quote:We dweilen dus een keer de plas op en dan zetten we een goede stop op de kraan.
Op donderdag 5 februari 2004 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat stricte beleid moet dan eerst waterdicht zijn, anders is het wederom dweilen met de kraan open.
quote:Strict=waterdicht.
Op donderdag 5 februari 2004 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat stricte beleid moet dan eerst waterdicht zijn, anders is het wederom dweilen met de kraan open.
quote:Met als enige argument: "Om van het gezeur af te zijn".
Op donderdag 5 februari 2004 00:52 schreef Kaalhei het volgende:We dweilen dus een keer de plas op en dan zetten we een goede stop op de kraan.
The easy way out. 'k Zou niet weten waarom mensen die herhaaldelijk zijn afgewezen een verblijfsvergunning moeten krijgen.
quote:Dan krijgen we weer het gumus effect, jahoor iedereen die hier 5 jaar is en kan aantonen dat hij toen gewerkt heeft mag blijven, en dan gaat cohen weer op de bres staan voor iemand die zo goed nederlands spreekt en hier 4.5 jaar woont.
Op donderdag 5 februari 2004 00:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik ben een ingenieur en dus voor de reset: Iedereen die hier is mag hier blijven, maar in de toekomst hebben we strenge regel.
Wat zijn nu eenmalig 26k=8k mensen op 16m?
Als men nu een generaal pardon stelt voor de illegalen, dan kan ik je nog wel tig andere zaken noemen waar men dan ook een pardon voor dient te geven.
quote:Ik eentje in opleiding en ben dus voor regels zijn regels
Op donderdag 5 februari 2004 00:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik ben een ingenieur en dus voor de reset: Iedereen die hier is mag hier blijven, maar in de toekomst hebben we strenge regel.
Bij die 8000 kan ik me nog iets voorstellen, maar bij 26000? Daar zitten duizenden economische gelukzoekers tussen die netjes binnen één a twee jaar een negatieve uitspraak hebben gehad.
Exact dezelfde situaties zul je krijgen bij het nieuwe asielbeleid.
quote:Juist.
Op donderdag 5 februari 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
Een pardon moet een individuele uitzondering blijven.
Onder ministeriële verantwoordelijkheid.
quote:ik wil jou nog wel eens horen als de politie het recht in eigen hand neemt
Op woensdag 4 februari 2004 17:39 schreef gelly het volgende:[..]
De burgermeester is het gezag in een gemeente, dus hoe wordt dat ondermijnd ?
[Dit bericht is gewijzigd door Schepseltje op 05-02-2004 01:08]
Het feit dat bijvoorbeeld geen 1 afghaan terug wil naar afghanistaan, geeft eigenlijk al aan dat het vrijwel altijd om economische vluchtelingen gaat.
maar nee, men is alleen sociaal als het over andermans geld gaat
quote:Het is net als dat al die linkse rakkers op de grachtengordel, dan wel wassenaar wonen en roepen dat er wel een asielzoekers centrum bij past.
Op donderdag 5 februari 2004 01:04 schreef Schepseltje het volgende:
Waarom kunnen we geen regeling maken dat alle mensen die zo dolgraag de derde wereld hierheen halen, daar zelf een fonds voor oprichten waarmee deze mensen worden onderhoudenmaar nee, men is alleen sociaal als het over andermans geld gaat
zolang het maar niet bij hun in de straat is
quote:Daar heb ik al lang antwoord op gegeven.
Op woensdag 4 februari 2004 23:29 schreef SCH het volgende:[..]
Nog steeds krijg ik geen goed antwoord op deze vraag. Dus zullen er wel niet zoveel nadelen zijn. Dus
quote:Burgerlijke ongehoorzaamheid? Niets burgerlijk, dit gaat om in functie. Burgemeesters en politie die weigeren te luisteren naar hun wettelijke baas. Dat is muiterij. Het leger zal dan hun taken uit moeten voeren.
Op woensdag 4 februari 2004 21:18 schreef Verbal het volgende:[..]
Jezus man, stel je niet zo aan...
Er wordt geroepen om actie, burgerlijke ongehoorzaamheid, wat die fucking burgemeesters (en niet alleen PvdA'ers) al lang van plan waren.
Ik noem dat 'niet verstandig' maar de nationale ramp die jij ervan wil maken omdat aan jouw stokpaardje buitenlanders wordt getornd vind ik schromelijk overdreven.
V.
quote:Geloof ik niet in, dat heeft het verleden wel laten zien. Mensen moeten al voordat ze in een vliegtuig stappen gecontroleerd worden. Het probleem is echter dat het land van herkomst ze ook liever kwijt dan rijk is. Ze zullen dus nooit goed samenwerken met nederland en op die manier blijft er een stroom kansloze (kansloos in de zin van geen kans op een te winnen proces) asielzoekers binnenkomen met alle verstoppende effekten op het ambtenarenapparaat vandien.
Op donderdag 5 februari 2004 00:52 schreef Kaalhei het volgende:[..]
We dweilen dus een keer de plas op en dan zetten we een goede stop op de kraan.
quote:Niet zo gillen. Dit slaat helemaal nergens op. Burgemeesters verzetten zich volkomen legaal, ze hebben nog wel iets te zeggen hoor. Er is helemaal niks aan de hand tot nu toe - dus marcheer nou niet voor de muziek uit.
Op donderdag 5 februari 2004 07:59 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Burgerlijke ongehoorzaamheid? Niets burgerlijk, dit gaat om in functie. Burgemeesters en politie die weigeren te luisteren naar hun wettelijke baas. Dat is muiterij. Het leger zal dan hun taken uit moeten voeren.
quote:Als ze daadwerkelijk hun OPDRACHT niet uitvoeren, dan is dat werkweigering.
Op donderdag 5 februari 2004 08:55 schreef SCH het volgende:[..]
Niet zo gillen. Dit slaat helemaal nergens op. Burgemeesters verzetten zich volkomen legaal, ze hebben nog wel iets te zeggen hoor. Er is helemaal niks aan de hand tot nu toe - dus marcheer nou niet voor de muziek uit.
Dan dienen ze vervangen te worden.
Het slaat ook sowieso nergens op: deze mensen zijn al tig keer beoordeeld en telkens is hun aanvraag afgekeurd. Dus moeten ze weg. Lo-gisch.
quote:Ja dat weten we nou wel - maar je geeft dus toe dat je voor de muziek uit marcheert. Er is nog helemaal niks aan de hand. Bestuurders mogen best hun mening geven over dit beleid.
Op donderdag 5 februari 2004 08:58 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Als ze daadwerkelijk hun OPDRACHT niet uitvoeren, dan is dat werkweigering.
Dan dienen ze vervangen te worden.
Het slaat ook sowieso nergens op: deze mensen zijn al tig keer beoordeeld en telkens is hun aanvraag afgekeurd. Dus moeten ze weg. Lo-gisch.
quote:Dat is al tig keer gezegd maar je negeert het gewoon omdat het antwoord je niet aanstaat.
Op donderdag 5 februari 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
En nog steeds heeft niemand overtuigend de nadelen laten zien van een groot generaal pardon - logisch: er zijn nauwelijks nadelen
As usual.
quote:Nee - dat is niet tig keer gezegd. Alle antwoorden zijn feitelijk onjuist. Makkelijk te weerleggen, dus doe je best eens
Op donderdag 5 februari 2004 09:11 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Dat is al tig keer gezegd maar je negeert het gewoon omdat het antwoord je niet aanstaat.
As usual.
quote:Einde aan het gezeik en lekker aan de slag met je strenge nieuwe beleidje. Draagvlak is groot en bovendien kom je dan gewoon in de hemel.
Op donderdag 5 februari 2004 09:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
* Aaahikwordgek wacht op betoog over de voordelen....
quote:Feitelijk onjuist?
Op donderdag 5 februari 2004 09:14 schreef SCH het volgende:[..]
Nee - dat is niet tig keer gezegd. Alle antwoorden zijn feitelijk onjuist. Makkelijk te weerleggen, dus doe je best eens
Okay, nogmaals: deze mensen voldoen volgens de vorige EN de huidige regels niet aan de eisen om een verblijfsvergunning te krijgen. Daarom zijn ze afgewezen. Het is van de zotte om ze, ondanks die afwijzing, toch te belonen voor hun illegale verblijf. Plus dat het trouwens extreem oneerlijk is tegen al die anderen die wel zijn uitgezet. Een pardon is gewoon het overtreden van je eigen regels. Belachelijk dus.
Gelukkig gaat het toch niet gebeuren, want Verdonk zwicht niet voor de asielzoekersmaffia .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |