quote:Is volgens mij niet meer echt nieuw. Maar ik meld het toch maar even voor iedereen die toevallig met z'n laptop op schoot zit!
Mannen die lang met de laptop op schoot werken of spelletjes doen, lopen het risico dat de huid van hun penis verschroeid. Dat concluderen artsen nadat een Zweedse wetenschapper de huid van zijn geslacht en zaadballen brandde.
De man had zich thuis in zijn fauteuil geïnstalleerd met de laptop op de knieën, om een uur lang een rapport na te kijken. Volgens een brief in het Britse medische tijdschrift The Lancet verschenen de volgende dag brandblaren in zijn kruis.
De handleiding bij laptops bevat meestal een waarschuwing om de draagbare computer niet direct op de huid te plaatsen, maar in dit geval was de Zweed gekleed. (ANP)
quote:Een bak chips ofzow
Op maandag 19 januari 2004 11:52 schreef JMZ_THE_Falcon het volgende:
eeeeeeuhhhhh met de laptop op schoot, heb liever iets anders op mijn schoot
maar toch... best handig om te weten
ik zit altijd met dat ding op mijn schoot en er is nog nooit iets afgebrand (al zal ik er van nu af wel ietwat voorzichter mee te werk gaan, met die shit neem ik liever geen risico )
quote:En ff opletten als je de klep dichtdoet dat er niets tussen zit.
Op maandag 19 januari 2004 11:55 schreef sp3c het volgende:
of gewoon die laptop niet op je blote tokus leggenik zit altijd met dat ding op mijn schoot en er is nog nooit iets afgebrand (al zal ik er van nu af wel ietwat voorzichter mee te werk gaan, met die shit neem ik liever geen risico
)
quote:idd, hier nog een tip: met je lul boven het gasformuis is ook niet pluis.
Op maandag 19 januari 2004 11:55 schreef goddess in heaven het volgende:
volgens mij heeft dit al een keer op fok! gestaan en anders heb ik het ergens anders gelezen....maar toch... best handig om te weten
btw:(Heeft die vent zo'n gevoelloze lul dat hij de dag erna schroeiplekken op zijn edele deel aantreft?)
quote:Met een laptop op je schoot is toch ff net iets anders dan je lul boven het gasfornuis...
Op maandag 19 januari 2004 11:58 schreef joeplemmens het volgende:[..]
idd, hier nog een tip: met je lul boven het gasformuis is ook niet pluis.
btw:(Heeft die vent zo'n gevoelloze lul dat hij de dag erna schroeiplekken op zijn edele deel aantreft?)
Maar het lijkt me ook dat je het meteen voelt als je je lul verbrand, misschien iets met straling ofzo..?
quote:Een laptop IS een bak chips!
Op maandag 19 januari 2004 11:54 schreef -_Dude_- het volgende:[..]
Een bak chips ofzow
quote:Net iets gecompliceerder misschien...
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef De_Poelier het volgende:[..]
Een laptop IS een bak chips!
quote:Wat doe jij met je laptop?
Op donderdag 5 februari 2004 13:19 schreef owie het volgende:
ach wordt tie hard en stijf van moet je maar denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |