abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16540276
Ze mogen wel demonstreren. Maar als je die demonstratie in Parijs gezien heb, word ik even niet goed. Fanatiek baard-mannen die Allah.o-akbar (Allah is groot) schreeuwen. He fanatisme straalt uit hun ogen.
http://www.novatv.nl/index.cfm?FUSEACTION=videoaudio.details&LN=nl&REPORTAGE_ID=2246
"Als je nooit twijfelt leer je niets"
pi_16540287
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:41 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Dat zijn ze dus niet. Het integratiebeleid is faliekant mislukt, hetgeen tóch veelvuldig in het nieuws is geweest....

En nee, ik vind het inderdaad niet leuk

Het al dan niet slagen van het integratiebeleid staat helemaal los van het feit dat moslims deel uitmaken van de Nederlandse samenleving.
pi_16540289
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:40 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou er eerder trots op zijn dat het in Nederland toegestaan is een hoofddoekje te dragen, dan Turkije als argument te noemen om het hier ook niet toe te staan.
Precies. Om dit soort rigide maatregelen goed te praten haalt men een land aan dat geregeerd wordt door het leger. Niet echt een vrij land als je het mij vraagt.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:43:21 #79
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540301
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. En gelijk de kern van het probleem.

Nee hoor. Als de meederheid vd bevolking dat vindt is dat het probleem vd minderheid.

Net zoals in Frankrijk dus. .

quote:
Als je namelijk gewoon objectief kijkt naar dergelijke hoofddeksels is er niks afschuwelijks aan, het staat zelfs erg netjes.
Ja, zelfde geldt voor een mijter. Dus dat mag voortaan ook!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:44:05 #80
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540312
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:42 schreef gelly het volgende:

Om dit soort rigide maatregelen goed te praten haalt men een land aan dat geregeerd wordt door het leger.

En wederom weet je weer eens niets van iets dat je aanhaalt!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:44:12 #81
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_16540315
[quote]Op zaterdag 24 januari 2004 11:41 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Dat zijn ze dus niet. Het integratiebeleid is faliekant mislukt, hetgeen tóch veelvuldig in het nieuws is geweest....

En nee, ik vind het inderdaad niet leuk
[/qu

nee idd niet, dat zouden ze moeten zijn maar ze passen zich niet aan! (dat geldt niet voor allemaal, maar wel voor een groot aantal) als ze zich zouden aanpassen horen ze erbij en is het geen probleem. Ik bedoel echt niet dat ze elke avond boerenkool en frikandel moeten eten, maar begin eens met de nederlandse taal te leren enz
Nu krijg ik vast weer een boze abdullah over me heen, maar goed, hij is zelf ook niet altijd zo netje sin de dingen die hij schrijft. Klik maar eens op zijn naam.

pi_16540319
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:43 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja, zelfde geldt voor een mijter. Dus dat mag voortaan ook!

Waarom moet altijd alles in het ridicule worden getrokken
pi_16540330
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:44 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

En wederom weet je weer eens niets van iets dat je aanhaalt!

Heb ik ongelijk ? Vertel.
pi_16540332
Mag je niet meer met een mijter op naar school als je in Sinterklaas gelooft?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:45:17 #85
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540339
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat verstoort de openbare orde niet ?

Nee. Hoezo verstoort dat de openbare orde? Dat zit in jouw hoofd. En dat is gelijk de kern vh probleem.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:46:23 #86
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540367
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze hebben maar schijt aan een beperkt deel van de bevolking hoor, het deel waar ik ook schijt aan heb.

Grappig dat je schijt hebt aan de meerderheid vd bevolking. En aan de meerderheid vd Franse bevolking.

[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 24-01-2004 12:01]

zaterdag 24 januari 2004 @ 11:46:57 #87
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540378
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:44 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat zeg jij?

Een mijter is het equivalent van een hoofddoek.

pi_16540383
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. En gelijk de kern van het probleem.

Als je namelijk gewoon objectief kijkt naar dergelijke hoofddeksels is er niks afschuwelijks aan, het staat zelfs erg netjes.

Kan wel netjes zijn maar toch sluit je je gedeeltelijk af van de buitenwereld en sluit je jezelf binnen je religie. Hierdoor komt het op mij over dat je niet neutraal bezig bent. Je zit niet in een kerk of moskee. Je bent een ambtenaar en in functie. Je zit niet in een gebed.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16540396
Je kunt van Turkije zeggen wat je wilt, maar de scheiding van Kerk en Staat is daar beter geregeld dan hier.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:48:13 #90
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16540415
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Heb ik ongelijk ? Vertel.

Turkije is een parlementaire democratie waar de macht vh leger trouwens al 10 jaar enorm aan het afnemen is.

Maar verlicht ons eens met je wijsheden dat Turkije door het leger bestuurd wordt.

Zal Erdokan graag willen horen denk ik .

pi_16540422
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoezo ridicuul? Omdat het een christelijk symbool welke je weinig ziet?
pi_16540430
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:42 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het al dan niet slagen van het integratiebeleid staat helemaal los van het feit dat moslims deel uitmaken van de Nederlandse samenleving.

Nee dus.
Integreren betkent dat je deel uit gaat maken van een samenleving.
Omdat de meesten niet geïntegreerd zijn, maken ze de facto geen deel uit van de Nederlandse samenleving!
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_16540449
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:47 schreef Dr.Stupid het volgende:

[..]

Kan wel netjes zijn maar toch sluit je je gedeeltelijk af van de buitenwereld en sluit je jezelf binnen je religie. Hierdoor komt het op mij over dat je niet neutraal bezig bent. Je zit niet in een kerk of moskee. Je bent een ambtenaar en in functie. Je zit niet in een gebed.

Hoezo sluit je je af van de buitenwereld? Als bepaalde mensen zich niet met (een behoorlijk groot deel van de Nederlandse samenleving) kunnen identificeren en hier op afgeven sluiten deze mensen zich toch af van de werkelijkheid? Het is nu eenmaal een feit dat er moslims in Nederland leven. Of ze nou hoofddokejes dragen of niet.
pi_16540484
Thuis en in de moskee / kerk / tempel / synagoge kun je je kleden en doen wat je zelf wilt. Maar de overheid moet neutraal zijn.
Is dit nou zo moeilijk?
pi_16540506
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:48 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Nee dus.
Integreren betkent dat je deel uit gaat maken van een samenleving.
Omdat de meesten niet geïntegreerd zijn, maken ze de facto geen deel uit van de Nederlandse samenleving!

Dan lijkt het verbieden van hoofddoekjes onder ambtenaren mij ook een vrijwel kansloos principe. Ze zijn niet geïntegreerd, dus kunnen ze ook geen nederlands ambtenaar zijn immers.
pi_16540521
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:51 schreef Bhaarath het volgende:
Thuis en in de moskee / kerk / tempel / synagoge kun je je kleden en doen wat je zelf wilt. Maar de overheid moet neutraal zijn.
Is dit nou zo moeilijk?
Neutraal zijn breng je volgens mij beter in de praktijk door te accepteren dan door te verbieden.
pi_16540548
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:52 schreef kLowJow het volgende:
Neutraal zijn breng je volgens mij beter in de praktijk door te accepteren dan door te verbieden.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_16540572
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan lijkt het verbieden van hoofddoekjes onder ambtenaren mij ook een vrijwel kansloos principe. Ze zijn niet geïntegreerd, dus kunnen ze ook geen nederlands ambtenaar zijn immers.

Dat zou een waarheid zijn, ware het niet dat we hier de Positieve Discriminatie Bullshit hebben uitgevonden, alsmede het verplichte allochtonen-quotum hetgeen tot gevolg heeft dat er her en der bij zowel overheid als bedrijfsleven personen werkzaam zijn die onder normale omstandigheden (lees: wetgeving) nooit de betrekking hadden gekregen.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_16540580
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:49 schreef kLowJow het volgende:
Hoezo sluit je je af van de buitenwereld? Als bepaalde mensen zich niet met (een behoorlijk groot deel van de Nederlandse samenleving) kunnen identificeren en hier op afgeven sluiten deze mensen zich toch af van de werkelijkheid? Het is nu eenmaal een feit dat er moslims in Nederland leven. Of ze nou hoofddokejes dragen of niet.
Ze dragen ze maar....maar niet als ze als ambtenaar of in wat voor publieke functie dan ook in functie zijn. Wat ze thuis, op straat en in de moskee (mogen ze volgens mij niet eens komen wegens een tolerantieoverschot) als hoofddoek dragen moeten ze zelf weten.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:55:50 #100
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_16540608
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:51 schreef Bhaarath het volgende:
Is dit nou zo moeilijk?
mee eens!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')