quote:zo kun je alles wel doodrelativeren..
Op woensdag 11 februari 2004 12:07 schreef Twisted.Nerve het volgende:
helemaal gelijk, waarom moet er nu ineens extra aandacht voor kanker zijn, omdat guusje dood gegaan eraan is. Er zijn massa's mensen die op een ergere manier aan hun dood komen en daar hoor je ook nooit iets over....
wat is er nog slecht of gigantisch klote vergeleken met hongersnood in Afrika of in een heel hoog gebouw zitten en weten dat je er nooit meer uit komt?
Guusje N. zou ik ook niet meteen in het rijtje Claus en Pim Fortuyn plaatsen, maar als gevoelens spontaan zijn.. en dat zijn ze hier.. laat het dan lekker zo.. waar zou je je druk om maken? Het positieve hieraan is dat er meer aandacht (en dus geld) komt voor de kankerbestrijding.
quote:Omdat het een cyclus is waarin nou eenmaal niet alle problematiek tegelijkertijd alle aandacht kan krijgen. Daarom wordt het vaak extra onder de aandacht gebracht door een voorval.
helemaal gelijk, waarom moet er nu ineens extra aandacht voor kanker zijn, omdat guusje dood gegaan eraan is. Er zijn massa's mensen die op een ergere manier aan hun dood komen en daar hoor je ook nooit iets over....
Wees maar gerust... De volgende keer gebeurt er vast wel weer iets waardoor die massa's andere mensen in de schijnwerpers komen te staan en dan hoor je niemand meer over Guusje of kanker.
En dan vervolgens dáár op gaan zeiken, natuurlijk...
quote:Dinand en Guusje zijn hun roep namen, Marco en Barabera zijn hun 'echte' namen.
Op woensdag 11 februari 2004 12:51 schreef Krisman het volgende:
Effe iets wat me opviel ... op het einde van dat mooooie nummerhoor je dat fragment van die bruiloft. Maar je hoort ze zeggen 'I Marco' en 'I Barbara' ... dat volk heet toch Dinand en Guusje of ben ik nu gek?
Foutje, excuz.
quote:Klopt. Zo is overhoop geschoten worden door een bende moslimfundamentalisten veel erger.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 12-02-2004 19:03]
quote:
Verder kan ik voor dat liedje van Dinand alleen maar heel veel respect hebben. Bescheiden, indrukwekkend en ook nog eens voor een heel goed doel. (ik heb verder een kotshekel aan Kane)
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 12-02-2004 18:54]
quote:Doe eens normaal man.
Op woensdag 11 februari 2004 23:56 schreef dolfg het volgende:Nee, die Guusje heeft het maar getroffen met haar kanker!
quote:Wel de originele quote erbij plaatsen hè, anders ruk je deze opmerking uit z'n verband... Ik dacht dat mijn toon wel sarcastisch genoeg was.
Op donderdag 12 februari 2004 18:53 schreef Goodluck het volgende:[..]
Doe eens normaal man.
quote:Bij sommige mensen moet je het woord sarcasme er in Las Vegas neon stijl bijzetten....
Op donderdag 12 februari 2004 20:53 schreef dolfg het volgende:Ik dacht dat mijn toon wel sarcastisch genoeg was.
Offtopic: Is het gelukt bij Dolce Vitta vandaag?
quote:Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Op donderdag 12 februari 2004 21:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bij sommige mensen moet je het woord sarcasme er in Las Vegas neon stijl bijzetten....
Offtopic: Is het gelukt bij Dolce Vita vandaag?
Ja, het is gelukt. Was eigenlijk wel een lekker programma.
Jammer dat het in een villa is waar je met camera's niks kan,
jammer dat er geen hond naar kijkt... maar verder was het erg leuk!
En jij weet als geen ander dat je leuke collega's hebt.
Het was drie uur dollen en dan weer vrij.
quote:Ik kijk er wel naar, en vind het een leuk programma!!! zijn er nog vacatures?
Op vrijdag 13 februari 2004 02:42 schreef dolfg het volgende:[..]
Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Hoe wist jij trouwens van deze kortstondige invalbeurt?Ja, het is gelukt. Was eigenlijk wel een lekker programma.
Jammer dat het in een villa is waar je met camera's niks kan,
jammer dat er geen hond naar kijkt... maar verder was het erg leuk!
En jij weet als geen ander dat je leuke collega's hebt.Het was drie uur dollen en dan weer vrij.
quote:Ik heb het vorige week vrijdag geschakeld. En toen kwam ter sprake dat jij het gister zou gaan doen
Op vrijdag 13 februari 2004 02:42 schreef dolfg het volgende:Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Hoe wist jij trouwens van deze kortstondige invalbeurt?
quote:Precies
Op donderdag 5 februari 2004 13:56 schreef D.Rose het volgende:
Komt Dinand ook nog met zo'n baggernummer dat bijna ieder uur te horen is.
Zo kunnen ze voor iedreen die doodgaat wel een zeiknummer maken
Zielig kind. En iedereen zal 't weten ook.
quote:Rustig nou
Op vrijdag 13 februari 2004 19:57 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Gut, ik zie dat de vier-letterige-attention-whore ook weer in een Guusje topic is neergestreken.Zielig kind. En iedereen zal 't weten ook.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:59 schreef schatje het volgende:[..]
Rustig nou
.
Omdat jij 't zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |