abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16525484
Ik heb hier een hele stapel games voor de Megadrive, GameGear, GameCube, N64, PC, MSX en C64 liggen, waar ik van af wil. Weggooien vind ik zonde, en verkopen heb ik al geprobeerd: niemand wilde ze kopen. Vandaar deze wedstrijd, exclusief in Games&Consoles!

LET OP, LEES HEEL HET TOPIC DOOR

De wedstrijd

Beeld, op zo leuk en creatief mogelijke wijze, het spel uit wat je graag wilt winnen. Film, Foto, Tekening, Verhaal, Gedicht, Opstel, Photoshop, Geluid, Muziek, alles is toegestaan. Behalve rippen/kopieren van andermans werk.

De prijzen

Voor de Sega Megadrive (boxed tenzij anders vermeld):
PGA Tour 3
Lotus Turbo Challenge
Davis Cup (Genesis)
F22 Interceptor
NHLPA Hockey '93 (Genesis)
G-Loc Air Battle
International FIFA soccer
Olympic Gold
Zoop
Ayrton Senna's Super Monaco GP 2 (niet boxed)
688 Attack Sub (niet boxed)
Terminator 2 (niet boxed)

Voor de GameGear
Mortal Kombat II (cart only)
World Cup USA '94 (cart only)

Nintendo GameCube
Dead To Rights

Nintendo 64
Goldeneye (cart only)

Voor de MSX
ComputerMates: Cards (cart only)
Elevator Action (cart only)
MSX Logo (cart only)

Voor de C64
Robocop 2 (cart only)
Ninja Remix (cart only)

Voor de PC
Knight Rider: The Game
PONG by Atari (Grote box, kan ook als cd opgestuurd)

Sommige doosjes zijn niet optimaal meer, en niet in elke zit een handleiding. Maar vaak wel! Games zijn allemaal getest, behalve MSX en C64 titels (die heb ik niet)

De Regels

• Niet zeuren
  • De winnaars betalen een bijdrage in de verzendkosten, ik schat dat die op ongeveer 2 euro liggen per spel(bron: www.tpgpost.nl, games zonder box een stuk goedkoper ). Misschien vind ik nog een velletje kinderpostzegels hier (ik ben immers aan het opruimen), dan zal een deel gratis verzonden worden. (ik heb er zeker nog genoeg liggen voor de beste paar)
  • Je mag zoveel creaties inzenden als je wilt, naar , onder vermelding van je Nickname. Let op, mocht het groter worden dan 500kb, dan moet je eerst even contact opnemen met me.
  • De creaties (foto's, tekeningen, film, geluid enzovoort) worden ALLEMAAL hier getoond, en beoordeeld door een deskundig bezopen jury.
  • Ik behoud ten alle tijden het recht deze wedstrijd stop te zetten
  • Het is niet gegarandeerd dat alle prijzen een nieuwe eigenaar vinden. Zodra iemand ervoor inzend, dan word het spel weggegeven als de inzending niet totale pulp is. Oftewel: als je inzending het waard is, win je. Mochten er meer mensen dezelfde prijs willen, dan kan het zijn dat er een andere prijs word uitgerijkt.
  • De laatste inzending mag op mijn verjaardag, 29 januari. Ik ga daarna met voldoende gekke mensen overleggen wie er winnen.
  • Het is ook mogelijk de games op te halen in Den Haag, of op een nader te plannen GAM meet.
  • De regels kunnen ten alle tijde aangevuld of aangepast worden.
  • [update: Regels en prijzenpot aangepast. Mochten er nog gamers deze wedstrijd willen sponsoren met meer games, het mag.[/update]

[edit]
    DE WEDSTRIJD IS VERLENGD TOT 8 FEBRUARI 2004, 23:59

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 29-01-2004 14:35]

vrijdag 23 januari 2004 @ 19:02:27 #2
    74126 Frank79
    Life is good!
    pi_16525588
    Hoi.

Ik ben niet geinteresseerd en doe ook niet mee, maar ik moet zeggen dat ik dit een hele leuke actie van je vind!

Succes met de beoordeling!

Frank

pi_16525606
  • Het is niet gegarandeerd dat alle prijzen een nieuwe eigenaar vinden. Als je het waard bent, win je
  • Dit vind ik een beetje een raar regeltje.

-
    pi_16525637
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
  • Het is niet gegarandeerd dat alle prijzen een nieuwe eigenaar vinden. Als je het waard bent, win je

Kijk, als niemand iets inzend voor bijvoorbeeld 'Compumates Cards', dan pleur ik hem bij iemand anders, of in de container. Regel is trouwens iets aangepast. Ik behoud me het recht om mensen die er niet de moeite voor doen uit te sluiten.
    pi_16525714
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

Nou ja, ik kan ook een leeg worddocje opsturen. Zou een beetje raar zijn als ik zou winnen omdat ik de enige inzending zou hebben .
    pi_16525728
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Kijk, als niemand iets inzend voor bijvoorbeeld 'Compumates Cards', dan pleur ik hem bij iemand anders, of in de container. Regel is trouwens iets aangepast. Ik behoud me het recht om mensen die er niet de moeite voor doen uit te sluiten.

Aha, okay.
    -
    pi_16525768
    Naarmate ik mijn kast uitmest word de prijzenpot groter. Een PC spel, een gamecube spel en een N64 spel hebben hun weg al op de lijst gevonden. Wat er nog meer komt? Geen idee!
    pi_16525783
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2004 19:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan ook een leeg worddocje opsturen. Zou een beetje raar zijn als ik zou winnen omdat ik de enige inzending zou hebben .

Het ging mij vooral om het laatste gedeelte van de zin. .
    -
      vrijdag 23 januari 2004 @ 19:39:06 #9
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16526500
    En ook deze sticky.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_16541018
    Mijn gedicht is verzonden .
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_16553926
    gamegear spellen?

beters, ik ga mij eens creatief uitleven. Idee moet alleen nog even boven komen borrelen, misschien zo m'n vriendin maar eens om hulp vragen.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_16557366
    ik heb hier ook een paar spellen die ik graag kwijt wil. O.A

Platform : PC
    * Alone in the Dark - The New Nightmare
    * International Superstar Soccer
    * Euro 2000

Champy2004 wensen jullie veel s6!

www.eurocarsforum.nl > Voor een leuke auto forum!
      zondag 25 januari 2004 @ 13:13:34 #13
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_16565379
    Leuk initiatief!
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
    pi_16596387
    Jongens, ik heb pas één inzending, en dat was niet echt iets waar ik dramatisch van onder de indruk was. Het is zonde als deze collectie de container in gaat!
    pi_16598729
    Vondt hte zelf wel een grappig gedicht eigenlijk :D !
    pi_16599467
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 15:58 schreef Roi het volgende:
    Vondt hte zelf wel een grappig gedicht eigenlijk :D !
    Ja, maar gedichten die rijmen stuur je aan Sinterklaas. En aangezien ik geen baard heb...
    pi_16599515
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 14:54 schreef Khadgar het volgende:
    Jongens, ik heb pas één inzending, en dat was niet echt iets waar ik dramatisch van onder de indruk was. Het is zonde als deze collectie de container in gaat!
    Be patient, young Padawan .
      maandag 26 januari 2004 @ 16:21:10 #18
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16599585
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef Lexie het volgende:

[..]

Be patient, young Padawan .

Niet schelden ! Note ! Ban !
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_16606065
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 16:17 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ja, maar gedichten die rijmen stuur je aan Sinterklaas. En aangezien ik geen baard heb...

Maar jij geeft ook kado;s weg en ik vindt jouw ook lief .

pi_16616701
    Ik wacht nog even tot de laatste inzendingen zijn geweest en dan bied ik 300 euro voor alle spelletjes bij elkaar. Eens kijken of Khadgar voor zichzelf kiest of voor de lieve users die braaf tekeningetjes hebben gemaakt.
    pi_16620207
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2004 03:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
    Ik wacht nog even tot de laatste inzendingen zijn geweest en dan bied ik 300 euro voor alle spelletjes bij elkaar. Eens kijken of Khadgar voor zichzelf kiest of voor de lieve users die braaf tekeningetjes hebben gemaakt.
    Als jij 300 euro bied krijg je meteen die hele stapel aan je deur afgeleverd
    pi_16628553
    pi_16646114
    Jongens, waar blijven de inzendingen. Ik dacht echt dat iedereen die wel van gratis games hield hier als een idioot op zou springen.

Maar ik heb tot nu toe slechts 2 inzendingen, 2 waar de ge-investeerde moeite niet gelijk staat aan mijn moeite die ik moet doen om de desbetreffende game op te sturen. Vijf minuutjes werk is niet voldoende, tenzij ik er van in een deuk lig van het lachen.

Vandaar mijn besluit:

Als jullie willen dat deze wedstrijd door gaat, meld dan hier dat je wat gaat inzenden. Die melding moet voor 29-01-04, om middernacht, binnen zijn. Dan ga ik overwegen het hele festijn door te laten gaan. Zo niet, dan verdwijnen een aantal games óf de container in, of op marktplaats.

pi_16653430
    Ik kom nog met een gedicht voor Dead to Rights .
      woensdag 28 januari 2004 @ 12:50:09 #25
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16653615
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2004 12:42 schreef Lexie het volgende:
    Ik kom nog met een gedicht voor Dead to Rights .
    Dat doe je niet Zoek maar iets anders uit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')