http://gamespy.com/top10/january04/handhelds/
Onder andere de NGage en de GameGear staan erin.
De complete lijst:
10 TigerGame.com
9 NGage
8 Milton Bradley Microvision
7 Sega Genesis Nomad
6 Lynx
5 NEC Turbo Express
4 GP 32
3 GameGear
2 Wonderswan
1 Neo Geo Pocket
Als je de lijst bekijkt zijn het allemaal goede handhelds, die op één of ander vlak het toch hebben laten afweten, waardoor de GB(A) nog steeds marktleider is.
Seriously, ik had wel de Pocket Gameboy en de Gameboy Color in deze lijst verwacht. Daar zijn er ook maar best weinig van verkocht.
En de Lynx is juist best wel aardig verkocht.
Volgens mij zijn de cijfers die ze gebruikten niet echt goed. Ik zou verwachten dat de absolute verkoopcijfers afgezet zouden zijn tegenover de grootte van de markt destijds. Dan zie je dat de Lynx vast wel hoger uit zou komen.
de GBA is ook bagger, de NGage kan veel meer.. maarja..
quote:Het gaat er niet om om "vet" 'ie was... het gaat erom hoe vaak 'ie verkocht is...
Op maandag 2 februari 2004 11:37 schreef erikh het volgende:
De gamegear gefaald?Dat was echt een supervet ding no way dat je die gefaald kunt noemen.
quote:Humor. NGage is een trieste manier om geld te verdienen. Net als die MP3 speler van ze. Nokia pleurt gewoon overal een telefoon in en voila, show us the money.
Op maandag 2 februari 2004 11:40 schreef NullPointer het volgende:
de GBA is ook bagger, de NGage kan veel meer.. maarja..
quote:zelfde met de game gear...
Op maandag 2 februari 2004 11:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
De Lynx. Z'n tijd ver vooruit.
de meeste van die handhelds zijn gefaalt niet omdat de hardware niet goed was, maar omdat nintendo's reclame machine gewoon veel beter was/is...
quote:boeit dat enigzins? Hij is gewoon beter, klaar..
Op maandag 2 februari 2004 11:42 schreef drugsgebruiker het volgende:[..]
Humor. NGage is een trieste manier om geld te verdienen. Net als die MP3 speler van ze. Nokia pleurt gewoon overal een telefoon in en voila, show us the money.
quote:Nope. Spelletjes verwisselen is kut. Scherm is vertikaal. Knopjes op de verkeerde plekken.
Op maandag 2 februari 2004 11:49 schreef NullPointer het volgende:[..]
boeit dat enigzins? Hij is gewoon beter, klaar..
Specs zeggen niet alles.
quote:...en als je d'r mee wilt bellen moet je'm wel héél raar vasthouden
Op maandag 2 februari 2004 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nope. Spelletjes verwisselen is kut. Scherm is vertikaal. Knopjes op de verkeerde plekken.
quote:headset ?
Op maandag 2 februari 2004 11:51 schreef P-Style het volgende:
...en als je d'r mee wilt bellen moet je'm wel héél raar vasthoudenDe N-Gage is één grote ontwerpfout!
quote:Misschien... omdat ze geen headset hebben?
Op maandag 2 februari 2004 12:32 schreef MokroKees het volgende:
...ik begrijp trouwens echt niet niet waarom mensen die portable magnetrons nog steeds zo dicht bij hun hersens houden..
Atari had zelf de Lynx gecancelled vanwege de Jaguar. Weer zo'n brilliante Atari actie.
ja nintendo is erg klantvriendelijk
quote:Dus omdat Nintendo nieuwe producten op de markt brengt die een ruim 10 jaar oud concept opvolgen (de GBC was ook weinig meer dan een klassieke GB met kleurenscherm) zijn ze niet klantvriendelijk?
Op maandag 2 februari 2004 14:43 schreef sp3c het volgende:
ik zou de verkoopcijfers van de gbc niet onderschatten trouwens die dingen kwamen in japan geloof ik samen met p0k0m0n tijdens de hele p0k0m0n rage uit ... daarna naar de VS en Europa ... daarna ging het ding de prullenbak in en kwam de gba eruit (gevolgd door gba sp)ja nintendo is erg klantvriendelijk
Ngage is wat mij betreft de nr 1..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |