juichen als er 28.000 asielzoekers de grens worden overgezet.

Natuurlijk zal men nazi's met de nek aankijken, wie wil er nou met dergelijke idioten vergeleken worden. Neemt niet weg dat enkele idealen die nazi's aanhangen de gewone burgerij niet onaangenaam in de oren klinken.

† In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 22:52:03 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16927466
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
Overigens zie ik hier op het forum regelmatig de opmerking langskomen "ik woon liever naast een nazi dan een moslim".
Nog nooit gezien en ik kom hier al een tijdje.
pi_16927559
Nou, volgens mij wordt Nederland een paar miljoen mensen lichter als het aan Fok! ligt
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16927578
optie 1 graag.

ben ik ook morgen weg.

uiteraard met een zak geld wat door de nederlandse staat moet betaald worden. Hadden ze 40 jaar terug maar niet zoveel reklame
moeten maken over hoeveel geld je wel niet kan verdienen met een baan in nederland.

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16927603
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Nou, volgens mij wordt Nederland een paar miljoen mensen lichter als het aan Fok! ligt
blabla
pi_16927630
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:55 schreef Woffel het volgende:

[..]

blabla

Waddist? Ik zie de tussenstand wel hoor...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16927657
ja, maar volgens mij heeft men die 26000 allochtonen in het achterhoofd bij het invullen van deze poll.................
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 22:58:03 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16927696
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
De poll is toch democratisch, of moeten we nu alles gaan uitvoeren wat de minderheid wil?
pi_16927704
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk (en weet haast wel zeker) dat Fortuyn niet zoveel stemmen kreeg vanwege zijn briljante plannen omtrent onderwijs of zorg, maar door zijn gekrakeel over allochtonen en moslims. En dat waren toch behoorlijk wat zetels.

Overigens zie ik hier op het forum regelmatig de opmerking langskomen "ik woon liever naast een nazi dan een moslim". Mensen vinden het "begrijpelijk dat vluchtelingen het dorp worden uitgejaagd" en staan bijna te juichen als er 28.000 asielzoekers de grens worden overgezet.

Natuurlijk zal men nazi's met de nek aankijken, wie wil er nou met dergelijke idioten vergeleken worden. Neemt niet weg dat enkele idealen die nazi's aanhangen de gewone burgerij niet onaangenaam in de oren klinken.

Ja, ik zie zulke opmerkingen ook vaak. Meestal is de aangevoerde argumentatie hierbij echter zo zwak (vooral bij de wat extremere posts), dat ik sterk vermoed met een klein kind/zwakbegaafd persoon/relschopper te maken te hebben. Ik weiger dan ook te geloven dat zij representatief zijn voor de Nederlandse bevolking, en zal erg teleurgesteld zijn wanneer de komende verkiezingen dit tegenspreken.
pi_16927706
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:57 schreef Woffel het volgende:
ja, maar volgens mij heeft men die 26000 allochtonen in het achterhoofd bij het invullen van deze poll.................
Die mensen zijn dom, allochtonen zijn niet dezelfde mensen als illegalen....moet ik Fok! nu als achterlijk beschouwen dat ze dat verschil niet eens kunnen zien?
pi_16927733
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De poll is toch democratisch, of moeten we nu alles gaan uitvoeren wat de minderheid wil?

Ik heb alleen een constatering gedaan....
  donderdag 5 februari 2004 @ 23:00:40 #71
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16927792
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Die mensen zijn dom, allochtonen zijn niet dezelfde mensen als illegalen....moet ik Fok! nu als achterlijk beschouwen dat ze dat verschil niet eens kunnen zien?

Als Fokker zijnde kun je het best de hele Nederlandse cultuur meteen als achterlijk bestempelen. Who cares about reasoning anyway?
pi_16927801
Fijn.
Volgens bijna de helft van de respondenten moet ik terug naar m'n eigen land.
Dus voor mij zal niets veranderen.

Wat betreft de mensen die volledige assimilatie eisen: no way dat ik m'n roti+kerrie kip inruil voor stampot+andijvie!

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 23:01:07 #73
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16927810
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb alleen een constatering gedaan....

ja, maar ik zie anderen gelijk al oordelen over de mensen die voor stemmen. Ik zit toch ook niet te zaniken over de tegenstemmers?
  donderdag 5 februari 2004 @ 23:02:29 #74
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16927859
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat je deze poll wel kunt doortrekken naar de nederlandse samenleving.

.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16927860
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:00 schreef Ype het volgende:

[..]

Als Fokker zijnde kun je het best de hele Nederlandse cultuur meteen als achterlijk bestempelen. Who cares about reasoning anyway?

Dat is zoooooo paars....
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Fijn.
Volgens bijna de helft van de respondenten moet ik terug naar m'n eigen land.
Ik denk dat er veel pubers tussen zitten die vrij weinig verstand van zaken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')