Pentium III-500
384 MB geheugen
24 GB harddisk
Ati Rage 128 Pro all-in-wonder (TV tuner, TV-in, tv-out, DVDplayer)
Soundblaster pci 128
15" monitor
DVD-player
CD r/rw ...
vraagprijs 350 euro
Die DVD-speler die is eigenlijk gewoon kapot, leest niks, maar zit om decoratieve redenen in het apparaat. Volgens mij heb ik niet eens het kabeltje meer aangesloten op het moederbord. De cd-lezer/schrijver werkt wel, maar toch kun je maar beter gewoon een nieuwe dvd-speler erin gooien en van de cd-r niet veel verwachten.
Oh, en d'r zit geen muis bij. Of naar believen een kapotte draadloze logitechmuis.
Maar wel een prachtig toetsenbord hoor
Moederbord, geheugen, geluidskaart en monitor zijn prima,
grote harddisk en een dijk van een grafische kaart voor deze configuratie. Met een nieuwe (andere) dvd-speler erin een prima systeempje hoor. (inclusief alle driver cd's en mikmak)
Nou, kom hem maar ophalen hier in Amsterdam
Daar heb ik een 2 Ghz systeem met 512 Mb en 60 gig schijf voor!
ik bied 75 omdat ik in een goeie bui ben
quote:.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:33 schreef myownwindow het volgende:
Nieuw: amd 2,4 Ghz voor 295 euro...........
Dit is een compleet systeem he (bijna dan )
Processor Intel Celeron 2400 Mhz Hardeschijf 40 Gb Maxtor / WD 7200 rpm
Geheugen 128 mb DDR333 Vga 32 mb 3D accelerated Onboard
Geluid : Geluid ac'97 Netwerkkaart 10 / 100 mbit Utp
FloppyDrive 1.44 mb std Moederbord Asrock M266A - M
Optical cdromspeler 52x Usb 4 x usb 2.0
Kast Sweex CX4 300 watt midi Software Pccillin antivirus software
Ik zet er niet bij waar anders is het weer spam.....
quote:dat heb ik idd liever ipv 350 voor een 500MHz
Op vrijdag 16 januari 2004 23:41 schreef myownwindow het volgende:
Voor die 295 euro 'krijg' je:Processor Intel Celeron 2400 Mhz Hardeschijf 40 Gb Maxtor / WD 7200 rpm
Geheugen 128 mb DDR333 Vga 32 mb 3D accelerated Onboard
Geluid : Geluid ac'97 Netwerkkaart 10 / 100 mbit Utp
FloppyDrive 1.44 mb std Moederbord Asrock M266A - M
Optical cdromspeler 52x Usb 4 x usb 2.0
Kast Sweex CX4 300 watt midi Software Pccillin antivirus softwareIk zet er niet bij waar anders is het weer spam.....
Serieus: Ik moet toch ergens openen, biedt maar serieus lager dan de vraagprijs hoor. Maarreh, de mijne heeft -natuurlijk- ook een netwerkkaart aan boord. D'r zit een monitor bij. en kijk ook naar de grafische kaart eens. TV-tuner, tv-in, tv-out, hardwarematige DVD weergave (inclusief de ATI-DVDplayersoftware die de hardware aanpreekt) en een rage 128 3d Pro-chip 32 MB. Ik ga hem toch niet voor 100 euro de deur uit flikkeren, dan laat ik hem wel staan als pret-pc hier.
Okay, we zakken naar 300 euro, maar please kijk even verder dan alleen de processor, met een dvd-speler a 35 euro erbij zou ik dit toch 'een systeem met alle toeters en bellen' noemen, anders dan de conkerensie.
Oh ja, foto's en specificaties zal ik vanavond proberen toe te voegen, maar moet nu snel naar mijn werk.
Oh ja, inclusief volledig hardstikke legale Windows 98SE NL inclusief cd.
En om dit nou een systeem met toeters en bellen te noemen?
De dvd speler doet het niet eens. Als je er 100 voor wil hebben kan je dit draadje wel weggooien zoals al gezegd werdt vanaf 259 hebbie een nieuw 2 Ghz systeem en dan met werkende toeters en bellen
Nee sorry hoor, in dat "complete" systeem van jou voor 259 euro heb je:
- Geen Monitor
- Geen geldige windowslicentie
- Geen TV-tuner
- Geen TV in en geen TV out (dual display weergave)-
- Geen dvd-moviesoftware
- een crappy onboard 3d-chip i.p.v. een degelijke 3d-kaart.
Op die van mij zit je al vrolijk het nos-journaal te kijken, tijdens het internetten, terwijl je bij die van jou moet genieten van het geratel van de toetsen in afwachting van de aanschaf van een monitor.
Reken bij die van jou dus 100 euro voor een windowslicentie en een bedrag voor de monitor en dan heb je pas een vergelijkbaar compleet systeem, behalve dat je nog steeds die tv-tunerkaart, de video in/out, betere 3d en de software voor het afspelen van je dvd-tjes niet hebt.
Ga lekker je snelle processortje kopen voor 259 euro, maar het is gewoon in prijs niet vergelijkbaar. Je kan wel blijven drammen dat auto X twee keer zo snel rijdt als auto Y, maar als auto Y voor hetzelfde geld zomers lachend rondrijd met airco en stuurbekrachtiging terwijl jij zit te zweten in je twee keer zo snelle braadoventje wordt de vergelijking gewoon anders.
Man, ik zuig als verkopert, ik moet die gebreken natuurlijk verborgen houden, zoals het hoort.
Te goed opgevoed, dan is dit dus het resultaat.
quote:Man, kijk nou es door de bril van een koper.
Op zaterdag 17 januari 2004 12:17 schreef Mxyzptlk het volgende:
@ hellraverNee sorry hoor, in dat "complete" systeem van jou voor 259 euro heb je:
- Geen Monitor
- Geen geldige windowslicentie
- Geen TV-tuner
- Geen TV in en geen TV out (dual display weergave)-
- Geen dvd-moviesoftware
- een crappy onboard 3d-chip i.p.v. een degelijke 3d-kaart.Op die van mij zit je al vrolijk het nos-journaal te kijken, tijdens het internetten, terwijl je bij die van jou moet genieten van het geratel van de toetsen in afwachting van de aanschaf van een monitor.
Reken bij die van jou dus 100 euro voor een windowslicentie en een bedrag voor de monitor en dan heb je pas een vergelijkbaar compleet systeem, behalve dat je nog steeds die tv-tunerkaart, de video in/out, betere 3d en de software voor het afspelen van je dvd-tjes niet hebt.Ga lekker je snelle processortje kopen voor 259 euro, maar het is gewoon in prijs niet vergelijkbaar. Je kan wel blijven drammen dat auto X twee keer zo snel rijdt als auto Y, maar als auto Y voor hetzelfde geld zomers lachend rondrijd met airco en stuurbekrachtiging terwijl jij zit te zweten in je twee keer zo snelle braadoventje wordt de vergelijking gewoon anders.
Alhoewel dit een compleet systeem is, is hij gewoon zwaar verouderd. Dit systeem si echt geen 3xx euro waard. Dat is gewoon zo. Hij is niet meer te upgraden. De CPU's die erin moeten zijn 2x zo duur als een neiuwe Athlon. SDram is vrij moelijk te krijgen. enz enz enz.
Kortom: het systeem is prima, maar de vraagprijs is gewoon te hoog. Om bovenstaande redenen
quote:En schoppen mag pas na 24 uur
Op zaterdag 17 januari 2004 12:48 schreef Mxyzptlk het volgende:
Heeft overigens altijd bij een oud vrouwtje in de garage gestaan, dus zo goed als nieuw dit prachtige systeempje wat wegens overcompleet helaas voor veels te weinig geld de deur uit moet. Hoor ik daar iemand 400 bieden?
[Dit bericht is gewijzigd door Neptunes op 17-01-2004 13:00]
Wees blij als er iemand zo gek is om er 150 voor te geven.
quote:Deze hele draad is binnen 24 uur na plaatsing van mijn eerste bericht, dat kun je toch geen schoppen noemen?
Op zaterdag 17 januari 2004 12:53 schreef Neptunes het volgende:En schoppen mag pas na 24 uur
Wat zijn jullie allemaal grappig serieus. Ik schrijf hardstikke uitgebreid op wat de minkanten zijn en ik stel gewoon een vraagprijs.
Grappig dat jullie allemaal blijven roepn dat iker nog geen 75 euro voor krijg, terwijl hoger in de draad al 150 is geboden.
Enneh, mijn lieve vrouw herinnerde me er net nog aan dat erook nog een perfect draadloze logitechmuis bij ons ligt, dus die gooien we er ook nog bij.
Ik zit hier een beetje de aanbieding van de eeuw voor jullie bij elkaar te sprokkelen, en wat krijg ik er voor terug? Gezeur over dat ik schop, gezeur dat ik de bril van de koper op moet zetten (kijk nou eens door de bril van de verkopert, weleens van onderhandelen gehoord?)
ochochoch, wat een onrecht wordt mij aangedaan....
* Mxyzptlk feels like Pietje Bell
Okay, gratis advies aan jullie allemaal: Vrolijke mensen leven het langst, geniet ervan, er zijn altijd idioten die te veel voor hun systeempje vragen, maar geen eentje is zo aardig als Mxyzptlk die er ook maar een beetje voor-het-eerst-op-los-verkopertet hoor. Hoogste bod bis jetzt 150 euro dus, we gaan best al lekker.
Leuk vak hoor, the business, ik vermaak me kostelijk totnu toe.
quote:Ik ben dus ook best blij, waar lees je dan dat ik dat niet ben?
Op zaterdag 17 januari 2004 13:09 schreef Prowl het volgende:
Een jaar geleden verkocht ik mijn complete P3 1.2 ghz voor 300 euro en dat was toen al veel te duur.Wees blij als er iemand zo gek is om er 150 voor te geven.
lol die onboard 32 mb video kaart ownt waarschijnlijk die Ati Rage 128 Pro all-in-wonder van je ook nog 350 is gewoon TE-veel voor dit systeem ik zou als ik jou was niet boven de 220 gaan
quote:Daar had je anders nog niet eerder op gereageerd
Op zaterdag 17 januari 2004 15:18 schreef Mxyzptlk het volgende:
Grappig dat jullie allemaal blijven roepn dat iker nog geen 75 euro voor krijg, terwijl hoger in de draad al 150 is geboden.
Maar erhm dit bod staat niet lang meer, dus snel beslissen
Werk in een computerwinkel..
Kast 35,- (eigen merk wit of zwart midi)
Mobo 65,- (Asus)
Processor 73,- (p4 2.0ghz)
Geheugen 35,- (256mb DDR Kingston 10 jaar)
Vid kaart 65,- (128mb FX 5200 met tv-out)
HDD 65,- (80Gb 7200 WD)
Ff serieus gezien een kast incl dikke inhoud 340 euro ongeveer. Voor een kleine 50 euro meer koop je 2de hands een 19"ofzo en dan voila
En dan maakt die licentie het crappy vid kaartje van 32mb hahahaha niet eens meer uit. Ik zou serieus gaan denken en je systeem voor maximaal 150 euro te koop zetten want dit is absurd dude.
Be real.
[Dit bericht is gewijzigd door WaMeLiNoS op 17-01-2004 18:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |