abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16415914
Een idee dat al lang speelt en maar door sluimert is om met veel tarotleggers samen te komen, zodat we voor elkaar kunnen orakelen, om van elkaar te leren, maar ook omdat het altijd zo verdomde moeilijk is om voor jezelf te orakelen. Hierbij een apart topic om maar eens spijkers met koppen te slaan.

Het lijkt me erg cool om niet alleen met tarotisten maar ook andere orakelraadplegers, zoals bijv I Ching'ers of runenlezers samen te komen, en dan door meerdere mensen antwoorden laten destilleren op dezelfde vragen. Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren. Al zul je niet dezelfde antwoorden krijgen, raakvlakken zullen er zeker zijn denk ik.

Dus misschien moeten we maar een datum prikken, ergens in februari lijkt me wel okee. Ook omdat ik zelf de komende weken vrij vol zit. En is er een mooiere dag denkbaar dan vrijdag de 13e, om het lot, waar het natuurlijk allemaal om draait, eens lekker te tarten!

Het zal beginnen rond een uurtje of 8 uur / half negen.

Als plek is er natuurlijk het onovertroffen chatkanaal #truth, op irc.fok.nl. De plek waar ik al eerder 2 geslaagde tarotsessies heb gehouden. Dat is al weer bijna een jaar geleden, en het is tijd voor een waardig vervolg.

Dus meld hier als je mee wil doen! Ook als je alleen toeschouwer wil zijn of vragen wil stellen ben je welkom natuurlijk. Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 13-02-2004 13:19]

dinsdag 20 januari 2004 @ 01:33:51 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16416343
ik ken nog lang niet alle kaarten om ze te lezen maar als toeschouwer wil ik opzich wel aanwezig zijn. Dus roep de datum en ik zal er zijn (grin if you build it he will come )
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_16416423
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:33 schreef beelz het volgende:
ik ken nog lang niet alle kaarten om ze te lezen maar als toeschouwer wil ik opzich wel aanwezig zijn. Dus roep de datum en ik zal er zijn (grin if you build it he will come )
Vrijdag 13 februari dus.
pi_16416537
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Like duh!

Hey, als een preacher 'cool' kan zeggen, mag ik dit zeggen

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16416905
Als ThePreacher komt ben ik er zeker!
Unox, the worst operating system.
pi_16439189
*schopje*
Oi!
pi_16478121
Nog maar een schop!
pi_16478383
Waarschijnlijk moet ik dan (helaas) werken, maar zo niet, dan ben ik er heel graag bij
  donderdag 22 januari 2004 @ 03:05:47 #9
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16478770
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Wat zeggen de kaarten
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 16:13:56 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16490343
Ja, ik kan op vrijdag de 13e en een mooiere dag is trouwens niet te bedenken

Moet er niet even een lijstje komen met leggers en vragenstellers ofzo. Hoe pakken we het aan? Vragen op volgorde van binnenkomst ofzo? Nahjah, ik hoor (lees) het wel!

Leuk

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 16:16:24 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16490432
Enneh even ter verduidelijking, ik heb geen zin in zeikerds, van zeikvragen krijg je zeikantwoorden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:13:36 #12
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16492302
Lijkt me ook leuk!
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_16492664
Was het trouwens niet ChOas die veel met de I Ching deed? Lijkt me leuk om erbij te hebben.

En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?

† In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 19:05:47 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16495231
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:23 schreef ThePreacher het volgende:
Was het trouwens niet ChOas die veel met de I Ching deed? Lijkt me leuk om erbij te hebben.

En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?

Psyche2003 post nogal vaak in het Ouder(s) forum, voor de rest weet ik niet of hij hier in the truth nog wel eens komt.
pi_16504343
Ik heb ChOas een mailtje gestuurd. .

Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt? .

.

Oi!
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 12:01:50 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16512975
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:54 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ChOas een mailtje gestuurd. .

Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt? .

.

Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.

p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie

pi_16513805
En als j geen irc hebt?
pi_16514102
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:33 schreef Elvi het volgende:
En als j geen irc hebt?
Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC. En lees je dit: [irc] #fok FAQ.
Alleen waar "#fok" staat lees je dan "#truth".
pi_16517775
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef Schorpioen het volgende:

Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC.

En als dat niet mag van je boze pappa?
pi_16519672
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

En als dat niet mag van je boze pappa?

Ah, boze pappa's zijn minder...

Maar overal is een oplossing voor: ik heb nog wel een webbased irc gateway, hoef je niks voor te installeren, alleen ie4 of hoger met java ondersteuning is nodig.

Mail me even, dan krijg je de url+inlogggegevens (ik heb het nl op mijn eigen server draaien, ga het niet voor iedereen openzetten )

pi_16700806
*kick*

Ik zat eens te denken hoe we het het beste zouden kunnen doen. want meerdere leggers tegelijk in 1 kanaal gaat misschien wel erg onoverzichtelijk worden... Misschien beter om de beurt kaarten leggen, of anders meerdere openbare kanalen openen ofzo. Of evt prive leggingen, voor vragen die wat persoonlijker zijn.

Iemand nog goede ideeen hierover? Of zien we het op de dag zelf wel gewoon?

donderdag 29 januari 2004 @ 22:57:41 #22
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16701216
Ik ben d'r ook nog hoor!!

Zit wel vaker in OUD, omdat ik hier de sfeer verpest vond worden door de zeg maar "onbezonnen generatie" maar, TRU is toch nog steeds het forum waarvoor ik op Fok! Forum terecht kwam hoor

Enne Slaapmeisje, je hint was doorgekomen, heb het alleen ff errug druk... Als Preacher trouwens nog tijd heeft en op #truth aanwezig is wil ik hem wel even spreken eigenlijk

Enne... Meldt!

[Edit]
Kan misschien wel mijn Runes onder het stof vandaan halen... Heb ook nog LeNormand kaarten en een pendel ter beschikking
[/Edit]

[Nogmeeredit]
Need correct key melding om op #truth te komen???
[/Nogmeeredit]

[Dit bericht is gewijzigd door Psyche2003 op 29-01-2004 23:04]

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:08:35 #23
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16701709
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.

p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie

Gezien! En ja.. zal jouw dirty mind wel zijn
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_16847955
En weer even een schopje om dit onder de aandacht te brengen. .

ThePreacher gaat zijn tarotkaarten gebruiken en Psyche2003, ehm, die is van alles van plan. . Runen, pendel, kaarten. (Besluit je bij een vraag wat je gaat gebruiken of kies je 1 iets uit waar je je het prettigst bij voelt?)

Als er nog iemand is die kaarten wil leggen of wil pendelen of wat ook : graag, leuk! Laat het hier even weten.

En komt allen 13 februari! .

Oi!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 19:29:22 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16857517
Hoi MUUS, misschien is het niet goed doorgekomen, maar ik wil ook graag mijn welwillende geest ter beschikking stellen op vrijdag de 13e hoor. Naast Rider Waite Tarot, leg ik ook zigeuner waarzegkaarten. Is misschien leuker als er meerdere disciplines aanwezig zijn die avond dus:

ThePreacher: Tarot
Psyche2003: Runen
Slaapmeisje: Zigeuner waarzegkaarten

Het is maar een idee, maar het leek mij juist wel leuk om de verschillende waarzegmethoden te gebruiken. Aan de andere kant, kan het juist ook interessant zijn om hetzelfde medium te gebruiken omdat je anders appels met peren gaat vergelijken.

Uitgangspunt is natuurlijk dat er een antwoord op de vraag komt en hoe die dan verkregen wordt is dan minder interessant. Anyway, verschillende invalshoeken om bovenstaande te bekijken leek mij het interessantst.

Is het misschien handig om een intekenlijst hier te plaatsen zodat we in ieder geval alvast op volgorde de vragen kunnen beantwoorden? Of op volgorde van binnenkomst in #truth, maar dan is het wel prettig als 1 iemand dat in de gaten houdt en nummertjes uitgeeft

Wat mij betreft kan er wel in #truth geantwoord worden, maar dan met de afspraak dat niemand er doorheen lult. Gewoon een kwestie van goed modden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')