Nou, als hij echt naar die Theemsweg ging, en daar lopen veelal illegalen rond, dan betaalde hij illegalen. Dus... een werkgever van illegalen. Dâ mag nie.
Fractie had geen vertrouwen meer in hem
Radio 1 nieuws.
Rob-kutmarokkanen-Oudkerk is dus afgeserveerd, who's next? Ik nomineer Fatima-hoofddoekje-Elatik.
quote:Nou ze heeft wel gezegd dat mannen hoofddoekjes geil vinden (
Op dinsdag 20 januari 2004 01:11 schreef the.moderator het volgende:
Rob Oudkerk heeft zijn functie als wethouder in Amsterdam neergelegd. Vanavond vergaderde de raadsfractie van de PvdA in Amsterdam over de positie van Oudkerk.Rob-Kutmarokkanen-Oudkerk is dus afgeserveerd, who's next? Ik nomineer Fatima-hoofddoekje-Elatik.
quote:Dat is i.d.d wel 1 van de dieptepunten van de PVDA.
Rob Oudkerk heeft zijn functie als wethouder in Amsterdam neergelegd. Vanavond vergaderde de raadsfractie van de PvdA in Amsterdam over de positie van Oudkerk.Rob-kutmarokkanen-Oudkerk is dus afgeserveerd, who's next? Ik nomineer Fatima-hoofddoekje-Elatik.
quote:Ondanks dat Amsterdam niet mijn favoriete stad is, gun ik de Amsterdammers Elatik niet.
Rob Oudkerk heeft zijn functie als wethouder in Amsterdam neergelegd. Vanavond vergaderde de raadsfractie van de PvdA in Amsterdam over de positie van Oudkerk.Rob-kutmarokkanen-Oudkerk is dus afgeserveerd, who's next? Ik nomineer Fatima-hoofddoekje-Elatik.
Elatik is bijzonder eng, had zij niet naar de hoeren kunnen gaan, waren we tenminste van haar afgeweest ipv Rob O.
quote:Ik voel al een column van de godin van de jacht Heleen van Royen aankomen.
Op dinsdag 20 januari 2004 01:13 schreef milagro het volgende:[..]
Nou ze heeft wel gezegd dat mannen hoofddoekjes geil vinden (
) , dus wie weet wat daar nog meer achter of liever onder steekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |