Kort en goed komt het erop neer dat ik geen schrijnend geval ben. Ruimhartig is ze niet idd. Ik en de mijnen krijgen de gelegenheid om binnen 8 weken na dato vrijwillig Nederland te verlaten. De minister wenst een duidelijk beleid te voeren. Dat is haar mandaat! Haar ambtenaren zullen er alles aan doen om mij het bestaan, dat ik hier opgebouwd heb, onmogelijk te maken. Dat is democratie! Sorry, mate, je bent hier niet geboren, je spreekt onze taal niet, je bent illegaal; wegwezen. Mijn kinderen begrijpen er niets van, hoewel ik het geprobeerd heb hen duidelijk te maken. 8 weken is voor hen nog een zee van tijd, maar het zal inhouden dat zij dit schooljaar niet kunnen afsluiten op de school waar ze nu zitten. Tussen hun vriendjes en vriendinnetjes. Of ze volgend jaar überhaupt weer in schoolbankjes kunnen plaatsnemen is natuurlijk de vraag. Het zal er om hangen.
Ik ga terug naar een kapot geschoten land. De littekens in het landschap symboliseren de littelkens in de ziel van het volk dat ik het mijne dien te noemen. Omdat ik geen landverhuizer kan en mag zijn. Dat is de realiteit.
klinkt aardig kut, dat je zo ineens weg moet, en alles achter moet laten, maar naar welk land moet je terug, en kan je er echt niks meer aan doen ?
quote:Je hebt het journaal vandaag toch wel gezien?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:33 schreef LeFTBuRN het volgende:
meen je dit ?klinkt aardig kut, dat je zo ineens weg moet, en alles achter moet laten, maar naar welk land moet je terug, en kan je er echt niks meer aan doen ?
quote:Dit is duidelijk. Ik spreek jullie taal niet, ik ben niet schrijnend, ik kan eruit.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:45 schreef Pearly het volgende:
Kolere!!! lekker duidelijk ... DUH!
quote:Welk land? Niet demigerend bedoeld maar onder de omschrijving "kapotgeschoten" vallen veel landen.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga terug naar een kapot geschoten land. De littekens in het landschap symboliseren de littelkens in de ziel van het volk dat ik het mijne dien te noemen. Omdat ik geen landverhuizer kan en mag zijn. Dat is de realiteit.
quote:Nee, ik moet weg.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:48 schreef haaahaha het volgende:
Serieus? Of wil je een punt maken met dit topic?
quote:Wel iets gehoord dat er al mensen terug naar Noord-Irak kunnen
Op vrijdag 23 januari 2004 20:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je hebt het journaal vandaag toch wel gezien?
.
quote:Ah, okay dan, maar inderdaad is het iets belachelijks.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, ik moet weg.
quote:Grappig dat de rechtse realisten, om maar even in hetzelfde jargon te blijven, wat minder problemen hebben met een wat ruimere intepretatie van de wegenverkeerswet. Regels zijn regels immers. Of toch niet ?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:48 schreef JeOma het volgende:
Ja heel zielig allemaal en er zijn vast wel "schrijnende gevallen". Maar als je even die linkse rode zonnebril afzet dan zie je dat het ook niet zou kloppen als je tegen alle mensen die hier ILLEGAAL -men WIST VAN TE VOREN dat het niet mocht- zijn binnengekomen, zou zeggen: "Ach, what the fuck, je bent er nu toch, blijf gezellig". De gulden middenweg is in dezen lastig te vinden.
quote:Waar naar toe?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, ik moet weg.
/edit: Volgens het journaal dus naar N Irak.
quote:Ga toch weg. Dat er vroeger fouten zijn gemaakt en mensen 5 jaar of langer in Nederland konden verblijven zonder zekerheid moet je niet afschuiven op die mensen.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:55 schreef SirWacko het volgende:
Tja jij hebt net als al die andere ILLEGALEN gewoon pech en moeten oprotten naar het land van herkomst... Elke samenleving heeft een negatieve kant helaas...
Neem je verantwoordelijkheid als land, en laat een generaal pardon gelden. Beginnen we daarna met een schone lij.
quote:Naar Irak ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:56 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Waar naar toe?
/edit: Volgens het journaal dus naar N Irak.
quote:Als je na zo'n lange tijd de Nederlandse taal nog niet spreekt mag je er inderdaad uit.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:47 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dit is duidelijk. Ik spreek jullie taal niet, ik ben niet schrijnend, ik kan eruit.
quote:Je hebt illegalen die het werk doen waar de nederlanders te lui voor zijn om te doen....
Op vrijdag 23 januari 2004 20:55 schreef SirWacko het volgende:
Tja jij hebt net als al die andere ILLEGALEN gewoon pech en moeten oprotten naar het land van herkomst... Elke samenleving heeft een negatieve kant helaas...
quote:Ik spreek jullie taal wel. Alleen wordt even gemakshalve aangenomen dat ik dat niet doe.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:58 schreef Frasier het volgende:[..]
Als je na zo'n lange tijd de Nederlandse taal nog niet spreekt mag je er inderdaad uit.
quote:Dan mag je blijven
Op vrijdag 23 januari 2004 20:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik spreek jullie taal wel. Alleen wordt even gemakshalve aangenomen dat ik dat niet doe.
quote:Dat is een droom ja. Net als een normaal huis. Een school voor kinderen. Of een voldoende proteïne rijke maaltijd iedere dag.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:58 schreef Famas het volgende:[..]
Je hebt illegalen die het werk doen waar de nederlanders te lui voor zijn om te doen....
Maar je hebt wel gelijk..illegaal is illegaal en dan heb je hier niks te zoeken...
TS, succes met het opbouwen van een nieuw leven in dat land waar je naartoe gaat....enne...kunnen we je terugverwachten op fok! als je eenmaal daar bent?..of is een pc+internet daar een droom?
quote:Ach kom op man. Bij sommige gevallen moeten kinderen die hier zijn geboren en hier zijn opgegroeid weg.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:58 schreef Frasier het volgende:[..]
Als je na zo'n lange tijd de Nederlandse taal nog niet spreekt mag je er inderdaad uit.
quote:Die mensen die kinderen namen wisten toch dat ze illegaal waren, dan moet je het niet de regering verwijten maar die ouders zelf, alleen helaas zijn de kinderen alweer het slachtoffer hiervan...
Op vrijdag 23 januari 2004 21:00 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ach kom op man. Bij sommige gevallen moeten kinderen die hier zijn geboren en hier zijn opgegroeid weg.
quote:Als ouder doe je alles om je kinderen de beste toekomst te geven, dat kun je hen niet verwijten. De enige schuldige in deze is de nederlandse regering die heeft toegestaan mensen 5 jaar of langer in onzekerheid te laten.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:02 schreef SirWacko het volgende:[..]
Die mensen die kinderen namen wisten toch dat ze illegaal waren, dan moet je het niet de regering verwijten maar die ouders zelf, alleen helaas zijn de kinderen alweer het slachtoffer hiervan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |