quote:Goede zaak. Kutwijf.
Op donderdag 22 januari 2004 12:36 schreef rroloff het volgende:De columniste is kapot ik sta onderhand ook op het punt eraan onderdoor te gaan
quote:Inderdaad zo is het wel!
Op donderdag 22 januari 2004 12:36 schreef rroloff het volgende:
Weet je wat ik denk: als het Balkenende was geweest, had iedereen gegniffeld en was ik op de schouders genomen. Nu het een linkse populaire politicus betreft, zijn de rapen gaar en wordt geprobeerd de boodschapper met pek en veren de stad uit te smijten", aldus Heleen van Royen.http://www.telegraaf.nl/binnenland/article7369451.ece
[..]Goed zo, Heleen! Laat je niet kisten. Oudkerk liegt en valt jou aan om zichzelf en vooral zijn partijgenoten te sparen.
Omdat nu een linkse rakker "gepakt" wordt, ook al heeft hij het zelf gedaan, vinden heel veel mensen het zielig. Ik niet!
Ik hoop dat de getuige Tom Egbers snel zijn zegje doet.
quote:hier een rechtse rakker, die het niet zielig vindt, maar wel woorden als hypocrisie en rattenstreek door het hoofd spoken en dan denk ik dus niet aan Oudkerk
Op donderdag 22 januari 2004 12:46 schreef 001 het volgende:[..]
Inderdaad zo is het wel!
Omdat nu een linkse rakker "gepakt" wordt, ook al heeft hij het zelf gedaan, vinden heel veel mensen het zielig. Ik niet!
Alhoewel bij vlagen emotioneel, kwam hij op mij toch erg sterk over. ik denk dat we in de toekomst nog wel meer van deze man gaan horen .
quote:Bron: AT5-webstek
Oudkerk populair bij sprekersbureauBij Assemblee Internationaal Sprekersbureau in Maastricht is de laatste dagen een groot aantal verzoeken voor Rob Oudkerk binnengekomen.
"Een behoorlijk aantal mensen is geïnteresseerd", zei directeur L. van der Kant donderdag. Aantallen noemt hij niet, maar meer mensen dan anders willen de voormalige wethouder van Amsterdam laten spreken op een congres of seminar.
"Er is altijd een grotere vraag als onze sprekers in de publiciteit komen. Ze moeten dan wel een goed verhaal hebben." Aldus Van der Kant.
Kassa voor Oudkerk
quote:Naja, als je het zelf maar gelooft
Op donderdag 22 januari 2004 14:47 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik vermoed dat Oudkerk ons allemaal bij de neus neemt...
Even een hypothese ertegenaan:
Oudkerk doet grote beloftes op zijn werk, maar realiseerd zich later dat hij deze niet waar kan maken.
Oudkerk zorgt er met een schandaaltje (een kleintje, welke echte nederlander vind een seksschandaal onoverkomelijk? Remember Clinton) voor dat hij zijn beloftes niet hoeft in te lossen.
Bijkomend voordeel: wachtgeld en evt smartegeld van de columniste die "hem erin heeft geluisd" (lees, "die hij offert" (hij zei nog: "ik lees het allemaal wel")).
Gevolg: Oudkerk kan zich vanaf nu profileren als "die man die wel wilde, maar de kans niet kreeg"
Bij de volgende verkiezingen zal hij meer voorkeurstemmen krijgen vermoed ik.![]()
quote:Als je 'm gister in B&W had horen vertellen over hoe zwaar dit alles neerkomt op z'n privé-leven (kinderen die er op school mee gepest worden, pers die de hele dag op de loer ligt voor z'n huis, privacy naar de klote, etc) dan had je wel geweten dat dit nooit opzet kan zijn geweest...
quote:Tuurlijk
Even een hypothese ertegenaan:
Oudkerk doet grote beloftes op zijn werk, maar realiseerd zich later dat hij deze niet waar kan maken.
Oudkerk zorgt er met een schandaaltje (een kleintje, welke echte nederlander vind een seksschandaal onoverkomelijk? Remember Clinton) voor dat hij zijn beloftes niet hoeft in te lossen.
Bijkomend voordeel: wachtgeld en evt smartegeld van de columniste die "hem erin heeft geluisd" (lees, "die hij offert" (hij zei nog: "ik lees het allemaal wel")).
Gevolg: Oudkerk kan zich vanaf nu profileren als "die man die wel wilde, maar de kans niet kreeg"
Bij de volgende verkiezingen zal hij meer voorkeurstemmen krijgen vermoed ik.![]()
Je spreekt over een columniste offeren terwille van eigen glorie na escape voor politiek falen, belachelijk.
Alsof hij dit zijn kinderen zou aandoen, dit soort publiciteit.
quote:
"Weet je wat ik denk: als het Balkenende was geweest, had iedereen gegniffeld en was ik op de schouders genomen. Nu het een linkse populaire politicus betreft, zijn de rapen gaar en wordt geprobeerd de boodschapper met pek en veren de stad uit te smijten", aldus Heleen van Royen.
Ach ja, Operatie Damage Control van links. Allemaal proberen de zaak te bagatelliseren ('t viel wel mee op de afwerkplek, Hoerenlopen is OK olé olé) [mi een radicaal foute insteek, die bij heel veel mensen heel erg verkeerd valt] en als dat toch wat moeilijker lijkt te worden dan maar het vingertje naar derden, de pers, Heleen, whatever, als de schuld maar niet wordt gelegd bij 'ons' en ondertussen Rob O. maar in een slachtoffer-rol persen. Ach goh...
Zo kennen we onze rode kameraden weer.
quote:Ach gut, als een kale politicus jongetjes in de hol neukt in de darkroom is het grensverleggend, neukt ie een hoer is het vreselijk.
Op donderdag 22 januari 2004 16:30 schreef Sniper het volgende:[..]
Go Heleen!
Ach ja, Operatie Damage Control van links. Allemaal proberen de zaak te bagatelliseren ('t viel wel mee op de afwerkplek, Hoerenlopen is OK olé olé) [mi een radicaal foute insteek, die bij heel veel mensen heel erg verkeerd valt] en als dat toch wat moeilijker lijkt te worden dan maar het vingertje naar derden, de pers, Heleen, whatever, als de schuld maar niet wordt gelegd bij 'ons' en ondertussen Rob O. maar in een slachtoffer-rol persen. Ach goh...
quote:Waar heb je die quote vandaan? Volgens mij heeft ze trouwens ontzettend gelijk
Op donderdag 22 januari 2004 16:30 schreef Sniper het volgende:Go Heleen!
[...]
Zie ook dat gemekker om een onafhankelijk onderzoek bij de politie. Iedere sterveling moet genoegen nemen met een intern onderzoek, maar Robbie voelt zich daar weer te goed voor .
quote:ja maar hoeren zijn niet verantwoordelijk voor de keuzes die ze maken en zijn per definitie dus zielig, ze worden allemaal gedwongen to hoererij en dan komt er zo'n wethouder die daar misbruikt van maakt
Op donderdag 22 januari 2004 16:33 schreef Ulx het volgende:[..]
Ach gut, als een kale politicus jongetjes in de hol neukt in de darkroom is het grensverleggend, neukt ie een hoer is het vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |